-
renault megane 2 1400 ή opel astra H 1400
προκειτε για νεο οδηγο, ο οποιος εχει οδηγικες ανησυχιες με μετρο!
τα κριτηρια ειναι αξιοπιστια (δεν θελει να γινει και φιλος με τον μηχανικο ή τον ηλεκτρολογο) καταναλωση καυσιμου και τελος ταχυτητα!
γενικα πιο απο τα 2 ειναι πιο οικονομικο ?
επισης, εαν εχετε αλλη προταση σε αυτη την κατηγορια, σε αυτα τα λεφτα, ριχτε το! ευχαριστω πολυ!
ισως να μπορουσε να παιξει το ibiza σε αυτο το παιχνιδι! -
renault megane 2 1400 ή opel astra H 1400
προκειτε για νεο οδηγο, ο οποιος εχει οδηγικες ανησυχιες με μετρο!
τα κριτηρια ειναι αξιοπιστια (δεν θελει να γινει και φιλος με τον μηχανικο ή τον ηλεκτρολογο) καταναλωση καυσιμου και τελος ταχυτητα!
γενικα πιο απο τα 2 ειναι πιο οικονομικο ?
επισης, εαν εχετε αλλη προταση σε αυτη την κατηγορια, σε αυτα τα λεφτα, ριχτε το! ευχαριστω πολυ!
ισως να μπορουσε να παιξει το ibiza σε αυτο το παιχνιδι! -
renault megane 2 1400 ή opel astra H 1400
προκειτε για νεο οδηγο, ο οποιος εχει οδηγικες ανησυχιες με μετρο!
τα κριτηρια ειναι αξιοπιστια (δεν θελει να γινει και φιλος με τον μηχανικο ή τον ηλεκτρολογο) καταναλωση καυσιμου και τελος ταχυτητα!
γενικα πιο απο τα 2 ειναι πιο οικονομικο ?
επισης, εαν εχετε αλλη προταση σε αυτη την κατηγορια, σε αυτα τα λεφτα, ριχτε το! ευχαριστω πολυ!
ισως να μπορουσε να παιξει το ibiza σε αυτο το παιχνιδι! -
Μάλλον το Megane θα σου πρότεινα, καθώς στην οικογένειά μου υπάρχουν & αυτό & το Astra H (αμφότερα σε 1.6). Παραδόξως, το Megane το μόνο θέμα που μας παρουσίασε από το 2006 που αγοράστηκε καινούριο, είναι ένας γρύλλος παραθύρου & μια καμμένη λάμπα μπροστά, ενώ το Astra έχει παρουσιάσει αρκετά προβλήματα, για τα οποία έχω αναφερθεί σε παλαιότερα post. Από εκεί & πέρα, το Megane έχει ελαφρώς μικρότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, εξαιρετικά φρένα (ισάξια με του Astra), ως Γάλλος έχει πιο άνετη ανάρτηση από τη μάλλον σκληρή του Astra, αλλά από οδική συμπεριφορά το θεωρώ ένα κλικ καλύτερο από το (ήδη αξιοπρεπές & ασφαλές Astra), καθώς το Astra είναι πιο υποστροφικό. Το Astra από την άλλη έχει πιο βαρύ τιμόνι, με καλύτερη αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες (του Megane χαμηλά είναι απίστευα ελαφρύ & νεκρό σε αίσθηση, όντως Playstation, αν & βολεύει σε επιτόπιους ελιγμούς), αλλά όσο ανεβαίνουν τα χλμ στο Astra, απόκτα μια μικρή ασάφεια, ιδίως στην ευθεία. Συνολικά, πάντως, είναι πολύ σταθερά & ευθύβολα, ακόμη & σε υψηλές ταχύτητες. Εκεί που πραγματικά υστερεί το Astra είναι το σκληρό & ασαφές κιβώτιο ταχυτήτων, που δε δέχεται γρήγορες αλλαγές (όχι ότι αυτό του Megane είναι καλύτερο, αλλά κουμπώνει πιο γλυκά). Από ποιότητα, τριγμούς δεν έχω σε κανένα, ούτε θέματα συναρμογής στο πέρασμα του χρόνου. Και, φυσικά, & τα 2 είναι 5άστερα σε ασφάλεια.
Όμως, το βασικό μείον σε αυτά τα μοντέλα (ιδίως στο Astra) είναι το 1400άρι μοτέρ. Λόγω στιβαρών αμαξωμάτων, το βάρος είναι κοντά στα 1200 κιλά, & θεωρώ ότι το βασικό μοτέρ θα έπρεπε να είναι το 1600. Ήδη με το 1600άρι Astra μου κάποιες φορές μου λείπει η ισχύς. Σε σχέση με αυτό, το Megane 1,6 μας, παρά την ίδια ισχύ & ροπή (115 ίπποι & 15 κιλά), είναι πιο εύστροφο, πιο αθόρυβο, πιο οικονομικό, & το ηλεκτρόγκαζό του είναι σαφώς πιο άμεσο από του Astra, 'αρπάζει' καλύτερα. Συνολικά, έχουν παραπλήσιες επιδόσεις από στάση & εν κινήσει, απλώς το Megane δείχνει να αποδίδει πιο άνετα την ισχύ του (& ειδικά στο ταξίδι, & λόγω ανάρτησης - θορύβου μοτέρ, ταξιδεύει πιο ξεκούραστα). Διαφορές, μεν, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.
Για τα 1400άρια μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα δε γνωρίζω, πιστεύω όμως ότι & πάλι το Megane 1.4 υπερτερεί του Astra 1.4 στα σημεία (&, μάλιστα, με μεγαλύτερη διαφορά από ότι στα 1.6 που ανέφερα). Σε μεταχειρισμένα, η διαφορά τιμής μεταξύ 1.4 & 1.6 δε νομίζω να είναι πολύ μεγάλη, άσε που σε τόσο βαριά αμαξώματα, με τα 1.6 κινείσαι πιο οικονομικά από τα 1.4, αφού δε χρειάζεται να πιέζεται το μοτέρ τόσο συχνά.
Ξέχασα να αναφέρω ότι & το Astra & το Megane μας είναι τα μοντέλα με το ελαφρύ facelift του 2007 & 2006 αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει ότι έχουν λυθεί τα περισσότερα προβλήματα νεότητος των μοντέλων. Καλό θα ήταν να βρεις τέτοια μοντέλα. Θεωρητικά πάντα, βέβαια, γιατί το Astra, αν & facelifted & βελτιωμένο όπου ίσως έπασχε, έβγαλε ζημιές. Σιγουρα όμως αυτό ισχύει για το Megane, καθώς στο facelifted όντως διόρθωσαν τα σημεία όπου έπασχε (ένας φίλος με προ-f/l Megane είχε πολλά προβλήματα, τα οποία θεωρούνται κλασσικά για το αυτοκίνητο αυτό, αλλά έβαλε τα ανταλλακτικά από τη 2η γενιά & έκτοτε όλα καλά).
Το κόστος συντήρησης είναι παρόμοιο & μάλλον σε λογικά πλαίσια, αρκεί να γίνονται σε συνεργεία εκτός εξουσιοδοτημένων (υπάρχουν καλά & οικονομικά εξειδικευμένα service Renault - Opel).
Σημαντικό είναι να έχουν κάνει & τα 2 service αλλαγής ιμάντα χρονισμού (γίνεται κάθε 60.000 χλμ), γιατί κοστίζει αρκετά. Αν & νομίζω ότι το 1400άρι Astra έχει καδένα, που δε θέλει ποτέ αλλαγή.
Και, φυσικά, προσοχή & πολύ ψάξιμο, καθώς πολλά μπορεί να προέρχονται από εταιρίες leasing, όπου συνήθως κακοποιούνται τα αυτοκίνητα.
Ελπίζω να βοήθησα. -
βοηθησες και μαλιστα παρα πολυ! πολυ αναλυτικος!
πραγματικη καταναλωση ποση εχεις περιπου ?]ρε παιδια, κανενας αλλος δεν εχει αποψη για το ζητημα να βοηθησει ?
-
Astra H 1.6: Πόλη 9-10 λτ/100 χλμ, εκτός πόλης 7,5-8 λτ/100 χλμ.
Megane II 1.6: Χονδρικά 1 λτ/100 χλμ λιγότερα, υπό όλες τις συνθήκες.
Για τα αντίστοιχα 1.4 μοτέρ, μη νομίζεις ότι θα είναι πιο οικονομικά, ειδικά επειδή θα πιέζονται περισσότερο για να μετακινήσουν τα βαριά αυτά αμαξώματα. Είχα παλιότερα το προηγούμενο Astra G 1.4 90PS & έκαιγε ακριβώς όσο & το 1.6 σήμερα, χώρια που ήταν πιο αργό & ζοριζόταν παραπάνω. -
Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον Δούκα σε όλα. Κάτοχος Megane 1400 με αρκετές ώρες οδήγησης και συμβίωσης λόγω δουλειάς με Astra 1400, νομίζω ότι κι εγώ Megane θα διάλεγα.
Πάντως το μεταχειρισμένο θέλει πολύ ψάξιμο και τύχη!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον Δούκα σε όλα. Κάτοχος Megane 1400 με αρκετές ώρες οδήγησης και συμβίωσης λόγω δουλειάς με Astra 1400, νομίζω ότι κι εγώ Megane θα διάλεγα.
Πάντως το μεταχειρισμένο θέλει πολύ ψάξιμο και τύχη!!!εμμ, αφου το δω ο ιδιος, αν ειναι με μια ματια καλη η κατασταση του, αφου δω και το βιβλιο service,
αρκει και ενας τεχνικος ελενχος , ειτε στην επισημη αντιπροσωπεια, ειτε σε συνεργειο της 'γειτονιας' , νομιζω καλυτερα στην αντιπροσωπεια, εε και τελος γινετε η αγορα! κατα προτιμηση απο ιδιωτη!
σωστα ?? -
Ασφαλώς. Προτίμησε από ιδιώτη & να έχει οπωσδήποτε βιβλίο συντήρησης. Καλό θα ήταν να γίνει ο έλεγχος σε εξουσιοδοτημένη μονάδα, ή & σε εξειδικευμένο συνεργείο Renault - Opel (εάν μένεις Αθήνα, ίσως μπορω να βοηθήσω).
Πάντως, εάν δε σε παίρνει οικονομικά για Megane 1.6 (υπενθυμίζω, πληρώνουν τα ίδια τέλη & σχεδόν ίδια ασφάλεια), το 1.4 είναι ήδη αξιοπρεπέστατο για την κατηγορία & τα κυβικά του (εάν δεν κάνω λάθος, εφάμιλλο σε επιδόσεις με το αντίστοιχο Corolla 1.4 της εποχής, που ήταν το το πιο σβέλτο). Έχω οδηγήσει Megane I Coupe 1.4 98PS της προηγούμενης γενιάς (ελαφρύτερο του ΙΙ, βέβαια), & είχα εντυπωσιαστεί, εξαιρετικό μοτέρ, με αίσθηση 1.6, ίσως το καλύτερο ατμοσφαιρικό 1.4 που έχω δοκιμάσει. Για Astra, όμως, θα έλεγα ότι το 1.6 είναι μονόδρομος.
Επιλογές υπάρχουν, καλό θα ήταν & να προτιμήσεις κάποια πλούσια έκδοση & των 2 (εάν τα λέω σωστά: Megane: Confort, Dynamic, Privilege - Astra: Elegance, Cosmo).
Κρίμα, όμως, πριν λίγους μήνες ένας φίλος πούλησε ένα μαύρο Megane 1.6 5d, δεν ήθελε τπτ, άριστα συντηρημένο & με λυμένα τα όσα προβλήματα, με 80.000 χλμ, την κορυφαία έκδοση (ESP, πανοραμική ηλιοροφή, κτλ), με 4.000€. -
Μεταξύ των δύο εγώ θα έπαιρνα το Megane χωρίς να ασχοληθώ καθόλου με το ASTRA. (παρόλο που είμαι και ολίγον οπελάκιας!)
Γιατί; Γιατί το Megane μου αρέσει περισσότερο! Και το προηγούμενο αλλά και το τωρινό. Απλό.
-
Storm, το Astra G 1.4 δεν είχες; Το ίδιο & εγώ για 4 χρόνια. Αν & αυτό μου έβγαλε προβληματάκια, το είχα συμπαθήσει περισσότερο από το τωρινό H 1.6 που οδηγώ...
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Storm, το Astra G 1.4 δεν είχες; Το ίδιο & εγώ για 4 χρόνια. Αν & αυτό μου έβγαλε προβληματάκια, το είχα συμπαθήσει περισσότερο από το τωρινό H 1.6 που οδηγώ...Ναι το ASTRA είχα, το ASTRA G Sport 1.600...
Το οποίο το είχα φτιάξει σε διάφορους τομείς...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, απροβλημάτιστο, ποιοτικό. Προσωπικά δεν είχα παράπονο.
Αλλά δεν το κράτησα και πολύ... Στα 24.500χλμ το έδωσα για να πάρω την Mitsuba... Άτιμες γυναίκες...Και μετά βγήκε το ASTRA H ... και μπαίνεις μέσα και ψάχνεις να βρεις που θα αφήσεις το κινητό σου ...
Καλό είναι και το ASTRA H αλλά προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε σαν σχεδίαση εξωτερική, ούτε εσωτερικά. Ακόμη και σήμερα που το χαζεύω σε αγγελίες στο car.gr δεν ... με τίποτα. -
Συμφωνώ. Εξίσου ποιοτικό & στιβαρό με το Η, αλλά με σαφώς ανώτερους χώρους επιβατών & αποσκευών, & μικροαντικειμένων (το Η πραγματικά πάσχει εκεί). Και το 1.4 μοτεράκι του χαμηλά άρπαζε καλύτερα από τον 1.6 του Η, αλλά ψηλά φυσιολογικά υστερούσε (όχι ότι ήταν κακό). Από κράτημα, παρά το πανάλαφρο τιμόνι, μου φαινόταν λιγότερο υποστροφικό & αδρανές από το βαρύτερο Η, πιο συμμετοχικό & ρυθμίσιμο, εν ολίγοις.
Εκεί που έπασχε ήταν το κιβώτιο (κλασσικά...), αλλά ιδίως στα φρένα (ABS με ταμπούρα πίσω), 2 φορές μέχρι τα 120.000 χλμ άλλαξα δισκόπλακες, ενώ κουράζονταν εύκολα. Ενώ το Η έχει φρενάρες, 4 δισκόφρενα ακούραστα & αποτελεσματικά (115.000 χλμ & μόνο 1 φορά τακάκια εμπρός-πίσω έχω άλλαξει).
Α, & το G είχε πολύ δυνατά φώτα, καλύτερα από του Η.
Γενικά, είχα καλές στιγμές με το G...Σόρι για το off-topic...
megane vs astra