-
Θελω να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο και απο την ερευνα αγορας που εκανα κατεληξα οτι θα παω σε diesel κινητηρα. Το αμαξι θα ειναι μικρο κατηγοριας Polo/Yaris/Corsa/Ibiza μικροτερα πανε πολυ μικρα και τα υπολοιπα ξεφευγουν σε λεφτα και κυβικα. Εχω κοιταξει τα Polo 1.2TDI, Ibiza 1.2TDI, Fabia 1.2TDI, Corsa 1.3 Ecoflex, Yaris 1.4D-4D, Rio 1.1, i20 1.4 και C3 1.4HDI.
Περισσοτερο μου αρεσαν τα Polo και Corsa αλλα διαβασα απο πολλους οτι ο 1.2TDI της vw ειναι κατα πολυ υποδεεστερος απο τον 1.3 DTE Ecoflex της Fiat που εχει το Corsa. Επισης διαβαζω καλες κριτικες και σχολια για τον κινητηρα του Corsa οτι ειναι απο τους καλυτερους της κατηγοριας. Οποτε κλεινω περισσοτερο προς το Corsa αυτη τη στιγμη στην δευτερη εκδοση εξοπλισμου (Excess).
Ποια η γνωμη σας για αυτη την επιλογη? -
Θελω να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο και απο την ερευνα αγορας που εκανα κατεληξα οτι θα παω σε diesel κινητηρα. Το αμαξι θα ειναι μικρο κατηγοριας Polo/Yaris/Corsa/Ibiza μικροτερα πανε πολυ μικρα και τα υπολοιπα ξεφευγουν σε λεφτα και κυβικα. Εχω κοιταξει τα Polo 1.2TDI, Ibiza 1.2TDI, Fabia 1.2TDI, Corsa 1.3 Ecoflex, Yaris 1.4D-4D, Rio 1.1, i20 1.4 και C3 1.4HDI.
Περισσοτερο μου αρεσαν τα Polo και Corsa αλλα διαβασα απο πολλους οτι ο 1.2TDI της vw ειναι κατα πολυ υποδεεστερος απο τον 1.3 DTE Ecoflex της Fiat που εχει το Corsa. Επισης διαβαζω καλες κριτικες και σχολια για τον κινητηρα του Corsa οτι ειναι απο τους καλυτερους της κατηγοριας. Οποτε κλεινω περισσοτερο προς το Corsa αυτη τη στιγμη στην δευτερη εκδοση εξοπλισμου (Excess).
Ποια η γνωμη σας για αυτη την επιλογη? -
Θελω να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο και απο την ερευνα αγορας που εκανα κατεληξα οτι θα παω σε diesel κινητηρα. Το αμαξι θα ειναι μικρο κατηγοριας Polo/Yaris/Corsa/Ibiza μικροτερα πανε πολυ μικρα και τα υπολοιπα ξεφευγουν σε λεφτα και κυβικα. Εχω κοιταξει τα Polo 1.2TDI, Ibiza 1.2TDI, Fabia 1.2TDI, Corsa 1.3 Ecoflex, Yaris 1.4D-4D, Rio 1.1, i20 1.4 και C3 1.4HDI.
Περισσοτερο μου αρεσαν τα Polo και Corsa αλλα διαβασα απο πολλους οτι ο 1.2TDI της vw ειναι κατα πολυ υποδεεστερος απο τον 1.3 DTE Ecoflex της Fiat που εχει το Corsa. Επισης διαβαζω καλες κριτικες και σχολια για τον κινητηρα του Corsa οτι ειναι απο τους καλυτερους της κατηγοριας. Οποτε κλεινω περισσοτερο προς το Corsa αυτη τη στιγμη στην δευτερη εκδοση εξοπλισμου (Excess).
Ποια η γνωμη σας για αυτη την επιλογη? -
Γεια σου φιλε. Εχω στην κατοχη μου το κορσα στην εξοπλιστικη εκδοση που αναφερεις(τοτε λεγοταν edition) και εχω κανει αισιως 15.000 χμ. Το αμαξακι ειναι οικονομικοτατο, το καλοκαιρι και με αρκετη οδηγηση στην πολη μονιμως ανοικτο το αιρκοντισιον δε ξεπερασε τα 5 λ/100χμ, με ανθρωπινη οδηγηση βεβαια αλλαγες ταχυτητων απο 2-2,5κ μονο σε προσπερασεις εφτανα τα 3,5κ καθως απο εκει και πανω δεν υπαρχει λογος να το ανοιγεις.
Σβελτο λοιπον, οικονομικο ως τωρα δε μου δημιουργησε κανενα προβλημα.
Εσωτερικο με καλη ποιοτητα χωρις να τριζει τιποτα. Αν ψαχνεις το κατι παραπανω απο οδικη συμπεριφορα δε θα στο δωσει καθως ειναι απλα μετριο σε αυτον το τομεα. Εγω θα αγοραζα το γιαρις αλλα τοτε ειχε τουλαχιστον 2,5κ περισσοτερο για τον ιδιο πανω κατω εξοπλισμο με το κορσα+ οτι πληρωνε τελη οποτε δεν το επραξα.
Αν το αυτοκινητο το θελεις για να κανεις τη δουλεια σου οικονομικα θα σε ανταμοιψει πληρως αν θες να εισαι σποτιφ κοιτα κατι αλλο. -
Μπορείς στο διάβασμα εκτός από εξοπλισμό, τιμές και κριτικές άλλων να δεις και εγγυήσεις και έξοδα συντήρησης. Η κατανάλωση δεν πρέπει να διαφέρει τόσο που να κάνει διαφορά.
Αλλά αρκετό διάβασμα έκανες, ώρα να πάρεις τα πόδια σου και να πας να το οδηγήσεις. Γιατί το τί λένε οι άλλοι μπορεί να διαφέρει από αυτό που θα πεις εσύ! -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
Εγω θα αγοραζα το γιαρις αλλα τοτε ειχε τουλαχιστον 2,5κ περισσοτερο για τον ιδιο πανω κατω εξοπλισμο με το κορσα+ οτι πληρωνε τελη οποτε δεν το επραξα.
Αν το αυτοκινητο το θελεις για να κανεις τη δουλεια σου οικονομικα θα σε ανταμοιψει πληρως αν θες να εισαι σποτιφ κοιτα κατι αλλο.Δεν το προοριζω για κοντρες, δεν ειναι εποχες για τετοια, μετακινησεις μεσα σε πολη και κανενα ταξιδακι σε νορμαλ ταχυτητες, αντε να το παω στα 140. Αυτες ειναι οι απαιτησεις μου απο το συγκεκριμενο. Το Yaris το ειδα και εγω, εχει καλυτερη ροπη αλλα λιγοτερα αλογα. Δοκιμασα την εκδοση με βενζινη, δεν ειχαν σε diesel για test drive. Το κακο εκτος απο τα λεφτα του που παραμενει πανω απο τα υπολοιπα ειναι οτι εχει τελη κυκλοφοριας.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μπορείς στο διάβασμα εκτός από εξοπλισμό, τιμές και κριτικές άλλων να δεις και εγγυήσεις και έξοδα συντήρησης. Η κατανάλωση δεν πρέπει να διαφέρει τόσο που να κάνει διαφορά.
Αλλά αρκετό διάβασμα έκανες, ώρα να πάρεις τα πόδια σου και να πας να το οδηγήσεις. Γιατί το τί λένε οι άλλοι μπορεί να διαφέρει από αυτό που θα πεις εσύ!Εχω οδηγησει το Yaris αλλα σε βενζινη, το Corsa, το Polo στα 1.6TDI ομως καθως δεν ειχαν διαθεσημο σε 1.2, και το Rio. Απο αυτα περισσοτερο μου αρεσαν τα Corsa και Polo αλλα σε 5-10 λεπτα δε μπορεις να δεις τα παντα σε ενα αυτοκινητο, αυτο το βλεπεις απο την καθημερινη χρηση του.
Στις εγγυησεις ειναι 2 χρονια απο vw group, 2+4 η opel, 7 η kia, και 3+3 η toyota. Για τα εξοδα συντηρησης δε γνωριζω κατι. -
Ο χρήστης morpheusgr έγραψε:
Μπορείς στο διάβασμα εκτός από εξοπλισμό, τιμές και κριτικές άλλων να δεις και εγγυήσεις και έξοδα συντήρησης. Η κατανάλωση δεν πρέπει να διαφέρει τόσο που να κάνει διαφορά.
Αλλά αρκετό διάβασμα έκανες, ώρα να πάρεις τα πόδια σου και να πας να το οδηγήσεις. Γιατί το τί λένε οι άλλοι μπορεί να διαφέρει από αυτό που θα πεις εσύ!Εχω οδηγησει το Yaris αλλα σε βενζινη, το Corsa, το Polo στα 1.6TDI ομως καθως δεν ειχαν διαθεσημο σε 1.2, και το Rio. Απο αυτα περισσοτερο μου αρεσαν τα Corsa και Polo αλλα σε 5-10 λεπτα δε μπορεις να δεις τα παντα σε ενα αυτοκινητο, αυτο το βλεπεις απο την καθημερινη χρηση του.
Στις εγγυησεις ειναι 2 χρονια απο vw group, 2+4 η opel, 7 η kia, και 3+3 η toyota. Για τα εξοδα συντηρησης δε γνωριζω κατι.για το πρωτο σερβις 15000 στη θεσσαλονικη γνωστη αντιπροσωπεια παιρνει γυρω στα 70ευρω για το κορσα και αν θελεις καθαριστηκο dpf +9 ευρω
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μπορείς στο διάβασμα εκτός από εξοπλισμό, τιμές και κριτικές άλλων να δεις και εγγυήσεις και έξοδα συντήρησης. Η κατανάλωση δεν πρέπει να διαφέρει τόσο που να κάνει διαφορά.
Αλλά αρκετό διάβασμα έκανες, ώρα να πάρεις τα πόδια σου και να πας να το οδηγήσεις. Γιατί το τί λένε οι άλλοι μπορεί να διαφέρει από αυτό που θα πεις εσύ!Καλησπερα φιλε, εγώ ξεκίνησα το ψαξιμο πριν 4 μηνες και αφου πηρα όλες τις παραμετρους κατεληξα οτι παιρνοντας βενζινοκινητο δεν μπαινω μέσα οικονομικα οσο αναφορα την καταναλωση σε σχεση με πετρελαιοκινητο, υπολογισα αποσβεση απο την διαφορα τιμης σε 5 χρονια που θα αρχισει να παλιωνει το diesel, ακομη υπολογισα τα λ7 απο τα service που γλιτωνεις στο βενζινης και αλλα πολλά... ετσι η πλαστιγγα εγειρε προς το βενζινης.Οσο για αυτους που λενε οτι παιρνεις το πετραιλαιοκινητο να το κρατησεις 10χρονια+, άρα θα σου αποσβεσει και θα εχεις και κερδος... εγω το βλεπω λιγο απιθανο, διοτι το αυτοκινητο παλιωνει, και η μηχανη του diesel μπορει να ειναι γερη άλλα το υπολοιπο αυτοκινητο πεφτει μηχανικα άλλα και αισθητικα .Ασε που αν διαλεξεις Βενζινης παιρνεις μια κατηγορια αυτοκινητου παραπανω λόγο των 2500ευρω που παιζουν οι διαφορες τιμης των diesel σε σχεση με το gazoline.Σκεψου το και ψαξου... εγω πιστευω οτι η μονη αιτια να παρει καποιος diesel ειναι οταν διανυει για καποιο λογο καθημερινα απο 60-80χλμ.Πχ ενας συναδελφος που ερχεται απο μακρια εκει που δουλευω εγω.Εγω πχ δεν ειχα κανα λόγο να πάρω diesel mini αφου με αυτα τα χρηματα πηγαινα σε βενζινοκινητο μεσαιάς κατηγορίας.
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
για το πρωτο σερβις 15000 στη θεσσαλονικη γνωστη αντιπροσωπεια παιρνει γυρω στα 70ευρω για το κορσα και αν θελεις καθαριστηκο dpf +9 ευρωΧωρις να γνωριζω τι ισχυει στα υπολοιπα μοντελα τα 70€ δεν μου φαινεται απαγορευτικο ποσο.
-
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Καλησπερα φιλε, εγώ ξεκίνησα το ψαξιμο πριν 4 μηνες και αφου πηρα όλες τις παραμετρους κατεληξα οτι παιρνοντας βενζινοκινητο δεν μπαινω μέσα οικονομικα οσο αναφορα την καταναλωση σε σχεση με πετρελαιοκινητο, υπολογισα αποσβεση απο την διαφορα τιμης σε 5 χρονια που θα αρχισει να παλιωνει το diesel, ακομη υπολογισα τα λ7 απο τα service που γλιτωνεις στο βενζινης και αλλα πολλά... ετσι η πλαστιγγα εγειρε προς το βενζινης.Οσο για αυτους που λενε οτι παιρνεις το πετραιλαιοκινητο να το κρατησεις 10χρονια+, άρα θα σου αποσβεσει και θα εχεις και κερδος... εγω το βλεπω λιγο απιθανο, διοτι το αυτοκινητο παλιωνει, και η μηχανη του diesel μπορει να ειναι γερη άλλα το υπολοιπο αυτοκινητο πεφτει μηχανικα άλλα και αισθητικα .Ασε που αν διαλεξεις Βενζινης παιρνεις μια κατηγορια αυτοκινητου παραπανω λόγο των 2500ευρω που παιζουν οι διαφορες τιμης των diesel σε σχεση με το gazoline.Σκεψου το και ψαξου... εγω πιστευω οτι η μονη αιτια να παρει καποιος diesel ειναι οταν διανυει για καποιο λογο καθημερινα απο 60-80χλμ.Πχ ενας συναδελφος που ερχεται απο μακρια εκει που δουλευω εγω.Εγω πχ δεν ειχα κανα λόγο να πάρω diesel mini αφου με αυτα τα χρηματα πηγαινα σε βενζινοκινητο μεσαιάς κατηγορίας.Στο diesel κατεληξα για το λογο οτι θα κανει χιλιομετρα το αμαξι αν και τα περισσοτερα θα ειναι μεσα στην πολη η γυρω απο την πολη. Θα εχει το λιγοτερο 60 χιλιομετρα καθημερινα.
-
Φίλε με τα δεδομένα που αναφέρεις θα μπορούσες να κοιτάξεις το Rio 1.4 CRDI Uptown 90ps με 13.300 περίπου. 7 χρονάκια εγγύηση, επιδόσεις πολύ καλύτερες του 1.1, όμορφη σχεδίαση, καλοί χώροι, ποιότητα και εξοπλισμός, ικανοποιητικότατη οδική συμπεριφορά, και τιμή 1 με 1,5 χιλιάρικο κάτω από τον άμεσο ανταγωνισμό του. Είναι το μοναδικό diesel μικρό που και στις 2 εκδόσεις του συνδυάζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και 6αρι κιβώτιο (σημαντικό στα diesel λόγω μικρού φάσματος στροφών) Αν δεν κάνω λάθος το έχει παραγγείλει και μέλος από το forum.
Ενδιαφέρον (αν και με ψιλοχαλάει αισθητικά) είναι και το Aveo 1.3 Diesel, που παίζει γύρω στο 14αρι. Καλή επιλογή και το Yaris αλλά όχι στη βασική έκδοση που δεν έχει καν στροφόμετρο! Το Active 1.4 σε λευκό νομίζω παίζει γύρω στο 15αρι.
Επίσης αισθητικά μου αρέσει και το C3 1.6 Eco Chic (όλα τα λεφτά σε μαύρο) με 14.000, αλλά και το Fiesta 1.6 Econetic, που όμως δεν ξέρω τι παίζει με στοκ κομμάτια, επειδή έρχεται το facelift σε μικρό χρονικό διάστημα...
Το Corsa είναι ένα παλιό μοντέλο το οποίο πέρα απ το κορυφαίο μοτέρ του, δεν μου περνάει την αίσθηση της ποιότητας. Κοίτα τη διαφορά χρώματος ανάμεσα σε πόρτες-φτερά στις πλευρές κάθε Corsa γιατί υποτίθεται πως στην Opel πουλάνε κορυφαία ποιότητα... Σε συνάρτηση με την μέτρια οδική του συμπεριφορά από εμένα τρώει άκυρο (άλλους βέβαια μπορεί να τους καλύπτει και με το παραπάνω)
Όσο για το Polo, πολλά λεφτά χωρίς αντίκρυσμα με τέτοιο μοτέρ (1.2). Καλό σε γενικές γραμμές αυτοκίνητο βέβαια, αλλά: Το ικανοποιητικό από εξοπλισμό Comfortline παίζει στο 14αρι σε 5πορτο. Το Bluemotion 1.2 όμως που μου αρέσει και εμφανισιακά, όπως θα το προτιμούσα από εξοπλισμό (λευκό 5πορτο με rcd 310 mp3, και θύρα usb) παίζει να πατάει άνετα στα 15.500... Αν είχε καλύτερο μοτέρ κάτι θα γινόταν...
Όσο για το 1.6 TDI ξεπερνάει επίπεδα τιμής Yaris και πλησιάζει C4 110ps....
Fabia/Ibiza 1.2 τα θεωρώ επιεικώς ''φτωχά'', αν και τίμια από πλευράς τιμής σε σχέση με το Polo ας πούμε...
Καλοτάξιδο ό,τι κι αν αποφασίσεις!! -
Να πας να οδηγήσεις το yaris diesel. Δε μπορεί να θες μοντέλο diesel και να οδηγεις το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Δεν έχει νόημα και δεν μπορείς να αποφασίσεις σωστά.
Ήμουν μεταξύ των polo 1.2, corsa 1.3 ecoflex και yaris 1.4 d-4d (όλα diesel). Απέρριψα το polo λόγω κινητήρα και οδήγησα τα άλλα δύο. Τελικά επέλεξα το yaris, αν και πιο ακριβό μου άρεσε περισσότερο.
Καλοτάξιδο και τυχερό όποιο και να πάρεις. -
Yaris ή Rio.......
-
Οδήγησε οπωσδήποτε yaris diesel κ μετα συγκρίνε το με τα υπόλοιπα. μην μπλεκεις με skoda, τίμιο για τα λεφτα του Αλλά οι after sales υπηρεσίες είναι ανύπαρκτες. Μόνο λάδια ξέρουν να αλλάζουν οι σκοντοεπιστημονες. Το Opel αν μπεις στο Opel forum.gr θα δεις αρκετές σελίδες με κάποια ευαισθησία στο φιλτρο μικρόσωματιδίων (DPF). Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη γιατι προτίμησα να μην μπω στη διαδικασια για Citroen k Kia (λόγω προκατάληψης, Αλλά κ λόγω μικρής διαφοράς στην τιμη με την πρώτη έκδοση yaris). Πήρα το yaris active με την οθόνη-navigation στα 15.500. Δε λέω ότι είναι λίγα λεφτα, Αλλά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απο τη συμπεριφορά τοσο του εμπορου, οσο κ της Toyota Hellas, κάτι το οποίο σαν είχα ξαναδεί στα 3 αυτ-τα που έχω αλλάξει.
Υγ. : 1η φορα αγορασα για μένα Toyota κ θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έχω μηχανικα προβλήματα. -
Θα συμφωνήσω με τον φίλο που έγραψε για ευαισθησία του dpf (φίλτρου σωματιδίων) των πετρελαιοκίνητων corsa,ibiza και polo. Τα πετρελαιοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα για συνεχή και αέναη κίνηση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και αν πιστεύετε το αντίθετο συζητήστε με τους φίλους αυτοκινητιστές με τα κίτρινα αυτοκίνητα που ιδιαίτερα μετά από τα δύο χρόνια συνεχούς χρήσης επιλέγουν να αφαιρέσουν τελείως το φίλτρο πειράζοντας και τον εγκέφαλο με προβλήματα σε κατανάλωση,κάψιμο λαδιών και ΚΤΕΟ που περνάνε πλέον μόνο με μπαξίσι...Εγώ θα σου πρότεινα να πας να δείς το renault clio με τον καινούριο dci που είναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ κινητήρας και έχει λύσει και το πρόβλημα με το φίλτρο εντός πόλης.Αν επιμένεις οικονομικά όπως κι εγώ κοίτα και το dacia sandero stepway diesel και θα με θυμηθείς. Καλή επιλογή.
-
Θα συμφωνήσω με το να οδηγήσεις το μοντέλο με πετρελαιοκινητήρα. Αλλάζουν πολλά σε ένα αυτοκίνητο με πετρέλαιο. Δε λέω για χώρους, θέση οδήγησης εργονομία αλλά κινητήρας, κιβώτιο, αναρτήσεις,βάρη και κατανομή αυτών άρα και δυναμική συμπεριφορά. Βασικά σε κάποιες περιπτώσεις είναι άλλο αυτοκίνητο (ίσως καλύτερο ίσως χειρότερο αλλά διαφορετικό)
-
sory για το κώλυμα μου ... η λυση που αξιζει τα ευρω σε diesel αφου πας για diesel οπως ειπες ειναι το ιαπωνεζακι της toyota .To εκανα test drive κ δεν παλεύεται 'η καλη ηχομονωση μου εκανε εντυπωση, ειπε ο αντιπρωσοπος οτι το εχουν μελετησει και εχουν ενισχυσει την ηχομονωση' ... που είσαι βρε mark να πεις εντυπωσεις
-
Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον φίλο που έγραψε για ευαισθησία του dpf (φίλτρου σωματιδίων) των πετρελαιοκίνητων corsa,ibiza και polo. Τα πετρελαιοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα για συνεχή και αέναη κίνηση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και αν πιστεύετε το αντίθετο συζητήστε με τους φίλους αυτοκινητιστές με τα κίτρινα αυτοκίνητα που ιδιαίτερα μετά από τα δύο χρόνια συνεχούς χρήσης επιλέγουν να αφαιρέσουν τελείως το φίλτρο πειράζοντας και τον εγκέφαλο με προβλήματα σε κατανάλωση,κάψιμο λαδιών και ΚΤΕΟ που περνάνε πλέον μόνο με μπαξίσι...Εγώ θα σου πρότεινα να πας να δείς το renault clio με τον καινούριο dci που είναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ κινητήρας και έχει λύσει και το πρόβλημα με το φίλτρο εντός πόλης.Αν επιμένεις οικονομικά όπως κι εγώ κοίτα και το dacia sandero stepway diesel και θα με θυμηθείς. Καλή επιλογή.Τι ακριβως παιζει με το φιλτρο σωματιδιων στο clio dci?
-
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
που είσαι βρε mark να πεις εντυπωσειςΈλα, εδώ είμαι . Ε, τι να πω. Γενικά δεν ακούγεται. Λίγο στο ρελαντί αμα έχεις ανοιχτό παράθυρο κάτι καταλαβαίνεις. Όταν γκαζώνεις όμως, δεν το ξεχωρίζεις από βενζινοκίνητο.
Γνωμη για αγορα diesel