-
'τοσο καιρο,τοσα χρονια καναμε εμεις οι αγωνιζομενοι το παν να τρεξουμε με οσο καλυτερα μεσα γινεται,με σωστα μετρα ασφαλειας,προσπαθουσαμε να μαθουμε,βλεποντας τι κανουν εξω,φιλτραροντας αυτα που εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε.
ενω οι οργανωτες στηριζομενοι απο την αρχη του σπορ ,εκει 2 κουκια φασολια,5 πορτοκαλια και 1 αχλαδι.ΜΗΔΕΝΙΚΗ ταση για βελτιωση,
σε σημειο να φτανουμε να λεμε μπραβο για το σπριντ της ΑΛΑ περσι στη μαυροσουβαλα που ειχε 5 πραγματα αυτονοητα παραπανω.....(σε σχεση με τα ρεστα των αγωνων)αυτα εισπραττουμε τωρα και λεμε πχ οτι ΔΕΝ μπορουμε χρονικα σε μια μερα να κανουμε 4 περασματα με 3 να μετρανε.....
εμεις μια ζωη να ανεβαζουμε τον πήχυ ,ενω οι οργανωσεις να λενε' δεν βγαινει'εξαλλου οπως λεει και ο βασιλης η ειδικη διαδρομη θελει αντιμετωπιση ραλλυ κατα τη διελευση της και οχι αναβασης(δλδ 100% ολα καθαρα)ειτε απο την πλευρα ενος πληρωματος ειτε απο την πλευρα ενος πληρωματος
βεβαια εδω που τα λεμε, με την ασχετοσυνη που εχουμε,και αντιμετωπιση αναβασης να εχεις ,ειδαμε τι μπορει να γινει αν δεν ξερεις ,στο περσινο σπριντ πελοππονησου με το αυτοκινητο του ανδριοπουλου που το ειχαν αφησει στην εξοδο της στροφης και εσκασε πανω του το σουμπαρου,ενω υποτιθεται το ειχαν μαζεψει χαχαχαχαχα
τωρα που το ξανασκεφτομαι.....
ας συνεχισουμε ως εχουμε ,με συνοργανωτη την καλη μας την τυχη....!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
'τοσο καιρο,τοσα χρονια καναμε εμεις οι αγωνιζομενοι το παν να τρεξουμε με οσο καλυτερα μεσα γινεται,με σωστα μετρα ασφαλειας,προσπαθουσαμε να μαθουμε,βλεποντας τι κανουν εξω,φιλτραροντας αυτα που εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε.ενω οι οργανωτες στηριζομενοι απο την αρχη του σπορ ,εκει 2 κουκια φασολια,5 πορτοκαλια και 1 αχλαδι.ΜΗΔΕΝΙΚΗ ταση για βελτιωση,
.........................................................................................................................................................................τωρα που το ξανασκεφτομαι.....ας συνεχισουμε ως εχουμε ,με συνοργανωτη την καλη μας την τυχη....!
Aυτα θα πρεπει να τα γραψεις με κεφαλαια Δημητρη μου , μηπως κι ο φωσκολος , (το νεο αστερι που μας παρουσιαζεται ο πατερας της ασφαλειας και μας τα εχει κανει ομελετα με τα χανς του ), κι απ'την αλλη **κανει γαργαρα ολη την ανυπαρξια σοβαρων μεσων και βοηθειας **για οτι χρειαζοντε οι αγωνιζομενοι οταν τους ψαχνουμε στο υπαιθρο , που πολλες φορες εκει ειναι που παιζοντε τα παντα για την ζωη μας .... στον χρονο και στον τροπο φυσικα , που θα απεγκλοβιστουμε ....και οχι μονον .
Αλλα , δεν ειναι και αμελητεα η υλικη καταστροφη ενος αγωνιστικου σημερα οπως ειναι τα πραγματα ......
Πολλες φορες το πως θα βγει ενα αγωνιστικο απο μια εξοδο , παιζει και καθοριστικο λογο αν θα ξαναδουμε τον αγωνιζομενο στους αγωνες .
Το πως θα βγει , ελαχιστα ενδιαφερει τους οργανωτες , που τις περισσοτερες φορες ειναι αυτο που δεν θελουν ουτε να ακουσουν φυσικα .
Ακομα και λιγα μετρα απ'τον δρομο , πολλες περιπτωσεις χρειαζοντε γερανακι να τα σηκωσει σωστα για να μην φτασουν οι καταστροφες σε ψηλα επιπεδα και αργησουμε να το ξαναδουμε στις συμμετοχες . Δυστυχως ουτε αυτο δεν παρεχεται , τις περισσοτερες , για τα δυσκολα δε που χρηζουν τηλεσκοπικο γερανο .....αστο , καηκες γυρνα σπιτι , βαλε το χανς , και βαλε βιντεακια να ξεχνιεσαι .................... και μην ξεχνας ,να δοξαζεις και τον κοντορεβιθουλη τον σωτηρα -
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Λίγα λόγια και από εμένα για τον αγώναΚαταρχήν ήτανε χίλιες φορές καλύτερα σαν χρονική περίοδος από τον Ιούλιο λόγω του ότι έλειπαν οι ορδές Αλβανών και οικογενειών στην παραλία και του μποτιλιαρίσματος που είδε δημιουργηθεί τότε στο φανάρι και την παραλία....Το service park πάντως είναι σε ιδανικό σημείο !!!!
Η ειδική από όσο λέγανε οι αγωνιζόμενοι κράταγε καλύτερα από τον Ιούλιο αλλά και πάλι είναι ειδική 'ύποπτη' με πολλά χώματα σε όλη την διαδρομή...Άμα γίνει αυτή η ειδική ποτέ με βροχή νομίζω θα έχουμε δύσκολες καταστάσεις....Δυστυχώς γίνανε πάρα πολλά ατυχήματα με οδυνηρές συνέπειες ευτυχώς μόνο για τις λαμαρίνες με συνεπακόλουθες αρκετές καθυστερήσεις ...... Μπροστά μας στο σημείο που έφυγε το Vauxhall στο πρώτο σκέλος,έφυγε ο Μπίστας στο δεύτερο σκέλος και ο Κουτσοκώστας του οποίου το ατύχημα μάς έκοψε την ανάσα μέχρι να δούμε ότι είναι καλά και οι 2....
Η διοργάνωση νομίζω προσπάθησε πολύ να πάνε όλα καλά....Τα περί ανεπάρκειας ή ανετοιμότητας αρκετών κριτών
που είδα νομίζω έχουνε γενικά πολύ συζητηθεί παντούΣτο κυρίως ζουμί το αγωνιστικό μέρος σαν men of the match που λένε ήτανε με διαφορά για μένα ο Πούντος , ο Ζάχος και ο Πλακουτσής ...Μπράβο τους.....Κρίμα πάντως που δεν αναφέρεται πουθενά ότι ένα Ν2 ήτανε 5ο γενικής και αναφέρονται μάχες μεταξύ Ιερεμία και Κοπανάκη που έχουνε τερματίσει μισό λεπτό πίσω με τα Α7....
Αυτά τα ολίγα.....
Τι τα θέλεις Γιάννη μου;
Υπήρξαν πολλά αδύναμα αυτοκίνητα που έγραψαν καλούς χρόνους...
Αλλά αν δεν πηγαίνεις, έστω και βόλτα, με φτερούγα ή αν δεν οδηγείς κανένα κροκόδειλο με 200 ίππους και 800 κιλά βάρος, με σειριακά, φρενάρες κλπ, κανείς δεν πρόκειται να σε προσέξει...Τώρα τελευταία δε, έχουν εξαφανιστεί και τα σχόλια από τους γνώστες, οι οποίοι όλο και κάτι έπαιρναν μυρωδιά από τα τεκταινόμενα....
Σε πρώτο πρόσωπο, είχαμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, τον ευχαριστηθήκαμε παρά τις καθυστερήσεις που χαλάνε ρυθμό και διάθεση, σε μία ειδική που απαιτεί σεβασμό και μηδενικά λάθη...Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε απόλυτα και ελπίζω να δώσαμε ένα καλό θέαμα σε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους στην εξέδρα...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Πολλες φορες το πως θα βγει ενα αγωνιστικο απο μια εξοδο , παιζει και καθοριστικο λογο αν θα ξαναδουμε τον αγωνιζομενο στους αγωνες .
Το πως θα βγει , ελαχιστα ενδιαφερει τους οργανωτες , που τις περισσοτερες φορες ειναι αυτο που δεν θελουν ουτε να ακουσουν φυσικα .
Ακομα και λιγα μετρα απ'τον δρομο , πολλες περιπτωσεις χρειαζοντε γερανακι να τα σηκωσει σωστα για να μην φτασουν οι καταστροφες σε ψηλα επιπεδα και αργησουμε να το ξαναδουμε στις συμμετοχες . Δυστυχως ουτε αυτο δεν παρεχεται , τις περισσοτερες , για τα δυσκολα δε που χρηζουν τηλεσκοπικο γερανο .....αστο , καηκες γυρνα σπιτι , βαλε το χανς , και βαλε βιντεακια να ξεχνιεσαι .................... και μην ξεχνας ,να δοξαζεις και τον κοντορεβιθουλη τον σωτηραΧρήστο, πρίν από ενάμιση μήνα (4/2/12) επεσήμανα το κατωτέρω νέο άρθρο του κανονισμού και έκανα το ανάλογο σχόλιο.
ΓENIKOΣ KANONIΣMOΣ ΡΑΛΛΥ & ΣΠΡΙΝΤ 2012
34.1 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Ο Οργανωτής υποχρεούται, να μεταφέρει στον ΣΕΧ ή στο STOP τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που εγκατέλειψαν στην ειδική διαδρομή. Ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια και την μεταφορά του αυτοκινήτου του από το ΣΕΧ ή το STOP.Σχόλιο: Αυτό το άρθρο πάντα ίσχυε στην συνήθη πρακτική, απλώς τώρα διατυπώθηκε με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο. Βέβαια το επίμαχο και ακανθώδες ζήτημα, μεταξύ Οργανωτή και Αγωνιζομένου ήταν στο παρελθόν, η περίπτωση κατά την οποία το αγωνιστικό εγκατέλειπε από έξοδο και αυτό κατέληγε μακριά από τον δρόμο (σε ρέμα ή γκρεμό) και απαιτείτο για την μεταφορά του, εξειδικευμένος και δαπανηρός τηλεσκοπικός γερανός.
Πραγματικά εδώ και πολλά χρόνια το 'θέμα' της ανάσυρσης και μεταφοράς ενός αγωνιστικού βρίσκοταν σε μία γκρίζα και ασαφή περιοχή. Το πρόβλημα λύνονταν με εκτίμηση και απόφαση του εκάστοτε Αλυτάρχη. Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, σωστά κατά την γνώμη μου, θέλησε φέτος να καθορίσει και να διαχωρίσει επ΄ακριβώς και συγκεκριμένα, χωροταξικά τουλάχιστον, τις υποχρεώσεις της Οργάνωσης και την ευθύνη του Αγωνιζόμενου.
Δεν μένει, παρά να δούμε λοιπόν, να υλοποιείται και να εφαρμόζεται στην πράξη αυτός ο κανονισμός από όλους τους Οργανωτές, προς το συμφέρον των Αγωνιζομένων. -
Θα μου επιτρεψεις αγαπημενε συναδελφε*(τουλαχιστον ,ως συμπασχων* του σπορ μας ) Μιχαλη , να το βλεπω ονειρο απατηλο , μακαρι να γινεται σωστα απο εδω και περα !
Υποτιθεται οτι ισχυε αυτο ,τουλαχιστον μια 20ετια απ'οτι θυμαμαι ...........
Στην εκτελεση χαλαγε η σουπα ! -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Τι τα θέλεις Γιάννη μου;
Υπήρξαν πολλά αδύναμα αυτοκίνητα που έγραψαν καλούς χρόνους...
Αλλά αν δεν πηγαίνεις, έστω και βόλτα, με φτερούγα ή αν δεν οδηγείς κανένα κροκόδειλο με 200 ίππους και 800 κιλά βάρος, με σειριακά, φρενάρες κλπ, κανείς δεν πρόκειται να σε προσέξει...Τώρα τελευταία δε, έχουν εξαφανιστεί και τα σχόλια από τους γνώστες, οι οποίοι όλο και κάτι έπαιρναν μυρωδιά από τα τεκταινόμενα....
Σε πρώτο πρόσωπο, είχαμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, τον ευχαριστηθήκαμε παρά τις καθυστερήσεις που χαλάνε ρυθμό και διάθεση, σε μία ειδική που απαιτεί σεβασμό και μηδενικά λάθη...Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε απόλυτα και ελπίζω να δώσαμε ένα καλό θέαμα σε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους στην εξέδρα...
Σαν μη γνωστης (αφου μπορω να ξεχωρισω πλεον , ποσο αρεσουν στον κοσμο ολο ,οι φτερουγατεςκαι μονον ) μπορω να γραψω οτι δεν μας ενδιαφερουν οι επιδοσεις σας κυριε Πουντο , αφου στην κυριολεξια περνατε απαρατηρητος και χωρις ενα παντιλικι , να χαρουμε εστω μια ζεμπεκια του συναφιου μας και των γουστων μας !
Κριμα για σας και εμας , προσπαθηστε την επομενη ........... -
Είναι πλέον πασιφανές, ότι τα Δελτία τύπου δεν τα γράφουν απλώς άσχετοι με το χώρο, άλλα και χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας....Το πλέον όμως ανησυχητικό, είναι ότι αυτά τα δελτία τύπου, αναδημοσιεύονται άκριτα και κατά συρροή σε πολλά (για να μην πω σε όλα) ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, γενικεύοντας το κακό και ταυτόχρονα ενισχύοντας τη στραβωμάρα μας....
-
FULL VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=oHCfqSiy ... plpp_video -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
εγω ξερω οτι οτι γινεται στο εξωτερικο μπορει να γινει και εδω.
εξω κανουν 4 περασματα και δεν εχουν προβλημα.αρα γινεται και εδω.Η θεωρια λεει οτι, οταν ενα μονοπωλιο σπαει,ο ανταγωνισμος μεγαλωνει,και κερδισμενοι ειναι οι πελατες!!
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2012/ ... st_20.html -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
εγω ξερω οτι οτι γινεται στο εξωτερικο μπορει να γινει και εδω.
εξω κανουν 4 περασματα και δεν εχουν προβλημα.αρα γινεται και εδω.Η θεωρια λεει οτι, οταν ενα μονοπωλιο σπαει,ο ανταγωνισμος μεγαλωνει,και κερδισμενοι ειναι οι πελατες!!
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2012/ ... st_20.htmlSorry που θα σας την χαλασω αλλα η ομοσπονδια που λετε ειναι αναγνωρισμενη απο το υπουργειο αθλητισμου αλλα δεν ειναι απο την ΦΙΑ. Οποτε εστω και αν εκδοθει δελτιο αθλητη η οτι αλλο αντι για λισανσ τοτε ο αθλητης δεν μπορει να τρεξει εξωτερικο. Κοινος μια τρυπα στο νερο. Σορρυ που το λεω ετσι, αλλα αυτο θα ξεκινησει πολεμο χωρις τελειωμο και μαλλον οι αγωνιζομενοι θα βγουνε χαμενοι.....
-
Μπαα,δεν μας την χαλας καθολου!Οι αγωνιζομενοι ετσι κι αλλιως χαμενοι ειναι!
Οταν οι φωνη τους δεν ακουγεται,οταν οι διοργανωσεις γενικα ειναι του ποπου,
οταν δεν λαμβανουν ουτε απολαμβανουν αυτο που...ακριβα πληρωνουν,οταν,οταν....
τι ειναι αυτο που θα μπορουσαν να χασουν?
Εγω σορυ για το offtopic! -
Eλα ρε Αννιβα ,δεν το πιστευω , και πως θα παμε να τρεξουμε στο λε Μαν , γαμωτο ?
-
Ρε παιδιά... η ΕΛΟΑΜ ειναι κάτι μακρυνό...Εδώ ο ΣΟΑΑΒΕ κάνει αποχή...παροτρύνει τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν στο υπόλοιπο των αγώνων...
http://www.soaave.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=421:2012-03-20-09-20-25&catid=37:2010-12-15-15-02-06&Itemid=61Βέβαια, καλά κάνει, αλλα η ερώτηση είναι...σε ποιους αγώνες κάνει αποχή? Σε αυτούς που δεν γίνονται?
Θα ήθελα απο τον ΣΟΑΑΒΕ, να είναι πιο σοβαρός, οσον αφορά τους λόγους αποχής...Δεν είναι σοβαρός λόγος οτι μπήκε ενα πενηνταρικάκι στις συμμετοχές των μεγάλλων αυτοκινήτων-φτερούγων και κιτκαρ...αλλα τα αλλα θέματα των κανονισμών και των προκυρήξεων...αυτά ειναι σοβαρά θέματα για αποχή.Το 50ευρω για ενα Mitsu είναι αστείο κόστος = με ενα την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου...Για ενα μικρό αυτοκίνητο είναι ενα αγωνιστικό λάστιχο.Ας μην τρελαθούμε λοιπόν...και αν εκεί στην Θεσσαλονίκη, οι 'φτερούγες' και τα κιτ καρ, δεν εχουν 50 ευρώ, ωστε να έρθει σε ισοροποία το οικονομικό σύστημα των αγώνων, τότε ας μην τα εφτιαχναν και ας μην τα αγόραζαν...ας ετρεχαν με Ν2.
Τα μεταξωτά βρακιά, είναι και για επιδέξιους κ..(Πωπούς)...!Δλδ, τώρα θα μας ζητήσει και η ΕΛΟΑΜ να βάλουμε πλάτη?Να βαλουμε ρε παιδιά, αλλα στο τέλος δεν αντέχουμε αλλο απο το σκύψε σκύψε...
Αν δεν δω έργα, δεν κουνιέμαι πια, απο την καρέκλά μου...Αρκετά 'πουλήματα' φάγαμε μέχρι τώρα! -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eλα ρε Αννιβα ,δεν το πιστευω , και πως θα παμε να τρεξουμε στο λε Μαν , γαμωτο ?Kυριε Χρηστο εστω οτι η ΟΜΑΕ πεταξει κανενα οσοι οδηγοι πανε στους αλλους δεν εχουν λισανς απο εμας και εμεις δεν τους βγαζουμε και μετα φτιαξουν μια ωραιοτατη λιστα με αυτους τους οδηγους που βγαλανε απο αλλου λισανς και τρεχουνε σε μια αναγνωρισμενο πρωταθλημα με μη αναγνωρισμενη λισανς απο την ΦΙΑ και πεσουν καμπανες απο την ΦΙΑ ειτε τρεχεις στο λε μας η στο ελ μανς, τοτε τον ηπιανε οι οδηγοι.... Και αυτοι που βγαζουν λισανς και τρεχουν εξω δεν ειναι μονο οι ραλλιαρηδες, ειναι και τα παιδια του καρτ, ειναι και πι ντραγκστερ, ντριφτ, time attack κλπ κλπ.... Εχει γινει και αλλου και στο τελος χαμενοι βγηκαν ΠΑΛΙ οι οδηγοι....
-
Το ζήτημα είναι να μας κλείσουνε το δρόμο για να τρέξουμε. Τώρα ποιος είναι ασφαλισμένος, πόσο και για ποιο πράγμα, καλύτερα να μην το ξέρουμε, ας πάμε με σταυρωμένα δάχτυλα μην τύχει τίποτα. Πρέπει κάποιος να έχει μια κάποια ευθύνη, ξέρετε. Αλλιώς πάμε και μόνοι μας.
Έχει καταθέσει χαρτιά λέει η ΕΛΟΑΜ. Δε μας λέει αν είναι όμως ομοσπονδία από τη ΓΓΑ, αν έφαγε πόρτα ή αν ακόμα το αίτημα εξετάζεται. Όχι ότι η ΕΛΠΑ με τις λεσχάρες της είναι διαμάντι, αλλά όλοι οι απογοητευμένοι ψάχνουν αντικαταστάτη και ονειρεύονται.
Μιλάμε για πολύ γέλιο.
Οι εξαίρετοι δημοσιογράφοι νομίζω ότι θα έχουν σχετικό θέμα στην εκπομπή τους. -
εγώ λέω να αφήσουμε τα υποθετικά σενάρια και να ασχοληθούμε με την πραγματικότητα.....
-
Και δυστυχως η πραγματικοτητα παραμένει οτι η ΓΓΑ εχει αναγνωρισει μονο την Ομοσπονδια Μοτοσυκλετας. Δεν κανω λαθος, αλλά αν κανω, κακο δικο τους, γιατι ειμαι ιδρυτικο μελος της ΕΛΟΑΜ και θαπρεπε να εχω ενημερωθει. Αλλο ΕΛΟΑΜ, άλλο Φιλικη Εταιρία σε προεπαναστατικους καιρούς , ετσι?
(Οχι οτι η ΟΜΑΕ εχει αναγνωριστει. Αλλά καλα που λεει κι ο Βασιλης, ενα σκυψιμο φτανει. Δεν παει πιο κατω...)
Οσο για τα δελτια τυπου της ΕΠΑ, ρε Σπυρο βαλτους μεσα να κανεις οχι 6.30 αλλα 7.00 να δουν πως γινεται, μηπως και δουν αλλο ονειρο! Παιδια, εσεις που τα γραφετε. Η γραψτε τα σωστα, η καλυτερα καντε κατι αλλο. -
http://www.soaa.eu/web/index.php?view=a ... format=pdf
( Τα bold και underline δικα μου.... - να πο κολλάει αυτη η παραγραφος.................. )
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α. ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΑΕ.
Αγαπητοί φίλοι συναθλητές
Την Τετάρτη 15/2/2012 έγινε συνάντηση μελών του Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ/ΕΘΕΑ κο Μ.Χαλιβελάκη.
.......................................
Έγινε ενημέρωση για την πορεία της ΟΜΑΕ στο θέμα της αναγνώρισης της από την ΓΓΑ ,και πληροφορηθήκαμε ότι αν οι λέσχες δεν καταφέρουν μέχρι τον Ιούλιο να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ,το σπορ επιστρέφει στην προηγούμενη κατάσταση και η ΟΜΑΕ μπαίνει στο ¨ψυγείο¨
.................................
Το Δ.Σ.
-
εδω θελει χαρυ κλυν ατακα
και κλααααμα η κυρια!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
..... αν οι λέσχες δεν καταφέρουν μέχρι τον Ιούλιο να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ,το σπορ επιστρέφει στην προηγούμενη κατάσταση και η ΟΜΑΕ μπαίνει στο ¨ψυγείο¨.................................
Το Δ.Σ.
..μεχρι τότε θα έχει αλλάξει και ο πρόεδρος της ελπα..
24o ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 18/3/12