-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αισθητήρας θέσης είναι, χρησιμοποιείται για σήμα στην ECU.
Αν ήταν όντως πρόβλημα αισθητήρα, με το που τους άλλαξες πρέπει επιτόπου να διορθώθηκε το πρόβλημα, οπότε κατά 99% είσαι οκ
Και πως ξερω αν διορθωθηκε? Ο μαστορας εβαλε παλι το διαγνωστικο και νομιζω εδειχνε παλι τη βλαβη...μου ειπε οτι δειχνει παλι τη βλαβη γιατι δεν εχει σβηστει απο τη μνημη του εγκεφαλου!
Ισχυει ή λεει μπουρδες?Aν δεν την σβησατε την βλαβη απο την μνημη τι περιμενες;
Αυτος γιατι δεν το εκανε? Ειναι κουραστικο να το κανει? Επρεπε, έτσι δεν ειναι?
-
Χαλάρωσε, δεν είναι τίποτα αυτό. Φαντάζομαι θα σου το κάνει χωρίς δεύτερη κουβέντα.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αισθητήρας θέσης είναι, χρησιμοποιείται για σήμα στην ECU.Αν ήταν όντως πρόβλημα αισθητήρα, με το που τους άλλαξες πρέπει επιτόπου να διορθώθηκε το πρόβλημα, οπότε κατά 99% είσαι οκ
Σύμφωνοι, αλλά τι να τον κάνει αν δεν έχει μεταβλητό χρονισμό; Δεν αλλάζει θέση ο εκκεντροφόρος σε σχέση με το στρόφαλο!
Το συζητάω γιατί κάτι αναφέρθηκε για αλλαγή καδένας. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά τι να τον κάνει αν δεν έχει μεταβλητό χρονισμό; Δεν αλλάζει θέση ο εκκεντροφόρος σε σχέση με το στρόφαλο!
Το συζητάω γιατί κάτι αναφέρθηκε για αλλαγή καδένας.Τον χρειάζεται για να 'ξέρει' ποιος κύλινδρος βρίσκεται σε φάση συμπίεσης κάθε φορά.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σύμφωνοι, αλλά τι να τον κάνει αν δεν έχει μεταβλητό χρονισμό; Δεν αλλάζει θέση ο εκκεντροφόρος σε σχέση με το στρόφαλο!
Το συζητάω γιατί κάτι αναφέρθηκε για αλλαγή καδένας.Αν εχεις το facelift N16 εχει μεταβλητο χρονισμο.
-
Γεια σας παιδιά,
είμαι κάτοχος Ν16 του 2001 με τα 98 άλογα. έχω 207.000 χλμ και μου έβγαλε 2η φορά το πρόβλημα του αισθητήρα στροφάλου (στα 120-140.000 είχε βγάλει πρόβλημα αισθητήρα στροφάλου και εκκεντροφόρου).Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει δοκιμάσει να βάλει κάποιον aftermarket αισθητήρα και αν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα γιατί όπως φαίνεται, κάθε 80-100.000 χλμ οι αισθητήρες τα παίζουν...
προβληματακι με Almera n16