-
Τι γίνεται δεν υπάρχει τίποτα σε 205/60R16; Αλλά και σε 225/55R16 δεν είναι τόσες πολλές οι επιλογές. Για παράδειγμα το Pilot Sport δε βγαίνει σε αυτή τη διάσταση. Ομοίως τα BFGoodrich g-Force T/A KDW και g-Force Sport COMP-2 δεν πρέπει να κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά και πάει λέγοντας...
Οπότε αν κάποιος έχει οποιαδήποτε πρόταση ας τη γράψει.
-
SP Sport Fast Response 205/60 R16 96V XL
SP SPORT 01 205/60 R16 92W -
Ο χρήστης Digenis έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους
Χρειαζομε βοήθεια στην επιλογή ελαστικών .Εχω ένα Mazda 6 του 2009 και ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά .Η διάσταση είναι 215/50/17 .
Τα brigestone που εχω τα χάρηκα πολύ στις στροφές στο στεγνό σε μακρινά ταξίδια , αλλά βρίζω κάθε φορά γιατί αργούν να ζεσταθούν και κοπανάν ατελείωτα και ποιο μικρή λακκούβα .To νέο ελαστικό θα ήθελα να είναι άριστο στις στόφες να ζεσταίνετε γρήγορα , να μην κοπανάει στις λακκούβες και να είναι αθόρυβο .
Είμαι μεταξύ Continental SportContact 3/5
Pirelli P7
Michelin Primacy 3
Brigestone ER300Για την τιμή το εχω πάρει απόφαση ότι θα τα χώσω .
Τι προτείνετε ?
Ρε συ 'ξάδερφε'..πανάκριβα ρε γαμώτο.......Για κοίτα το Toyo C1S....94XL....και πολύ-πολύ άνετο και 580 ευρώ!!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
SP Sport Fast Response 205/60 R16 96V XL
SP SPORT 01 205/60 R16 92WΣύμφωνα με τη βαθμολογία της Dunlop (http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... =60&rim=16) σε 205/60R16 καλύτερο είναι το FastResponse.
Το έχω δει το ελαστικό, αλλά από τα Dunlop που φοράει τώρα το αυτοκίνητο από τον κατασκευαστή (SP SPORT 2050M) δεν έχω μείνει καθόλου ικανοποιημένος. Η φθορά της γόμας είναι πολύ μεγάλη μόλις σε 25000 χλμ και γλιστράει αρκετά σε βρεγμένο.
To FastResponse έχει Treadwear 280, Traction και Temperature A.
Έχω δει σε 205/60R16 μόνο στο Internet ακόμη (οπότε δε ξέρω όντως αν είναι διαθέσιμο σε βουλκανιζατέρ) το Toyo PROXES C1S, http://www.toyotire.gr/tire/pattern/proxes-c1s. Treadwear 300, Traction AA, Temperature A. Το ξέρει κανείς για να γράψει κάποιο σχόλιο;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ρε συ 'ξάδερφε'..πανάκριβα ρε γαμώτο.......Για κοίτα το Toyo C1S....94XL....και πολύ-πολύ άνετο και 580 ευρώ!!!!Μόλις ρώτησα γι' αυτό στο προηγούμενο post. Το έχεις τοποθετήσει εσύ σε δικό σου αυτοκίνητο;
-
Ναι,με τις καλύτερες εντυπώσεις......Είναι ένα άριστο all-around ελαστικό.........Άνετο κυρίως και αθόρυβο!!
Σε Astra H 205/55/16 94XL.....για 20Κ....... -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ναι,με τις καλύτερες εντυπώσεις......Είναι ένα άριστο all-around ελαστικό.........Άνετο κυρίως και αθόρυβο!!
Σε Astra H 205/55/16 94XL.....για 20Κ.......Άνετο, OK. Από επιδόσεις όμως τι λέει; Στρίψιμο, φρενάρισμα, σε στεγνό και βρεγμένο; Πόσο sport είναι δηλαδή; Ή περιορίζεται κυρίως στον τομέα της άνεσης;
-
Φρενάρισμα και απόδοση στεγνό και βρεγμένο,είναι άψογο.....Sport όμως δεν είναι.....Τα πλαινά βλέπεις δεν είναι από τα 'σκληρά'.....Το σώζει κάπως το 94 XL...αλλά δεν έχει την αμεσότητα ενός Bridge...για παράδειγμα.....Απ'την άλλη βέβαια,δεν έχει αυτή τη gelly αίσθηση ενός Michelin ή ενός Conti.......Περί ορέξεως.........
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Φρενάρισμα και απόδοση στεγνό και βρεγμένο,είναι άψογο.....Sport όμως δεν είναι.....Τα πλαινά βλέπεις δεν είναι από τα 'σκληρά'.....Το σώζει κάπως το 94 XL...αλλά δεν έχει την αμεσότητα ενός Bridge...για παράδειγμα.....Απ'την άλλη βέβαια,δεν έχει αυτή τη gelly αίσθηση ενός Michelin ή ενός Conti.......Περί ορέξεως.........Με το FastResponse προσπαθώ να το συγκρίνω. Το FastResponse έχει χειρότερο δείκτη Traction και χειρότερο Treadwear, αλλά είναι τελικά πιο καλό από το C1S; Ο στόχος είναι πάντως ότι πιο sport μπορώ να βρω σε αυτή τη διάσταση.
-
Το Fast response δε το 'ξέρω'.....γενικότερα δεν έχω φορέσει ποτέ Dunlop.....
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Και με την πίεση του αέρα, άλλη θερμοκρασία έχει ένα λάστιχο με 29 psi και άλλη με 35, για τα ίδια χλμ και το ίδιο φορτίο στο ίδιο οδόστρωμα.Η υπερθέρμανση του πέλματος από την τριβή σημαίνει αποκόλληση κομματιών, εσωτερική η υπερθέρμαση λόγω χαμηλής πίεσης σημαίνει αποκόλληση των λινών εσωτερικά του ελαστικού σε συνδυασμό με την υπέρβαση του δείκτη ταχύτητας έχουμε πλήρη καταστροφή του ελαστικού ( διαρραγή ). Ένας τρόπος για να μειώσουμε την εσωτερική θερμοκρασία του ελαστικού, ή για να την διατηρήσουμε στα επίπεδα ασφαλείας όταν για κάποιο λόγο πρέπει για μικρό χρονικό διάστημα να ξεπεράσουμε τον δείκτη ταχύτητας του ελαστικού, είναι η αύξηση της πίεσης του αέρα βάζοντας 40-45 psi, έτσι μειώνονται οι εσωτερικές τριβές του σκελετού και δεν αποκολλούνται εσωτερικά τα λινά.
με συγχωρεις αλλα η προταση σου ειναι λαθος με ολο το σεβασμο
δεν εχεις παρα να ελεγξεις την πιεση των ελαστικων σου αμεσως μετα απο ενα μεγαλο ταξιδι
αναλογα με τη χρηση το φορτιο και το χρονο οδηγησεις η πιεση των ελαστικων σου μπορει να ανεβει σε σπανιες περιπτωσεις ακομη και 10 psi
δε θα ηταν σωστο να εχουμε μια τετοια πιεση στα λαστιχα καθως εκτος του οτι θα οδηγουσες κατσικι θα ηταν επικινδυνο
οταν ενα ελαστικο αναγραφει μια max pressure 50 psi και η μεγιστη ταση που μπορει να αντεξει ειναι 340 kpa και αν θεωρησουμε πως ταυτοχρονη αυξηση της πιεσης αλλα και της θερμοκρασιες αυξανουν τις τασεις πανω στα πλαινα του ελαστικου με ανισορροπο τροπο μπορουμε να εχουμε ασχημες συνεπειες
επισης ελεγξε το υλικο των λινων στα πλαινα των επιβατικων ελαστικων
αποτελουνται απο αρκετα ευθραυστο πολυμερεςη πιεση που πρεπει να εχουμε σε νορμαλ συνθηκες ειναι αυτη που αναγραφεται στο μανουαλ του αυτοκινητου και αναλογα με τα λαστιχα μας και το τι θελουμε να κανουμε μπορουμε να παιξουμε με τις πιεσεις σε ενα πολυ μικροτερο ευρος απο αυτο που αναφερεις
τα θεωρητικα που αναφερεις οπως η υπερεθερμανση ειναι εντελως σωστα και παρατηρουνται σε ελαστικα με χαμηλη πιεση
Κατά την επιλογή ελαστικών, πιστεύω, ότι πρώτα πρέπει να αποφασίσουμε τι 'τύπου' ελαστικό ψάχνουμε ... Green/ντεμί :? /Sport και μετά να ψάχνουμε τις επιλογές/μετρήσεις/απόψεις, τιμές ... κτλ.
Αν κάποιος ψάχνει sport λάστιχο, καλύτερα να μην τα βάλει ... αν ψάχνει τον συμβιβασμό, ανάμεσα στην κατανάλωση/κράτημα,φρενάρισμα μπορεί να είναι μια καλή επιλογή, αν πάλι τον ενδιαφέρει περισσότερο η κατανάλωση, κάνει πολλά χλμ στην εθνική/επαρχιακό με ταχύτητες όχι πέραν των 120+- τότε ίσως να πρέπει να δει & κάποιο πιο green ελαστικό, Saver+ κτλ.
ακριβως οπως τα λες ειναι..πρεπει να ξερουμε τι θελουμε να βαλουμε και τι βαζουμε
καλοφαγωτα τα pc5 λοιπον
η μειωση της καταναλωσης που αναφερεις μου φαινεται πολυ θετικη και ομολγω πως ημουν δυσπιστος σε τοση μεγαλη διαφοραθελω να πω πως ο σκελετος του energy saver της michelin στραβωνει αρκετα συχνα κατι που ειναι απογοητευτικο
υπαρχουν πολλοι οδηγοι που οδηγουν με στραβα ελαστικα και δεν το μαθαινουν ποτε οποτε δε θα το επελεγα -
Τα λάστχια πώς χωρίζονται σε κατηγορίες;
To Bridgestone Adrenalin RE002 που σε διάφορα sites χαρακτηρίζεται Max Performance έχει Traction A, ενώ το Toyo PROXES C1S που χαρακτηρίζεται High Performance έχει Traction AA.
Άρα με βάση ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη; Γιατί το C1S φρενάρει καλύτερα από RE002 αν και θεωρείται υποδεέστερο.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Τα λάστχια πώς χωρίζονται σε κατηγορίες;To Bridgestone Adrenalin RE002 που σε διάφορα sites χαρακτηρίζεται Max Performance έχει Traction A, ενώ το Toyo PROXES C1S που χαρακτηρίζεται High Performance έχει Traction AA.
Άρα με βάση ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη; Γιατί το C1S φρενάρει καλύτερα από RE002 αν και θεωρείται υποδεέστερο.
το traction AA βγαίνει από φρενάρισμα του ελαστικού σε δύο διαφορετικά οδοστρώματα, (ποια τώρα, δεν ξέρω) ...
Το RE002, μπορεί να μην φρενάρει καλά σε έναν απ τους δύο τύπους οδοστρώματος. Τα λάστιχα Max Performance, κάνουν καταχωρίσεις στην φθορά, κατανάλωση, υδρολίσθιση, Αλλά είναι πιο 'καλά' στην αίσθηση, κράτημα, πληροφόρηση ....κτλΤις κατηγορίες, φαντάζομαι τις επιλέγουν οι κατασκευαστές τους ... δηλαδή που θέλουν το τοποθετήσουν το ελαστικό τους, συνήθως κάπου που ανταποκρίνονται/ ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά του.
Trackday and Competition Summer
Max Performance Summer
Ultra High Performance Summer
Premium Touring Summer+κατηγορίες all weather
+κατηγορίες winter
+κατηγορίες 4χ4@upoulikampia, νομίζω ότι όποιες πιέσεις (αναφέρονται τα manual) κτλ κτλ τις μετράμε πάντα με κρύα ελαστικά.
Το manual από το volvo v50, δίνει πιέσεις ανάλογα με την χρήση (ταχύτητα/φορτίο) δίνει πιέσεις από 30psi έως 42 . Αυτό που λες για τους στραβούς σκελετούς είναι πολύ ενδιαφέρον ... κι εγώ έχω την εντύπωση ότι τα 'eco' ελαστικά δεν έχουν τόσο στιβαρούς σκελετούς ... -
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Τα λάστχια πώς χωρίζονται σε κατηγορίες;To Bridgestone Adrenalin RE002 που σε διάφορα sites χαρακτηρίζεται Max Performance έχει Traction A, ενώ το Toyo PROXES C1S που χαρακτηρίζεται High Performance έχει Traction AA.
Άρα με βάση ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη; Γιατί το C1S φρενάρει καλύτερα από RE002 αν και θεωρείται υποδεέστερο.
Γιατί αυτός ο ηλίθιος δείκτης της ΕΕ μετράει μόνο το φρενάρισμα σε βρεγμένο. Ένα ελαστικό με επιθετική χάραξη και γόμα για υψηλότερη πρόσφυση στο στεγνό όμως, αναπόφευκτα συμβιβάζεται στο βρεγμένο.
-
Καλησπέρα!
Έχω το octavia5 1.8tsi του 2009 και νομίζω πως του ρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει 205/55/R16 και θα θέλα να του βάλω continental, έχω ακούσει καλά λόγια από το συνεργείο της skoda. Εσείς τι προτείνετε ως γνώστες στο θέμα? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα λάστχια πώς χωρίζονται σε κατηγορίες;
To Bridgestone Adrenalin RE002 που σε διάφορα sites χαρακτηρίζεται Max Performance έχει Traction A, ενώ το Toyo PROXES C1S που χαρακτηρίζεται High Performance έχει Traction AA.
Άρα με βάση ποιο κριτήριο γίνεται η κατάταξη; Γιατί το C1S φρενάρει καλύτερα από RE002 αν και θεωρείται υποδεέστερο.
Γιατί αυτός ο ηλίθιος δείκτης της ΕΕ μετράει μόνο το φρενάρισμα σε βρεγμένο. Ένα ελαστικό με επιθετική χάραξη και γόμα για υψηλότερη πρόσφυση στο στεγνό όμως, αναπόφευκτα συμβιβάζεται στο βρεγμένο.
ο αμερικάνικος δείκτης ΑΑ,Α,Β,C νομίζω ότι λέει πως μετράει ΜΟΝΟ το φρενάρισμα σε 2 διαφορετικά οδοστρώματα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το traction AA βγαίνει από φρενάρισμα του ελαστικού σε δύο διαφορετικά οδοστρώματα, (ποια τώρα, δεν ξέρω) ...
Το RE002, μπορεί να μην φρενάρει καλά σε έναν απ τους δύο τύπους οδοστρώματος. Τα λάστιχα Max Performance, κάνουν καταχωρίσεις στην φθορά, κατανάλωση, υδρολίσθιση, Αλλά είναι πιο 'καλά' στην αίσθηση, κράτημα, πληροφόρηση ....κτλΤις κατηγορίες, φαντάζομαι τις επιλέγουν οι κατασκευαστές τους ... δηλαδή που θέλουν το τοποθετήσουν το ελαστικό τους, συνήθως κάπου που ανταποκρίνονται/ ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά του.
Trackday and Competition Summer
Max Performance Summer
Ultra High Performance Summer
Premium Touring Summer+κατηγορίες all weather
+κατηγορίες winter
+κατηγορίες 4χ4@upoulikampia, νομίζω ότι όποιες πιέσεις (αναφέρονται τα manual) κτλ κτλ τις μετράμε πάντα με κρύα ελαστικά.
Το manual από το volvo v50, δίνει πιέσεις ανάλογα με την χρήση (ταχύτητα/φορτίο) δίνει πιέσεις από 30psi έως 42 . Αυτό που λες για τους στραβούς σκελετούς είναι πολύ ενδιαφέρον ... κι εγώ έχω την εντύπωση ότι τα 'eco' ελαστικά δεν έχουν τόσο στιβαρούς σκελετούς ...Traction grades are an indication of a tire's ability to stop on wet pavement. A higher graded tire should allow a car to stop on wet roads in a shorter distance than a tire with a lower grade. Traction is graded from highest to lowest as 'AA', 'A', 'B', and 'C'.
Of current tires:
3% are rated 'AA' 75% are rated 'A' 22% are rated 'B' only 1 line of tires rated 'C'
Και το traction μόνο σε βρεγμένο αξιολογεί το λάστιχο. Άρα δεν είναι μόνο η ΕΕ που ακολουθεί την ίδια τακτική...
-
Traction: Tire traction is rated AA, A, B or C, with AA at the top of the scale. This rating is based on the tire's ability to stop a car on* wet concrete** and asphalt. It does not indicate the tire's cornering ability. According to this NHTSA page, the Firestone Wilderness AT and Radial ATX II tires that have been in the news have a traction rating of B. *
http://auto.howstuffworks.com/tire2.htm
θυμόμουν ότι ήταν δύο διαφορετικά οδοστρώματα μπετό, άσφαλτος. Τώρα αν μεταφράσεις το παραπάνω είναι και τα δύο υγρά μάλλον ναι ...
-
Ο χρήστης Αλέξανδρος10 έγραψε:
Καλησπέρα!
Έχω το octavia5 1.8tsi του 2009 και νομίζω πως του ρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει 205/55/R16 και θα θέλα να του βάλω continental, έχω ακούσει καλά λόγια από το συνεργείο της skoda. Εσείς τι προτείνετε ως γνώστες στο θέμα?Continental Premium Contact 5
Ευχαριστημενος θα μεινεις.
-
Ο χρήστης Αλέξανδρος10 έγραψε:
Καλησπέρα!
Έχω το octavia5 1.8tsi του 2009 και νομίζω πως του ρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει 205/55/R16 και θα θέλα να του βάλω continental, έχω ακούσει καλά λόγια από το συνεργείο της skoda. Εσείς τι προτείνετε ως γνώστες στο θέμα?τι λάστιχα έχεις τώρα ?
με πόσα χλμ ?
τι σου άρεσε και τι δεν σου άρεσε σε αυτά ?γενικά το πατάς και το στρίβεις (160hp βλέπεις)?
ή αναζητάς κάτι που να κάνει οικονομία στην κατανάλωση ?
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]