-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
.................. καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ...
΄Ενστασις....1987: LANCIA (DELTA HF 4WD).
Aπολυτα σωστο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
.................. καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ...
΄Ενστασις....1987: LANCIA (DELTA HF 4WD).
Συγνώμη αλλά άλλο να πάρει μια εταιρία πρωτάθλημα την πρωτη της χρονιά και άλλο να πάρει αυτοκίνητο στην πρώτη του χρονιά,καμμία σχέση.
-
και η τοτε Peugeot Talbot Sport στην πρωτη χρονια δεν ειχε παρει με το 205 τ16?
-
DAP έγραψε:
paulos318is έγραψε:.................. καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ...
΄Ενστασις....1987: LANCIA (DELTA HF 4WD).
Συγνώμη αλλά άλλο να πάρει μια εταιρία πρωτάθλημα την πρωτη της χρονιά και άλλο να πάρει αυτοκίνητο στην πρώτη του χρονιά,καμμία σχέση.
Σωστός!
Το παράδειγμα θα ήταν σωστό αν το είχε πάρει τότε η MAZDA... -
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
.................. καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ...
΄Ενστασις....1987: LANCIA (DELTA HF 4WD).
Συγνώμη αλλά άλλο να πάρει μια εταιρία πρωτάθλημα την πρωτη της χρονιά και άλλο να πάρει αυτοκίνητο στην πρώτη του χρονιά,καμμία σχέση.
Μα και ετσι που το λες αν ανατρέξουμε στο 1986 θα βρούμε και την Σιτροέν στο WRC με τις BX και οσο για να βρούμε για την Φορντ πρεπει να παμε στο 73 μιας και απο τοτε ειναι στο πρωταθλημα....
Και κάτι αλλο....Αν,λεμε τώρα,αν το 2015... το 2020... κατέβει η Μερσεντές ή η Σααμπ και το πάρει θα είναι η πρωτη της φορά; Οχι γιατι έχουν ξανατρέξει τη περιοδο 1973-1980....Το βρίσκεις λογικο; -
Mακάρι να είναι όντως έτσι τα πράγματα και να είναι απο την πρωτη κιόλας στιγμή ανταγωνιστική η VW...προσωπική μου πάντως εκτίμηση (επαναλαμβάνω) είναι ότι του χρόνου βλέπω τη Φορντ πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές...όσο για τον Wilson, με αυτά τα χρήματα που διαθέτει η εταιρεία ένας τέτοιος μάνατζερ της αξίζει.....το θεωρώ αδιανόητο ένας τόσο ιστορικός κατασκευαστής με τόσα υψηλά έσοδα παγκοσμίως (έστω και σε εποχή οικονομικής κρίσης) να μην φροντίζει την εικόνα του στο θεσμό....εγώ πάντως αν ήμουν CEO της Φορντ θα έκανα ότι και οι Κορεάτες της Ηyundai που κατάλαβαν το λάθος του 2003 (MSD) και ανέλαβαν εξ' ολοκλήρου την αγωνιστική τους παρουσία στο θεσμό...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
και η τοτε Peugeot Talbot Sport στην πρωτη χρονια δεν ειχε παρει με το 205 τ16?Τσουκου, πρώτη εμφάνιση (και νίκη ? δεν θυμάμαι) στην Κορσική του 84 και πρωτάθλημα το 85
-
Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν φταίει ο Wilson αλλά η ανικανότητα των οδηγών της Ford. Το Fiesta έχει αποδήξει πολλές φορές ότι είναι γρήγορο αυτοκίνητο ικανό για νίκες ακόμα και στην άσφαλτο. Στο μόνο που του καταλογίζω ευθύνες είναι η αδυναμία του να κοντρολάρει τον Λάτβαλα όταν τρακάρει το ένα αυτοκίνητο μετά το άλλο... Επίσης είμαι σίγουρος πως o Wilson κρατάει τα έξοδα της ομάδας σε minimum επίπεδα και αυτό φαίνεται και από τους μισθούς των οδηγών. Και αυτό σίγουρα βολεύει την Ford.
Η Ford δεν είναι έχει τα κέρδη της VW σε καμία περίπτωση. Ενδεικτικά η Ford βγάζει κέρδος 5% max από το κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, ενώ η VW φτάνει μέχρι και 20% κέρδος στο κάθε αυτοκίνητο εφαρμώζοντας οικονομία κλίμακας. Οπότε σε καμία περίπτωση μην περιμένουμε από την Ford εμπλοκή στο WRC με budget επιπέδου VW. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η VW θα είναι 100% έτοιμη για του χρόνου. Και δεν θα μου κάνει εντύπωση αν το polo κερδίσει στον πρώτο του αγώνα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
και η τοτε Peugeot Talbot Sport στην πρωτη χρονια δεν ειχε παρει με το 205 τ16?
Τσουκου, πρώτη εμφάνιση (και νίκη ? δεν θυμάμαι) στην Κορσική του 84 και πρωτάθλημα το 85
Nikη στις 1000 λιμνες το 84. Δεν αργησε και πολυ απο Μαιο μεχρι Αυγουστο
-
Επειδή μπερδεύτηκα θα διευκρινήσω τι εννοώ.Η λάνσια όταν το πήρε με τη δέλτα είχε ήδη έτοιμη κορυφαία ομάδα η οποία έτρεχε ανελλιπώς τα προηγούμενα χρόνια.Ενώ η vw είναι μια νεοσύστατη ομάδα με καινούριο αμάξι.Γι 'αυτό πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση!!
-
και η Peugeot Talbot Sport τοτε συσταθηκε με την κατασκευη του 206 τ16 για να τρεξουν στο παγκοσμιο.Bασικα ειχαν αρχισει την εταιρια το 1981 αλλα το 1984 ηταν η 1η χρονια στο Παγκοσμιο
-
Ναι αλλά χωρίς φουλ εμπλοκή την πρώτη χρόνια!!!Εδω είναι η διαφορά!
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Ναι αλλά χωρίς φουλ εμπλοκή την πρώτη χρόνια!!!Εδω είναι η διαφορά!γιατι η vw motorsport δεν υπαρχει εδω και χρονια? δεν τρεχει παγκοσμιο με τα σκοντα?
-
Αναμφισβήτητα πήραν τεχνογνωσία από τη σκόντα.Αλλά η ομάδα της vw δεν νομίζω να είναι μια σκόντα με διαφορετικό όνομα.Κάποιοι λογικά θα μετακινήθηκαν αλλά μιλάμε για διαφορετικές ομάδες.Ελπίζω να μη μας βρίζουν οι υπόλοιποι στο φόρουμ γιατί το πήραμε σβάρνα!!
-
Εννοεί ότι φέτος τρέχουν κανονικότατα παγκόσμιο με το Skoda και 2 αυτοκίνητα ανά αγώνα
-
Σωστό,δεν κατάλαβα!!
-
Τέλος η Mini
http://www.autosport.com/news/report.php/id/103358 -
τι εννοούν? οτι αποσύρεται η Μινι σαν ''όνομα''? εγω διάβασα ότι η Prodrive έχει σαν πλάνο να πραγματοποιήσει όλους τους αγώνες το 2013....τώρα με τι χορηγό δεν γνωρίζω και δεν αναφέρθηκε στο σαιτ που κοίταζα...απ ότι κατάλαβα μετά από αυτή την κίνηση η Μοτορσπορτ Ιταλια πλέον δεν θα λογίζεται σαν εργοστασιακή ομάδα, ενώ το μέλλον της το 2013 είναι μάλλον χλωμό...αλλά ιδιωτικές ομάδες με το Mini θα μπορούν να τρέχουν (Prodrive)...
-
Η Φορντ αποσυρει την βοηθεια απο την Μ-σπορτ.
-
Νομιζω ωρα ηταν..........
Ξερουμε αν θα συννεχισει ως εργοστασιο ή θα το δωσει σε κανεναν αλλον (ΚRΟΝΟS Racing)
WRC 2013 ομάδες & οδηγοί