Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 366
    • 367
    • 368
    • 369
    • 370
    • 416
    • 417
    • 368 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    2
    8338
    101514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
      επισης, καποιες homologation παιρνουν παραταση.

      Ολα αυτα δεν σε απασχολουν ομως, παρα μονο αν θελεις να παρεις μερος σε αγωνες.

      περισσοτερο πρεπει να σε απασχολει οτι πρεπει να αγορασεις κρανος,φορμα κτλ κτλ.

      Άσε που στην Ελλάδα δε κοιτάνε καν την ομολογκασιόν.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nightmare-106sportclub last edited by

        στους αγωνες καρτ ειναι υποχρεωτικη η χρηση fia εσωρουχων(παντελονι,φανελακι,καλτσες) οπως στα rally ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Στην Ελλάδα όχι.

          Στο εξωτερικό δε γνωρίζω.

          Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Διπλό ποστ.

            Να διαγραφεί παρακαλώ.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nightmare-106sportclub last edited by

              thanks!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hannibal last edited by

                Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
                στους αγωνες καρτ ειναι υποχρεωτικη η χρηση fia εσωρουχων(παντελονι,φανελακι,καλτσες) οπως στα rally ??

                Nope, καθως οι φορμες, παπουτσια, γαντια, εσωτερικες επενδυσεις για τα κρανη κλπ κλπ κλπ δεν ειναι ΝΟΜΕΧ (πυρημαχα δηλαδη). Για αυτο και δεν μπορεις να τισ χρησημοποιησεις αν 8ες να τρεξεις ραλλυ, αναβασεις, πιστα κλπ.
                Βεβαια ολες οι εταιριες εχουν βγαλει μπλουζακια για μεσα απο την φορμα, μπαλακλαβες κλπ που ειναι υφασματινα σε στυλ μακο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hatmanmotorsport last edited by

                  Εγώ πάντως όταν αγόραζα τον βασικό εξοπλισμό για το καρτ (φόρμες, κράνη, γάντια, παπούτσια), παρατήρησα οτι μόνο στη φόρμα και το κράνος υπήρχε 'ταμπελάκι' με την ομολογκασιόν ενώ στα άλλα δυο (παπούτσια κ γάντια) δεν ανέφερε πουθενά τίποτα. Αλλά ρώτησα από περιέργεια έναν παλιό που έτρεχε και μου είπε οτι είναι Ο.Κ. για αγώνες καρτ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Το μόνο που τσεκάρουν εδώ είναι το κράνος.

                    Και ληγμένη φόρμα να έχεις δε πειράζει.

                    Αν τώρα το πρωτάθλημα ή ο αγώνας που θα τρέξεις είναι CIK-FIA, δε ξέρω τι συμβαίνει.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis13 last edited by

                      και το κρανος τι πρεπει να εχει για να ειναι οκ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
                        και το κρανος τι πρεπει να εχει για να ειναι οκ??

                        Να μην έχει λήξει.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hatmanmotorsport last edited by

                          Ένα κράνος με προδιαγραφές για καρτ το ελάχιστο που πρέπει να αναγράφει είναι η ταμπέλα με το 'CIK-FIA'. Απο κεί και πέρα υπάρχουν και κράνη με αναγραφή 'SNELL', τα οποία είναι συμβατά με το σύστημα υδροδοσίας (για να πίνεις νερό ενώ τρέχεις) και υποδοχή για το HANS! Προδιαγραφές F1 δηλαδή . Αλλά ξεφεύγουν πολύ και στην τιμή..

                          Τώρα τα κράνη καλό είναι να τα αλλάζουμε ανά πενταετία, ορισμένες φορές δε, κρίνεται απαραίτητη η αλλαγή κράνους μετά από ένα σοβαρό ατύχημα, καθώς το κράνος θα έχει υποστεί δυνατό χτύπημα και πιθανώς να έχουν δημιουργηθεί ρωγμές στο εσωτερικό του.

                          Και ποτέ δεν κάνουμε καρτ με το κράνος της μοτοσυκλέτας μας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                            Ένα κράνος με προδιαγραφές για καρτ το ελάχιστο που πρέπει να αναγράφει είναι η ταμπέλα με το 'CIK-FIA'. Απο κεί και πέρα υπάρχουν και κράνη με αναγραφή 'SNELL', τα οποία είναι συμβατά με το σύστημα υδροδοσίας (για να πίνεις νερό ενώ τρέχεις) και υποδοχή για το HANS! Προδιαγραφές F1 δηλαδή . Αλλά ξεφεύγουν πολύ και στην τιμή..

                            Τώρα τα κράνη καλό είναι να τα αλλάζουμε ανά πενταετία, ορισμένες φορές δε, κρίνεται απαραίτητη η αλλαγή κράνους μετά από ένα σοβαρό ατύχημα, καθώς το κράνος θα έχει υποστεί δυνατό χτύπημα και πιθανώς να έχουν δημιουργηθεί ρωγμές στο εσωτερικό του.

                            Και ποτέ δεν κάνουμε καρτ με το κράνος της μοτοσυκλέτας μας

                            ΜΠΡΑΒΟ!

                            • ΠΟΛΛΑ!!

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eimaiospiros last edited by

                              Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                              Και ποτέ δεν κάνουμε καρτ με το κράνος της μοτοσυκλέτας μας

                              Γιατί ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:

                                Και ποτέ δεν κάνουμε καρτ με το κράνος της μοτοσυκλέτας μας

                                Γιατί ;

                                γιατί θα μπερδευεσαι, θα βάζεις λάδι στο τεπόζιτο της μηχανής κ στη πίστα θα ψάχνεις στα πιτ να βάλεις το καρτ σε σταντ
                                κάτι για το βάρος είχα ακουσει.
                                κ μετά πήρα ένα φθηνό κράνος μηχανής (ECE APPROVED) για το καρτ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Καλή ερώτηση Σπύρο.

                                  Πάντως το κράνος της μηχανής έχει μεγαλύτερη γωνία όρασης. Του καρτ (και των αυτοκινήτων) είναι πιο περιορισμένη και focused.

                                  Δε ξέρω αν αυτό έχει κάποια σημασία, απλά το θέτω σαν παρατήρηση.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis13 last edited by

                                    ενα κρανος που δν εχει λειξει σε τι τιμη ειναι συνηθως??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hatmanmotorsport last edited by

                                      Οι προδιαγραφές των κρανών για καρτ προσδιορίζονται από δύο παράγοντες:

                                      1. Έχουν στενότερο οπτικό πεδίο από ότι τα κράνη των μηχανών (γι’αυτό μπορεί να θεωρούνται και παράνομα για χρήση σε μηχανή)

                                      2. Περιλαμβάνουν ειδική στρώση απορρόφησης πολλαπλών χτυπημάτων, το οποίο δεν διαθέτουν τα κράνη των μοτοσυκλετών.

                                      Το παραπάνω σημαίνει πως τα κράνη των μοτοσυκλετών είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να μπορούν να απορροφήσουν ΕΝΑ και μοναδικό μεγάλο χτύπημα – υποθέτοντας ότι ο αναβάτης που θα πέσει από τη μηχανή κατά μεγάλη πιθανότητα θα προσκρούσει με μεγάλη ορμή σε κάποιο αντικείμενο με ΕΝΑ μοναδικό σημείο του κράνους του και κατόπιν θα δέχεται μικρότερης έντασης χτυπήματα σε άλλα σημεία.

                                      Απεναντίας, τα κράνη προδιαγραφών καρτ είναι φτιαγμένα ώστε να αντέχουν πολλαπλά χτυπήματα στο ίδιο σημείο του κελύφους του κράνους.

                                      Συνήθως μπορείς από 400 ευρώ να αγοράσεις ένα αρκετά καλό κράνος για κάρτ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgeshi last edited by

                                        καλημεριζω ολη την παρεα...(με τετοια ωρα )

                                        εχει καποιο μηχανημα το οποιο να τα εχει ολα επανω?? π.χ στροφες,ταχυτητα που εχεις,ταχυτητα που τρεχεις,θερμοκρασια νερου,ωρες λειτουργιας..!! αν ναι ποιο??
                                        ολα τα καρτ ξεκινανε με μιζα η πρεπει να τα σπρωχνεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nightmare-106sportclub last edited by

                                          καλησπερα ή καλημερα(οτι προτιμαει καποιος )

                                          λοιπον δεν ειναι ολα τα καρτ με μιζα (tag). καποια ειναι σπρωχτα.
                                          αυτο οπως ειναι λογικο εξαρταται απο το μοτερ.
                                          rotax,rok,iame ειναι τα κλασσικα tag μοτερ.
                                          υπαρχουν καποια μοτερ της kf κατηγοριας που ειναι Tag αλλα ξεφευγουν καπως απο αποψη κοστους. (αν εχω κανει λαθος την κατηγορια παρακαλω να με διορθωσετε γιατι μπερδευω τις kf-kz κτλ,)

                                          ολα τα οργανακια εχουν σαν βασικες λειτουργιες της εξης: χρονομετρηση, θερμοκρασια, στροφες κινητηρα.
                                          αυτες ουσιαστικα ειναι οι πιο χρησιμες και που χρειαζεσαι απαραιτητα.
                                          οσον αφορα την ταχυτητα δεν ειναι ενα δεδομενο που θα σου προσφερει κατι εκτος και θελεις να κανεις data analysis στο pc.

                                          παντως να ξερεις οτι εκτος απο τα παραπανω που αναφεραμε ολες οι εταιριες εχουν οργανακια που δεχονται gps, αισθητηρες πεταλ, g-force και πολλα ακομα.

                                          οι πιο γνωστες εταιριες ειναι: alfano,aim,unipro.

                                          αν δεν κανω λαθος το πιο οικονομικο ειναι τo alfano pro που σου παρεχει τις βασικες λειτουργιες που αναφεραμε πιο πανω και κοστιζει περιπου στα 280€ χωρις τον αισθητηρα της θερμοκρασιας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eimaiospiros last edited by

                                            Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                                            Οι προδιαγραφές των κρανών για καρτ προσδιορίζονται από δύο παράγοντες:

                                            1. Έχουν στενότερο οπτικό πεδίο από ότι τα κράνη των μηχανών (γι’αυτό μπορεί να θεωρούνται και παράνομα για χρήση σε μηχανή)

                                            2. Περιλαμβάνουν ειδική στρώση απορρόφησης πολλαπλών χτυπημάτων, το οποίο δεν διαθέτουν τα κράνη των μοτοσυκλετών.

                                            Το παραπάνω σημαίνει πως τα κράνη των μοτοσυκλετών είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να μπορούν να απορροφήσουν ΕΝΑ και μοναδικό μεγάλο χτύπημα – υποθέτοντας ότι ο αναβάτης που θα πέσει από τη μηχανή κατά μεγάλη πιθανότητα θα προσκρούσει με μεγάλη ορμή σε κάποιο αντικείμενο με ΕΝΑ μοναδικό σημείο του κράνους του και κατόπιν θα δέχεται μικρότερης έντασης χτυπήματα σε άλλα σημεία.

                                            Απεναντίας, τα κράνη προδιαγραφών καρτ είναι φτιαγμένα ώστε να αντέχουν πολλαπλά χτυπήματα στο ίδιο σημείο του κελύφους του κράνους.

                                            Συνήθως μπορείς από 400 ευρώ να αγοράσεις ένα αρκετά καλό κράνος για κάρτ

                                            Με καλή διάθεση πάντα, νομίζω ότι οι παράγοντες που αναφέρεις (τους οποίους σε καμμία περίπτωση δεν αμφισβητώ αφού αναφέρονται στο site της snell ) είναι η απάντηση στο γιατί τα κράνη του καρτ δεν πρέπει να φοριούνται κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας .

                                            Και αναφέροντας την προσωπική μου άποψη, πιστεύω ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει roll cage, ζώνες ασφαλείας κτλ στο καρτ, και μια σύγκρουση το πιθανότερο είναι να οδηγήσει τον οδηγό εκτός καρτ (ή κάτω από αυτό), οι συνθήκες ατυχήματος δεν διαφέρουν σημαντικά από ατύχημα με μηχανή.

                                            Ίσως ακούγεται υπεροπτικό να αμφισβητώ τις αποφάσεις των CIK-FIA , Snell κτλ . Δεν το κάνω. Προφανώς, έχουν δεδομένα τα οποία δε γνωρίζω και με οδηγούν σε διαφορετική άποψη. Απλά αντιμετωπίζω το ζήτημα με κριτική σκέψη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 368 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr