-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
:hmmm:
ΥΓ.Αυτό με το treadwear το θές και το λές;Δε ξέρεις πως δεν μπορείς να συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιριών;Δεν ισχυει αυτο που λες.
Η θεωρεια ομως απεχει πολυ απτην πραξη.Το θεμα δεν ειναι οι σημανσεις ,το θεμα ειναι η χιλιομετρικη αποδοση οπου το λαστιχο θα διατηρησει τις προδιαγραφες που δινει ο κατασκευαστης.Υπαρχουν και κινεζικα με traction AA αλλα μετα απο λιγο καιρο γλυστρανε και σταματημενα. -
Άλλο το traction άλλο το treadwear.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
:hmmm:
ΥΓ.Αυτό με το treadwear το θές και το λές;Δε ξέρεις πως δεν μπορείς να συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιριών;Δεν ισχυει αυτο που λες.
Η θεωρεια ομως απεχει πολυ απτην πραξη.Το θεμα δεν ειναι οι σημανσεις ,το θεμα ειναι η χιλιομετρικη αποδοση οπου το λαστιχο θα διατηρησει τις προδιαγραφες που δινει ο κατασκευαστης.Υπαρχουν και κινεζικα με traction AA αλλα μετα απο λιγο καιρο γλυστρανε και σταματημενα.Με όλο το σεβασμό φίλε Χρήστο.....δεν θα άλλαζα ποτέ λάστιχα σε σένα.......τέτοιες'γνώσεις' και τέτοιες τοποθετήσεις,ξεχωρίζουν τους επαγγελματίες από τούς...άλλους
ΥΓ.Πιστεύω πως θα είσαι και σύ της άποψης, πως τα Michelin έχουν τα ίδια πλαινά με όλα τα άλλα και πως οι΄'άλλοι' δεν ξέρουν και ξέρεις εσύ.....ότι βγαίνουν σε διαφορετικές 'σκληρότητες' και άλλες τέτοιες μπαρούφες....
ΥΓ2.Μήπως συμφωνείς με τον άλλον,πως τα Bridge είναι μάπα;
ΥΓ3.Πες μας ότι το Η ζεσταίνεται πιο γρήγορα από το V....
Kαι άλλα ΄τέτοια........... -
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Σε A3 1.8 quattro που κάνει κυρίως μεγάλα ταξίδια, τι λάστιχα προτιμάμε? 225/45r17 η διάσταση!Σε ανάλογο αυτοκίνητο (Octavia 4X4 1,8T 200 ίππων), επίσης με κύρια χρήση ταξίδια, και περιστασιακή χρήση πίστας, είχα μείνει ευχαριστημένος από τα Brigdeston Potenza RE 050 Α, τόσο σε κράτημα, όσο και σε αντοχή.
Συγκριτικά με το στεγνό, όπου ήταν κορυφαία, ήταν λιγότερο καλά στο βρεγμένο, όχι όμως ανησυχητικά.
Πολύ σαφές τιμόνι και υψηλή πρόσφυση, αλλά σχετικά απότομη εξάντληση της πρόσφυσης στο όριό της.
Έβγαλαν, αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 30.000 χλμ, αριθμός απίστευτος / τερατώδης για σπορ λάστιχο και σπορ χρήση.
Άκαμπτος και ανθεκτικός σκελετός, αναγκαστικά βαρύς όμως - και σχετικά μαλακή γόμα.Δεν ξέρω αν έκτοτε έχει βγει καλύτερο αντίστοιχο λάστιχο, δεν έχω δοκιμάσει πχ ούτε το κατά τα φαινόμενα κορυφαιο Michelin Pilot Sport 2, ούτε το καινούργιο Michelin Pilot Sport 3 (το οποίο τοποθετείται από τη Μισλέν μία κατηγορία κάτω από το Pilot Sport-2: αντικαταστάτης του τελευταίου είναι το Pilot Super Sport).
'Exω δοκιμάσει, από τη σουπερ-σπορ κατηγορία, τα Pirelli P Zero (σκέτο), εξαιρετικά γενικώς αν και πολύ θορυβώδη για ταξίδι. Αλλά σε τελείως άλλο είδος αυτοκινήτου, και σε ακραία διάσταση.
-
Ηταν τα PZero λιγοτερο θορυβωδη απο τα 050Α;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άλλο το traction άλλο το treadwear.σίγουρα ... αλλά μάλλον υπάρχει ένας συσχετισμός ....
παράδειγμα που δεν επιβεβαιώνει τον κανόνα, είναι τα pilot sport 3 & τα pilot exalto 2.
σε διάσταση 205/55/16 που ξέρω, που φοράει το αυτοκίνητο μουτα pilotsport3, έχουν υψηλότερο δείκτη φθοράς, δηλαδή βγάζουν περισσότερα χλμ και ταυτόχρονα
καλύτερο Traction AA σε σχέση με Α των PE2.+touring the m3 1.6 για τις θέσεις του ...
*TRACTION AA, A, B, C
The traction grade is based on wet skid tests of a tire on government-specified concrete and asphalt surfaces. The traction grade is based on a straight-ahead wet braking traction test and does** not include a cornering traction test**. The comparative tire grade letters, AA, A, B, and C (AA being the highest and C being the lowest) represent the tire's ability to stop the vehicle on wet pavement under the controlled test conditions. Ice and snow traction capabilities are not tested.*
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ηταν τα PZero λιγοτερο θορυβωδη απο τα 050Α;Όχι, τα P Zero είναι πιο θορυβώδη, αλλά δεν μπορώ να κάνω ακριβοδίκαιη σύγκριση, γιατί στην περίπτωση των Πιρέλλι μιλάμε για 235/35-19 εμπρός και 305/30-19 πίσω...
-
Περισσοτερο ηθελα να γραψω
Απλα ρωταω γιατι θεωρουν πολυ θορυβωδη τα 050Α.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
:hmmm:
ΥΓ.Αυτό με το treadwear το θές και το λές;Δε ξέρεις πως δεν μπορείς να συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιριών;Δεν ισχυει αυτο που λες.
Η θεωρεια ομως απεχει πολυ απτην πραξη.Το θεμα δεν ειναι οι σημανσεις ,το θεμα ειναι η χιλιομετρικη αποδοση οπου το λαστιχο θα διατηρησει τις προδιαγραφες που δινει ο κατασκευαστης.Υπαρχουν και κινεζικα με traction AA αλλα μετα απο λιγο καιρο γλυστρανε και σταματημενα.Με όλο το σεβασμό φίλε Χρήστο.....δεν θα άλλαζα ποτέ λάστιχα σε σένα.......τέτοιες'γνώσεις' και τέτοιες τοποθετήσεις,ξεχωρίζουν τους επαγγελματίες από τούς...άλλους
ΥΓ.Πιστεύω πως θα είσαι και σύ της άποψης, πως τα Michelin έχουν τα ίδια πλαινά με όλα τα άλλα και πως οι΄'άλλοι' δεν ξέρουν και ξέρεις εσύ.....ότι βγαίνουν σε διαφορετικές 'σκληρότητες' και άλλες τέτοιες μπαρούφες....
ΥΓ2.Μήπως συμφωνείς με τον άλλον,πως τα Bridge είναι μάπα;
ΥΓ3.Πες μας ότι το Η ζεσταίνεται πιο γρήγορα από το V....
Kαι άλλα ΄τέτοια...........Ποιο ειναι το προβλημα σου δεν μπορω να καταλαβω.
-
Το ότι είσαι λαστιχάς και συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιρειών......δε φτάνει αυτό;
ΥΓ.Δεν είναι πρόβλημα μου.....εσύ κάνεις λάθος! -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Το ότι είσαι λαστιχάς και συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιρειών......δε φτάνει αυτό;
ΥΓ.Δεν είναι πρόβλημα μου.....εσύ κάνεις λάθος!Ενταξει φιλε μου,εγω κανω λαθος, εσυ εισαι ο σωστος.
Συνεχισε μονος . -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Το ότι είσαι λαστιχάς και συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιρειών......δε φτάνει αυτό;
ΥΓ.Δεν είναι πρόβλημα μου.....εσύ κάνεις λάθος!Φυσικα και μπορεις να συγκρινεις treadwear διαφορετικων εταιρειων
δεν ειναι και ο πλεον αμτιπροσωπευτικος δεικτης. ισως εχεις δικιο ως ενα σημειο.δηλαδη 2 λαστιχα με το ιδιο treadwear μπορει να διαφερουν μεταξυ τους σε πολλα.ομως αν σκεφτεσαι αυτο δεν το λες με τον σωστο τροποτο treadwear αναφερεται σε συγκριση στην αντοχη ελαστικων και στη διαρκεια ζωης τους κατω απο χρηση σε ομοιες συνθηκες
δεν καταγραφεται απο την εταιρεια που παραγει ενα ελαστικο αλλα απο εξωτερικο παραγοντα και αυτος ειναι ο ευκολοτερος τροπος να συγκρινουμε 2 ελαστικα μεταξυ τουςχωρις παρεξηγηση
καλημερα -
δεν μπορώ να πιστεψω οτι βγάζετε 3ο.οοο χλμ με τα ίδια ελαστικά σε γρήγορους ρυθμούς μάλιστα.
τα 050Α έχουν 140 TW αν θυμάμαι καλά. αν είχε 300 πόσα θα εκανες Κογιότιε;!
χωρίς πλάκα, το γεγονος οτι ο δρομοι στην Ελλάδα ειναι σαπούνι κατά γενικη ομολογία, βοηθάει να μη φαγωθει το ελαστικό (!).
εγώ στο εξωτερικο δεν κατάφερα ποτέ να ξεπερασω τα 1ο-12.οοο. τρατζικ
-
Τα δικά μου 050Α έχουν παραπάνω από 30κ, αλλά φοβάμαι ότι αν τα αλλάξω δεν θα γλιστράω.
-
ξανακανω copy paste γιατι ή καποιοι κανουν πως δεν ειδαν ή δεν ξερουν αγγλικα (στην δευτερη περιπτωση ευχαριστως να βοηθησω)
The Treadwear rating is based on a wear test performed on a 400 mile government test course covering specified sections of public roads in Texas. A group of not more than 4 test vehicles travels the course in a convoy so that all tires experience the same conditions. Tread groove depths of the tires being tested are measured after each 800 miles. The same procedure is followed for a set of 'control' or 'course monitoring tires' Upon the completion of the 7200 mile test, the rating results of both tires are compared, and the tires being tested are assigned a treadwear rating according to government standards. This number can be used to compare between tires. In the above example, this tire rated 150 should last 1/2 as long as a tire rated 300. The relative performance of tires depends upon the actual conditions of their use and may be significantly different from the norm due to differences in road characteristics and climate.
ΟΛΑ τα νουμερα οπως traction, temperature, load index, speed index, treadware, etc ειναι με σκοπο την ενημερωση του καταναλωτη για τις αναγκες και τα στανταρντ που καλυπτει το καθε ελαστικο ΚΑΙ για να υπαρχει και ενα κοινο μεσο συγκρισης μεταξυ ελαστικών είτε της ιδιας εταιρείας είτε αλλων εταιρειων
-
εννοείται ρε παιδιά οτι ειναι κοινά αποδεκτές τιμές αυτές για όλες τις μάρκες. έτσι ακριβώς οπως ειναι πχ για τις διαστάσεις.
εχετε δει ποτέ ελαστικά με τις ίδες διαστάσεις στα πλαϊνά και να διαφέρουν σε μ/π/υ ;;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
εννοείται ρε παιδιά οτι ειναι κοινά αποδεκτές τιμές αυτές για όλες τις μάρκες. έτσι ακριβώς οπως ειναι πχ για τις διαστάσεις.εχετε δει ποτέ ελαστικά με τις ίδες διαστάσεις στα πλαϊνά και να διαφέρουν σε μ/π/υ ;;
για καποιους ομως τα ευκολως εννοουμενα δεν ειναι και τοσο .....
'ΥΓ.Αυτό με το treadwear το θές και το λές;Δε ξέρεις πως** δεν **μπορείς να συγκρίνεις treadwear διαφορετικών εταιριών;'
-
To treadwear φυσικά και είναι ένα κοινό μέγεθος για όλους τους κατασκευαστές.
Από εκεί και πέρα, να ενημερώσω το γκαζιάρικο κοινό ότι ένα καινούριο λάστιχο μόλις ήρθε και στην χώρα μας. Είναι το Bridgestone Potenza Adrenalin RE002. Τι το ενδιαφέρον έχει; Είναι από ότι φαίνεται αρκετά σπορ, με επιθετική χάραξη, με μαλακή γόμα (TW 220) και βγαίνει και σε σχετικά μικρές διαστάσεις σε αντίθεση με τα περισσότερα σπορ λάστιχα! Το καλοβλέπω για αντικατάσταση των C.drive2 όταν έρθει η ώρα. Δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποιο άλλο σπορ λάστιχο σε διάσταση 195/60/15 και με χαροποίησε ιδιαίτερα αυτή η ανακοίνωση. http://www.bridgestone.gr/elastika/epib ... alin-re002
-
πού ειναι οι διαστάσεις;!
μας έχουν @#$#$%$^%^%&*^&% ολοι με τις τερατώδεις διαστάσεις τους. για 16άρια δε βγαίνει ΤΙΠΟΤΕ.
μονο η Μπρίτζ μας σεβεται
-
Τις διαστάσεις τις είχα βρει σε μια φωτό από το φυλλάδιο της bridge. Κάνε μια αναζήτηση 'Διαστάσεις Potenza RE002' και θα το βρεις φαντάζομαι. Σου λέω πολύ χάρηκα όταν είδα 15άρα ζάντα με 60άρι προφίλ σε σπορ λάστιχο! Αγαπάμε Τζαπώνια!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]