-
2.0 lt
160bhp
0-100km/h 8.2sec
212 km/h top speed
half-leather interior
climate control
kai ola (h sxedon) hlektrika
5 portes
timh: 15000 lires sthn agglia (to type R 16000)An erxotan sthn Ellada tha to agoraze kaneis?
Mhn mou arxisetai sxolia opws kalytera to type R, einai teleiws
diaforetika oxhmata. O antagwnismos einai dilitro 307, 147, Megane
ktl. -
2.0 lt
160bhp
0-100km/h 8.2sec
212 km/h top speed
half-leather interior
climate control
kai ola (h sxedon) hlektrika
5 portes
timh: 15000 lires sthn agglia (to type R 16000)An erxotan sthn Ellada tha to agoraze kaneis?
Mhn mou arxisetai sxolia opws kalytera to type R, einai teleiws
diaforetika oxhmata. O antagwnismos einai dilitro 307, 147, Megane
ktl. -
2.0 lt
160bhp
0-100km/h 8.2sec
212 km/h top speed
half-leather interior
climate control
kai ola (h sxedon) hlektrika
5 portes
timh: 15000 lires sthn agglia (to type R 16000)An erxotan sthn Ellada tha to agoraze kaneis?
Mhn mou arxisetai sxolia opws kalytera to type R, einai teleiws
diaforetika oxhmata. O antagwnismos einai dilitro 307, 147, Megane
ktl. -
Έχεις ίδιο θέμα στο 'Περί Αυτοκίνησης'..........
-
Ο χρήστης gorath έγραψε:
An erxotan sthn Ellada tha to agoraze kaneis?
Μονος απαντησες στην ερωτηση σου
Αν ερχονται εδω θα έκανε παραπανω απο 15.000 λίρες,καπου 18.000 λιρες πιστεύω,αν προσθεσουμε την κακογουστη σχεδίαση, εχουμε εξασφαλισμένη μία εμπορικη αποτυχία της honda στην Ελλάδα... -
1500 ευρώ λιγότερο από το Τάιπ Αρ, τη στιγμή που ήδη είναι ακριβό και τα 1500 δεν κάνουν διαφορά...
ΞΕΡΩ τους λόγους για τους οποίους θα διάλεγα Τάιπ Αρ.
Πέραν των 1500 ευρώ οικονομία (στη... σπατάλη...), τι παραπάνω μου προσφέρει το Τάιπ Ες για να το προτιμήσω από το Αρ;;
-
To 3erw. To 3anaskefthka kai eipa mhpws edw tairiazei perissotero.
An einai enantia stous kanonismous tou forum na to bgalw. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
1500 åõñþ ëéãüôåñï áðü ôï ÔÜéð Áñ, ôç óôéãìÞ ðïõ Þäç åßíáé áêñéâü êáé ôá 1500 äåí êÜíïõí äéáöïñÜ...ÎÅÑÙ ôïõò ëüãïõò ãéá ôïõò ïðïßïõò èá äéÜëåãá ÔÜéð Áñ.
ÐÝñáí ôùí 1500 åõñþ ïéêïíïìßá (óôç... óðáôÜëç...), ôé ðáñáðÜíù ìïõ ðñïóöÝñåé ôï ÔÜéð Åò ãéá íá ôï ðñïôéìÞóù áðü ôï Áñ;;
den tithetai thema sygkrishs. To type R einai katharoaimo ergaleio, enw to type S apeythinetai ston sbelto oikogeneiarxh poy thelei kai tis aneseis tou.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
1500 ευρώ λιγότερο από το Τάιπ Αρ, τη στιγμή που ήδη είναι ακριβό και τα 1500 δεν κάνουν διαφορά...ΞΕΡΩ τους λόγους για τους οποίους θα διάλεγα Τάιπ Αρ.
Πέραν των 1500 ευρώ οικονομία (στη... σπατάλη...), τι παραπάνω μου προσφέρει το Τάιπ Ες για να το προτιμήσω από το Αρ;;
Στην Αγγλία η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι αρκετά μεγαλύτερη από τα λιρόνια της διαφοράς. Δεν είναι όλα όπως ελλάντα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
1500 åõñþ ëéãüôåñï áðü ôï ÔÜéð Áñ, ôç óôéãìÞ ðïõ Þäç åßíáé áêñéâü êáé ôá 1500 äåí êÜíïõí äéáöïñÜ...
ÎÅÑÙ ôïõò ëüãïõò ãéá ôïõò ïðïßïõò èá äéÜëåãá ÔÜéð Áñ.
ÐÝñáí ôùí 1500 åõñþ ïéêïíïìßá (óôç... óðáôÜëç...), ôé ðáñáðÜíù ìïõ ðñïóöÝñåé ôï ÔÜéð Åò ãéá íá ôï ðñïôéìÞóù áðü ôï Áñ;;
Óôçí Áããëßá ç äéáöïñÜ óôï êüóôïò ÷ñÞóçò åßíáé áñêåôÜ ìåãáëýôåñç áðü ôá ëéñüíéá ôçò äéáöïñÜò. Äåí åßíáé üëá üðùò åëëÜíôá
Swsta kyriws h asfaleia gia to type R einai aplhsiasth. Oxi pws gia to type S einai fthnh, alla pio logikh.
-
Άρα για Ελλάδα μάλλον δεν έχει νόημα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Άρα για Ελλάδα μάλλον δεν έχει νόημα...Αν είχε 23-24Κ φυσικά και θα χε νόημα, όσο έχουν Mazda 3 2lt, Alfa 2.0 TS και τα υπόλοιπα δίλιτρα μικρομεσαία.
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ, υπήρχε ποτέ περίπτωση να το φέρει στα 23-24Κ ο Σ...;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ, υπήρχε ποτέ περίπτωση να το φέρει στα 23-24Κ ο Σ...;
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα Σ αλλα δασμών
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άρα για Ελλάδα μάλλον δεν έχει νόημα...
Αν είχε 23-24Κ φυσικά και θα χε νόημα, όσο έχουν Mazda 3 2lt, Alfa 2.0 TS και τα υπόλοιπα δίλιτρα μικρομεσαία.
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ, υπήρχε ποτέ περίπτωση να το φέρει στα 23-24Κ ο Σ...;
Αν το έκανε θα έκανε πάρτυ!
Τώρα αφήνει τους άλλους να χαίρονται. -
An ypothesoume oti o S to eferne se logikh timh tha to protimousate se sxesh me Mazda 3 2.0, 307 XSi, Megane 2.0, 147 2.0 etc?
3erw entelws ypothetikh h erwthsh alla koubenta na ginetai. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άρα για Ελλάδα μάλλον δεν έχει νόημα...
Αν είχε 23-24Κ φυσικά και θα χε νόημα, όσο έχουν Mazda 3 2lt, Alfa 2.0 TS και τα υπόλοιπα δίλιτρα μικρομεσαία.
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ, υπήρχε ποτέ περίπτωση να το φέρει στα 23-24Κ ο Σ...;
Αν ερθει παντως σε καλη τιμη θα φουντωσει ο ανταγωνισμος
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ, υπήρχε ποτέ περίπτωση να το φέρει στα 23-24Κ ο Σ...;
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα Σ αλλα δασμών
Όλα τα δίλιτρα τους ίδιους δασμούς έχουν. Εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό το GTI να κοστίζει περίπου το ίδιο στην Αγγλία και στην Ελλάδα και να υπάρχει διαφορά στο Type R 6-7K;
Honda Civic Type S