-
λογικα ναι,αρκει το σημειο που υποθετικα μπηκε η υγρασια να ειναι προς τα πανω για να μπορεσει να εξατμιστει.....αλλιως παλι μεσα θα μεινει μαλλον.....
-
Ναι, προς τα πάνω το έχω, για να δούμε. Δυστυχώς είναι κολλημένο και δεν μπορώ να το ανοίξω. Η υγρασία (νερό δηλαδή) μπήκε γιατί στην αντιπροσωπεία δεν είχαν τοποθετήσει σωστά το σώμα και δεν είχε κάτσει καλά η τσιμούχα.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Συνήθως έχουν αποχετεύσεις, λαστιχένια σωληνάκια ίσως σχήματος Γ, αυτό να κοιτάει προς τα επάνω και σιγουρέψου ότι δεν είναι βουλωμένη (υγρασία+σκόνη=λασποκατάσταση).
Το τσεκάρισμα με καμιά βελόνα ή κάτι τέτοιο θα το κάνεις όταν η αποχέτευση κοιτάει κάτω, δεν θέλεις να στείλεις ό,τι έχει εκεί μέσα στο φανάρι σου.Αν το ζεστάνεις πιο πολύ θα ξεκολλήσει η κόλλα (αν είναι κολλητό το φανάρι) και θα μπορέσεις να το ανοίξεις αλλά καλύτερα να μην φτάσεις εκεί αν δεν χρειάζεται.
-
Το πολύ νερό το έβγαλα τελικά με αυτοσχέδιο σιφόνι (2 καλαμάκια ενωμένα περασμένα από μια σχισμή μεταξύ κελύφους και χωρισματος) και τώρα ξανά στον φούρνο στους 30 βαθμούς. Δεν έχει κόλλα, είναι πλαστικό με πλαστικό ναι πλαστική κόλληση.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
οταν καθαρισει εντελως θελει με ηλεκτρικο πιστολι σιλικονης περασμα η ενωση περιμετρικα και μετα οκ για 100 χρονια
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
στην λαντσια το μπροστινο φαναρι εχει γεμισει νερο μεχρι την μεση.ειναι κανας μηνας τωρα που ειναι ετσι και δεν εχω ασχοληθει,το αφηνω να εξατμιστει μονο του.
το προβλημα ειναι οτι μου αναβει ενα λαμπακι στο κατραν που λεει οτι ειναι καμμενη η λαμπα αλλα αυτη αναβει κανονικα.
Κοντά είσαι, έλα να σου δώσω ένα ψάρι από το ενυδρείο!!!!.....
Είσαι τρομερός φιλέ!!!. Στην Λιοσίων γρήγορα, για ένα after market, διότι ανάβοντας κιόλας, με την ηλεκτρόλυση, δεν θα έχει μείνει επαφή.
Μα έρχομαι να ρωτήσω, με τόσο νερό, και δεδομένο ότι η λάμπα ‘πυρώνει’ δεν έσπασε?......
Α. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οταν καθαρισει εντελως θελει με ηλεκτρικο πιστολι σιλικονης περασμα η ενωση περιμετρικα και μετα οκ για 100 χρονια
Σε καμία περίπτωση με «ηλεκτρική πιστόλα!». Το φανάρι στα traffic ζεσταίνετε πολύ. Θα πρότεινα μια πολιουρεθάνη σωληνάριο, που στεγνώνει και σε 2 ώρες. Πχ BETASEL 1001. Οπωσδήποτε αλείφετε με γάντια μιας χρίσης.
Οπωσδήποτε προηγουμένως ζέσταμα με ένα σεσουάρ, με έξω της λάμπες, για να στεγνώσει απόλυτα.
Για καλύτερη δουλειά, στο μέρος που θα βάλουμε την πολιουρεθάνη, βάζουμε και ένα primer Lav VOC της 3M, και τότε πάμε για 100 χρόνια!.
Τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω.
Α. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το πολύ νερό το έβγαλα τελικά με αυτοσχέδιο σιφόνι (2 καλαμάκια ενωμένα περασμένα από μια σχισμή μεταξύ κελύφους και χωρισματος) και τώρα ξανά στον φούρνο στους 30 βαθμούς. Δεν έχει κόλλα, είναι πλαστικό με πλαστικό ναι πλαστική κόλληση.Sent from my GNex using smoke signals.
Και στους 50 βαθμούς για γρηγορότερα, αφού βγάλεις από πίσω τα στεγανωτικά λάστιχα των λυχνιών. Οπωσδήποτε ένα άλειμμα στης ενώσεις είναι κάλο.
Α. -
Αυτοσχέδιο σύστημα ψύξης της λάμπας βλέπω, έτσι ποτέ δεν πυρώνει και αυξάνεις τη διάρκεια ζωής της! (αρκεί να είναι όλη μέσα στο νερό, όχι μισή μέσα μισή έξω)
Αν εκμεταλλευτείς και την ηλεκτρόλυση θα βγάλεις και υδρογόνο για να το στείλεις στην εισαγωγή για βελτίωση της καύσης! -
! ! ! ! !
A. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
οταν καθαρισει εντελως θελει με ηλεκτρικο πιστολι σιλικονης περασμα η ενωση περιμετρικα και μετα οκ για 100 χρονια
Σε καμία περίπτωση με «ηλεκτρική πιστόλα!». Το φανάρι στα traffic ζεσταίνετε πολύ. Θα πρότεινα μια πολιουρεθάνη σωληνάριο, που στεγνώνει και σε 2 ώρες. Πχ BETASEL 1001. Οπωσδήποτε αλείφετε με γάντια μιας χρίσης.
Οπωσδήποτε προηγουμένως ζέσταμα με ένα σεσουάρ, με έξω της λάμπες, για να στεγνώσει απόλυτα.
Για καλύτερη δουλειά, στο μέρος που θα βάλουμε την πολιουρεθάνη, βάζουμε και ένα primer Lav VOC της 3M, και τότε πάμε για 100 χρόνια!.
Τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω.
Α.το φαναρι ζεστενεται,δεν πυρωνει ωστε να ξαναλιωσει η σιλικονη!
η πολυουρεθανη εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι διαφανη και θα εχει ασχημο αισθητικο αποτελεσμα -
Λοιπον, σούμα: το φανάρι που είχε γίνει ενυδρείο ήταν το πισω. Αυτό, από όσο είδα, ήταν monobloc κατασκευή, χωρίς μαστίχα μεταξύ των μερών του. Μεταξύ του συμπαγούς σώματος και του σασί υπάρχει μια λαστιχένια τσιμούχα η οποία στεγανοποιειται όταν σφίγγει κανείς 2 βίδες. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν στην αντιπροσωπεία δεν έσφιξαν καλά την ακριανή βίδα, μάλλον επειδή είναι πιο δυσπρόσιτη.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Το στεγανωτικό λάστιχο είναι για να μη μπαίνουν νερά μέσα στο αμάξι.
Το φανάρι σου κάποιος το χτύπησε σε παρκάρισμα και ράγισε ή ξεκόλλησε με αποτέλεσμα να παίρνει νερά το φανάρι (όχι το αμάξι).
Ίσως να επισκευάζεται με κόλλες κλπ αλλά καινούριο δεν θα γίνει. -
Nope, στεγανό είναι, δεν έχει καμία αλλοίωση. Έγλυφε από το συγκεκριμένο σημείο, έχει ίχνη. Αν ξαναβάλει, θα είναι γιατί η τσιμούχα ήταν στραβοπατημενη.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
ΟΚ, εννοείς το λάστιχο στο φανάρι όχι το λάστιχο στο αμάξι.
Μη χρησιμοποιείς το παλιό λάστιχο, πάρε καινούριο είναι φθηνό.
Ακόμα και σε παλιά φανάρια αξίζει να αλλάζεις το λάστιχο γιατί όταν παλιώνει δεν είναι τόσο στεγανό. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Λοιπον, σούμα: το φανάρι που είχε γίνει ενυδρείο ήταν το πισω. Αυτό, από όσο είδα, ήταν monobloc κατασκευή, χωρίς μαστίχα μεταξύ των μερών του. Μεταξύ του συμπαγούς σώματος και του σασί υπάρχει μια λαστιχένια τσιμούχα η οποία στεγανοποιειται όταν σφίγγει κανείς 2 βίδες. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν στην αντιπροσωπεία δεν έσφιξαν καλά την ακριανή βίδα, μάλλον επειδή είναι πιο δυσπρόσιτη.Sent from my GNex using smoke signals.
το φαναρι κανει στεγανοτητα με το αμαξωμα;;;;;
για ποιο αυτοκινητο μιλαμε; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Λοιπον, σούμα: το φανάρι που είχε γίνει ενυδρείο ήταν το πισω. Αυτό, από όσο είδα, ήταν monobloc κατασκευή, χωρίς μαστίχα μεταξύ των μερών του. Μεταξύ του συμπαγούς σώματος και του σασί υπάρχει μια λαστιχένια τσιμούχα η οποία στεγανοποιειται όταν σφίγγει κανείς 2 βίδες. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν στην αντιπροσωπεία δεν έσφιξαν καλά την ακριανή βίδα, μάλλον επειδή είναι πιο δυσπρόσιτη.
Sent from my GNex using smoke signals.
το φαναρι κανει στεγανοτητα με το αμαξωμα;;;;;
για ποιο αυτοκινητο μιλαμε;
Μην ζαλίζεσαι!!!. Όλα σχεδόν τα πίσω φανάρια, έχουν μια περιφερική φλάντζα διαμορφωμένη, και στεγανοποιείτε στην καρότσα.
Βασική προϋπόθεση ότι το μπαγκάζ σου δεν παίρνει νερά!!!.... η δεν έχει επανέλθει σωστά από χτύπημα η λαμαρίνα.
Α. -
στο ATOS που εβγαλα καποτε το πισω φαναρι για να του αλλαξω λαμπα,δεν ειχε καμια φλατζα-λαστιχο για στεγανοτητα και γενικοτερα καμια σχεση με το σασι πλην του σχηματος του..........ηταν ουσιαστικα ενα ανεξαρτητο κομματι απο το υπολοιπο αμαξωμα οπως αλλωστε και τα μπροστινα φαναρια.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
στο ATOS που εβγαλα καποτε το πισω φαναρι για να του αλλαξω λαμπα,δεν ειχε καμια φλατζα-λαστιχο για στεγανοτητα και γενικοτερα καμια σχεση με το σασι πλην του σχηματος του..........ηταν ουσιαστικα ενα ανεξαρτητο κομματι απο το υπολοιπο αμαξωμα οπως αλλωστε και τα μπροστινα φαναρια.....And your point is?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
στο ATOS που εβγαλα καποτε το πισω φαναρι για να του αλλαξω λαμπα,δεν ειχε καμια φλατζα-λαστιχο για στεγανοτητα και γενικοτερα καμια σχεση με το σασι πλην του σχηματος του..........ηταν ουσιαστικα ενα ανεξαρτητο κομματι απο το υπολοιπο αμαξωμα οπως αλλωστε και τα μπροστινα φαναρια.....
And your point is?
Oτι τα χιουνται ειναι τζαμάουα!!!
Υγρασία σε φανάρι