-
Στους 4 πρώτους αγωνες, μετα ο Μασσα εβλεπε τον Αλόνσο μόνο τα βράδια στο ριπλέι
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό που αδυνατώ να καταλάβω ειναι γιατί για οδηγικό λάθος σαν αυτό του ΜΣ θα πρέπει να δοθεί ποινή.
Δε μιλάμε για τζατζάρισμα, κλείσιμο κτλ. Εκτίμησε λάθος, το παράκανε στα φρένα, έφυγε ευθεία και απλά έτυχε να ειναι ο άλλος ο άτυχος εκει. Αν δηλαδή εφευγε μόνος του εκεί, θα έπαιρνε και πάλι ποινή?Πες τα ρε συ Κωστή!
Αυτό ακριβώς έγραψα και πιο πάνω, ότι για μένα δεν έπρεπε να πάρει ποινή.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό που αδυνατώ να καταλάβω ειναι γιατί για οδηγικό λάθος σαν αυτό του ΜΣ θα πρέπει να δοθεί ποινή.
Δε μιλάμε για τζατζάρισμα, κλείσιμο κτλ. Εκτίμησε λάθος, το παράκανε στα φρένα, έφυγε ευθεία και απλά έτυχε να ειναι ο άλλος ο άτυχος εκει. Αν δηλαδή εφευγε μόνος του εκεί, θα έπαιρνε και πάλι ποινή?Πες τα ρε συ Κωστή!
Αυτό ακριβώς έγραψα και πιο πάνω, ότι για μένα δεν έπρεπε να πάρει ποινή.
ο γάλλος που την έφαγε από πίσω εγκατέλειψε λόγω της ΜΑΛΑΚΙΑΣ του MS.
καλώς έφαγε την ποινή μπας και στρώσει λίγο ή τα παρατήσει γιατί τώρα τελευταία πολλές παπαριές κάνει...
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
γιατί τώρα τελευταία πολλές παπαριές κάνει...
To αντίθετο. Κερδίζε και τον Rosberg στα ίσα τους τελευταίους μήνες. Η Σιγκαπούρη δεν ήταν κάτι το αναμενόμενο.
Την μαλακία με τον Φέττελ στο Σπα την θυμάσαι?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ο Χονδρογιαννης είχε ενα περιστατικό ευνουχισμού εντός αγώνα. Φυσικά περνάει στο ντουκουΓια καποιος που συμφωνεις με τα team orders, ασχολεισαι παρα πολυ οταν (ορθα κατα τη γνωμη σου) δινονται...
Εχει γινει τεραστια κουβεντα στο φορουμ και οι αποψεις ολων ειναι γνωστες.
Τω καιρω εκεινο η τακτικη αυτη (καλως ή κακως) απαγορευοταν απο τους κανονισμους (νομικο σκελος) και εφαρμοζονταν αδικαιολογητα απο τον πρωτο αγωνα (ηθικο σκελος).
Σημερα επιτρεπεται (νομικο σκελος ΟΚ) και καλο (ηθικο) ειναι να εφαρμοζεται οταν ο ενας απο τους 2 team mates ειναι εντος στοχων και ο αλλος οχι, πραγμα που εφαρμοζουν ολες σχεδον οι ομαδες πλην Φερραρι.Εν προκειμενω βρισκω απολυτως φυσιολογικο αυτο που εγινε, οταν, αυτος που ξεκινησε 12ος και ειναι 3ος στη βαθμολογια, φτανει στα ισα αυτον που ξεκινησε 8ος και ειναι 8ος στη βαθμολογια. Δεν θα συμφωνωσα αν ο Κιμι δεν διεκδικουσε τιποτα.
-
Είναι καλό και ηθικό και όταν εφαρμόζονται από υποκαταστήματα όμως; βλέπε RB & STR
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
@ Κ.Λ.Για νεος στο φορουμ, προσαρμοζεσαι πολυ γρηγορα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί εξαιτίας του χάλασε τον αγώνα συναθλητή του. Fair enough imo.+1
-
greo μην κάνεις κι εσύ ότι δεν καταλαβαίνεις, και γκρινιάζεις σαν τις κλαίουσες μωρές παρθένες.
Όταν οι διαφορά είναι τόσο μεγάλη προς το τέλος του πρωταθλήματος, πολύ καλά κάνουν και αλλάζουν θέσεις.
Όσες φορές έχει κατακριθεί η Ferrari το έχει κάνει είτε πολύ νωρίς, είτε με μικρή διαφορά.
Κανεις δεν έκραξε την Ferrari όταν άλλαξαν θέσεις ο Massa με τον Raikkonen στη Βραζιλία 2007. Ούτε όταν έδινε ο Schumacher τη θέση του στον Irvine το 1999.
Τους έκραξαν όλοι (και οι τυφλόζι που ήταν στις κερκίδες) στις Αυστρίες.
Όπως έκραξαν και την Red Bull όταν έδωσε την αεροτομή του Webber στον Vettel.
Δεν αδίκησε κανείς την καημένη και κατατρεγμένη φοράδα. -
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Είναι καλό και ηθικό και όταν εφαρμόζονται από υποκαταστήματα όμως; βλέπε RB & STR
Το 'υποκατάστημα' όπως λες εσύ άφησε χτες τον Webber να περάσει;
Exει αφήσει πολλάκις τον άλλον (SV) πέρσι και πρόπερσι.
-
Απάντησα με άλλο συμβάν.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Γιατί εξαιτίας του χάλασε τον αγώνα συναθλητή του. Fair enough imo.
+1
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
greo μην κάνεις κι εσύ ότι δεν καταλαβαίνεις, και γκρινιάζεις σαν τις κλαίουσες μωρές παρθένες.
Όταν οι διαφορά είναι τόσο μεγάλη προς το τέλος του πρωταθλήματος, πολύ καλά κάνουν και αλλάζουν θέσεις.
Όσες φορές έχει κατακριθεί η Ferrari το έχει κάνει είτε πολύ νωρίς, είτε με μικρή διαφορά.Στην Αυστρία ήταν Α) νόμιμο και Β) πιο αργά στο πρωτάθλημα από το φετινό Μπαχρέιν. Αυτό λεω. Και δε θα το σχολίαζα αν δεν διάβαζα τις κλάψες για τον καημένο τον Μασσα μετά τη Μοντσα.
-
Το νικ άλλαξε, τα κολλήματα και το γέλιο παραμένουν
-
Ο χρήστης Ζαρατούστρα έγραψε:
- Η Ferrari είναι πρώτη διδάξας σε team orders αλλά είναι αστείο να λέμε ότι οι άλλες ομάδες είναι παρθένες.
2)To μοντέλο Ferrari (μιλημένα-ξηγημένα) είναι πιο τίμιο από το θέατρο της McLaren (save fuel, save tyre, save private ryan) αλλά είναι πιο άθλιο από πλευράς θεάματος.
3)Αν είναι να μιλάμε για team orders να μιλάμε για νίκες που παραχωρήθηκαν (Fernando is faster than you, Αυστρίες) και όχι για 5ες θέσεις. Είναι το λιγότερο αστείο...
- Η Ferrari είναι πρώτη διδάξας σε team orders αλλά είναι αστείο να λέμε ότι οι άλλες ομάδες είναι παρθένες.
-
bibendum με m δεν είναι στο τέλος;
κάτι πολυ υποπτο συμβαίνει εδω πέρα, μα πάρα πολύ υποπτο
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Alonso - Massa τους έχετε δει ποτέ να δίνουν μάχη εντός πίστας;
Aφού άλλοτε είναι γρηγορότερος ο Αλόνσο και άλλοτε ο Μάσα πρέπει να προσέξει τα καύσιμα!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
To μοντέλο Ferrari (μιλημένα-ξηγημένα) είναι πιο τίμιο από το θέατρο της McLaren (save fuel, save tyre, save private ryan) αλλά είναι πιο άθλιο από πλευράς θεάματος.Το μόνο θέατρο είναι του παραλόγου, που θέλει ντε και καλά να μας πείσει ότι το μη μάχεστε μεταξύ σας τώρα που είστε 1-2 (όπως μεταφράζετε εσείς το save fuel) είναι το ίδιο με το κάνε στην άκρη έσυ που είσαι μπροστά να περάσει ο πρίγκηπας που είναι από πισω.
Οι McLarenικοί έχουν δώσει μάχες μέσα στην πίστα εκατοντάδες φορές, κάτι που για μένα είναι μαλακία, αλλά να τους τη λέμε και από πάνω ότι δεν είναι δίκαιοι, προκαλεί τον γέλωτα. -
Να πω και εγώ την άποψη μου. Για μένα οι team orders είναι όπως και να χει απαράδεκτες, αλλά (θα) έπρεπε να έχουν νόημα μόνο για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τι εννοώ; Ότι όταν κάποιος μάχεται για το πρωτάθλημα οδηγών δεν θα έπρεπε να έχει βοήθεια ούτε από team-mates ούτε από άλλες ομάδες-θυγατρικές (βλέπε STR). Αν είναι κάποιος μάγγας ας περάσει ΚΑΙ τον team mate του για να πάρει τους βαθμούς.Συγκεκριμένα στην Monza, είτε πέρναγε ο Alonso τον Massa , είτε όχι, η Ferrari θα έπαιρνε τους ίδιους βαθμούς για το κατασκευαστών. Από εκεί και πέρα το σωστό είναι να βλέπουμε καθαρή μάχη ανάμεσα στους οδηγούς, είτε είναι team-mates είτε όχι. Οπότε για μένα λάθος είναι όλες οι περιπτώσεις που συζητάμε, και αυτή του Rai που είναι από τους αγαπημένους μου. Απλά προσπαθώ να μην το βλέπω οπαδικά.
-
Η μόνη ομάδα που για μένα έχει τηρήσει προσχήματα και δεν έχει μπει στη διαδικασία team orders στεγνά είναι η Williams.
Πράγμα που εν μέρει δικαιολογείται από την κρυφή τάση του γερο Frank προς το σαδισμό.
Πιστεύω ότι ο Frank φτιαχνόταν στην εικόνα ενός πιλότου πρωτοπόρου στη βαθμολογία να τρώει τζατζίκομα από τον ομόσταβλο του έστω και αν αυτός είχε διαστημική πιθανότητα για τίτλο.Φάση θα χε να μην πέθαινε ο Senna στην Imola το '94, να πήγαινε για τίτλο και σε κάποιο αγώνα που θα ήταν δεύτερος πίσω από τον Hill να βλέπει το γερο Frank να κάθεται σαδιστικά στο καροτσάκι του και να κάνει proper τουμπέκα.
Από εκεί και πέρα η McLaren έχει βγάλει δικούς της κανόνες στο άθλημα team orders αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν συμμετέχει σε αυτό.
Πχ ατάκες του τύπου 'Πριν την εκκίνηση είχαμε πει ότι όποιος πει φτουσκουληκομυρμηγκότρυπα 3 φορές χωρίς να κάνει λάθος θα κερδίσει τον αγώνα' είναι για μικρά παιδάκια.
Και τέτοιες ο μπαρμπα Dennis μας έχει ταΐσει πολλές στο παρελθόν.Από την άλλη η Ferrari έχει κάνει τη μαλακία σκυταλοδρομία λόγω Schumi και μας έχει κάνει να ξεράσουμε τα άντερα μας από ξενέρα.
Πχ το να δίνει ο Irvine τη θέση του στον MS που πήγαινε για τίτλο είναι κάτι ανθρώπινο-λογικό-αναμενόμενο.
Αλλά το να κάνει η ομάδα ολόκληρη πυρηνική φυσική, να γαμάει τον αγώνα του Irvine για να κερδίσει ο Σούμης μισό δευτερόλεπτο είναι μπαστάρδεμα και γάμημα του αθλήματος.Αλλά ξαναλέω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι οι άλλες ομάδες είναι παρθένες.
2012 - Singtel Singapore Grand Prix