-
απο αυτα που μας περιγραφεις το να κραταει υψηλες στροφες ενω ειναι ζεστο οφειλεται συνηθως οτι ο εγκεφαλος διαβαζε χαμηλες θερμοκρασιες, μεσω της βαλβιδας θερμοκρασιας για τον εγκεφαλο (οχι για το οργανακι)
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
απο αυτα που μας περιγραφεις το να κραταει υψηλες στροφες ενω ειναι ζεστο οφειλεται συνηθως οτι ο εγκεφαλος διαβαζε χαμηλες θερμοκρασιες, μεσω της βαλβιδας θερμοκρασιας για τον εγκεφαλο (οχι για το οργανακι)
http://www.micksgarage.ie/proddetails.aspx?pid=878153&pk=63A07
αυτη πρεπει να ειναι -
Δεν ανεβαζε στροφες μονο ζεστο...Με το που επαιρνε μπροστα κραταγε ρελαντι ψηλα και εμενε εκει μεχρι να φτασεις στο προορισμο σου.Αν τη ξαναεβαζα μπροστα μετα απο λιγο μπορει να κραταγε ψηλο ρελαντι μπορει και οχι...Παντως σε ευχαριστω πολυ για την γνωμη,αν το προβλημα συνεχισει να υφισταται θα ειναι το επομενο που θα κοιταξω ή θα τους πω να κοιταξουν.
Σε ερωτηση μου στο τεχνικο για το αν τελικα δεν λυθει το θεμα με την αντικατασταση του ρελε τι θα κοιταξουμε μετα,απαντησε πως το αυτοκινητο εχει κανει ενα σκασμο χιλιομετρα (αληθεια 227 000 km μεσα σε 20 χρονια για mercedes παλαιας κοπης με αψογη-συστηματικη και καθολου φειδωλη συντηρηση,στεγασμενη σε κλειστο γκαραζ ειναι πολλα????) και οτι πολλα αναταλλακτικα αρχιζουν και παραδιδουν πνευμα...Ναι μεν λογικο αλλα ειναι κριμα να επισκευαζεις mercedes ολων των τυπων 30-40 χρονια τωρα,να ασχολεισαι με 12 κυλινδρα τερατα με 10 εγλκεφαλους και να μην μπορεις να λυσεις μια ασταθεια ρελαντι σε μια 190Ε των 1000 ευρω...Το οποιο απο οτι καταλαβαινω ειναι συνηθες στις mercedes αυτης της γενιας...
Τελος παντων,παρακολουθουμε και βλεπουμε...
-
Το ρελέ υπερτάσεως είναι συνιθισμένο πρόβλημα σε αυτά τα μοτέρ.
Όταν χαλάσει αυτό το ρελέ ο εγκέφαλος του ψεκασμού δεν λειτουργεί καθόλου, γι αυτό και το αυτοκίνητο κάνει τα δικά του.
Και ναι αυτου του είδους οι ψεκασμοί (ΚΕ jetronic) λειτουργούν και χωρίς εγκέφαλο . -
Μην υποτιμας το αυτοκινητο που εχεις, ουτε να μειωνουν οι μηχανικοι την αξια του αφου για να το κρατας γουσταρεις και το κρατας, το οτι εχει 227.000κμ δεν μου λεει κατι(εχω δει στο youtube με 400.000κμ και κανενα προβλημα) οπως το παρουσιαζουν οι μηχανικοι εχω δει περιπτωσεις που το ανταλλακτικο κοστιζε 15-20Ε η χρειαζονταν ενας ρελες κολλημα και το δυσκολο ηταν η διαγνωση να βρουν σε τι οφειλεται το προβλημα(οχι να σε βαζουν σε εξοδα πχ. να αντικαταστησεις εγκεφαλο ενω το προβλημα ειναι αλλου)
Πιστευω κατα 99% οτι το προβλημα οφειλεται σε αυτη τη βαλβιδα θερμοκρασιας που τη διαβαζει ο εγκεφαλος για να ρυθμισει το ρελαντι αναλογα με τις συνθηκες (η παλια πιθανοτατα να εχει κολλησει στους 20βαθμους θερμοκρασιας και ο εγκεφαλος διαβαζοντας αυτη να κραταει το ρελαντι 1.200στρ. οπως θα πρεπε θεωρητικα αφου διαβαζει χαμηλες θερμοκρασιες μεσω της βαλβιδας θερμοκρασιας, παρολο που το οργανακι σου θα δειχνει την πραγματικη επειδη λειτουργει με διαφορετικη φουσκα θερμοκρασιας) -
Εχει λογικη αυτο που λες,το ανταλλακτικο ειναι φτηνο οποτε δεν βρισκω το λογο να μην το αλλαξω και αυτο προληπτικα.
Δεν την υποτιμω τη καημενουλα,ισα ισα,οταν τη πηραμε καινουρια το '91 ημουν μολις 7 χρονων,η συναισθηματικη αξια ειναι μεγαλη και δεν σκοπευουμε να την αποχωριστουμε ποτε.Καποια στιγμη σκοπευω να την φερω σε κατασταση βιτρινας,παντα θα υπαρχει μια θεση στο γκαραζ για την 190...Το θεμα ειναι οτι ο πατερας μου τη χρησιμοποιει συχνα για ταξιδια και θελω να ειναι σε οσο το δυνατον καλυτερη λειτουργικη κατασταση,δεν τον εχει προδωσει ποτε και δεν θελω να συμβει επειδη μερικοι μηχανικοι βαριουνται να ασχοληθουν σοβαρα με ενα αυτοκινητο με την αιτιολογια οτι ''ειναι παλιο''....Δεν ειναι αυτη η φιλοσοφια της mercedes αλλωστε..
-
Χαιρετώ όλη την παρέα του forum.
Είμαι γραμμένος ως μέλος του forum εδώ και καμιά....δεκαετία και είναι μόλις το πρώτο πόστ που κάνω.
Απολαμβάνω τις συζήτήσεις σας σε όλα τα topic, μερικές από τις οποίες μου έχουν φανεί ιδιαίτερα χρήσιμες. Ιδιαίτερα το συγκεκριμένο θέμα με βοήθησε αρκετα μιας και αγόρασα ένα ρελέ υπερτάσεως, το έβαλα στη θέση του παλιού και το πρόβλημα με το κρύο ξεκίνημα και το ανεβοκατέβασμα του ρελαντί λύθηκε μονομιάς. Στενοχωριέμαι λίγο που δεν αφιέρωσα λίγο χρόνο να γράψω να βοηθήσω κι εγώ αν μπορούσα.
Είμαι λοιπόν κι εγώ κάτοχος μιας 190Ε 1.8 που μου έχει μείνει ως αναμνηστικό από τον πατέρα μου . Παρ' όλη την ύπαρξη και δεύτερου αυτοκινητου σκοπεύω να το κρατήσω (όσο αντέχω) μιας και ήδη το έχω διπλοπληρώσει για να διορθώσω κάποια προβλήματα που είχε.
Το αυτοκίνητο αυτό είχε αγοραστεί από τον πατέρα μου με 40000 χιλιόμετρα από ένα...μπάρμπα του ο οποίος το είχε αγοράσει καινούργιο το 1991. Για κάποιο περίεργο λόγο το αυτοκίνητο φορούσε το 4άρι σασμάν με το αντίστοιχο διαφορικό (παραεισαγωγή; Νομίζω ότι στην Ελλάδα το έφεραν μόνο με το 5άρι και ABS, το δικό μου δεν έχει). Επειδή το διαφορικό βούιζε σκέφτηκα να κάνω την αλλάγή με το 5άρι σασμάν και το αντίστοιχο διαφορικό 3,64:1. Αφού δοκίμασα τρία τέσσερα σασμάν από τα παλιατζίδικα τελικά φόρεσα το καλύτερο από αυτά που δοκίμασα, από το οποίο όμως δεν είμαι πάλι ευχαριστημένος καθώς πρέπει να έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ της δευτέρας και επίσης βουίζει λίγο η δευτέρα και η τρίτη. Επίσης νομίζω ότι και αυτό το διαφορικό βουίζει λίγο. (Καταπληκτική κίνηση - λεφτά για πέταμα ).
Είδα σε άλλο topic ότι ο χρήστης Ernani έδωσε τη δικιά του Baby Benz για ανακύκλωση (Έγκλημα....).
Ernani, εκτός του ότι στενοχωρήθηκα που πάει ένα τέτοιο αμάξι για καταστροφή και δεδομένου ότι απ΄ότι θυμάμαι το πρόσεχες πολύ είδα τη φωτογραφία που πόσταρες σαν φωτογραφία 'αυτοκινήτου - φάντασμα' που μέσα του διαφαίνονταν καλοδουλεμένα σασμάν και διαφορικό .
Ερωτήσεις λοιπόν προς Ernani αλλά και προς όλους, αν κάποιος γνωρίζει:
Ήταν καλό το σασμάν και το διαφορικό; Χιλιόμετρα; Πραγματικά ότι κυκλοφορεί στα παλιατζίδικα είναι σαβούρα.
Αυτά τα μέρη γίνονται σκραπ ή αφαιρούνται από το αυτοκίνητο;
Υπάρχει περίπτωση να πάει ιδιώτης και να πάρει κάποιο ανταλλακτικό από εκεί; Και μάλιστα από συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
Ernani προλαβαίνω ή επήλθε το μοιραίο;;;; -
Η αλήθεια είναι ότι από χθες έχω κατασκάσει γιατί το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση (μάλιστα είχα περίπου τρεις μήνες να το κινήσω και πήρε μπροστά με μισή μιζιά). Δυστυχώς όμως δεν μπορούσα πλέον να συντηρώ δυο οχήματα (μάνι μάνι γλύτωσα 1000+ ευρώ από ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας που θα έπρεπε να πληρώσω μέχρι το τέλος του χρόνου). Σκληρό μεν, αλλά αυτή είναι πλέον η οικονομική πραγματικότητα στην Ελλάδα.
Σχετικά με τα ανταλλακτικά που ρωτάς, το πήγα στην eco cars και απ' ό,τι είδα κι από κοντά πουλάνε και ανταλλακτικά (ποια εξαρτήματα, θα σε γελάσω) σε ιδιώτες. Οπότε πάρε τους ένα τηλέφωνο, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
-
Ernani σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Μάλλον θα τους κάνω κανένα τηλεφωνάκι αύριο. Όντως, είναι κρίμα, πρόκειται για αυτοκίνητο με ξεχωριστή αίσθηση στο δρόμο, ακόμα και με σημερινά κριτήρια. Ευχομαι να κρατήσεις τις αναμνήσεις σου από αυτό, να φτιάξουν το συντομότερο τα πράγματα για όλους μας και να βρεθείς ξανά πίσω από το τιμόνι ενός 'δεύτερου' αυτοκινήτου που θα το γουστάρεις (π.χ. 2.3-16 ).
-
Ernani πολυ στεναχωρηθηκα με την αποφαση σου να δωσεις την 190 σου για ανακυκλωση. Κριμα...
Γιατι δεν κατεθεσες απλα πινακιδες?Αν δεν ειχες μερος στην Αθηνα να την φυλαξεις δεν υπηρχε καποιο χωριο να βρει στεγη για τα επομενα 8 χρονια εως οτου βγαλει πινακιδες ιστορικου?
Οπως και να εχει ευχομαι να εισαι καλα και καποια στιγμη οι οικονομικες συνθηκες να επιτρεψουν να απολαυσουμε ολα αυτα που για τους υπολοιπους Ευρωπαιους θεωρουνται δεδομενα.
-
Γεια σας είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον ernani μπορεί να πέρασαν σχεδόν 3 χρόνια από το post αλλά εγώ το έφτιαξα. Το πρόβλημα ήταν στην μπαλάντζα της ντίζας γκαζιού είχε στραβώσει και φθαρεί το ανταλλακτικό έχει 25 euro το έβαλα στην αντιπροσωπεία έκανα και μια μικρή ρύθμιση στο ρελαντί και είναι σαν καινούριο.
Ασταθές ρελαντί σε w201 (όχι πάντα)