-
Αυτα τα προβληματα μου θυμιζουν τις παλιες κακες εποχες (τελη Ιανουαριου 2004 στην πιστα του Montmelo),εκει οπου αρχισαν τα μεγαλα προβληματα με τον FO110Q της περσινης ΜΡ4-19...
Ενα χρονο αργοτερα μου φαινεται πως ειμαστε θεατες στο ιδιο εργο...προβληματα στον νεο κατασκευασμα της Mercedes τον FO110R.
Σημαντικη αυτη η εβδομαδα,αφου σημερα θα παρουμε μια πρωτη γευση,σε ποιο βαθμο εξελιξης βρισκονται οι ομαδες. -
Νομίζω ότι ο Τάκης είναι λίγο υπερβολικός.
Η Ferrari έχει μείνει 4 φορές τον τελευταίο καιρό.
H Toyota έμεινε δύο φορές σήμερα το πρωι
H Renault έμεινε σήμερα το πρωι.
Η Bar σκάει τους κινητήρες σα στρακαστρούκες την Ανάσταση.Ας περιμένουμε ακόμα να προχωρήσουν οι δοκιμές.....
-
Απο την αλλη και της Honda τα προβληματα μας φερνουν εικονες απο το προσφατο παρελθον ε;
Υπαρχει μια διαφορα βεβαια εδω, ποιες απο τις αστοχιες οφειλονται σε εσκεμμενη υπερβαση του χρονου ζωης του κινητηρα και ποιες ειναι απρογραμματιστες. Ειναι γεγονος οτι μερος των ομαδων προτιμαει να παει ενα εξαρτημα (στη συγκεκριμενη περιπτωση τον κινητηρα βασικα) οσα περισσοτερα χιλιομετρα για να διαπιστωσει ποσο αντεχει. Οι περιπτωσεις της Bar, της Renault και της McLaren προφανως ανηκουν στις απρογραμματιστες, αλλα υποψιαζομαι οτι αυτη της Ferrari και της Toyota οφειλεται σε ερευνα αντοχης.
-
Προβληματα αντιμετωπισε σημερα το πρωι ο Alonso
http://images.f1racing.net/large/39274.jpgΠροσεξτε ποσο μεγαλα ειναι τα βραγχια της νεας R25!
http://images.f1racing.net/large/39256.jpg -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Απο την αλλη και της Honda τα προβληματα μας φερνουν εικονες απο το προσφατο παρελθον ε;Την προηγουμενη εβδομαδα στην Valencia,ειχανε μεσα σε μια ημερα δυο σπασμενα μοτερ στην πλατη του Davidson.
-
Σημερινοι χρονοι απο την πιστα της Valencia,με τον Wurz να ειναι και παλι ταχυτερος με την ΜΡ4-19Β.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23423 -
Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, αλλά δεν πρόκειται να κάνω κανένα σχόλιο για χρόνους, καθώς δεν έχουμε τα γυρολόγια.
Γενικά πάντως σαν τάξη μεγέθους, το 1:09.9 είναι απίστευτα καλό για 2005-spec μονοθέσιο....
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, αλλά δεν πρόκειται να κάνω κανένα σχόλιο για χρόνους, καθώς δεν έχουμε τα γυρολόγια.Γενικά πάντως σαν τάξη μεγέθους, το 1:09.9 είναι απίστευτα καλό για 2005-spec μονοθέσιο....
Εγω παντως αμφιβαλλω αν θα πεσουν εστω και 1'' οι φετινοι χρονοι απο τους περσινους.Οι ομαδες εχουν αποκτησει πλεον τεραστια τεχνογνωσια...
Σημαντικες διαφορες ισως να δουμε απο το 2006. -
Πάντως στο autosport αναφέρουν ότι ο χρόνος του Alonso ήρθε σε σετάκι 25 γύρων!
Μάλιστα ο Davidson δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα της Renault, την οποία δεν μπορούσε να φτάσει!
-
130 γυροι με ενα μονοθεσιο το οποιο παρουσιαστηκε μολις χθες,ειναι μια παρα πολυ καλη επιδοση...
-
Γενικα οι Renault δειχνουν εντυπωσιακες, οι δηλωσεις του Fisico μου θυμιζουν τα πλατια χαμογελα 12 μηνες πριν του Button
Εδω που τα λεμε αυτο που κυριως ελειπε απο τους Γαλλους ηταν τα αλογα και απο οτι φαινεται ο νεος κινητηρας εχει αποθεμα.Παντως η χρονια ειναι κρισιμη γιατι ο νεος προεδρος της εταιριας εχει θεσει αυστηρους στοχους σε αποτελεσματα και μειωση κοστους για να εχει νοημα η εμπλοκη στην F1. Σιγουρα Briatore και Faure εχουν πολυ δουλεια, ο καθενας στο ταμπλο του για να διασφαλισουν την μακροχρονια παρουσια της εταιριας στους αγωνες.
-
Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...Έχω την εντίπωση ότι η εφαρμογή της συμφωνίας αρχίζει με την έναρξη της σεζόν, στην Αυστραλία (6/3; )...
-
Δηλαδή μέχρι τότε, ο καθένας ότι προλάβει να ''φάει''... και μετά...
Με τι ανούσια και χαζά μέτρα προσπαθούν να μειώσουν το κόστος... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Παντως η χρονια ειναι κρισιμη γιατι ο νεος προεδρος της εταιριας εχει θεσει αυστηρους στοχους σε αποτελεσματα και μειωση κοστους για να εχει νοημα η εμπλοκη στην F1. Σιγουρα Briatore και Faure εχουν πολυ δουλεια, ο καθενας στο ταμπλο του για να διασφαλισουν την μακροχρονια παρουσια της εταιριας στους αγωνες.
Ο νυν προεδρος της Renault και πρωην της Nissan Carlos Ghosn,εχει δηλωσει εξ'αρχης πως δεν ειναι και πολυ υποστηρικτης της F1...Συν τοις αλλοις το συμβολαιο του Briatore,ληγει στα μεσα της χρονιας.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...
Έχω την εντίπωση ότι η εφαρμογή της συμφωνίας αρχίζει με την έναρξη της σεζόν, στην Αυστραλία (6/3; )...
Αρχιζει την 1η Μαρτιου και τελειωνει στα τελη του Οκτωβρη.Μεχρι τοτε οι ομαδες δεν εχουν καποιο περιορισμο.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Δηλαδή μέχρι τότε, ο καθένας ότι προλάβει να ''φάει''... και μετά...Ακριβώς. Και η Ferrari θα συνεχίσει να 'τρώει' ... (και το smiley και τα εισαγωγικά δικά σου) επ' άπειρον...
Με τι ανούσια και χαζά μέτρα προσπαθούν να μειώσουν το κόστος...
Ανούσιο και χαζό μέτρο η προσπάθεια μείωσης των δοκιμών;
Επειδή θίγονται τα συμφέρνοντα της Ferrari δε σημαίνει ότι η Γη έπαψε να γυρίζει...
-
Κακά τα ψέματα, ακόμα κι αν φέτος δεν προχωρήσει, του χρόνου σίγουρα θα περιοριστούν πολύ οι δοκιμές(και μέσω κανονισμού μάλλον), εφ' όσον είναι κόστος που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στο μέσο θεατή.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Κακά τα ψέματα, ακόμα κι αν φέτος δεν προχωρήσει, του χρόνου σίγουρα θα περιοριστούν πολύ οι δοκιμές(και μέσω κανονισμού μάλλον), εφ' όσον είναι κόστος που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στο μέσο θεατή.Φοβερος χρόνος από τόν kimi σήμερα 1.08.9
-
Αναλυτικά:
1. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:09.005 117 2. Wurz McLaren-Mercedes (M) 1:09.956 134 3. Trulli Toyota (M) 1:10.198 100 4. Alonso Renault (M) 1:10.314 63 5. Sato BAR-Honda (M) 1:10.470 148 6. Webber Williams-BMW (M) 1:10.473 71 7. Heidfeld Williams-BMW (M) 1:10.496 101 8. Fisichella Renault (M) 1:10.513 83 9. M.Schumacher Ferrari (B) 1:10.881 51 10. Barrichello Ferrari (B) 1:11.136 46 11. Button BAR-Honda (M) 1:11.555 116 12. R.Schumacher Toyota (M) 1:11.576 50 13. Rossiter BAR-Honda (M) 1:12.667 24 14. Carroll BAR-Honda (M) 1:13.363 47
-
Ο KR και ο JT έγραψαν τους χρόνους τους σε σετάκια λίγων γύρων με ελάχιστα καύσιμα.
-
Η BAR δυσκολεύεται να βολευτεί με κάποιο σταθερό λάστιχο
-
Η Renault συνέχισε δοκιμές με σετάκια πολλών γύρων
-
Η Ferrari είχε δύο μηχανικά προβλήματα σήμερα και ήταν πολύ πίσω αλλά δήλωσαν ότι δεν ανησυχούν. Κατά την εκτίμηση μου, ακολουθούν τη δική τους μέθοδο δουλειάς με αρκετά σετάκια λίγων γύρων και πολλά καύσιμα.
-
Ο MS ήταν σαφέστατος περιγράφοντας το μηχανικό του πρόβλημα: 'We had an engine defect, which was probably caused by another problem before. There was something which we did wrong that caused the second red flag.'
[/code]
-
Χειμερινές δοκιμές 2005