-
Νέα πανωλεθρία στη ford. Ο ανταγωνισμός μικραίνει και θα γίνει πάλι ένα βαρετό πρωτάθλημα. Ας περιμένουμε και το δικό μας αγώνα και βλέπουμε...
-
Δε τη βλέπω καλά τη Ford για το 2013
Aλλο να το παλεύεις και να χάνεις και άλλο να ξεφτιλίζεσαι (διότι η εγκατάλειψη στην power stage του Sordo μόνο ξεφτίλα είναι) και να σώζει 2 φορές τα προσχήματα (1ος και 3ος) ο πιτσιρικάς ο Ostberg. -
Aφού δεν μπορούν να πανηγυρίσουν νίκες και τίτλους πανηγυρίζουν με ότι βρούν
http://www.wrc.com/news/ford-sets-new-b ... ?fid=16631 Αυτά είναι.Αλλά νομίζω άλλος είναι ο λόγος που βρίσκεται η φόρντ στα ράλι. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το να βγαίνεις και να τραυματίζεις το αυτοκίνητο ενώ οι άλλοι πάνε πάνω στο δρόμο δεν είναι γκαντεμιά.Φαουλ αδερφε μου, ο Solberg δεν εσπασε το τιμονι του γιατι βγηκε απο το δρομο, το τιμονι εσπασε και βγηκε απο το δρομο...
Δες εδω στο βιντεο και απο το on board και απο το ελικοπτερο φαινεται οτι εχει τοποθετηθει μια χαρα στη στροφη και ξαφνικα παει ευθεια... Οντως ο Solberg δεν ειναι αλανθαστος γενικα αλλα οντως ειναι και γκαντεμης,οχι μονο φετος... -
O Petter στις δηλώσεις του είπε (σόρι βαριέμαι να ψάχνω) ότι ήταν μέσα στα αυλάκια και πέτυχε μια πέτρα, η οποία του έσπασε το ακρόμπαρο. Οι προηγούμενοι δεν την είχαν πετύχει την πέτρα ?
Μπορεί και να τον αδίκησα αλλά η ουσία είναι ότι για να κερδίσεις τον Loeb πρέπει και να είσαι γρήγορος και να μένεις πάνω στο δρόμο και να φυλάς το αυτοκίνητο και αυτό κανείς δεν το καταφέρνει καλύτερα από τον Loeb. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
O Petter στις δηλώσεις του είπε (σόρι βαριέμαι να ψάχνω) ότι ήταν μέσα στα αυλάκια και πέτυχε μια πέτρα, η οποία του έσπασε το ακρόμπαρο. Οι προηγούμενοι δεν την είχαν πετύχει την πέτρα ?
Μπορεί και να τον αδίκησα αλλά η ουσία είναι ότι για να κερδίσεις τον Loeb πρέπει και να είσαι γρήγορος και να μένεις πάνω στο δρόμο και να φυλάς το αυτοκίνητο και αυτό κανείς δεν το καταφέρνει καλύτερα από τον Loeb.+1
ειπε ο ιδιος οτι χτυπησε μια πετρα και μετα απο 10χλμ περιπου εσπασε το ακρομπαρο. -
Γνωμη μου ειναι οτι το να κανεις μια μπουκα, να χτυπας πετρα και μετα απο 10χλμ το ακρομπαρο να σου μενει στο χερι και να πηγαινεις ευθεια δεν ειναι και τοσο θεμα ανικανοτητας-λαθους. Αλλο το να εχεις μια σοβαρη εξοδο και να κανεις κατευθειαν τη ζημια και αλλο να χτυπας μια πετρα πανω στη γραμμη σου. Αυτα πολλες φορες συγχωρουνται, εδω εξοδους εχουμε δει και δεν εχει γινει γρατζουνια... Γενικα στο Ραλυ Αργνεντινης ο Πετερ ηταν ταχυτατος, σχεδον αλανθαστος και θεαματικοτατος. Πιστευω οτι αν αποφυγει τα λαθη και τις κακοτυχιες θα ειναι μεσα στη μαχη γιατι και αυτος και το αυτοκινητο εχει ταχυτητα... Νομιζω πως φετος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες μεχρι στιγμης και δεν λεω οτι κατι τετοιο ειναι αποδειξη αλλα σιγουρα κατι λεει...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Γνωμη μου ειναι οτι το να κανεις μια μπουκα, να χτυπας πετρα και μετα απο 10χλμ το ακρομπαρο να σου μενει στο χερι και να πηγαινεις ευθεια δεν ειναι και τοσο θεμα ανικανοτητας-λαθους. Αλλο το να εχεις μια σοβαρη εξοδο και να κανεις κατευθειαν τη ζημια και αλλο να χτυπας μια πετρα πανω στη γραμμη σου. Αυτα πολλες φορες συγχωρουνται, εδω εξοδους εχουμε δει και δεν εχει γινει γρατζουνια... Γενικα στο Ραλυ Αργνεντινης ο Πετερ ηταν ταχυτατος, σχεδον αλανθαστος και θεαματικοτατος. Πιστευω οτι αν αποφυγει τα λαθη και τις κακοτυχιες θα ειναι μεσα στη μαχη γιατι και αυτος και το αυτοκινητο εχει ταχυτητα... Νομιζω πως φετος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες μεχρι στιγμης και δεν λεω οτι κατι τετοιο ειναι αποδειξη αλλα σιγουρα κατι λεει...Γενικα παντως στην Αργεντινη, η Ford ειχε καποιο θεμα με τα ακρομπαρα, διοτι τα περισσοτερα αυτοκινητα της υπεφεραν απο αυτον το προβλημα.
Ελαττωματικη παρτιδα ισως ?Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Γνωμη μου ειναι οτι το να κανεις μια μπουκα, να χτυπας πετρα και μετα απο 10χλμ το ακρομπαρο να σου μενει στο χερι και να πηγαινεις ευθεια δεν ειναι και τοσο θεμα ανικανοτητας-λαθους. Αλλο το να εχεις μια σοβαρη εξοδο και να κανεις κατευθειαν τη ζημια και αλλο να χτυπας μια πετρα πανω στη γραμμη σου. Αυτα πολλες φορες συγχωρουνται, εδω εξοδους εχουμε δει και δεν εχει γινει γρατζουνια... Γενικα στο Ραλυ Αργνεντινης ο Πετερ ηταν ταχυτατος, σχεδον αλανθαστος και θεαματικοτατος. Πιστευω οτι αν αποφυγει τα λαθη και τις κακοτυχιες θα ειναι μεσα στη μαχη γιατι και αυτος και το αυτοκινητο εχει ταχυτητα... Νομιζω πως φετος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες μεχρι στιγμης και δεν λεω οτι κατι τετοιο ειναι αποδειξη αλλα σιγουρα κατι λεει...νομιζω οτι εχει κερδισει της περισσοτερες ειδικες για να διορθωσει δικες του μ@λ@κιες ή της ομαδας
-
http://www.rallyemotion.it/wrc-latvala- ... olkswagen/
O Latvala στην VW!!!
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Γνωμη μου ειναι οτι το να κανεις μια μπουκα, να χτυπας πετρα και μετα απο 10χλμ το ακρομπαρο να σου μενει στο χερι και να πηγαινεις ευθεια δεν ειναι και τοσο θεμα ανικανοτητας-λαθους. Αλλο το να εχεις μια σοβαρη εξοδο και να κανεις κατευθειαν τη ζημια και αλλο να χτυπας μια πετρα πανω στη γραμμη σου. Αυτα πολλες φορες συγχωρουνται, εδω εξοδους εχουμε δει και δεν εχει γινει γρατζουνια... Γενικα στο Ραλυ Αργνεντινης ο Πετερ ηταν ταχυτατος, σχεδον αλανθαστος και θεαματικοτατος. Πιστευω οτι αν αποφυγει τα λαθη και τις κακοτυχιες θα ειναι μεσα στη μαχη γιατι και αυτος και το αυτοκινητο εχει ταχυτητα... Νομιζω πως φετος εχει κερδισει τις περισσοτερες ειδικες μεχρι στιγμης και δεν λεω οτι κατι τετοιο ειναι αποδειξη αλλα σιγουρα κατι λεει...Αυτός την έχει την ταχύτητα,το αυτοκίνητο όχι,σε σχέση με τον μεγάλο ανταγωνιστή.
-
2 πραγματα: ο Γιαρι θα ειναι νο2 στην vw και η φορντ μαλλον δεν θα εχει συνεχεια στο wrc
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
http://www.rallyemotion.it/wrc-latvala-conferma-le-trattative-con-volkswagen/O Latvala στην VW!!!
δεν λέει ότι πήγε, λέει έγινε πρόταση και δεν έχει αποφασίσει ακόμη....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
http://www.rallyemotion.it/wrc-latvala-conferma-le-trattative-con-volkswagen/
O Latvala στην VW!!!
δεν λέει ότι πήγε, λέει έγινε πρόταση και δεν έχει αποφασίσει ακόμη....
Δεν υπαρχει περιπτωση να αρνηθει...ειναι πολα τα λεφτα Αρη...
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
http://www.rallyemotion.it/wrc-latvala-conferma-le-trattative-con-volkswagen/
O Latvala στην VW!!!
δεν λέει ότι πήγε, λέει έγινε πρόταση και δεν έχει αποφασίσει ακόμη....
Δεν υπαρχει περιπτωση να αρνηθει...ειναι πολα τα λεφτα Αρη...
Μα θα χρειαστουν στην VW για τα Πολο που θα αχρηστευει....
-
Δηλαδή ο Μίκελσεν δεν τους κάνει?Μη μου πείτε ότι ο Γιάρι είναι πιο έμπειρος(ειδικά σε wrc αλλά και στο wrc)!!!!!Mέχρι στιγμής ο Μίκελσεν έχει κοντράρει τον έταιρο κορυφαίο του παγκοσμίου στα ίσα,με ίδιο αμάξι.Τι στο καλό συμβαίνει με τον γιάρι??????Mήπως έχει κάποια σχέση με αυτό ο καπίτο(λέω γω τώρα)
-
Νταξει, ο Ogier 'αγγαρεια' κανει με το S2000 ενω ο Mikkelsen το ξερει 'απ'εξω' και τρεχει για συμβολαιο. Και στους πρωτους αγωνες δεν ηταν και παντα δικαιη (συγκριτικα) η σειρα εκκινησης τους. Μπορει οντως ομως να τον 'τρεχει' στο οριο τον Γαλλο αλλα και να χασει σε ολους τους αγωνες απο τον Νορβηγο, με το WRC θα κριθει ο Ogier. Εχει εδω ομως την εμπειρια (σορρυ δεν μπορουσα ) ο Mikkelsen με την νεα γενια των WRC και των αγωνων του WRC? Ισως για αυτο γερνουν προς τον Latvala (συν του οτι θα μαθουν και τα μυστικα της Ford οπως εμαθαν και της Citroen μεσω των Ogier-Smeets) για φουλ επιθεση απο τον 1ο χρονο. Δεν σημαινει βεβαια οτι δεν αξιξει ο Mikkelesen για 2ος ή τουλαχιστον 3ος οδηγος (αν θελουν και μπορουν). Ετσι αποκλειουν η VW και την πιθανοτητα να τους φυγει στην Citroen οταν θα αδειασει η θεση του Loeb (αν δεν αποχωρησουν αυτοι τοτε, θα παιζει και ο Sordo λογικα ομως). Αλλιως βλεπω να μενει μια ζωη στο IRC μαζι με τον Hanninen (καλο ή κακο αυτο δεν ξερω - IRC vs WRC).
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
2 πραγματα: ο Γιαρι θα ειναι νο2 στην vw και η φορντ μαλλον δεν θα εχει συνεχεια στο wrcΚαι εγω το ιδιο πιστευω...
-
Τα σχόλια για το Ακρόπολις μεταφέρθηκαν στο Rally Acropolis 2012: Η αγωνιστική πλευρά [mod]
-
Ξερεις καποιος φιλος ποσο γρηγορα η αργα ειναι τα σημερινα 1600αρια WRC σε σχεση με τα 2λιτρα WRC προ 10 χρονων; Για ποση διαφορα στο χιλιομετρο μιλαμε;
WRC 2012 (all rounds)