-
θα συμφωνησω με cmarin.
-
O LATVALA τουμπαρισε στην ΕΔ22 των 54km
πιεζε παρα πολυ
γιατι αραγε δεν περιμενε να πιεσει στην power stage -
Ο χρήστης tom έγραψε:
O LATVALA τουμπαρισε στην ΕΔ22 των 54km
πιεζε παρα πολυ
γιατι αραγε δεν περιμενε να πιεσει στην power stageστο ιδιο σημειο που εχει τουμπαρει ο latvala ειχε εξοδο ο novikov λιγα λεπτα νωριτερα ο οποιος εγκατεληψε οπως και ο atkinson σε αλλο σημειο της ειδικης. Επισης ο ostberg αντιμετωπισε προβλημα χανοντας +2:02.9
απωλεια και για τον block ο οποιος εχασε και αυτος +8:05.5 σε σχεση με τον hirvonen -
Ο χρήστης tom έγραψε:
O LATVALA τουμπαρισε στην ΕΔ22 των 54km
πιεζε παρα πολυ
γιατι αραγε δεν περιμενε να πιεσει στην power stageΔηλωσε οτι αποσπαστηκε η προσοχη του απο το τουμπαρισμενο αυτοκινητο του Νοβικοφ, αν και η ομαδα τον ειχε προειδοποιησει!
Και για να απαντησω στην ερωτηση σου: Δεν περιμενε να σιγουρεψει την 3η θεση γιατι δεν βαζει μυαλο.
Τον υποστηριζω τρελα, λογω ταλεντου και γιατι ειναι ο μονος που μπορει να κοντραρει φετος τον Λεμπ, αλλα 2 παρομοιες εγκαταλειψεις σε 3 αγωνες ειναι παρα πολυ.
Ετσι οχι απλα δεν κερδιζεις τον αλανθαστο Λεμπ στo WRC, ουτε το πανελληνιο πρωταθλημα δεν κερδιζεις... -
Εγω δεν καταλαβα για ποιον λογο πιεζε... Ηταν 1'15'' πισω απο τον Hirvonen μπαινοντας σε αυτην την διαδρομη, πιστεψε οτι θα τα κερδιζε;
Κι αν ναι, οταν εβλεπε οτι οταν αυτος ηταν στην μεση της ειδικης, ο Hirvonen περναγε το προηγουμενο σπλιτ ~10'' πιο αργα γιατι δεν εκοβε; -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Κι αν ναι, οταν εβλεπε οτι οταν αυτος ηταν στην μεση της ειδικης, ο Hirvonen περναγε το προηγουμενο σπλιτ ~10'' πιο αργα γιατι δεν εκοβε;
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου
Το αλλο ,με τον Neuville ???
Στις πρωτες ειδικες 'θεριζε' ωσπου το κουρνιαξε!!!
Τις υπολοιπες απλα πηγαινε.
Τι να εχει συμβει αραγε???
Πηγαινε 'ταγμα θανατου' και οταν βγηκε του βαλανε χερι , εκοψε επειδη ειδε οτι ετσι δεν ¨στεκεσαι ¨σε επαγγελματικη ομαδα ή ¨σκιαχτηκε' και εβαλε την ουρα στα σκελια???? -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Κι αν ναι, οταν εβλεπε οτι οταν αυτος ηταν στην μεση της ειδικης, ο Hirvonen περναγε το προηγουμενο σπλιτ ~10'' πιο αργα γιατι δεν εκοβε;
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου
Το αλλο ,με τον Neuville ???
Στις πρωτες ειδικες 'θεριζε' ωσπου το κουρνιαξε!!!
Τις υπολοιπες απλα πηγαινε.
Τι να εχει συμβει αραγε???
Πηγαινε 'ταγμα θανατου' και οταν βγηκε του βαλανε χερι , εκοψε επειδη ειδε οτι ετσι δεν ¨στεκεσαι ¨σε επαγγελματικη ομαδα ή ¨σκιαχτηκε' και εβαλε την ουρα στα σκελια????οχι απλα την δευτερη και την τριτη μερα εκκινουσε πρωτoς και καθαριζε δρομο
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εγω δεν καταλαβα για ποιον λογο πιεζε... Ηταν 1'15'' πισω απο τον Hirvonen μπαινοντας σε αυτην την διαδρομη, πιστεψε οτι θα τα κερδιζε;
Κι αν ναι, οταν εβλεπε οτι οταν αυτος ηταν στην μεση της ειδικης, ο Hirvonen περναγε το προηγουμενο σπλιτ ~10'' πιο αργα γιατι δεν εκοβε;Σύνδρομο ADHD / ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας)
Το σύνδρομο ή διαταραχή Ελλειμματικής (ή διάσπασης) Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) αναφέρεται σε άτομα, που αντιμετωπίζουν προβλήμητα διάσπασης της προσοχής και σωματικής υπερδραστηριότητας. Συχνά το σύνδρομο αποκαλείται και 'υπερκινητική διαταραχή'. Χαρακτηρίζεται από απροσεξία, διάσπαση της προσοχής, υπερκινητικότητα, δυσκολίες στη συμμόρφωση σε υποδείξεις ή στην αφοσίωση στις σχολικές υποχρεώσεις. -
Ο Latvala δήλωσε ότι πανικοβλήθηκε βλέποντας ξαφνικά το αυτοκίνητο του Novikov πάνω στο δρόμο και φρέναρε απότομα με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο.
Βλέποντας το βίντεο από το αυτοκίνητο φαίνεται ότι λέει αλήθεια. Πράγματι φαίνεται ξαφνικά το αυτοκίνητο του Novikov και εκείνη τη στιγμή ο Latvala φρενάρει στέλνοντας το αυτοκίνητο στο βράχο. Βέβαια, το Φορντ του Novikov ήταν σε ένα πλάτωμα που είχε ο δρόμος στην εξωτερική μεριά και όχι πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Όμως, όπως φαίνεται και από το βίντεο, ήταν σχεδόν αδύνατο να το διακρίνει κανείς αυτό τη στιγμή που πρωτοφαίνεται το αυτοκίνητο.
Πάντως, ας μην έχουμε αυταπάτες. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το ερώτημα είναι: Θα πάρει το 10ο πριν συνταξιοδοτηθεί; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο Latvala δήλωσε ότι πανικοβλήθηκε βλέποντας ξαφνικά το αυτοκίνητο του Novikov πάνω στο δρόμο και φρέναρε απότομα με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο.
Βλέποντας το βίντεο από το αυτοκίνητο φαίνεται ότι λέει αλήθεια. Πράγματι φαίνεται ξαφνικά το αυτοκίνητο του Novikov και εκείνη τη στιγμή ο Latvala φρενάρει στέλνοντας το αυτοκίνητο στο βράχο. Βέβαια, το Φορντ του Novikov ήταν σε ένα πλάτωμα που είχε ο δρόμος στην εξωτερική μεριά και όχι πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Όμως, όπως φαίνεται και από το βίντεο, ήταν σχεδόν αδύνατο να το διακρίνει κανείς αυτό τη στιγμή που πρωτοφαίνεται το αυτοκίνητο.
Πάντως, ας μην έχουμε αυταπάτες. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το ερώτημα είναι: Θα πάρει το 10ο πριν συνταξιοδοτηθεί;Μπορει να ειναι οπως τα λεει, αλλα ενας οδηγος της κλασης του, που πληρωνεται για να ειναι Νο 1 της Ford, δεν δικαιολογειται να πανικοβαλεται οταν βλεπει καποιο αυτοκινητο πανω στον δρομο !!! Οι ιδιωτες τοτε τι θα επρεπε να κανουν σε αντιστοιχες περιπτωσεις ?
Να αυτοκτονουν ?
Eγω, δεν πιστευω οτι πανικοβληθηκε. Απλα (οπως ο Novikov) εστριψε πιο γρηγορα απο το επιτρεπτο την προηγουμενη δεξια και τελειωνοντας ο δρομος, χτυπησε απεναντι με τα γνωστα επακολουθα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
οχι απλα την δευτερη και την τριτη μερα εκκινουσε πρωτoς και καθαριζε δρομο
Σωστα παιζει και αυτο...
Παντως, σχεδον συνεχως, εχανε κατα κρατος απο ολους.
Τελικα τον ειχα για πολυ πιο καλο, απο οσο ειναι!!!
Γιατι και στα δευτερα περασματα,παλι εχανε. -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τελικα τον ειχα για πολυ πιο καλο, απο οσο ειναι!!!
Γιατι και στα δευτερα περασματα,παλι εχανε.Την πρωτη μερα του εκαναν δωρο το ΦΠΑ στους χρονους κι ηταν τεταρτοπεμπτος και μετα ξεχασε να οδηγει.
Ειναι πολυ καλυτερος απο οσο νομιζες βασικα.
-
Αν και πολλοί σίγουρα θα διαφωνήσουν με την αποψή μου θα την διατυπώσω.Γρήγορος οδηγός κατά τη γνώμη μου είναι αυτός που πάει γρήγορα αλλά μπορεί και τερματίζει.Οταν πάει γρήγορα μέχρι ένα σημείο του αγώνα και μετά βγαίνει έξω(και γίνεται συνέχεια) σημαίνει ότι οδηγάει γρηγορότερα από όσο πραγματικά μπορεί-πάνω από την πραγματική του ταχύτητα.Δηλαδή ΔΕΝ είναι αυτή η πραγματική του ταχύτητα.Η πραγματική του ταχύτητα είναι αυτή που θα του επιτρέπει να τερματίζει αγώνες χωρίς εξόδους.Με τα παραπάνω θέλω να πω ότι αν ο Λάτβαλα οδηγήσει με την πραγματική του ταχύτητα θα είναι πιο αργός από όσο παρουσιάζεται από όλους αλλά και από τον ίδιο.Γιατί τόση εμμονή με έναν οδηγό Μάλκολμ????Ξεκίνησε σαν ταλέντο αλλά από κει και πέρα τίποτα.Σε άλλη ομάδα δεν θα στεκόταν τόσα χρόνια με τις ακατανόητες π@π@ριές που έχει κάνει,αλλά στη φόρντ απολαμβάνει μια απίστευτη-πρωτοφανή ασυλία. Τόσα χρόνια στο παγκόσμιο(με πολύ μεγάλη εμπειρία) και ακόμα τίποτα αξιόλογο δεν έχει κάνει πέρα από σκόρπιες επιδόσεις.Στον αντίποδα ο Οζιέ με το που μπήκε στην εργοστασιακή πήγε για πρωτάθλημα όπως και ο Λέμπ στην πρώτη φουλ σεζόν το 2003.Δεν έχω κάποια εμμονή με το το γιάρι αλλά με τις επιλογές του γουίλσον.
Υ.Γ Αν οδηγήσει με την πραγματική του ταχύτητα κανείς δεν θα ασχολείται μαζί του όπως κανείς δεν ασχολιόταν ιδιαίτερα με το σόρντο ας πούμε.
-
Η πρωτη του Loeb ηταν το 2003 οπου το εχασε απο τον Solberg.
Ο Ogier ειχε τρεξει καποια ραλλυ και την προηγουμενη χρονια με το C4 αν θυμασαι αρα ουτε αυτος με την μια μπηκε κι ηταν γρηγορος.Ο Latvala ειναι παρορμητικος ακομα.
Ο Neuville για εμενα θυμιζει Colin McRae σε πολλα σημεια στο πως βλεπει εναν αγωνα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ειναι πολυ καλυτερος απο οσο νομιζες βασικα.
Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες ,γιατι τον γουσταρω πολυ το τυπο!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Η πρωτη του Loeb ηταν το 2003 οπου το εχασε απο τον Solberg.
.Σωστός μπερδεύτηκα το διορθώνω.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Η πρωτη του Loeb ηταν το 2003 οπου το εχασε απο τον Solberg.
Ο Ogier ειχε τρεξει καποια ραλλυ και την προηγουμενη χρονια με το C4 αν θυμασαι αρα ουτε αυτος με την μια μπηκε κι ηταν γρηγορος..Με το που πήρε εργοστασιακό έκανε παπάδες αλλά και με ιδιωτικό νίκησε.Ο λάτβαλα ούτε με ιδιωτικό έκανε τπτ ούτε με εργοστασιακό.
-
Ο Neuville για εμενα θυμιζει Colin McRae σε πολλα σημεια στο πως βλεπει εναν αγωνα.
Αυτή ακριβώς την εικόνα σχημάτισα κι εγώ για το νεαρό κατά την παρακολούθηση του cyprus rally πέρσι και ειδικότερα της υπερειδικής με το χρηματικό βραβείο.
θέλω να ελπίζω ότι δεν θα αποδειχθεί κι αυτός ακόμη ένα βελγικό πολλά υποσχόμενο πυροτέχνημα βλέπε Τιρί, Λόιξ, Ντουβάλ....
-
Νομιζω πως θα ειναι αρκετα ανωτερος αυτων που ανεφερες. Ο χρονος μενει για να δουμε.
-
Θα συμφωνησω σε γενικες γραμμες με nafpaktos για τον Λατβαλα, αλλα ειναι νωρις ακομα, ας μην τον κρινουμε απο τωρα για το 2012.
Παντως σε στυλ και ανεση ειναι στο ιδιο επιπεδο με λοεμπ, ενω πχ Σολμπεργκ βλεπεις οτι ζοριζεται, το γωνιαζει απο δω, το στριβει απο ΄κει, δαγκωνεται, κλπ.
Θελω να δω τωρα τι θα κανει ο Γουιλσον, θα δωσει την ευκαιρια στο Σολμπεργκ να διεκδικησει πρωταθλημα, περνωντας πρωτος οδηγος, ή θα συνεχισει με αυτη την τακτικη πετυχαινοντας τιποτα στο πρωταθλημα οδηγων, αλλα με ελπιδες στο κατασκευαστων.
Βεβαια με το χιρβονεν σταθερο κατα 90%, θα χασει και το κατασκευαστων.
WRC 2012 (all rounds)