-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τον Fore δεν τον βλέπω να'ρχεται...
Μην τον βρεις μπροστά σου στην Πάτρα; Μαζί με παρέα;
Μακάρι να ερχόταν. Διάφορα ονόματα ακούγονται (Thonon, Drezeen, Ardigo, Fore) αλλα στο οικονομικό χαλάει το πράγμα.
Σοβαρά τώρα, θα ηταν ΦΟΒΕΡΗ εμπειρία να είμαι στην ίδια τέντα με τον Fore! Σχεδόν απίστευτο. Έχω κι ενα κομμάτι απ´το καρτ του.
Μακάρι να έρθει, αλλά δε βλέπω ενδιαφέρον.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Συγχαρητηρια φιλαρακι. Αντε πηρες το βαπτισμα του πυρος και εσυ....
Ελπιζω να συνεχισεις και οχι μονο να κανεις εναν αγωνα τον χρονο. Ελπιζω να ειδες ποσο διαφορετικα σκεφτεσαι οταν κανεις αγωνα και οταν κανεις απλη προπονηση.Απίστευτη εμπειρία! Ειδικά η εκκίνηση ήταν...ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!
Ναι ρε, εντελώς διαφορετική η προπόνηση κι άλλο ο αγώνας. Καμιά σχέση.
Πάντως είναι μια εμπειρία που πρέπει να τη ζήσει κάποιος.
Εμ εγω τα λεω αλλα δεν με ακουει κανεις οτι τελειως διαφορετικη εμπειρια, πολυ περισσοτερη αρεναλινη και φυσικα το πως βλεπεις τα διαφορα πραγματα μετα και τις ερμηνειες κανονισμων....
Το onboard γιατι δεν εχει ανεβει ακομα να σε καμαρωσουμε ?
Ναι ρε...καμιά σχέση! Άλλωστε το βλέπεις, ότι από τότε που έχω αρχίσει και ασχολούμαι έντονα με το καρτ έχω επαναπροσδιορίσει πολλά πράγματα. Αδρεναλίνη στο φουλ!!
Δεν έχω βίντεο γιατί έτρεξα με το rotax του bro που δεν έχουμε βάση για κάμερα.
Λίγο υπομονή μέχρι το Σεπτέμβρη για τον αγώνα με το ΚΖ στη Πάτρα.
Xμμμμμ. Τι χρειαζεται για να τρεξεις? Να εχεις κανει εναν αγωνα τουλαχιστον μεσα στην ιδια χρονια η θελει κατι αλλο?
-
Για εντελώς rookies (σαν κι μένα ) θέλει έναν αγώνα τουλάχιστον μέσα στη χρονιά.
Κι επειδή δεν υπάρχει αγώνας με ΚΖ στην Αθήνα (μόνο Καλαμάτα), έκανα το rotax.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για εντελώς rookies (σαν κι μένα ) θέλει έναν αγώνα τουλάχιστον μέσα στη χρονιά.Κι επειδή δεν υπάρχει αγώνας με ΚΖ στην Αθήνα (μόνο Καλαμάτα), έκανα το rotax.
Μαλιστα.... Πολυ tempting θα ελεγα....
-
Μετά τον αγώνα με το αυτόματο, γύρισα επιτέλους στο αγαπημένο μου καρτ! Στο εξατάχυτο!!
Μου έλειψε.
Μέγαρα σήμερα, δεν είχε πολλά καρτ (το πολύ 10-12) κι άρα μπαίναμε όποτε θέλαμε...και το απολαύσαμε!
Δούλεψα λίγο επάνω στις γραμμές και στο φρενάρισμά μου και κατέβηκα 4 δέκατα!
Έτσι γύρισα στο 42,08, που για μένα είναι ένας απίστευτος χρόνος!
Ετοιμάζω και το βιντεάκι.
Εν τω μεταξύ τώρα είδα στο βίντεο ότι αν δεν έκανα δυο λάθη θα είχα σπάσει το 42.
Τέλεια ήταν!
Ωραία τα Μέγαρα...αλλά από το επόμενο Σάββατο, όπου θα είναι μάλλον κι η τελευταία προπόνηση μπας και κάνουμε κάνα μπάνιο, πάμε Καρτόδρομο!
-
Δειτε τον δικο μας Νικο ΕΔΩ
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δειτε τον δικο μας Νικο ΕΔΩ
Ευχαριστώωωω!!
Σημερινό βιντεάκι του 42,08
Νικο πολλα μπραβο και απο μενα. Ειναι πολυ ομορφο να παρακολουθει την πορεια ενος νεου οδηγου απο την αρχη της εμπλοκης του στο καρτ. Keep up the good work.
-
Να'σαι καλά Αλέξανδρε! Σ'ευχαριστώ πολύ.
-
Το Σάββατο έκανα την τελευταία προπόνηση για την σεζον μαζί με τον Μπάμπη. Απο εδώ και πέρα ξεκούραση και διακοπές.
Μπορω να πω πως ήταν μία απο τις καλύτερες προπονήσεις. Ο καιρός ήταν τέλειος, η πίστα σχεδόν άδεια.
Κατέβασα τον χρόνο μου στο 43,2 με χρησιμοποιημένα mojo λαστιχα και έκανα μεγάλη πρόοδο. Ο Μπάμπης με το εξατάχυτο τα πήγε τέλεια και έπεσε στο 43.Θα ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά στον καλό μας φίλο Τόλη και καλό καλοκαίρι σε όλη την παρέα των 4τροχών.
-
Έκλεισε ο Fore για το PICK με δικό του μηχανικό/υποστήριξη.
Θα τρέχουμε παρεούλα.
-
Εμ κάτι ήξερα ντε. Μάλλον θα έχει και άλλη καλή παρέα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εμ κάτι ήξερα ντε. Μάλλον θα έχει και άλλη καλή παρέα.Μωρέ από πέρσι το ξέρω...απλά τον τελευταίο καιρό δεν ήταν σίγουρο γιατί ζητούσε ένα τρελό ποσό για να τον υποστηρίξουν που κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να πληρώσει. Τελικά θα έρθει με τον μηχανικό του.
Αν λες για ξένους, δε ξέρω για τους άλλους αλλά για Έλληνες θα τρέξει πάλι ο Σταμάτης (Κατσίμης) με τον οποίο κάνουμε μαζί προπόνηση.
-
Σήμερα, τελευταία προπόνηση έχει Καρτόδρομο!
Μου έλειψε να πω την αλήθεια μου.
Όποιος θέλει να περάσει σήμερα θα είναι πολύ ωραία γιατί έχει time attack το απόγευμα και θα είμαστε πολλές ομάδες.
Τη πίστα θα τη κάνουμε αριστερόστροφα.
-
Παρατηρώντας τους ΧΡΟΝΟΥΣ από το Time Attack που έγινε το Σάββατο στο Καρτόδρομο (διεξήχθη με την πίστα αριστερόστροφα) φαίνεται ότι με την καινούρια φορά η πίστα είναι γρηγορότερη παρά τις αρχικές εκτιμήσεις.
Νίκο, Τόλη εντυπώσεις (και από την πίστα αλλά και από το event) ;
-
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
Παρατηρώντας τους ΧΡΟΝΟΥΣ από το Time Attack που έγινε το Σάββατο στο Καρτόδρομο (διεξήχθη με την πίστα αριστερόστροφα) φαίνεται ότι με την καινούρια φορά η πίστα είναι γρηγορότερη παρά τις αρχικές εκτιμήσεις.Νίκο, Τόλη εντυπώσεις (και από την πίστα αλλά και από το event) ;
Βασικά οι χρόνοι είναι τόσο χαμηλοί λόγω της ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ γόμας που υπήρχε, αλλά όντως η πίστα φαίνεται να είναι πιο γρήγορη από τη δεξιόστροφη φορά της. Επίσης φαίνεται να βολεύονται καλύτερα τα αυτόματα στη πίστα και είναι ενδεικτικοί οι χρόνοι που κατάφεραν σε σχέση με τα 6τάχυτα. Το ΚΖ θέλει εμπειρία εκεί. Ακόμα κι ο Αντώνης μετά από λίγους γύρους τα'φτυνε.
Προσωπικά, τα βρήκα αρκετά σκούρα με το ΚΖ. Χάσαμε τη μισή μέρα να βρούμε σχέση και setup στο καρτ γιατί είχε πολύ γόμα και πάνω που το βρήκα και βελτίωνα, έκλεισε η πίστα για αυτούς που δε θα συμμετείχαν στο time attack. Οπότε δε μπορώ να σου πω ότι το χάρηκα.
Γενικώς είσαι πολύ στη τσίτα σ'αυτή τη πίστα. Έχει γίνει πολύ πιο τεχνική και οι αρχάριοι θα τα βρούνε ΠΟΛΥ σκούρα. Απόδειξη η έξοδος του αδερφού μου. Έχει κάποια σημεία τα οποία θέλουν πολύ προσοχή, όπως η παλιά Κ1 στην οποία βγήκε από λάθος του ο αδερφός μου, λίγο πριν τη γραμματεία. Έρχεται στη παλιά Κ1, βγαίνει λίγο παραπάνω kerb στην έξοδο με αποτέλεσμα να ακουμπήσει στο χώμα κι έτσι το καρτ φεύγει με τα τέσσερα, χτυπάει στα λάστιχα (που είναι πολύ κοντά) σηκώνεται στο αέρα το καρτ, τον πετάει έξω από αυτό και προσγειώνονται κι δυο ένα μέτρο πιο κάτω. Ευτυχώς όλα καλά. Λίγοι μώλωπες και γρατζουνιές στον μικρό και στο καρτ ένας πίσω άξονας, μπαράκι και κολόνα εκ πρώτης όψεως.
Απόδειξη, ότι το καρτ θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ και ΠΟΛΥ καλό εξοπλισμό. Το κράνος του προστάτευσε το κεφάλι (γιατί χτύπησε με το κεφάλι μετά και το κράνος έχει σημάδια από την άσφαλτο και τα λάστιχα) κι η φόρμα τα χέρια και τα πόδια, γιατί σκίστηκε λίγο όταν ήρθε σε επαφή με την άσφαλτο και το καρτ.
Τελευταία προπόνηση αυτό το Σάββατο και πάλι καρτόδρομο θα πάμε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
[..]Περαστικά να του πεις...!
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
[..]
Περαστικά να του πεις...!
Θα του τα μεταφέρω.
Εν τω μεταξύ, μετά από μισή ώρα στο ίδιο σημείο, έγινε πάλι ένα ακόμα μπαμ, πάλι με χομπίστα/αρχάριο. Γυρίζει λίγο μετά το άπεξ της παλιάς 1, έρχεται από πίσω κομμάτια ο Γεννηματάς...χτυπάνε και φεύγουν στα λάστιχα κι δυο μαζί. Ευτυχώς όλα καλά. Δεν χτύπησαν καθόλου και δεν υπήρξαν άλλες ζημιές.
Το σημείο αυτό θέλει προσοχή και από οδηγούς και από τους πιστάρχες κατά την άποψή μου καθώς τα λάστιχα είναι αφενός χαμηλά και αφετέρου πολύ κοντά. Βεβαίως δεν υπάρχει άλλη λύση να πάνε πιο έξω καθώς δεν υπάρχει χώρος γιατί από κάτω είναι το ρέμα.
Η στροφή γενικώς είναι γρήγορη, ιδιαίτερα όταν έχει γόμα. Με το ΚΖ είμαι με 5η και κουμπώνω 6η μόλις ισιώσω και με το αυτόματο κάνεις ένα άσε πριν μπεις. Πάντως αν τη πάρεις σωστά (βγεις λίγο κερμπ πριν) έχεις χώρο στην έξοδο. Ποτέ δεν βρήκα τον εαυτό μου τόσο κοντά στο κερμπ της εξόδου, το οποίο ομολογουμένως είναι πιο κοντό απ'ότι πρέπει καθώς έχει φτιαχτεί για την δεξιόστροφη φορά της.
-
Γενικώς είσαι πολύ στη τσίτα σ'αυτή τη πίστα.
όντως
το κερμπ που βγήκε ο αδελφός σου είναι τελείως ακατάλληλο! κοντό κ φλατ, ουσιαστικά σε τραβάει έξω
καλομαθες με τα μέγαρα που νομίζω είναι η πιο χαλαρή πίστα, που 'συγχωρεί' κ τα έβγα. δε νομίζω να έχει γίνει εκεί κανά σοβαρό συμβαν. σωστά?
πάντως, διαψευστε με αν δεν είναι έτσι, αλλά στις αφιδνες οι 'γρήγοροι' αποφευγουν να παταν τα εξωτερικά κερμπ, σε αντίθεση με εμας τους χομπίστες
η αίσθηση όταν βγαίνεις με πολλά κ πας ακυβερνητος, σαν επιβάτης κ όχι οδηγός, μέχρι να δεις που θα σταματήσεις, είναι τρομερή -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πάντως, διαψευστε με αν δεν είναι έτσι, αλλά στις αφιδνες οι 'γρήγοροι' αποφευγουν να παταν τα εξωτερικά κερμπ, σε αντίθεση με εμας τους χομπίστες
η αίσθηση όταν βγαίνεις με πολλά κ πας ακυβερνητος, σαν επιβάτης κ όχι οδηγός, μέχρι να δεις που θα σταματήσεις, είναι τρομερήΕξαρταται το κερμπ. Δεν ειναι ολα για πατημα.
Πχ μεγαρα, δε πατας κανενα κερμπ. Το συγκεκριμενο που λες ειδα οτι το πατανε μερικοι, αλλα ειναι τοσο λαθος, που ειναι και επικινδυνο
Στην δεξιοστροφη φορα της, ολοι παταγαν το κερμπ της εξοδου στη 4, στην εξοδο απο τη φουρκετα, μετα τη 'πλατεια' και πριν τη γραμματεια.
Αριστεροστροφα τωρα μονο πριν τη φουρκετα παταω και αυτο μεταξυ παλιας 1 κ 2. Το εν λογω κερμπ που βγηκε ο μικρος το αποφευγω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ