Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 365
    • 366
    • 367
    • 368
    • 369
    • 416
    • 417
    • 367 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    2
    8338
    100502
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
      Θα ήθελα κάποιον να με διαφωτίσει σε ένα θέμα, μία απορία βασικά που έχω εδώ και καιρό. Παρακολουθώντας εδώ και καιρό αγώνες καρτ (κυρίως kf1) παρατήρησα οτι αρκετοί οδηγοί (αν όχι όλοι) παίζουν με τις ρυθμίσεις του.. καρμπυρατέρ (μου φαίνεται) και συγκεκριμένα κοντά στο τέλος μιας σχετικά μεγάλης ευθείας. Γνωρίζει κάποιος να μου πει τι ακριβώς πασπατεύουν εκεί πέρα και τι προσπαθούν να πετύχουν? Και γιατί το κάνουν συχνά στο τέλος της ευθείας και λίγο πριν την στροφή? Τι ακριβώς συμβαίνει εκεί πέρα? Και πόσο δύσκολο είναι αυτό όταν κινείσαι οριακά σε έναν αγώνα?

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Αλλάζουν το μείγμα.

      Το στεγνωνουν για να ξυραφιάζει και μετά το κάνουν πλούσιο για να μη κολλήσει. Αυτό όμως δε μπορείς να το κάνεις στο del'orto αλλα μόνο στο tilloson.

      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hatmanmotorsport last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Αλλάζουν το μείγμα.

        Το στεγνωνουν για να ξυραφιάζει και μετά το κάνουν πλούσιο για να μη κολλήσει. Αυτό όμως δε μπορείς να το κάνεις στο del'orto αλλα μόνο στο tilloson.

        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

        Εντάξει, τώρα το επιβεβαίωσα. Στην αρχή και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, οτι ρυθμίζουν την μίξη. Κάνοντάς το πιό φτωχό, ανεβαίνουν οι στροφές, άρα και δίνει απίστευτη ιπποδύναμη (hp= ροπή x rpm) κάτι που ενδεχομένως χρειάζονται μετά απο μία κλειστή στροφή για μέγιστη επιτάχυνση..? Και αντίστοιχα στο τέλος της ευθείας, εκεί δλδ όπου το μοτέρ έχει πιάσει τα max rpm στρίβουν το βιδάκι και το κάνουν πλουσιότερο για να μην κάνει το μπουμ? Το κατάλαβα σωστά ή θα με δείρει ο Αλέκος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgeshi last edited by

          φιλε Νικο το καρτ σου ειναι ονειρο.. και καλα κανεις κ εισαι ερωτευμενος με το καρτ σου!!
          το ΚΖ1 ειναι αυτο του φιλου μασ του Νικου??
          Νικο οπως εχω δει το βιντεο σου (3 φορες συνεχομενα) πολυ κ@υλ@, προσεξα οτι η ασφαλτος ειναι πολυ ασχημη στα ελαστικα
          πρεπει να ειναι φαγανα!!
          ο ηχος τελειος!!
          το ΚΖ1 ειναι κατηγορια σωστα??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Σωστός ο Hatman.

            Ο χρήστης GeorgeShi έγραψε:
            φιλε Νικο το καρτ σου ειναι ονειρο.. και καλα κανεις κ εισαι ερωτευμενος με το καρτ σου!!
            το ΚΖ1 ειναι αυτο του φιλου μασ του Νικου??
            Νικο οπως εχω δει το βιντεο σου (3 φορες συνεχομενα) πολυ κ@υλ@, προσεξα οτι η ασφαλτος ειναι πολυ ασχημη στα ελαστικα
            πρεπει να ειναι φαγανα!!
            ο ηχος τελειος!!
            το ΚΖ1 ειναι κατηγορια σωστα??

            KZ2 είναι.

            Η άσφαλτος είναι όντως πολύ καλή για Ελλάδα και όντως τρώει τα λάστιχα άλλα συγχρόνως έχει και πολύ καλό grip. Σε τέτοιους ρυθμούς αλλάζω λάστιχα κάθε 3-4 προπονήσεις.

            Οι κατηγορίες είναι ΚΖ1 και ΚΖ2 στα εξατάχυτα. Τα μοτέρ νομίζω είναι ίδια κι οι διαφορές είναι στα λάστιχα. Η ΚΖ1 έχει λάστιχα-τσίχλες. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hannibal last edited by

              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
              Σωστός ο Hatman.

              φιλε Νικο το καρτ σου ειναι ονειρο.. και καλα κανεις κ εισαι ερωτευμενος με το καρτ σου!!
              το ΚΖ1 ειναι αυτο του φιλου μασ του Νικου??
              Νικο οπως εχω δει το βιντεο σου (3 φορες συνεχομενα) πολυ κ@υλ@, προσεξα οτι η ασφαλτος ειναι πολυ ασχημη στα ελαστικα
              πρεπει να ειναι φαγανα!!
              ο ηχος τελειος!!
              το ΚΖ1 ειναι κατηγορια σωστα??

              KZ2 είναι.

              Η άσφαλτος είναι όντως πολύ καλή για Ελλάδα και όντως τρώει τα λάστιχα άλλα συγχρόνως έχει και πολύ καλό grip. Σε τέτοιους ρυθμούς αλλάζω λάστιχα κάθε 3-4 προπονήσεις.

              Οι κατηγορίες είναι ΚΖ1 και ΚΖ2 στα εξατάχυτα. Τα μοτέρ νομίζω είναι ίδια κι οι διαφορές είναι στα λάστιχα. Η ΚΖ1 έχει λάστιχα-τσίχλες. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

              Νick, please see bellow....

              Article 12
              Specific Regulations for KZ2 & KZ1

              • Power unit: it must not be possible to dissociate the
                engine from the gearbox. Engine case divided into only 2
                parts (vertical or horizontal).
              • Water cooled single-cylinder engine with reed-valve
                intake, one circuit only, homologated by the CIK-FIA.
              • Maximum cylinder cubic capacity: 125 cc.
              • Reed-valve box (dimensions and drawing) according to
                the Homologation Form. Reed-valve box cover: free.
              • Carburettor made of aluminium, with a venturi type diffuser
                with a maximum diameter of 30 mm round. For the
                2010-2012 CIK-FIA Championships, Cups and Trophies,
                the carburettor must be the Dell’Orto VHSH 30 designated
                following an invitation to tender. The carburettor must
                remain strictly original. The only settings allowed may
                be made to: the slide, the needle, the floaters, the float
                chamber, the needle shaft (spray), the jets and the needle
                kit, subject to all the interchanged parts being of Dell’Orto
                origine. The incorporated petrol filter and the plate (part
                No. 28 on the technical drawing No. 7 appended) may be
                removed; if they are kept, they must be original.
              • Gearbox: homologated by the CIK-FIA (including the primary
                torque). Minimum 3 and maximum 6 ratios. Check of
                the ratios using a graduated disc with a minimum diameter
                of 200 mm or a digital coder; the degree decimals given
                on the Homologation Form must be mentioned in tenths
                of degrees and not in minutes. For the homologation of
                the gearbox, the Manufacturer(s) and the model and type
                must appear on the Homologation Form.
              • In KZ2: hand-operated and exclusively mechanical gearbox
                control without a servo system. Any system of ignition
                cutting is forbidden.
              • In KZ1: hand-operated or electro-mechanical gearbox control.
              • Total exhaust opening angle of 199° maximum , irrespective
                of the value indicated on the homologation form (to
                be read with a graduated circle of a minimum diameter of
                200 mm or with a digital device).
              • Volume of the combustion chamber: 11 cc minimum.
                The volume of the chamber is measured with a class A
                laboratory burette graduated in tenths of cubic centimetres.
                The mixture used for this check will be composed of
                unleaded petrol and 2-stroke oil, mixed in a ratio of 1 to 1.
                The chamber will be filled in accordance with the method
                described in Appendix No. 1a.
              • Spark plug: free make (mass-produced and strictly original).
                The body of the spark plug (electrodes not included),
                tightened on the cylinder head, must not extend beyond
                the upper part of the dome of the combustion chamber.
              • Dimensions of the threaded spark-plug housing- length:
                18.5 mm; pitch: M 14 x 1.25.
              • Identifications: machined flat spaces of 30 mm x 20 mm
                for the attachment of the specified identification stickers :
              • at the front of the cylinder,
              • on the upper part of the reed box housing for the half
                sumps.
              • It is allowed to add a mass to the ignition rotor; it shall
                be fixed by at least 2 screws, without any modification to
                the homologated rotor.
              • Exhaust: homologated and the magnetic steel sheet
                metal thickness of which must be 0.75 mm minimum.
              • Tyres: 5’’.
              • KZ1: homologated soft or medium type.
              • KZ2: homologated medium type.
              • Minimum mass:
              • KZ1 and KZ2, short and long circuits: 175 kg.
              • Bodywork for long circuits: the specifications for the
                bodywork can be the same as for Superkart partly or fully.

              http://www.cikfia.com/fileadmin/content ... Web_RT.pdf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης GeorgeShi έγραψε:
                http://www.kartingcenter.com.cy/

                η πιστα εχει 1600 μετρα... μπες κ δες την αν θες...

                αυτη ειναι η πιστα που θα πηγαινω πιο συχνα...
                για χομπυ νομιζω θα ειμαι συχνα πυκνα κ να κανω γυρους.. γιατι ειναι κοντα απο το σπιτι μου η πιστα γυρω στα 10 λεπτα με το αυτοκινητο

                να ρωτησω ακομη κατι.. ειναι πολυ δυσκολο το 6-ταχυτο για αρχη η απλα δεν το συστηνεται για αρχαριους?

                1600 μέτρα? Μόλις 500 παραπάνω ειναι αυτό που εμείς αποκαλούμε 'αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                  Σωστός ο Hatman.

                  φιλε Νικο το καρτ σου ειναι ονειρο.. και καλα κανεις κ εισαι ερωτευμενος με το καρτ σου!!
                  το ΚΖ1 ειναι αυτο του φιλου μασ του Νικου??
                  Νικο οπως εχω δει το βιντεο σου (3 φορες συνεχομενα) πολυ κ@υλ@, προσεξα οτι η ασφαλτος ειναι πολυ ασχημη στα ελαστικα
                  πρεπει να ειναι φαγανα!!
                  ο ηχος τελειος!!
                  το ΚΖ1 ειναι κατηγορια σωστα??

                  KZ2 είναι.

                  Η άσφαλτος είναι όντως πολύ καλή για Ελλάδα και όντως τρώει τα λάστιχα άλλα συγχρόνως έχει και πολύ καλό grip. Σε τέτοιους ρυθμούς αλλάζω λάστιχα κάθε 3-4 προπονήσεις.

                  Οι κατηγορίες είναι ΚΖ1 και ΚΖ2 στα εξατάχυτα. Τα μοτέρ νομίζω είναι ίδια κι οι διαφορές είναι στα λάστιχα. Η ΚΖ1 έχει λάστιχα-τσίχλες. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

                  Νick, please see bellow....

                  Article 12
                  Specific Regulations for KZ2 & KZ1

                  • Power unit: it must not be possible to dissociate the
                    engine from the gearbox. Engine case divided into only 2
                    parts (vertical or horizontal).
                  • Water cooled single-cylinder engine with reed-valve
                    intake, one circuit only, homologated by the CIK-FIA.
                  • Maximum cylinder cubic capacity: 125 cc.
                  • Reed-valve box (dimensions and drawing) according to
                    the Homologation Form. Reed-valve box cover: free.
                  • Carburettor made of aluminium, with a venturi type diffuser
                    with a maximum diameter of 30 mm round. For the
                    2010-2012 CIK-FIA Championships, Cups and Trophies,
                    the carburettor must be the Dell’Orto VHSH 30 designated
                    following an invitation to tender. The carburettor must
                    remain strictly original. The only settings allowed may
                    be made to: the slide, the needle, the floaters, the float
                    chamber, the needle shaft (spray), the jets and the needle
                    kit, subject to all the interchanged parts being of Dell’Orto
                    origine. The incorporated petrol filter and the plate (part
                    No. 28 on the technical drawing No. 7 appended) may be
                    removed; if they are kept, they must be original.
                  • Gearbox: homologated by the CIK-FIA (including the primary
                    torque). Minimum 3 and maximum 6 ratios. Check of
                    the ratios using a graduated disc with a minimum diameter
                    of 200 mm or a digital coder; the degree decimals given
                    on the Homologation Form must be mentioned in tenths
                    of degrees and not in minutes. For the homologation of
                    the gearbox, the Manufacturer(s) and the model and type
                    must appear on the Homologation Form.
                  • In KZ2: hand-operated and exclusively mechanical gearbox
                    control without a servo system. Any system of ignition
                    cutting is forbidden.
                  • In KZ1: hand-operated or electro-mechanical gearbox control.
                  • Total exhaust opening angle of 199° maximum , irrespective
                    of the value indicated on the homologation form (to
                    be read with a graduated circle of a minimum diameter of
                    200 mm or with a digital device).
                  • Volume of the combustion chamber: 11 cc minimum.
                    The volume of the chamber is measured with a class A
                    laboratory burette graduated in tenths of cubic centimetres.
                    The mixture used for this check will be composed of
                    unleaded petrol and 2-stroke oil, mixed in a ratio of 1 to 1.
                    The chamber will be filled in accordance with the method
                    described in Appendix No. 1a.
                  • Spark plug: free make (mass-produced and strictly original).
                    The body of the spark plug (electrodes not included),
                    tightened on the cylinder head, must not extend beyond
                    the upper part of the dome of the combustion chamber.
                  • Dimensions of the threaded spark-plug housing- length:
                    18.5 mm; pitch: M 14 x 1.25.
                  • Identifications: machined flat spaces of 30 mm x 20 mm
                    for the attachment of the specified identification stickers :
                  • at the front of the cylinder,
                  • on the upper part of the reed box housing for the half
                    sumps.
                  • It is allowed to add a mass to the ignition rotor; it shall
                    be fixed by at least 2 screws, without any modification to
                    the homologated rotor.
                  • Exhaust: homologated and the magnetic steel sheet
                    metal thickness of which must be 0.75 mm minimum.
                  • Tyres: 5’’.
                  • KZ1: homologated soft or medium type.
                  • KZ2: homologated medium type.
                  • Minimum mass:
                  • KZ1 and KZ2, short and long circuits: 175 kg.
                  • Bodywork for long circuits: the specifications for the
                    bodywork can be the same as for Superkart partly or fully.

                  http://www.cikfia.com/fileadmin/content ... Web_RT.pdf

                  Α μαλιστα, αρα απαγορευεται και το paddle shifting στη ΚΖ2 επιπλεον απο τα αλλα λαστιχα που εγραψα.

                  Σωστα;

                  Γιατι το βλεπω απο κιν.

                  Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgeshi last edited by

                    Δηλαδη το ΚΖ1 με το ΚΖ2 ποιες οι διαφορες γιατι δεν καταλαβα !!!
                    κατι με το σασμαν διαφερουν αν καταλαβα σωστα..!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeShi έγραψε:
                      Δηλαδη το ΚΖ1 με το ΚΖ2 ποιες οι διαφορες γιατι δεν καταλαβα !!!
                      κατι με το σασμαν διαφερουν αν καταλαβα σωστα..!!!

                      Τα λάστιχα κι ότι στην ΚΖ1 επιτρέπονται οι αλλαγές με ηλεκτρονικά paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ στη ΚΖ2 απαγορεύονται.

                      Εμείς στο Ελλάντα βεβαίως τα επιτρέπουμε γενικότερα καθώς δεν υπάρχει αγώνας CIK-FIA.

                      Στο PICK για παράδειγμα τα επέτρεψαν.

                      Τα μοτέρ πάντως που τρέχουν έξω σε ΚΖ1 ή/και ΚΖ2 είναι πειραγμένα από τους αντιπροσώπους ή επίσημους βελτιωτές όπως πχ Tec-Sav.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hatmanmotorsport last edited by

                        Ήμουνα σωστός εν μέρη

                        Μετά απο λίγο πιο προσεχτικό ψάξιμο..
                        Το καρμπυρατέρ δεν είναι ένας τρόπος για να κερδίζεις λίγο παραπάνω ιπποδύναμη αλλά πολύ απλά ένα σύστημα το οποίο θα σου δίνει την τέλεια μίξη (αέρα - καυσίμου) κάθε στιγμή. Αυτή η ιδανική κατάσταση μίξης είναι και αυτή που θα σου δώσει την τέλεια καύση (άρα και τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα) αλλά και ταυτόχρονα την αξιοπιστία που θα χρειαστείς ειδικά σε έναν αγώνα (για να μην σπάσει το μοτέρ). Ενδεχομένως κατά την διάρκεια αυτών των 20 γύρων να αλλάζουν πολλά (είτε στο περιβάλλον είτε στο μοτέρ) και έτσι να αναγκάζονται οι οδηγοί να παίζουν συνέχεια με τις βελόνες. Το μίγμα δεν πρέπει να είναι ούτε φτωχό αλλά ούτε και πλούσιο γιατί και στις δυο αυτές περιπτώσεις χάνουμε πολύ σε απόδοση (ειδικά στην πρώτη ρισκάρουμε να διαλύσουμε το μοτέρ, στην δεύτερη το πολύ-πολύ να μπουκώσει και να σβήσει). Συγκεκριμένα για τα καρμπυρατέρ της Tillotson, στα οποία μπορείς να κάνεις τις σωστές ρυθμίσεις στη μίξη, εν κινήσει, στις δυο βελόνες, την ''Low speed'', η οποία λειτουργεί στις σχετικά χαμηλές ταχύτητες (πχ μετά από τις κλειστές στροφές) και την ''High speed'' που αναλαμβάνει στις υψηλές ταχύτητες (πχ στο τέλος μιας μεγάλης ευθείας). Αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν οι οδηγοί είναι το λεγόμενο 'four stroking' ( http://www.youtube.com/watch?v=0wzph3hL6EE ). Γενικά, η καλύτερη απόδοση και αξιοπιστία του μοτέρ, πετυχαίνονται ρυθμίζοντας κατάλληλα τις παραπάνω βελόνες έτσι ώστε να είναι μια ανάσα πριν απ'το '4 stroking'. Συχνά αυτή η ρύθμιση είναι αρκετά δύσκολη, ειδικά όταν κινείσαι οριακά, καθώς το εύρος ρύθμισης είναι μόλις στο ένα όγδοο (1/8) της στροφής της βελόνας.
                        Ένα σημαντικό πλεονέκτημα (το οποίο ανέφερε και ο Νίκος παραπάνω) είναι οτι με τα καρμπυρατέρ της Tillotson έχεις την δυνατότητα να 'επέμβεις' στο μίγμα την ώρα που οδηγάς το καρτ ενώ με τα del'orto τις όποιες ρυθμίσεις τις κάνεις από τα πιτς.

                        Με αυτά και με άλλα έσκασε και μια είδηση σήμερα με την οποία δε θα χαρούν και πολύ οι κατασκευαστές της Tillotson καθώς φαίνεται οτι η KF ψάχνει για πιό 'προσιτές λύσεις'.. http://www.kartinfo.gr/home/carburetor.html

                        Κρίμα.. Πάνω που τα είχα συμπαθήσει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          To πιο εύκολο κι αξιόπιστο καρμπυρατέρ είναι το del'orto.

                          Ζιγκλεράκι κι έτοιμος.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgeshi last edited by

                            ποσο σημαντικο ειναι ενα σασι να εχει προστατευτικο στην καδενα??

                            και αν δεν εχει προστατευτικο τι μπορει να παθει??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeShi έγραψε:
                              ποσο σημαντικο ειναι ενα σασι να εχει προστατευτικο στην καδενα??

                              και αν δεν εχει προστατευτικο τι μπορει να παθει??

                              Γεμίζει γράσο το σύμπαν αν δεν έχει προστατευτικό αλυσίδας. Από το σασί, στη φόρμα μέχρι και το κράνος.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgeshi last edited by

                                δηλαδη εχει σε ολα τα καρτ η το επιλεγεις ο ιδιος?? λιγο ακυρες οι ερωτησεις μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Απο το 2004 και μετα νομιζω το εχουν στανταρ τα καρτ.

                                  Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis13 last edited by

                                    ο πιο οικονομικος,αξιοπιστος,φιλικος και συγχρονως ανταγονιστικος τροπος καρτ στην ελλαδα για τους νεους καρτιστες...

                                    Η birel έχει δημιουργήσει το easykart και είναι ειδικά φτιαγμένο στα μέτρα εκείνου που θέλει να ξεκινήσει να κάνει καρτ κρατώντας το κόστος σε χαμηλό επίπεδο αλλά και να είναι φιλικό στα πρώτα σου βήματα ...

                                    http://easykart.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgeshi last edited by

                                      καπου διαβασα οτι τα σασει εχουν σαν ημερομηνια ληξεις αυτο τι σημαινει??
                                      αν ληξει δεν θα μπορω να το οδηγω?!
                                      δεν θα πρεπει να το πεταξω στα σκουπιδια?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeShi έγραψε:
                                        καπου διαβασα οτι τα σασει εχουν σαν ημερομηνια ληξεις αυτο τι σημαινει??
                                        αν ληξει δεν θα μπορω να το οδηγω?!
                                        δεν θα πρεπει να το πεταξω στα σκουπιδια?

                                        Τίποτα απο τα παραπάνω.

                                        Τα σασι δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Απλά μετά απο 4 χρόνια λίγει η ομολογκασιόν.

                                        Αυτό θα προβληματίσει κάποιον να τρέξει σε αγώνα μόνο αν ο αγώνας αυτός όμως ζητάει σασι με ομολογκασιόν σε ισχύ.

                                        Εννοείται δεν το πετάς στα σκουπίδια.

                                        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nightmare-106sportclub last edited by

                                          επισης, καποιες homologation παιρνουν παραταση.

                                          Ολα αυτα δεν σε απασχολουν ομως, παρα μονο αν θελεις να παρεις μερος σε αγωνες.

                                          περισσοτερο πρεπει να σε απασχολει οτι πρεπει να αγορασεις κρανος,φορμα κτλ κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgeshi last edited by

                                            οκ για μενα δεν παιζει ρολο... αντε να τρεξω μια φορα μονο απλα για εμπειρια..!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 367 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr