-
Χαίρετε,είμαι και εγώ κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου(1.6 ts 2005) και αποφάσισα να περαίωσα και εγώ την εμπειρία μου σ αυτί την ενότητα.καταρχήν όταν αγόρασα το αμάξι(ελαφρός μεταχειρισμένο το 2006) δεν το πίστευα ότι κατάφερα να πάρω ένα τόσο καλό αυτοκίνητο(το ίδιο πιστεύω και σήμερα).Σεβόμενος το αυτοκίνητο έκανα ότι όριζε Ο κατασκευαστής μετάξι άλλων και 100αρά βενζίνη.Το αμάξι το πήγαινα για servise στον κύριο Kalfakako που από τι είχα μάθει ηχερέ το μοντέλο επειδή αυτός το είχε πατεντάρει,μάλιστα Ο υιός του οδηγούσε το συγκεκριμένο μοντέλο με τα 150υπ.Πάμε τώρα στο παρασύνθημα.το αμάξι από epeidoseis στα χαμηλά ήταν ψόφιο ,στα repriz αρκετά καλό,κατανάλωση στο θεό και αν σκεφτείς ότι έβαζα 100αρά δράμα.από αξιοπιστία πάντως σκυλί ούτε λαμπάκι.πρώτη άσχημη κουβέντα για το μοντέλο άκουσα όταν στον τελευταίο ελέγχο KTEO βγήκα στα καυσαέρια πολύ πάνω και Ο ypalilos που μου το έφερε μου είπε:φίλε το αμάξι φτιάχνετε Ελλάδα και δεν είναι καλό.Τον αγνοώ εφόσον κατόπιν επίσκεψις στο συνεργείο το αμάξι ήθελε ένα απλό xeboukoma.και όλα καλά.στο επόμενο service που ήταν τον Σεπτέμβριο 2011 το πάω λόγο απόστασις στη subaru στην οδό Πειραιώς.Όταν μπαίνω μέσα όμως τι να δω...2 ιδία μοντέλα με το δικό μου με τις μηχανές κάτω και τον αρχιμηχανικό στο τηλέφωνο να εξηγεί τις βλάβες στο μοτέρ στον ένα κάτοχο.με πιάνει η περιέργεια και με το που το κλείνει του ανοίγω κουβέντα στα χοντρά.Αποτέλεσμα, εκείνος να μου εξηγεί ότι το αμάξι είναι κακό στημένο μηχανολογικά με κυριότερο θέμα τον κακό ποιοτικά εγκέφαλο και εμένα να του ανταπαντώ ότι και σε ένα νησί που δεν είχε katostara έβαλα την απλή και tromaza να βγάλω ανηφόρα σκέψου να βάζεις μονό απλή, απλά το λιώνεις.Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ και τα νέα από την υγραέριο κίνηση με καθοδηγούν σε γνωστό egkatastati Olandikis εταιρίας στην Αθηνά. το κιτ αεριού κάθισε πολύ καλά στο χορό του αυτοκινήτου με την μεγάλη μπουκάλα και την ρεζέρβα στο Πορτ μπαγκάζ και στη μηχανή όλα ήταν τακτοποιημένα.Ο τύπος προς τιμή του με ειδοποιεί να πάω από εκεί και μου λέει ότι ενώ όλα τοποθετήθηκαν και το αμάξι δούλευe με αέριο δεν έβλεπε τίποτα από τον εγκέφαλο ώστε να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις,οπότε ξήλωμα του συστήματος.FLASHBACK
Μέτα από όλα αυτά μπαίνω στα forum της SUBARU και αρχίζω να καταλαβαίνω όλα αυτά στα οποία έκλεινα τα αφτιά και αρχίζω αγώνα διάσωσης( πριν πάθω τη ζημιά στο μοτέρ) που με έκανε να τοποθετήσω ..άγραφο εγκέφαλο από America-τουρμπίνα(πλέον 0.5 και ενεργή όχι όπως παλιά που ομολογώ δεν την είχα ακούσει)-westgate-αντλίες βενζίνης και λαδιού-μεγαλύτερα φρένα-τοποθέτηση ψυγείου πάνω,και όχι κάτω που το είχε,μαζί με τον αεραγωγό και κάνα δυο αλλά. Η μετατροπή έγινε στο Μπουρνάζι σε γνωστό SUBARAKIA και στοίχισε 3000 $.ΤΟ αμάξι πραγματικά πετάει ,είναι άλλο πράγμα.και το καλύτερο..,είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌΤΕΡΟ .στη συνεχεία θα πω και τα νέα από το αέριο.
nikoathsun -
Χαίρετε,είμαι και εγώ κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου(1.6 ts 2005) και αποφάσισα να περαίωσα και εγώ την εμπειρία μου σ αυτί την ενότητα.καταρχήν όταν αγόρασα το αμάξι(ελαφρός μεταχειρισμένο το 2006) δεν το πίστευα ότι κατάφερα να πάρω ένα τόσο καλό αυτοκίνητο(το ίδιο πιστεύω και σήμερα).Σεβόμενος το αυτοκίνητο έκανα ότι όριζε Ο κατασκευαστής μετάξι άλλων και 100αρά βενζίνη.Το αμάξι το πήγαινα για servise στον κύριο Kalfakako που από τι είχα μάθει ηχερέ το μοντέλο επειδή αυτός το είχε πατεντάρει,μάλιστα Ο υιός του οδηγούσε το συγκεκριμένο μοντέλο με τα 150υπ.Πάμε τώρα στο παρασύνθημα.το αμάξι από epeidoseis στα χαμηλά ήταν ψόφιο ,στα repriz αρκετά καλό,κατανάλωση στο θεό και αν σκεφτείς ότι έβαζα 100αρά δράμα.από αξιοπιστία πάντως σκυλί ούτε λαμπάκι.πρώτη άσχημη κουβέντα για το μοντέλο άκουσα όταν στον τελευταίο ελέγχο KTEO βγήκα στα καυσαέρια πολύ πάνω και Ο ypalilos που μου το έφερε μου είπε:φίλε το αμάξι φτιάχνετε Ελλάδα και δεν είναι καλό.Τον αγνοώ εφόσον κατόπιν επίσκεψις στο συνεργείο το αμάξι ήθελε ένα απλό xeboukoma.και όλα καλά.στο επόμενο service που ήταν τον Σεπτέμβριο 2011 το πάω λόγο απόστασις στη subaru στην οδό Πειραιώς.Όταν μπαίνω μέσα όμως τι να δω...2 ιδία μοντέλα με το δικό μου με τις μηχανές κάτω και τον αρχιμηχανικό στο τηλέφωνο να εξηγεί τις βλάβες στο μοτέρ στον ένα κάτοχο.με πιάνει η περιέργεια και με το που το κλείνει του ανοίγω κουβέντα στα χοντρά.Αποτέλεσμα, εκείνος να μου εξηγεί ότι το αμάξι είναι κακό στημένο μηχανολογικά με κυριότερο θέμα τον κακό ποιοτικά εγκέφαλο και εμένα να του ανταπαντώ ότι και σε ένα νησί που δεν είχε katostara έβαλα την απλή και tromaza να βγάλω ανηφόρα σκέψου να βάζεις μονό απλή, απλά το λιώνεις.Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ και τα νέα από την υγραέριο κίνηση με καθοδηγούν σε γνωστό egkatastati Olandikis εταιρίας στην Αθηνά. το κιτ αεριού κάθισε πολύ καλά στο χορό του αυτοκινήτου με την μεγάλη μπουκάλα και την ρεζέρβα στο Πορτ μπαγκάζ και στη μηχανή όλα ήταν τακτοποιημένα.Ο τύπος προς τιμή του με ειδοποιεί να πάω από εκεί και μου λέει ότι ενώ όλα τοποθετήθηκαν και το αμάξι δούλευe με αέριο δεν έβλεπε τίποτα από τον εγκέφαλο ώστε να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις,οπότε ξήλωμα του συστήματος.FLASHBACK
Μέτα από όλα αυτά μπαίνω στα forum της SUBARU και αρχίζω να καταλαβαίνω όλα αυτά στα οποία έκλεινα τα αφτιά και αρχίζω αγώνα διάσωσης( πριν πάθω τη ζημιά στο μοτέρ) που με έκανε να τοποθετήσω ..άγραφο εγκέφαλο από America-τουρμπίνα(πλέον 0.5 και ενεργή όχι όπως παλιά που ομολογώ δεν την είχα ακούσει)-westgate-αντλίες βενζίνης και λαδιού-μεγαλύτερα φρένα-τοποθέτηση ψυγείου πάνω,και όχι κάτω που το είχε,μαζί με τον αεραγωγό και κάνα δυο αλλά. Η μετατροπή έγινε στο Μπουρνάζι σε γνωστό SUBARAKIA και στοίχισε 3000 $.ΤΟ αμάξι πραγματικά πετάει ,είναι άλλο πράγμα.και το καλύτερο..,είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌΤΕΡΟ .στη συνεχεία θα πω και τα νέα από το αέριο.
nikoathsun -
Χαίρετε,είμαι και εγώ κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου(1.6 ts 2005) και αποφάσισα να περαίωσα και εγώ την εμπειρία μου σ αυτί την ενότητα.καταρχήν όταν αγόρασα το αμάξι(ελαφρός μεταχειρισμένο το 2006) δεν το πίστευα ότι κατάφερα να πάρω ένα τόσο καλό αυτοκίνητο(το ίδιο πιστεύω και σήμερα).Σεβόμενος το αυτοκίνητο έκανα ότι όριζε Ο κατασκευαστής μετάξι άλλων και 100αρά βενζίνη.Το αμάξι το πήγαινα για servise στον κύριο Kalfakako που από τι είχα μάθει ηχερέ το μοντέλο επειδή αυτός το είχε πατεντάρει,μάλιστα Ο υιός του οδηγούσε το συγκεκριμένο μοντέλο με τα 150υπ.Πάμε τώρα στο παρασύνθημα.το αμάξι από epeidoseis στα χαμηλά ήταν ψόφιο ,στα repriz αρκετά καλό,κατανάλωση στο θεό και αν σκεφτείς ότι έβαζα 100αρά δράμα.από αξιοπιστία πάντως σκυλί ούτε λαμπάκι.πρώτη άσχημη κουβέντα για το μοντέλο άκουσα όταν στον τελευταίο ελέγχο KTEO βγήκα στα καυσαέρια πολύ πάνω και Ο ypalilos που μου το έφερε μου είπε:φίλε το αμάξι φτιάχνετε Ελλάδα και δεν είναι καλό.Τον αγνοώ εφόσον κατόπιν επίσκεψις στο συνεργείο το αμάξι ήθελε ένα απλό xeboukoma.και όλα καλά.στο επόμενο service που ήταν τον Σεπτέμβριο 2011 το πάω λόγο απόστασις στη subaru στην οδό Πειραιώς.Όταν μπαίνω μέσα όμως τι να δω...2 ιδία μοντέλα με το δικό μου με τις μηχανές κάτω και τον αρχιμηχανικό στο τηλέφωνο να εξηγεί τις βλάβες στο μοτέρ στον ένα κάτοχο.με πιάνει η περιέργεια και με το που το κλείνει του ανοίγω κουβέντα στα χοντρά.Αποτέλεσμα, εκείνος να μου εξηγεί ότι το αμάξι είναι κακό στημένο μηχανολογικά με κυριότερο θέμα τον κακό ποιοτικά εγκέφαλο και εμένα να του ανταπαντώ ότι και σε ένα νησί που δεν είχε katostara έβαλα την απλή και tromaza να βγάλω ανηφόρα σκέψου να βάζεις μονό απλή, απλά το λιώνεις.Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ και τα νέα από την υγραέριο κίνηση με καθοδηγούν σε γνωστό egkatastati Olandikis εταιρίας στην Αθηνά. το κιτ αεριού κάθισε πολύ καλά στο χορό του αυτοκινήτου με την μεγάλη μπουκάλα και την ρεζέρβα στο Πορτ μπαγκάζ και στη μηχανή όλα ήταν τακτοποιημένα.Ο τύπος προς τιμή του με ειδοποιεί να πάω από εκεί και μου λέει ότι ενώ όλα τοποθετήθηκαν και το αμάξι δούλευe με αέριο δεν έβλεπε τίποτα από τον εγκέφαλο ώστε να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις,οπότε ξήλωμα του συστήματος.FLASHBACK
Μέτα από όλα αυτά μπαίνω στα forum της SUBARU και αρχίζω να καταλαβαίνω όλα αυτά στα οποία έκλεινα τα αφτιά και αρχίζω αγώνα διάσωσης( πριν πάθω τη ζημιά στο μοτέρ) που με έκανε να τοποθετήσω ..άγραφο εγκέφαλο από America-τουρμπίνα(πλέον 0.5 και ενεργή όχι όπως παλιά που ομολογώ δεν την είχα ακούσει)-westgate-αντλίες βενζίνης και λαδιού-μεγαλύτερα φρένα-τοποθέτηση ψυγείου πάνω,και όχι κάτω που το είχε,μαζί με τον αεραγωγό και κάνα δυο αλλά. Η μετατροπή έγινε στο Μπουρνάζι σε γνωστό SUBARAKIA και στοίχισε 3000 $.ΤΟ αμάξι πραγματικά πετάει ,είναι άλλο πράγμα.και το καλύτερο..,είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌΤΕΡΟ .στη συνεχεία θα πω και τα νέα από το αέριο.
nikoathsun -
Μπήκε και το υγραέριο.Πρέπει να είμαι από τους λίγους κατόχους impreza με κιτ υγραερίου.Μέτα Πόλα έβαλα το ολλανδικό με υγρό αέριο(μονόδρομος για τούρμπο) και μπήκα.Η εγκατάσταση είναι τελεία ,μπροστά πρέπει να παρατηρήσεις πολύ καλά για να δεις κάτι,πίσω έβαλα 60αρά λόγο αυτονομίας και χωράει ακόμα 4 βαλίτσες + reserva κρατημένη.Κανένας θόρυβος από αντλίες και το γέμισμα γίνετε από το πορτάκι βενζίνης.Μέσα το γνωστό κουμπί. Στα πρώτα km είναι άψογο.μετράω καταναλώσεις και επανέρχομαι...
-
Για να δουμε ποτε θα κανεις αποσβεση με το κοστος του μαζεματος και το κιτ υγραεριου που εγκατεστησες.
-
Γεια xara.to θέμα της απόσβεσης όσο αναφορά την αναβάθμιση έχει ως εξής,το αμάξι λογικά κάποια μέρα που θα χάλαγε ο εγκέφαλος(ζημια 7000$)αλλα και αλλοίως 'μειωμeνη' κατανάλωση τουλάχιστον 1L τα 100km.Τώρα έκαιγα 13L 100άρα με 15L αέριο(δεν έχω προλάβει να μετρήσω) στις σημερινές τιμές....στα 45000km έχω απόσβεση και τα 2.Επίσης να πω πως αν οι δρόμοι είχαν κίνηση θα έπαιρνα μηχανή και όχι kit αεριου.Πιστεύω πως τα αμάξια πρέπει να μένουν ως έχουν αλλα και τι να κάνω να κάθομαι μέσα η alliws ποδαράτος.ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
-
https://plus.google.com/u/0/photos/1041 ... 5048112049
-
θα περάσω πάντως και από τον Αχιλλέα(attika motors) να τσεκάρει γενικός μιας και το αμάξι το έκανε σούπερ και μου φάνηκε να ξέρει πολύ καλά τα γιαπωνέζικα.παντός εκείνος σε ερώτηση μου για το αέριο μου είπε να μην το κάνω,χωρίς όμως να επιμένει γιατί πρώτον δεν ήξερε για τo LPi και δεύτερον γιατί εκείνος οδηγεί αγωνιστικά που μαλών με τόσα αλόγα καταπίνουν και κηροζίνη δεν είχε ψαχτεί γενικός με το αέριο ,Τον πιστεύω η αίσθηση της καλής 100Αράς είναι TOP (στα τούρμπο γενικά κάνει διαφορά στα αλλά όχι τόσο) αλλά και τι να κανείς; ΤΟ απίστευτο στην διαδρομή προς τελεφερίκ να πάρω το αυτοκίνητο Ο ταξιτζής είχε παλιά αέριο ταξί που έγγραψε 1μίλιον και κάτι χιλιάρικα με αέριο (-2)γενιάς, το απέδωσε στο μάστορα .
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
Μπήκε και το υγραέριο.....Η εγκατάσταση είναι τελεία ,....,πίσω έβαλα 60αρά λόγο αυτονομίας και χωράει ακόμα 4 βαλίτσες + reserva κρατημένη....Έχοντας δει και τις φωτό θα σου πρότεινα αυτό για το ότι χωράει ακόμα 4 βαλίτσες να μην το πεις παραέξω γιατί θα σε πάρουν με τις ντομάτες.... Εκτός αν χρεώνεις για βαλίτσες τα βαλιτσάκια που παίρνεις στην καμπίνα του αεροπλάνου....
Κατά τα άλλα χαίρομαι με τη χαρά σου και ευχαριστώ που μοιράζεσαι γνώσεις και εμπειρία. -
Όπως το βλέπει κανhς ;;;;;τέsπα....Παντός έχω και τη ρεζέρβα μου από κάτω και είπα 4(μπορεί και κάτι ψιλά) βαλίτσες sack..voyage(μεγάλα έχω) και όχι βαλίτσες μετανάστευσης . Ήθελα επίσης να μην το βλέπουμε το θέμα ανταγωνιστικά (δεν είσαι Ο πρώτος που μου κάνει πικρόχολο σχόλιο σε αυτό και αλλά forum).
-
Λόγο πολικού κρύου το Σ/Κ δεν έκανα ταξιδάκι (έκανα όμως πολλά τεστ με κρύο κινητήρα και 0c εξωτερικοί και αρκετά στοπ and start και όλα πήγαν τελεία) έτσι δεν άδειασε το ντεπόζιτο ακόμα.το είχα γεμίσει την πέμπτη,έχω κάνει 200km(από το 1 δικό μου γέμισμα) και είμαι μετάξι 3kai2(στα 5) λed.Η εκτίμηση μου είναι με 48L γύρο στα 350km(με ότι παραπάνω αaaaa.... είμαι ευτυχισμένος) μιας και το αμάξι πάει καλά και τετρακίνητα.Ο δείκτης βενζίνης παρόλο που το κρύο αυξάνει λίγο το χρόνο έναρξης του αεριού έχει κουνηθεί ελάaaaaχιστα .Ενoοiτε ότι στα ψηλά όλα καλά .Αυτά μέχρι στιγμής
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
Όπως το βλέπει κανhς ;;;;;τέsπα....Παντός έχω και τη ρεζέρβα μου από κάτω και είπα 4(μπορεί και κάτι ψιλά) βαλίτσες sack..voyage(μεγάλα έχω) και όχι βαλίτσες μετανάστευσης . Ήθελα επίσης να μην το βλέπουμε το θέμα ανταγωνιστικά (δεν είσαι Ο πρώτος που μου κάνει πικρόχολο σχόλιο σε αυτό και αλλά forum).Δεν είναι πικρόχολο σχόλιο, αντικειμενική παρατήρηση είναι... δεν θέλω ούτε κάποιο σύμπλεγμα να βγάλω ούτε τίποτα τέτοιο. Και η ευχαριστία μου ήταν ειλικρινής και όχι ειρωνική αν τυχόν νομίζεις κάτι τέτοιο.
-
Το αέριο έγγραψε 380km !!!αλλά στο πρατήριο η αντλία δεν σταμάτησε στα αναμενόμενα 45 λίτρα αλλά κατόπιν δικιάς μου παρέμβασης στα 50 λίτρα.Όταν ξεπάτωσε η αντλία πέταξε αρκετό προς τα έξω .τώρα τι να πω για κατανάλωση ;;;;θα βρω άλλο τρόπο μέτρησης.παντός αποφάσισα ότι από λαμπάκι θα βάζω 40 λίτρα αυστηρά και όχι όσο πάρει.Παντός με προχείρους υπολογισμούς και πάντα υπέρ της βενζίνης τα πράγματα σε σχέση με την οικονομία είναι άπαιχτα εύχομαι να λειτουργούν πάντα όλα άψογα
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
Το αέριο έγγραψε 380km !!!αλλά στο πρατήριο η αντλία δεν σταμάτησε στα αναμενόμενα 45 λίτρα αλλά κατόπιν δικιάς μου παρέμβασης στα 50 λίτρα.Όταν ξεπάτωσε η αντλία πέταξε αρκετό προς τα έξω .τώρα τι να πω για κατανάλωση ;;;;θα βρω άλλο τρόπο μέτρησης.παντός αποφάσισα ότι από λαμπάκι θα βάζω 40 λίτρα αυστηρά και όχι όσο πάρει.Παντός με προχείρους υπολογισμούς και πάντα υπέρ της βενζίνης τα πράγματα σε σχέση με την οικονομία είναι άπαιχτα εύχομαι να λειτουργούν πάντα όλα άψογαΑμα δουλευει το μοτερ με παραλληλο εγκεφαλο+υγραεριο δεν στο ευχομαι,αλλα η ανατιναξη του θα ειναι συντομη.
-
ΈΛΕΟΣ..... προσπαθώ παρά πολύ να κρατήσω ένα επίπεδο εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης nikoathsun έγραψε:
:twisted: ΈΛΕΟΣ..... προσπαθώ παρά πολύ να κρατήσω ένα επίπεδο εδώ μέσα.Έτσι είναι, είσαι μαθημένος από επίπεδο κινητήρα οπότε, καλά κάνεις, επίπεδο ονειρεύεσαι....
...ευχήσου μόνο να μη γίνει η ανατίναξη κι από επίπεδος γίνει V4.... -
Αfου είναι έτσι θα βάλω στο αμάξι και καμιά κουτά Κινεζικά βαρελότα με programa οπότε η ανατίναξη θα είναι εντυπωσιακή,όπως αρμόζει σε ένα impreza my πρέζα(όπως λέει και ένας φίλος). Αν γίνει και το Πάσχα ακόμα καλλuτερα.
-
Απλώς αντί να γράψουμε τίποτα αξιόλογο στο τέλος θα γίνει ένα σεντόνι κύριος με βλακείες .Ήθελα να Ξερά έχει δει πολλά IMPREZA να καίγονται ;;;(ούτε αυτά με τα 700+HP).Η κάποιο αμάξι από τον BRETO να έχει έστω το παραμικρό ;;;έχω δει και πολλά forester με ICOM ούτε αυτά έχουν κάτι .ΚΑΤΑΡΧΉΝ ΝΑ POSTAREI ΜΟΝΌ ΟΠΟΊΟΣ ΈΧΕΙ ΑΜΆΞΙ ΚΑΙ ΌΧΙ ΚΑΡΟΤΣΆΚΙ και οποίος έχει κάτι σοβαρό να πει.AAAAAAAAAAAAAA με αποδείξεις οι κάτοχοι impreza είμαστε οι πιο μερακλήδες .Γιαυτό αντί να σκαρφίζεσαι ανατινάξεις και αλλά παλαβά κοιτά να κερδίσεις κάτι με τον απλό και ταπεινό τρόπο .
-
Εδω που τα λεμε παντως η ελληνικη πατεντα του 1600 τουρμπο δεν ηταν και πιο πετυχημενη.
-
Ακριβός αυτός είναι και Ο στόχος του ποστ.Για εμένα Ο πρώτος διαχωρισμός στα αμάξια γίνετε από το εργοστάσιο παραγωγής,δηλαδή το γερμανικό να φτιάχνετε Γερμανία το ιαπωνικό Ιαπωνία κτλ.Τώρα στο 1.6 TS αλλά και σε άλλο 2.0 είχε δεχτεί παρέμβαση μετά το FUJI HEAVY.Ειδικά στο 1.6 τα πράγματα ήταν απαράδεκτα.ΕΔΏ όμως όταν λεμέ μερακλήδες enooyme, εκτός των άλλων,ότι το θέμα εντοπιζόταν αμέσως από τους περισσότερουs μηχανικούς(χωρίς famfares) και με τις κατάλληλες παρεμβάσεις είχες κάτι, κατά την θεωρία ,ΤΟΠ
SUBARU impreza 1,6 Ts 2005.