-
Εγω παντως εδωσα στον σερβισα μου τη συνισφορα μου για φετος....
-
Και εμείς. Και ο βενζινάς δεν έχει παράπονο.
Τώρα έφυγε η ντίζα του γκαζιού κ πρέπει να ρίξω μια ματιά αν μπορώ να την βάλω. Ξέρει κανείς λεπτομέρειες? -
Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
Και εμείς. Και ο βενζινάς δεν έχει παράπονο.
Τώρα έφυγε η ντίζα του γκαζιού κ πρέπει να ρίξω μια ματιά αν μπορώ να την βάλω. Ξέρει κανείς λεπτομέρειες?Απο το χειριστηριο η απο την μηχανη??? στη μηχανη ανοιγεις και βλεπεις ... για το χειριστηριο ειναι πιο πολυπλοκο .... μηπως ομως 'κοπηκε'..... οποτε θελεις αλλαγη ολη την Ντιζα..?
-
Συγνώμη, παράληψη μου! Απ τη μηχανή έφυγε. Δεν κόπηκε απλά έφυγε. Θα το δω.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης kostakis έγραψε:
http://surfen-segeln-kreta.de/imgs/cat4.jpg
kάναμε την πρώτη μας εκδρομή. Σκάλα Περαίας - Ναυτικός Όμιλος Καλαμαριάς και πίσω 2 ωρίτσες.
Η χαρά δεν περιγράφεται!!Aντίδοτο στην κρίση.
Η πρώτη πολυήμερη εκδρομή είναι γεγονος. Την ίδια μέρα με τους Πασχαλίδη Τριγκώνη που πήραν τις θάλασσες για την Κρήτη
Τερματίζουν Σε Λίγες Ώρες Στα Χανιά Οι Πασχαλίδης ΤριγκώνηςΧανιά, 7 Ιουλίου 2011
Με οδηγό τ’ αστέρια, την παραδοσιακή πυξίδα, τους φάρους και τα στίγματα αναμέτρησης; οι tornado sailing αθλητές Ιορδάνης Πασχαλίδης και Κωνσταντίνος Τριγκώνης, διέσχισαν ολόκληρο το Αιγαίο, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη στις 04 Ιουλίου με τελικό προορισμό τα Χανιά της Κρήτης.
Μετά από ένα ταξίδι που τους κράτησε περισσότερες από 72 ώρες στη θάλασσα, οι πρωταθλητές μας Πασχαλίδης και Τριγκώνης οδεύουν πλέον προς τον τερματισμό! Όλα δείχνουν πως το Tornado θα είναι στα Χανιά στις επόμενες 4-6 ώρες, καθώς αυτή τη στιγμή οι αθλητές διασχίζουν το Κρητικό Πέλαγος. Απέχουν από τα Χανιά περίπου 40 ναυτικά μίλια και κινούνται με 10 ν.μ την ώρα.
Ιορδάνης Πασχαλίδης - Κωσταντίνος Τριγκώνης / Tornado Sailing
Από την αρχή του γενναίου αυτού εγχειρήματος, το μεσημέρι της Δευτέρας, οι δύο αθλητές ταξιδεύουν χωρίς στάση μέρα-νύχτα. Για όσο διαρκεί αυτό το ταξίδι, τρέφονται με υγρής μορφής τροφή και ξεκουράζονται εναλλάξ, όσο μπορεί κανείς να ξεκουραστεί πάνω σε ένα σκάφος τύπου Tornado.
Οι σκληρές προπονήσεις και η συνεχής προετοιμασία τους, έφεραν καρπούς! Η αγωνία όλων αυτών των ημερών φτάνει στο τέλος της! Ο ιστιοπλοϊκός όμιλος Χανίων ετοιμάζει μια θερμή υποδοχή, για τους γενναίους θαλασσοπόρους.
πήραμε και εμείς τις δικές μας θάλασσες. Με το γνωστό μας καταμαράν ξεκινήσαμε για Χαλκιδική. Σε τέσσερις μέρες καλύψαμε 150 ναυτικά μίλια χωρίς να κάψουμε σταγόνα βενζίνη, δίχως να ξοδέψουμε ευρώ για διαμονή, η οποία έγινε στο γνωστό ξενοδοχείο απείρων αστέρων, και απολαύσαμε την Χαλκιδική απο την σωστή μεριά.
Το δρομολόγιο Σκάλα Περαίας, Ν. Πλάγια , Διώρυγα Ποτείδαιας, Μεταμόρφωση, Μουδανιά και πίσω.
Εκπληκτική συνοδεία 'Ο μικρός Ναυτίλος ' του Οδυσσέα Ελύτη.
Και με το που τελειώνει ένα ταξίδι αρχίζει η σκέψη για το άλλο. Το καλύτερο αντίδοτο. -
Δεν ξέρω που να γραψω αυτο που μου συνεβει σημερα αλλά σχετίζεται με βαρκα τουλάχιστον.
Αγορασα λοιπόν μια φουσκωτη βαρκα πλαστική ,παιδική δηλ,3 μετρα με τρια φουσκωτα διαζώματα συνολικά και σημερα αφού αφησα τον μικρο να παιξει οσο ηθελε λεω λοιπόν.Εχω ενα τσαπαρί μεσα στο πορτ μπαγκαζ δε παιρνω τη βαρκα να παω καμιά 150ρια 200 μετρα μεσα να κανω παιχνιδι να περάσει και η ωρα .
Οκ λοιπόν,αρχιζω κουπί και δωσε και δωσε κουπί ωσπου φτανω σε ενα σημειο ανοιχτα της Νικιάνας.30-40 μετρα βαθος πρεπει να ηταν.
Ριχνω την πετονιά και στο τριτο πανω κατω παραλίγο να πέσω μεσα απο το ζορι.Αιντε λοιπόν και με τα δυο χερια να δω τι ειχε πάνω.Τελικά ηταν πραγματικά 5 σαβριδια σε μεγεθος 45ρας αρβυλας .Τι να κανω βρε παιδιά .Αιντε να τα ξεπιάσω απο τα αγκιστρια και ενταξει.Σε μερικά δευτερα αφου τα ξεπιασα και χωρις να εχω ο δολιος ουτε σακούλα ουτε τιποτα αρχισα να ακουω απο διαφορα σημεια της βαρκας φςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς .... .....όπα λέω....... ...τι να βουλώσω τι να κοιταξω, ...Βυρα την αγκυρα για γυρισμό.Το φςςςςςςςςςςς ολο και μεγαλωνε οσο χτυπιόταν τα σαβριδια.Λεω δεν τα πεταω τα π....κα που να βουλιάξω.
Τελικά αφου μου βγηκε ο Ανανίας στο κουπί καταφερα να φτασω στα δυο μετρα βαθος απο την ακτή να πηδησω μέσα και να βγω έξω.
Τελικά οι βαρκες αυτες ειναι σκετη αυτοκτονια αν πεις οτι ''δε βαριέσαι''. -
Για τον φίλο που ψαχνόταν με τη μηχανή δεν είναι μόνο τα άλογα αλλά και η χρονολογία. Είναι μεγάλη η διαφορά που κάνει σε ένα κινητήρα 8 χρόνια χρήση σε θάλασσα....
Άλλα πράγματα που πρέπει να κοιτάει κανείς εκτός από μάρκα και προέλευση είναι το βάρος ο θόρυβος και η κατανάλωση. Βασικά αν δίχρονη είναι ελαφριά αλλά θορυβώδης και καίει αλλά υπάρχουν και άλλες διαβαθμίσεις.
Και τέλος τεράστια διαφορά μπορεί να κάνει η προπέλα από την οποία επηρεάζεται πάρα πολύ η όλη συμπεριφορά (επιταχύνσεις, θόρυβος και κατανάλωση). Σε γενικές γραμμές η προπέλα είναι ανάλογη του κινητήρα αν τοποθετηθεί σε ένα μέσο σκάφος. Αν όμως το σκάφος είναι πιο ελαφρύ ή πιο βαρύ από το μέσο όρο ή θα έχει 2 μηχανές τότε αξίζει κανείς να το ψάξει. Υπάρχουν σχέδια και ποιότητες υλικών και κάνουν και αυτά διαφορά. Και προσοχή, και οι προπέλες κλέβονται!Πρόσφατα στο λιμάνι της Σητείας στην Κρήτη είδα το πιο κάτω:
Που αν και δεν ξέρω ούτε πόσο κάνει ούτε πόσο εύχρηστο είναι (άντε να σημαδέψεις να μην χτυπήσεις μπαίνοντας όταν είναι βυθισμένο και να μην κάνεις και ζημιά σε κάνεναν που δεν το πάρει χαμπάρι) σίγουρα είναι πολύ βοηθητικό στο να κρατάς το σκάφος σου καθαρό. Συνδέεται με το κουτί στο μώλο με σωλήνες που φαίνονται στη φωτό. Στο κουτί υποθέτω ότι έχει κομπρεσέρ που φουσκώνει τους πλωτήρες αδειάζοντάς τους από νερό. Δεν το είδα σε λειτουργία. -
-
Γεια σας παιδια
Μετα απο αναβολη ενος χρονου αποφασισα να παρω ενα μικρο φουσκωτο/tender για μικρες εξορμησεις για μεχρι 2μποφορ (αρχαριος γαρ)Το budget δεν ειναι μεγαλο (αντε μεχρι 500euro για κατι πολυ καλο)
κ κριτηρια ειναι η ευκολη μεταφορα κ γρηγορο φουσκωμα κτλ
πχ http://apokotos-moto.car.gr/boats/photos/2581160/ (3 μετρα,230 euro)
Για οσσους ξερουν κ μπορουν να βοηθησουν χρειαζετε να κανω λεμβολογηση??
Ψαρεμα δεν θα κανω μονο βολτες... Υποψιν μπορει να βαλω ηλεκτρικη μηχανη πανω..Αξιζει ή οχι??
http://www.marinall.gr/index.aspx?categoryID=236&subCategoryID=1110&productID=11795&productIndex=2
http://www.kravariotis.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=959&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=203Αν τα βρω σκουρα με το θεμα κοστους/χρονου διαδικασιας με λιμεναρχιο με βλεπω κ για φουσκωτο κανο...
http://apokotos-moto.car.gr/boats/photos/2581095/(Απλα δεν γινεται...Τοσα χρονια απο νησι ειμαι τι στο καλο βαρεθηκα να αραζω στην παραλια)
-
Μέχρι τί μηχανή σηκώνει η βάρκα που μας δείχνεις.... όχι πολύ πάντως γιατί δεν έχει καν καθρέφτη, η βάση του κινητήρα στηρίζεται στο μπαλόνι.... Η μπροστινή της η κόκκινη μου φαίνεται πιο σοβαρή κατασκευή.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες αντιστοιχίζονται κάπως με τους άλλους; Δηλαδή αυτός που είναι περίπου έναν ίππο αντιστοιχεί σε βενζίνης 1 ίππο ή όχι και πρέπει να συγκρίνουμε την ώση την οποία όμως δεν ξέρουμε για βενζινοκινητήρα;;
Τελικά εκτός από ελαφριοί και μικροί σε χώρο, ήσυχοι, φτηνοί, άμεσοι, αξιόπιστοι και χωρίς συντήρηση (αυτά τα δύο τα υποθέτω) τραβάνε καθόλου; Γιατί ευχαρίστως έπαιρνα κάτι τέτοιο προς αντικατάσταση μιας 2,5 που έχω μόνο και μόνο για να αποφύγω κουβαλήματα, λερώματα και πάνω από όλα τις προσπάθειες εκκίνησης με το κορδόνι! -
Ελα μου ντε... ?? χαχα
Κ εγω δεν ξερω...Γι αυτο ρωταω -
Superyacht spotting σήμερα στην Μαρίνα του Φλοίσβου, όπου είχα πάει για ποδηλατάκι.
Είχε πλαγιοδετήσει το Al Mirqab, ένα από τα μεγαλύτερα κότερα στον κόσμο, και το προσωπικό σκαφάκι του πρωθυπουργού του Κατάρ. Ήταν στην ίδια θέση που είχε δέσει το Pelorus πριν κανένα μήνα.
Με 133 μέτρα μήκος μάλλον ήταν και το μοναδικό σημείο που θα μπορούσε να χωρέσει...
-
Kτήνος.
-
Εχει δυο τρια ακομα με το ιδιο ονομα... εδω στη Μ.Ανατολη αλλα ειναι μικρωτερα.. δεν εχει και που να τα παει εδω γυρω ενω στο Ιονιο ειναι τρελλα.
-
Στα επαγγελματικά και ιδίως στα cruisers φέτος παρά την κρίση ήταν ο καλύτερος Αύγουστος απο το 2004. Η αναταραχή στην Συρία έφερε όλους τους κασερατους Λιβανεζους ενώ έχουμε γίνει σταθερή αξία για τους Μεσαανατολιτες. Πολλοί 50αρηδες και βάλε σε πόδια, πούλησαν Τουρκία και πλέον νοικιάζουν καθώς το break even στις 10 με 15 ημέρες τους ικανοποιεί.
-
-
γιατι εχουμε ακριβα μεροκαματα και πρεπει να τα παμε στα 5€
-
Είναι πάντως σοβαρή η απορία μου -αν και off topic-. Και δεν είναι μόνο yatch. Διαβάζω πχ οτι πολλά πλοία φτιάχνονται στην Κορέα -που δεν νομίζω να έχει χαμηλούς μισθούς-.
-
τι να σου πω, ετσι λεει η Τροικα που ξερει απο αυτα.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Είναι πάντως σοβαρή η απορία μου -αν και off topic-. Και δεν είναι μόνο yatch. Διαβάζω πχ οτι πολλά πλοία φτιάχνονται στην Κορέα -που δεν νομίζω να έχει χαμηλούς μισθούς-.για service, τα ελληνικά τουλάχιστον, τα στέλνουν στην Τουρκία
Πλεούμενα (πολυεστερικά, φουσκωτά, ιστιοφόρα, καϊκια κλπ).