-
Να κανω και εγω μια ερωτηση?Οταν πηρες το αμαξι απο το συνεργειο εκεινες τις γραμμες στο καπο τις ειχε?
-
Μόλις γύρισα από ταξίδι. Αύριο θα τον επισκεφθώ και δεν σκέπτομαι να κάνω τον μάγκα.
Έβρεχε όπως και τώρα. Αυτή την στιγμή αν κοιτάξεις δεν καλοδιακρίνεται μέσα στην βροχη και την λάσπη, Είδα κάτι σαν άλατα και νόμισα ότι είναι από το σαπουνόνερο. Έριξα νερά και ξέπλυνα το αυτοκίνητο περισσότερο να είναι καθαρό το παρμπρίζ για το ταξίδι. Η γραμμή μέρα με την μέρα άρχισε να προχωράει όλο και πιό κάτω. Σε λίγο θα φτάσει στην μάσκα. Αν προσέξουμε όταν είναι καθαρό το αμάξι, μέσα στην γραμμή έχουν πεταχτεί μπιμπίκια σκουριάς.
Άρχισα να ψιλιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά στην Αττική Οδό όταν άλλαξα τα γαντζάκια αφού έφυγαν οι υαλοκαθαριστήρες. Μου λέει ο υπάληλος στο βενζινάδικο. Πολλά άλατα βλέπω μένεις δίπλα στην θάλασα; Σπασμένα γαντζάκια άλατα... Τι γίνεται εδώ πέρα σκέφτηκα εγώ. Μπήκα στο αμάξι συνέχισα και από εκεί φάηκαν μέρα με την μέρα όλα. -
Ο χρήστης Vox έγραψε:
...Η γραμμή μέρα με την μέρα άρχισε να προχωράει όλο και πιό κάτω. Σε λίγο θα φτάσει στην μάσκα....Τι ακριβώς εννοέις, οτι μεγαλώνει η γραμμή (γρατζουνιά) ? Άλλο η διάβρωση και άλλο η γραμμή της γρατζουνιάς.
-
Ναι ίσως δεν εκφράστηκα σωστά. Εννοώ όπως τις πρώτες μέρες δεν καλοφαινόταν η κάθετη γραμμή. (Δύο κάθετες είναι η μία είναι από το μπράτσο του υαλοκαθαριστήρα και η άλλη από τον υαλοκαθαριστήρα), τώρα είναι πιό έντονες, βλέπω ίχνη σκουριάς όλο και πιό κάτω. Προς το κάτω σημείο προς την μάσκα είναι όμως αυλάκι. Το σημείο αυτό είναι ακριβώς άμα είναι όρθιοι οι υαλοκαθαριστήρες και ανοιχτεί το καπό τελείως απρόσεκτα, άτσαλα.
-
νομίζω πως αν ανοιξεις το καπο με τους υαλοκαθαριστήρες σηκωμένους, δεν χτυπάνε την επιφάνεια του καπό, αλλά βρίσκουν στο τελείωμα του καπό. το τσέκαρες πως αν ανοιξεις το καπό οι υαλοκαθαριστήρες 'βρίσκουν' τα αυλάκια όπως λες?
το πιο πιθανό είναι να πας στο μάστορα, να σου κάνει τον κινέζο, οπότε τράβα μετά σε ένα φανοποιειο, ρωτα τον αν πρέπει να κάνεις κάτι αμεσα, αν οχι, δώσε 200-300 ευρώ όποτε έχεις και τέλος. Δυστυχώς οι μαστόροι μπορούν να γίνουν ΠΟΛΥ μαλάκες
εμένα, 'γνωστός' μου κ ολας φαναρτζής μου είχε κάψει τον εγκέφαλο στο αμάξι κ άρχισε τα 'έτσι ήρθε το αμαξι', 'έγινε από την ακινησία' κτλ κτλ τελικά πλήρωσα -
Τσέκαρα. Για να ταιριάζει πρέπει κάποιος να έχει βάλει μπροστά τους υαλοκαθαριστήρες για να δοκιμάσει να δει για το πρόβλημα με το νερό. Κλείνει τον διακόπτη της μηχανής οπότε σταματούν και αυτοί να λειτουργούν. Από βιασύνη δεν κλείνει τον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων οπότε αν ανοίξει τον διακόπτη της μηχανής αυτοί λειτουργούν αμέσως. Σηκώνει τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω για ποίό λόγο. Άνοίγει το καπό ή το μισοανοίγει (δεν το στηρίζει σωστά ακριβώς με την βέργα) για να γεμίσει το άδειο παγούρι το οποίο αδειάζει σχεδόν αμέσως λόγο του προβλήματος. Κάνει ότι κάνει διορθώνει την βλάβη υποτίθεται και γεμίζει πάλι το παγούρι με νερό και 'σαπούνι' και λέει στον άλλον (ή ο ίδιος) δοκίμασε. Ανοίγει ο άλλος ή ο ίδιος τον διακόπτη της μηχανής αφού δεν ξέρει ή δεν θυμαται ότι ο άλλος διακόπτης είναι ανοικτός και απότομα οι καθ/ρες δουλεύουν και κομπλάρουν και σπάνε ή μίσο σπάνε τα γαντζάκια εκεί που δημιουργούνται οι γραμμές. Ή τελοσπάντων... κάπως έτσι. Βιάζεται κιόλας μου έχει πει να πάω να πάρω το αυτοκίνητο σε 2 ώρες και το συνεργείο είναι γεμάτο από αμάξια.
Αν ήταν μόνο οι γραμμές στο καπό δεν θα το έκανα τόσο θέμα. Υπάρχουν στίγματα σε όλον τον ουρανό σε μερικά σημεία στις κολόνες αλλά και θαμπάδα σκουριές στο σασί στον χώρο της μηχανής γύρω γύρω από το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Έχω πολλές φωτογραφίες τραβήξει αλλά δεν θέλω να κουράσω.
Προφανώς δεν πήγε κάτι καλά στην αρχή και μετά γίνονταν η μία βλακεία πάνω στην άλλη στον πανικό να διώξουν τα χημικά.
-
Καλο θα ηταν να ανεβαζες να εχουμε μια καλυτερη γνωμη!
-
Ο χρήστης Vox έγραψε:
Για να ταιριάζει πρέπει κάποιος να έχει βάλει μπροστά τους υαλοκαθαριστήρες για να δοκιμάσει να δει για το πρόβλημα με το νερό. Κλείνει τον διακόπτη της μηχανής οπότε σταματούν και αυτοί να λειτουργούν. Από βιασύνη δεν κλείνει τον διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων οπότε αν ανοίξει τον διακόπτη της μηχανής αυτοί λειτουργούν αμέσως. Σηκώνει τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω για ποίό λόγο. Άνοίγει το καπό ή το μισοανοίγει (δεν το στηρίζει σωστά ακριβώς με την βέργα) για να γεμίσει το άδειο παγούρι το οποίο αδειάζει σχεδόν αμέσως λόγο του προβλήματος. Κάνει ότι κάνει διορθώνει την βλάβη υποτίθεται και γεμίζει πάλι το παγούρι με νερό και 'σαπούνι' και λέει στον άλλον (ή ο ίδιος) δοκίμασε. Ανοίγει ο άλλος ή ο ίδιος τον διακόπτη της μηχανής αφού δεν ξέρει ή δεν θυμαται ότι ο άλλος διακόπτης είναι ανοικτός και απότομα οι καθ/ρες δουλεύουν και κομπλάρουν και σπάνε ή μίσο σπάνε τα γαντζάκια εκεί που δημιουργούνται οι γραμμές. Ή τελοσπάντων... κάπως έτσι. Βιάζεται κιόλας μου έχει πει να πάω να πάρω το αυτοκίνητο σε 2 ώρες και το συνεργείο είναι γεμάτο από αμάξια.Η περιγραφή θυμίζει τη στιγμή που ο Ηρακλής Πουαρώ έχει εξιχνιάσει το μυστήριο και είναι έτοιμος να δείξει το δολοφόνο!
-
Καλημέρα. Δεν το ξέρεις ότι ενός κακού μύρια έπονται!
Ευχαριστώ ειλικρινά τα παιδιά που επικεντρώθηκαν στις γραμμές που δημιουργήθηκαν στο καπό και από εκεί ξεκίνησα την αναπαράσταση βάζοντας τις σκέψεις μου σε μία σειρά επεξεργάζοντας το προηγούμενο post μου. Βλέποντας ότι όλα είναι σχετικά προσπαθώ τίς ζημιές να τις συνδέσω την μία με την άλλη.
Δεν βλέπουμε πράγματα άσχετα. Οι γραμμές ας πούμε να είναι παράληλες στο καπό από κλειδί αποκλείοντας έτσι το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς κάτα 100%. Ή να βρήκα το ψυγείο σπασμένο.
Έχουμε υγρά φρένων, συμπλέκτη, μπαταρίας. Όλα πωλούνται σε παρόμοιες συσκευασίες και με λίγη απροσεξία μπορούν να χρησιμοποίηθούν λάθος.
Έχουμε σπασμένους υαλοκαθαριστήρες.
Έχουν πέσει υγρά γύρω από το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων. Αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω. Έχει όμως σχέση με την λειτουργία των πιτσιλιστηριών.
Έχουμε μπιμπίκια στον ουρανό, στο καπό και σε άλλα σημεία από διαβρωτικό υγρό που ψεκάστηκε μέσω των πιτσ/ριών.
Όλα έχουν σχέση μεταξύ τους. Πως όμως;
Και μερικές ακόμη φώτο.Ουρανός1
Ουρανός2
μοτέρ,Wipper
Σε μερικές ώρες θα έχουμε και την άποψη του μηχανικού. Ας ελπίσω ότι δεν θα κάνει τον Κινέζο αλλά δεν το νομίζω.
-
Υγρα φρενων και υγρα συμπλεκτη ειναι τα ιδια,διαβρωτικα.Υγρο μπαταριας ειναι απιονισμενο νερο ,εκτος αν μιλαμε για ηλεκτρολύτη που ειναι οξυ.
-
Ναι το ξέρω, απλά όλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ παραδρομής για άλλο λόγο για τον οποίο προορίζονται. Δεν είναι λάδι που κάνει μπάμ Για ηλεκτρολύτη λέω. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιούνται μπαταρίες ανοιχτού τύπου εγώ έχω να συναντήσω τουλάχιστον 7 και βάλε χρόνια.
-
Έχουμε και λέμε. Το αυτοκίνητο πλύθηκε το πρωί, Το πήγα στο συνεργείο όπου έγινε η επισκευή παρουσία φίλου μου. Ο μάστορας δέχθηκε ότι το πήγα και άλλαξε την αντλία του παγουριού αλλά όπως το περίμενα λέει ότι δεν προκάλεσε τις ζημιές αυτός. Εμείς νερό άντε και λίγο σαπουνάκι βάζουμε είπε. Μάλλον μου λέει στην έκαναν απέξω την δουλειά. Εμείς είμαστε επαγγελματίες δεν γίνονται αυτά εδώ. Έλα να σου δείξω τι βάζουμε.
Δηλαδή του λέω συμπτωματικά με το που αλλάξαμε την αντλία ήρθε και κάποιος και έριξε διαβρωτικά υγρά έτσι για πλάκα ή επειδή κάτι του έχω κάνει. Δεν απάντησε... Καλό απόγευμα και έφυγα.Έχουμε άμως ένα νέο στοιχείο μετά το πλύσιμο που ανακάλυψα πριν λίγο. Για να αλλάξεις την συγκεκριμένη αντλία πρέπει να ξεβιδώσεις το πλαστικο που βρίσκεται στον θόλο στην πλευρά του συνοδηγού. Οι βίδες που συγκρατούν το πλαστικό είναι διαβρωμένες με σκουριές και άλατα. Στους άλλους θόλους οι βίδες είναι πεντακάθαρες.
Επίσκεψη σε φανοποιό. Εκτίμηση ζημιάς 1500€ χωρίς το ΦΠΑ. Θα ρωτήσω και αλλού βέβαια. Το αυτοκίνητο αν δεν επισκευασθεί έχει καρκίνο μου λέει.
Επικοινωνία με ασφαλιστική εταιρεία η οποία ζητάει φωτογραφίες και αναλυτική προσφορά από το φανοπείο μαζί με όποιο άλλο αποδεικτικό στοιχείο έχω.
Η συνέχεια στα δικαστήρια.
Τέλος το θέμα αυτό από εμένα. Σχόλια όμως δεκτά όπως θα τα συζητάγαμε σαν φίλοι σε ένα τραπέζι.
-
Ο χρήστης Vox έγραψε:
Ναι το ξέρω, απλά όλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ παραδρομής για άλλο λόγο για τον οποίο προορίζονται. Δεν είναι λάδι που κάνει μπάμ Για ηλεκτρολύτη λέω. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιούνται μπαταρίες ανοιχτού τύπου εγώ έχω να συναντήσω τουλάχιστον 7 και βάλε χρόνια.
Ειλικρινά σου λέω, ότι με της φωτώ, πιάνομαι αδιάβαστος…..
Βλέπω αλλοίωση της χρωστικής ουσίας.
Αυτό δεν το κάνει ούτε ο ηλεκτρολύτης, ούτε η αλκοόλη. Μα δεν το κάνει ούτε το διαβρωτικό που χρησιμοποιούμε μερικές φορές στην φανοποιεία. Μάλιστα μετά από νερό η βροχή, σταματάει το καταστροφικό έργο τους.
Σίγουρα εάν φτάσουμε στην λαμαρίνα, μετά από γρατζουνιά αιχμηρού αντικειμένου, το αλάτι των εθνικών μας δρόμων, μπορεί να συνεχίσει την διάβρωση. Εισχωρεί στην πορώδη μορφή της εμουλισιόν, και ‘πετάει’ το χρώμα από μέσα.
Θα ήταν θετικό για όλους μας, εάν σου έλεγε ειλικρινά τι έγινε.
Α. -
Δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ ακριβώς το τι έγινε. Αυτό το ξέρει μόνο αυτός που το δημιούργησε.
Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσω να διεκδικήσω κάποια χρήματα για την επισκευή του. Το αυτοκίνητο είναι ακριβώς 9 χρονών στις 14 φεβ. με 60000 χλμ περίπου και σταθμεύει σε ιδιωτικό χώρο της μονοκατοικίας μου.
-
Άλλο παράδοξο!.
Το αυτοκίνητο δεν έχει χτύπημα, τρίψιμο και βάψιμο χρειάζεται.
Βάφη ανά φτερό, 80 έως και 100ε .
Βαφή καπό εξωτερικά, 120 έως 140ε .
Βαφή οροφής 150ε . 1500ε είναι ακριβά και για γενικό.
Το ACCENT του 3 δεν έχει υδρόχρωμα, που είναι ακριβότερο, και για εμένα μηχανικά χειρότερο.
Πόσα κομμάτια φίλε θα χρειαστούν βάψιμο?.
Α. -
Όλα πλην ίσως των προφυλακτήρων. Επίσης μετώπη εκεί που βρίσκεται το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων. Το μάτι του φανοποιού 'έπιασε' και άλλα σημεία που εγώ δεν είχα δει πχ πορτπαγκάζ. Εκεί τα στίγματα είναι πολύ μικρά σαν την μύτη της βελόνας σε αρκετά σημεία. Έχουν προκύψει από τα μπροστινά πιτσιλιστήρια και όχι από το πίσω. Μου τα έδειξε και πράγματι με προσεκτική ματιά τα διακρίνω και εγώ όταν τα βλέπεις κάτω από κάποια οπτική γωνία. Θα ρωτήσω και αλλού βέβαια. Απλά πήρα μια έτσι γρήγορη εκτίμηση από κάποιον εδώ στην γειτονιά για να ενημερώσω όπως είχα υποσχεθεί μέχρι σήμερα την ασφάλεια .
-
πακετο στα καλά καθούμενα κ άκρως κοροιδίστικα ρε πστ μου
τί ασφάλεια εννοείς? εχεις μικτή κ το καλύπτει? νομική κάλυψη που το αναλαμβάνει? -
Το αυτοκίνητο έχει μικτή από την ημέρα που αγοράστηκε με απαλλαγή τα 400€. Στην αρχή ήταν 200€ η απαλλαγή σε μια από τις μεγάλες εταιρείες που έκλεισαν. Σε αυτοκίνητο άνω των 5 ετών μικτή ασφάλεια δεν γίνεται από καμία εταιρία εκτός και αν προϋπάρχει από την προηγούμενη και είναι σε άριστη κατάσταση. Δεν έχει σημασία τι μάρκα είναι το αυτοκίνητο και πόσο η αξία του. Μιλάμε τουλάχιστον για τα συνηθισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η καινούργια εταιρεία που ασφάλισε το αυτοκίνητο έστειλε πραγματογνώμονα και έλεγξε το αυτοκίνητο και και αφού είδε όλο το ιστορικό μου σαν οδηγός δέχθηκε να το ασφαλίσει. Το κόστος είναι αν δεν κάνω λάθος +120€ περίπου τον χρόνο μόνο για την μικτή αλλά σε υποχρεώνουν να πάρεις το φουλ πακέτο οπότε ανεβαίνει αρκετά ψηλά μαζί με κλοπή. φωτιά, χαλάζι νομική κάλυψη κτλ.
Η μικτή βέβαια δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση. Για να ισχύσει η μικτή πρέπει το αυτοκίνητο να είναι σε κίνηση όταν του συμβεί κάτι.
Παλαιότερα όμως είχα κάνει ένα ανεξάρτητο πακέτο σε εταιρεία αποκλειστικά Νομικής προστασίας, ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας οχήματος αλλά και για εργατικά θέματα. Επειδή φοβόμουν ότι θα με απολύσουν μετά από 20 χρόνια δουλειάς χωρίς να μου δώσουν αποζημίωση ένας συνάδελφος μου πρότεινε να ασφαλιστώ εκεί. Αυτόν τον είχαν απολύσει σε μια άλλη δουλειά που δούλευε μετά από ασθένεια χωρίς να τον αποζημιώσουν και την χρησιμοποίησε και πήρε τα λεφτά του.
Εμένα με απέλυσαν βέβαια αλλά μου έδωσαν την νόμιμη αποζημίωση. Ήμουν από τα πρώτα θύματα του μνημονίου. Η εταιρεία προσέλαβε τρεις τέσσερες πιτσιρικάδες στην θέση μου. Το αναφέρω αυτό γιατί είμαι και άνεργος και μου ήρθε και αυτό το πακέτο.Τώρα τι γίνεται; Ας πούμε ότι πέσει μια γλάστρα πάνω στο αυτοκίνητό σου και καταστρέψει τον ουρανό. Εσύ βέβαια ξέρεις ή είδες από ποιό διαμέρισμα έπεσε αλλά δεν το παραδέχεται ο ιδιοκτήτης του. Εννοείτε ότι η ασφάλεια του οχήματός σου δεν σε καλύπτει σε αυτήν την περίπτωση. Αν η γλάστρα πέσει στο παρμπρίζ και είναι ασφαλισμένο για θραύση υαλοκρυστάλλων τότε είναι άλλη περίπτωση και πληρώνεσαι. Τότε αναθέτεις το θέμα αυτό στην Νομική προστασία και αναλαμβάνει να διεκδικήσεις την ζημιά από τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος αντίδικο.
Αυτό θα γίνει τώρα και στην δική μου περίπτωση. Αφού παραθέσω όλα τα στοιχεία φωτογραφίες, μάρτυρες κτλ και ακολουθήσω τις συμβουλές, οδηγίες τους, θα επισκευάσω το αυτοκίνητο, θα πληρώσω την επισκευή και θα περιμένω για τι θα αποφασίσει το δικαστήριο. Αυτά βέβαια μετά από δύο τρία χρόνια ίσως και βάλε. Αν το κερδίσω παίρνω τα χρήματά μου. Αν όχι τέλος. Άσε που το αυτοκίνητο δεν θα γίνει ποτέ όπως ήταν.
Το μόνο θετικό στην περίπτωση αυτή είναι, όταν κάτι σου συμβεί έχεις κάπου να απευθυνθείς, να πάρεις κάπου ένα τηλέφωνο και ίσως κάποια στιγμή να αποζημιωθείς.
Άλλωστε δεν πρέπει τους πελάτες να τους αντιμετωπίζουν έτσι οι υποτίθεται επαγγελματίες και να κάνουν μετά το παγώνι. Του αξ'ίζει του συγκεκριμένου «επαγγελματία» τουλάχιστον στην αρχή, ένα εξώδικο και μια αγωγή μετά, αν δεν συμορφωθεί. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να με θεωρεί βλάκα, κορόιδο και ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται και εκείνος να αλωνίζει και προφανώς να συνεχίζει να καταστρέφει και άλλα αυτοκίνητα στο συνεργείο του χωρίς καμία συνέπεια. Ζημιές γ'ινονται αλλά εδώ ξεπεράστηκαν τα όρια.
Λέω επίσης ότι δεν είμαι δικομανής και δεν έχω πατήσει το πόδι μου σχεδόν ποτέ στα δικαστήρια πάρα μόνο για να πάρω κάτι χαρτιά παλαιότερα για την δουλειά μου.Ίσως είμαι λίγο off topic στα παραπάνω αλλά βοηθάει η αναφορά μου αυτή στην εξέλιξη και αντιμετώπιση του προβλήματος.
Τώρα σχετικά με το αυτοκίνητο. Σήμερα αύριο, θα ξεβιδώσω το πλαστικό από τον θόλο από εκεί δηλαδή που έχει κάποιος πρόσβαση για να αλλάξει την συγκεκριμένη αντλία. Αν δεν μπορώ μόνος μου θα πάω στον φανοποιό. Μου κίνησε την περιέργεια μετά από το πλύσιμο όπως είπα και παραπάνω ότι βρήκα τις βίδες διαβρωμένες ενώ αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα άλλον θόλο.
Δεν ξέρω τι θα βρω. Υποψιάζομαι όμως ότι θα βρω και τον θόλο διαβρωμένο, Για να δούμε.
Είμαι πολύ περίεργος. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πακετο στα καλά καθούμενα κ άκρως κοροιδίστικα ρε πστ μου
τί ασφάλεια εννοείς? εχεις μικτή κ το καλύπτει? νομική κάλυψη που το αναλαμβάνει?
εάν έχει ασφάλεια για δολιοφθορά, που εύκολα εντάσσετε, θα αποκαταστηθεί δωρεάν η ζημιά.
Α. -
Ναι έχει με 400€ απαλλαγή και μέχρι ποσού 5299€
Αλλά τι να επισκευάσω. Δεν είναι μόνο η φανοποία.
Δες τις φωτογραφίες από κάτω. Μιλάνε μόνες τους!!! Εξαφανίστηκαν ακόμα και τα γράμματα από τα λάστιχα.Η πρώτη είναι τραβηγμένη πριν εξι μέρες και η δεύτερη χθες. Ολική καταστροφή! Ένα πράγμα σαν άλατα και σκουριές Έτσι είναι όλες οι σωληνήσεις και καλωδιώσεις του κινητήρα.
Δεν είχα τραβήξει φώτο όλον τον κινητήρα πριν έξι ημέρες γιατί δεν φαινόταν τίποτε. Ούτε τον έπλυνα ούτε τον καθάρισα. Τίποτε απολύτως. Βλέπω σε αντίστοιχα ξένα site φώτο από αυτοκίνητα που έχουν σκάσει μπαταρίες ή έχει πέσει ηλεκτρολύτης από το συμπλήρωμα και στα σημεία που έχει πέσει είναι το ίδιο. Σκουριές και άλατα. Η δικιά μου η μπαταρία είναι πέντε μηνών και άθικτη. Φοβάμαι πλέον να το κυκλοφορήσω.pic1.
pic2
Διάβρωση χρώματος από υγρά φρένων συμπλέκτη.