Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμερινές δοκιμές 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χειμερινές δοκιμές 2005
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 17
    • 18
    • 12 / 18
    Formula 1
    26
    348
    677
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Αυτα τα προβληματα μου θυμιζουν τις παλιες κακες εποχες (τελη Ιανουαριου 2004 στην πιστα του Montmelo),εκει οπου αρχισαν τα μεγαλα προβληματα με τον FO110Q της περσινης ΜΡ4-19...
      Ενα χρονο αργοτερα μου φαινεται πως ειμαστε θεατες στο ιδιο εργο...προβληματα στον νεο κατασκευασμα της Mercedes τον FO110R.
      Σημαντικη αυτη η εβδομαδα,αφου σημερα θα παρουμε μια πρωτη γευση,σε ποιο βαθμο εξελιξης βρισκονται οι ομαδες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        Νομίζω ότι ο Τάκης είναι λίγο υπερβολικός.
        Η Ferrari έχει μείνει 4 φορές τον τελευταίο καιρό.
        H Toyota έμεινε δύο φορές σήμερα το πρωι
        H Renault έμεινε σήμερα το πρωι.
        Η Bar σκάει τους κινητήρες σα στρακαστρούκες την Ανάσταση.

        Ας περιμένουμε ακόμα να προχωρήσουν οι δοκιμές.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Απο την αλλη και της Honda τα προβληματα μας φερνουν εικονες απο το προσφατο παρελθον ε;

          Υπαρχει μια διαφορα βεβαια εδω, ποιες απο τις αστοχιες οφειλονται σε εσκεμμενη υπερβαση του χρονου ζωης του κινητηρα και ποιες ειναι απρογραμματιστες. Ειναι γεγονος οτι μερος των ομαδων προτιμαει να παει ενα εξαρτημα (στη συγκεκριμενη περιπτωση τον κινητηρα βασικα) οσα περισσοτερα χιλιομετρα για να διαπιστωσει ποσο αντεχει. Οι περιπτωσεις της Bar, της Renault και της McLaren προφανως ανηκουν στις απρογραμματιστες, αλλα υποψιαζομαι οτι αυτη της Ferrari και της Toyota οφειλεται σε ερευνα αντοχης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Προβληματα αντιμετωπισε σημερα το πρωι ο Alonso
            http://images.f1racing.net/large/39274.jpg

            Προσεξτε ποσο μεγαλα ειναι τα βραγχια της νεας R25!
            http://images.f1racing.net/large/39256.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
              Απο την αλλη και της Honda τα προβληματα μας φερνουν εικονες απο το προσφατο παρελθον ε;

              Την προηγουμενη εβδομαδα στην Valencia,ειχανε μεσα σε μια ημερα δυο σπασμενα μοτερ στην πλατη του Davidson.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fanis-f1 last edited by

                Σημερινοι χρονοι απο την πιστα της Valencia,με τον Wurz να ειναι και παλι ταχυτερος με την ΜΡ4-19Β.
                http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23423

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, αλλά δεν πρόκειται να κάνω κανένα σχόλιο για χρόνους, καθώς δεν έχουμε τα γυρολόγια.

                  Γενικά πάντως σαν τάξη μεγέθους, το 1:09.9 είναι απίστευτα καλό για 2005-spec μονοθέσιο....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                    Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, αλλά δεν πρόκειται να κάνω κανένα σχόλιο για χρόνους, καθώς δεν έχουμε τα γυρολόγια.

                    Γενικά πάντως σαν τάξη μεγέθους, το 1:09.9 είναι απίστευτα καλό για 2005-spec μονοθέσιο....

                    Εγω παντως αμφιβαλλω αν θα πεσουν εστω και 1'' οι φετινοι χρονοι απο τους περσινους.Οι ομαδες εχουν αποκτησει πλεον τεραστια τεχνογνωσια...
                    Σημαντικες διαφορες ισως να δουμε απο το 2006.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Πάντως στο autosport αναφέρουν ότι ο χρόνος του Alonso ήρθε σε σετάκι 25 γύρων!

                      Μάλιστα ο Davidson δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από την ταχύτητα της Renault, την οποία δεν μπορούσε να φτάσει!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        130 γυροι με ενα μονοθεσιο το οποιο παρουσιαστηκε μολις χθες,ειναι μια παρα πολυ καλη επιδοση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Γενικα οι Renault δειχνουν εντυπωσιακες, οι δηλωσεις του Fisico μου θυμιζουν τα πλατια χαμογελα 12 μηνες πριν του Button
                          Εδω που τα λεμε αυτο που κυριως ελειπε απο τους Γαλλους ηταν τα αλογα και απο οτι φαινεται ο νεος κινητηρας εχει αποθεμα.

                          Παντως η χρονια ειναι κρισιμη γιατι ο νεος προεδρος της εταιριας εχει θεσει αυστηρους στοχους σε αποτελεσματα και μειωση κοστους για να εχει νοημα η εμπλοκη στην F1. Σιγουρα Briatore και Faure εχουν πολυ δουλεια, ο καθενας στο ταμπλο του για να διασφαλισουν την μακροχρονια παρουσια της εταιριας στους αγωνες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lybe last edited by

                            Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              a-viper7 last edited by

                              Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                              Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...

                              Έχω την εντίπωση ότι η εφαρμογή της συμφωνίας αρχίζει με την έναρξη της σεζόν, στην Αυστραλία (6/3; )...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lybe last edited by

                                Δηλαδή μέχρι τότε, ο καθένας ότι προλάβει να ''φάει''... και μετά...
                                Με τι ανούσια και χαζά μέτρα προσπαθούν να μειώσουν το κόστος...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fanis-f1 last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                  Παντως η χρονια ειναι κρισιμη γιατι ο νεος προεδρος της εταιριας εχει θεσει αυστηρους στοχους σε αποτελεσματα και μειωση κοστους για να εχει νοημα η εμπλοκη στην F1. Σιγουρα Briatore και Faure εχουν πολυ δουλεια, ο καθενας στο ταμπλο του για να διασφαλισουν την μακροχρονια παρουσια της εταιριας στους αγωνες.

                                  Ο νυν προεδρος της Renault και πρωην της Nissan Carlos Ghosn,εχει δηλωσει εξ'αρχης πως δεν ειναι και πολυ υποστηρικτης της F1...Συν τοις αλλοις το συμβολαιο του Briatore,ληγει στα μεσα της χρονιας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                    Αλήθεια αυτή η συμφωνία που υπογράφτηκε από τις 9 ομάδες, για μείωση των δοκιμών εξέλιξης, αλλά και περιορισμό των μονοθεσίων που θα χρησιμοποιούνται σε αυτές σε 2, από πότε μπαίνει σε εφαρμογή? Ρωτάω γιατί η BAR χρησιμοποίησε εχθές (2/2/2005) 4 μονοθέσια τα οποία συμπλήρωσαν συνολικά 312 γύρους...

                                    Έχω την εντίπωση ότι η εφαρμογή της συμφωνίας αρχίζει με την έναρξη της σεζόν, στην Αυστραλία (6/3; )...

                                    Αρχιζει την 1η Μαρτιου και τελειωνει στα τελη του Οκτωβρη.Μεχρι τοτε οι ομαδες δεν εχουν καποιο περιορισμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a-viper7 last edited by

                                      Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                      Δηλαδή μέχρι τότε, ο καθένας ότι προλάβει να ''φάει''... και μετά...

                                      Ακριβώς. Και η Ferrari θα συνεχίσει να 'τρώει' ... (και το smiley και τα εισαγωγικά δικά σου) επ' άπειρον...

                                      Με τι ανούσια και χαζά μέτρα προσπαθούν να μειώσουν το κόστος...

                                      Ανούσιο και χαζό μέτρο η προσπάθεια μείωσης των δοκιμών;

                                      Επειδή θίγονται τα συμφέρνοντα της Ferrari δε σημαίνει ότι η Γη έπαψε να γυρίζει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-tifosi last edited by

                                        Κακά τα ψέματα, ακόμα κι αν φέτος δεν προχωρήσει, του χρόνου σίγουρα θα περιοριστούν πολύ οι δοκιμές(και μέσω κανονισμού μάλλον), εφ' όσον είναι κόστος που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στο μέσο θεατή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          takis last edited by

                                          Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                          Κακά τα ψέματα, ακόμα κι αν φέτος δεν προχωρήσει, του χρόνου σίγουρα θα περιοριστούν πολύ οι δοκιμές(και μέσω κανονισμού μάλλον), εφ' όσον είναι κόστος που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στο μέσο θεατή.

                                          Φοβερος χρόνος από τόν kimi σήμερα 1.08.9

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            Αναλυτικά:

                                            
                                             1.  Raikkonen      McLaren-Mercedes     (M)  1:09.005  117
                                             2.  Wurz           McLaren-Mercedes     (M)  1:09.956  134
                                             3.  Trulli         Toyota               (M)  1:10.198  100
                                             4.  Alonso         Renault              (M)  1:10.314   63
                                             5.  Sato           BAR-Honda            (M)  1:10.470  148
                                             6.  Webber         Williams-BMW         (M)  1:10.473   71
                                             7.  Heidfeld       Williams-BMW         (M)  1:10.496  101
                                             8.  Fisichella     Renault              (M)  1:10.513   83
                                             9.  M.Schumacher   Ferrari              (B)  1:10.881   51
                                            10.  Barrichello    Ferrari              (B)  1:11.136   46
                                            11.  Button         BAR-Honda            (M)  1:11.555  116
                                            12.  R.Schumacher   Toyota               (M)  1:11.576   50
                                            13.  Rossiter       BAR-Honda            (M)  1:12.667   24
                                            14.  Carroll        BAR-Honda            (M)  1:13.363   47
                                            
                                            
                                            • Ο KR και ο JT έγραψαν τους χρόνους τους σε σετάκια λίγων γύρων με ελάχιστα καύσιμα.

                                            • Η BAR δυσκολεύεται να βολευτεί με κάποιο σταθερό λάστιχο

                                            • Η Renault συνέχισε δοκιμές με σετάκια πολλών γύρων

                                            • Η Ferrari είχε δύο μηχανικά προβλήματα σήμερα και ήταν πολύ πίσω αλλά δήλωσαν ότι δεν ανησυχούν. Κατά την εκτίμηση μου, ακολουθούν τη δική τους μέθοδο δουλειάς με αρκετά σετάκια λίγων γύρων και πολλά καύσιμα.

                                            • Ο MS ήταν σαφέστατος περιγράφοντας το μηχανικό του πρόβλημα: 'We had an engine defect, which was probably caused by another problem before. There was something which we did wrong that caused the second red flag.'

                                            [/code]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 12 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr