-
Οτι ΠΡΕΠΕΙ να την παρεις ειναι σιγουρο.Αν ερθεις ποτε στο Ναυπλιο πηγαινε μια βολτα στη καραθωνα.Κατεβαινοντας η πρωτη μεγαλη στροφη,αριστερη.Δε μπορεις να καταλαβεις ετσι και σεβομαι οτι ξερεις περισσοτερα απο εμενα.Ειχες δικιο σε οτι ειπες αλλα μαλλον σκεφτεσαι με λανθασμενα δεδομενα.Μεινε στο οτι η αλφα ειναι κορυφαιο αυτοκινητο και καλη επιτυχια στο πρωταθλημα!
-
Σιγά ρε φίλε, που νομίζεις ότι μπήκες??????Απο την στιγμή που εσύ ο
ιδιος μας λες οτι δεν εχεις ξαναμπει σε αυτοκίνητο επιδοσεων........
Με κάτι τετοια σχολια οι Αλφαρομεακηδες νομιζουν οτι οδηγουν και
σοβαρο αυτοκινητο.. -
Καλημέρα!
Στο περιοδικό που κυκλοφορεί ο Νίκος Κουνίτης συγκρίνει την 156 GTA με το STi! Δείχνει ιεροσυλία, αλλά πρόκειται για εντελώς ρεαλιστική σύγκριση που δείχνει πως δεν αρκεί το όνομα και ένας καταπληκτικός κινητήρας που εκπέμπει σπάνιους ήχους ώστε να κατασκευάσεις ένα καλό αυτοκίνητο. Τέλειες οι 156 και 147 από 1600 μέχρι 2000 κ.εκ. αλλά μέχρις εκεί. Η σωστή λέξη είναι ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ. Πουθενά δεν δικαιολογεί το πλαίσιο τη χρήση 3 λιτρου κινητήρα που εκτοξεύει μάλιστα την τιμή χωρίς αντίσοιχα να ανεβάζει την ανδρεναλίνη.
Πριν ένα περίπου χρόνο μαζί με την 156 GTA δοκιμάσαμε στο Μπαλόκο και την 147 GTA. Είναι πιό ευέλικτη, δείχνει πιό φιλική αλλά μπορεί να σε τσακίσει σε γρήγορη καμπή αν κάνεις το λάθος. Η τελική έκδοση θα έχει βέβαια βελτιωθεί. θα παρουσιαστεί μεθαύριο στο Παρίσι θα τη δοκιμάσουμε στην Ιταλία στα μέσα Οκτωβρίου και πιστεύω στην Ελλάδα το Νοέμβριο. Μάλλον πρόκειται για αυτοκίνητο με θεωρητικό ενδιαφέρον.
Mιά χαρά είναι η 147-1,6-120 και βέβαια ακόμα καλύτερη για βόλτα η δίλιτρη. Με τον μικρό μάλιστα κινητήρα των 155 ίππων που αναπνέει καλύτερα χαμηλά.
ΣΧ
Υ.Γ. Πάντως εύγε για τη δημοσιογραφική επιτυχία. Να τους βρεις και να τους πείσεις να σε πάνε βόλτα. Σωστός!
Επέτρεψε μου, με την ευκαιρία. Μία στροφή των 120 χιλιομέτρων δεν είναι πλέον φουρκέτα... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μακαρι να ησουν μεσα.Θα καταλαβαινες τι παει να πει GTA!!!!! Μη με παρεξηγεις εσυ με το rally cup αλλα πιστευω οτι η αλφα ειναι καπως καλυτερη και ο οδηγος της σιγουρα ξερει τα ορια της καλυτερα απο τον καθενα.
Και φυσικά ούτε η GTA ούτε κανένα αυτοκίνητο δεν περνάει ΦΟΥΡΚΕΤΑ με 120. Καλά καλά ούτε οι Φόρμουλα 1 δεν το κάνουν! Και κάτι ακόμα. Όταν σου λέω πως εμείς σε φουρκέτα δεν μπαίνουμε με 120 ούτε στον αγώνα εννοώ πως δεν μπαίνουμε με τόσα ούτε στον ΑΓΩΝΑ!!!
Μήπως είναι σαν τις φουρκέτες στο Διακοφτό;; Ακόμη και έτσι να είναι 120 μου φαίνονται πολλά. Αλήθεια το cup με πόσα περνάει από εκεί;;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως ΦΟΥΡΚΕΤΑ που να περνάει με 120 δεν υπάρχει, γιατί πλέον θα ήταν τόσο γρήγορη στροφή που δεν θα χαρακτηριζόταν φουρκέτα!Όπως το ευθύγραμμο κομμάτι μεταξύ δύο στροφών αν έχει μήκος 1,5 μέτρο δεν ονομάζεται ευθεία.
Σωστό!!!
-
Οκ, να μπείς με 120 σε στροφή τρίτης εντάξει, αλλά σε φουρκέτα; Δηλαδή μπήκε στην φουρκέτα με τρίτη μισογεμάτη;
Αν εννοείς ως φουρκέτα την δεξιά στροφή πριν τη διασταύρωση για το Παλαμίδι τότε είναι σίγουρα παρατεταμένη τρίτη.
Στην κατηφόρα μετά υπάρχουν συνεχείς στροφές, αλλά τεχνικά δυο-τρεις είναι οι φουρκέτες. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Οκ, να μπείς με 120 σε στροφή τρίτης εντάξει, αλλά σε φουρκέτα; Δηλαδή μπήκε στην φουρκέτα με τρίτη μισογεμάτη;
Αν εννοείς ως φουρκέτα την δεξιά στροφή πριν τη διασταύρωση για το Παλαμίδι τότε είναι σίγουρα παρατεταμένη τρίτη.
Στην κατηφόρα μετά υπάρχουν συνεχείς στροφές, αλλά τεχνικά δυο-τρεις είναι οι φουρκέτες.Δεν μιλάει γι΄αυτή. Μιλάει για την κατηφορική αριστερή καταβαίνοντας για Καραθώνα που είναι οντως μορφής φουρκέτας, πολύ φαρδιά, αλλα επειμένω ότι κρατάει πάντα χώμα από τις βροχές και είναι πολύ γλιστερή.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καταρχην κανενας τους δεν ηξερε αγγλικα και φυσικα ουτε ελληνικα.Ολα αρχισαν οταν με ειδαν να βγαζω φωτογραφιες της 147,η οποια ηταν σταθμευμενη.Την χαζευα μεχρι που ηρθαν για να παρουν τα αυτοκινητα.Δηλωνοντας φανατικος αλφιστι και μετα απο μια δυσκολη επικοινωνια με νοηματα τους επεισα να με βαλουν συνοδηγο στην 147gta(το ονομα της οποιας μου το εγραψε στο τζαμι).Ναι ηταν η ιδια με αυτη που μου δειξατε.Δεν την εχω ξαναδει σε περιοδικο.γιατι δεν εχουν δημοσιευτει ακομα;Βλεπωντας την ημερομηνια εγγραφης καταλαβαινω οτι μιλαω με ανθρωπο των 4τροχων.Μηπως ξερετε ποτε θα γινει η επισημη παρουσιαση;Ποια η γνωμη σας για αυτα τα δυο αυτοκινητα;τα εχετε οδηγησει;
Δεν είμαι ανθρωπος των 4Τ . Η ημερομηνία εγγραφής έμεινε από τότε που άλλξε μορφή το φόρουμ. Απλώς με ενδιαφέρει το θέμα γιατί έχω ήδη μία 147. Στείλε μας και καμμιά φωτογραφία...
Γράψε μας κάτι για την δικιά σου 147.Τι μοντέλο είναι, τις εντυπώσεις και γενικά ο,τι εσύ νομίζεις.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Γράψε μας κάτι για την δικιά σου 147.Τι μοντέλο είναι, τις εντυπώσεις και γενικά ο,τι εσύ νομίζεις.Γεια σου thvarveris. Έχω γράψει παλαιότερα αρκετά για την 147. Μπορείς να τα δεις εδώ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=306
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=807Αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο ρώτα με.
Γενικά έιναι απόλυτα ικανιποιημένος από την αγορά της. Το μοναδικό πράγμα που με έχει εκνευρίσει είναι το φωτάκι του airbag που ανάβει χωρίς λόγο και αιτία και για να σβήσει πρέπει να γίνει reset στην αντιπροσωπία με τον Η/Υ. Έχει συμβεί 3 φορές και τώρα περιμένω το ανταλλακτικό για αλλαγή του σένσορα στο ερμπαγκ του τιμονιού. -
Ο χρήστης maf έγραψε:
Μήπως είναι σαν τις φουρκέτες στο Διακοφτό;; Ακόμη και έτσι να είναι 120 μου φαίνονται πολλά. Αλήθεια το cup με πόσα περνάει από εκεί;;Στο διακοφτό όπως ανεβαίνουμε έχει ένα τέρμα πατημένο κομμάτι διαρκείας. Μετά χωρίζει ο δρόμος είτε δεξιά (από εκεί πηγαίναμε παλιά στα Καλάβρυτα) ή ευθεία που πάει και η ειδική. 3-4 στροφές πιο επάνω έχει μια φουρκέτα δεξιά πολύ μεγάλης διαρκείας ανοιχτή. Ακριβώς χιλιόμετρα δεν μπορώ να σου πω, αφού το τελευταίο που κάνουμε είναι να κοιτάμε τα χιλιόμετρα (το κάναμε στην βαρετή ευθεία στους Λουσούς). Πάντως αυτή την στροφή την περάσαμε αρκετά γρήγορα. Πρέπει να την περάσαμε περίπου με 70 (ξαναλέω, εκτίμηση, δεν είδα όργανο), και δεν πιστεύω πως περνάει και πολύ παραπάνω. Σίγουρα πάντως περνάς με 2α.
-
Σεβαστες ολες οι αποψεις.Η συγκριση 156GTA και STi δεν πιστευω οτι ειναι ιεροσυλια αν και η αλφα δεν προσπαθησε να ανταγωνιστει αυτο και το EVO.CooperS δεν καταλαβα το 'οδηγησαμε'.Ησουν και εσυ εκει;Μην ξεχνας οτι στην Ιταλια το αυτοκινητο ειναι πολυ πιο φτηνο,οποτε μην σκεφτεσαι μονο απο την πλευρα της Ελλαδας.Το γεγονος οτι το πλαισιο δεν παιρνει τετρακινηση ειναι ενα μεγαλο μειον και εξ αρχης τοποθετει την GTA σε μειονεκτικη θεση εναντι των τετρακινητων.Και επιτελους !!!!χαλαρωστε με αυτη τη στροφη,ας την βαφτισουμε ΚΛΕΙΣΤΗ αριστερη.EVAN,για πες μας ποια εσυ θεωρεις σοβαρα αυτοκινητα;
-
Ο χρήστης Skarpias έγραψε:
Σεβαστες ολες οι αποψεις.Η συγκριση 156GTA και STi δεν πιστευω οτι ειναι ιεροσυλια αν και η αλφα δεν προσπαθησε να ανταγωνιστει αυτο και το EVO.CooperS δεν καταλαβα το 'οδηγησαμε'.Ησουν και εσυ εκει;Μην ξεχνας οτι στην Ιταλια το αυτοκινητο ειναι πολυ πιο φτηνο,οποτε μην σκεφτεσαι μονο απο την πλευρα της Ελλαδας.Το γεγονος οτι το πλαισιο δεν παιρνει τετρακινηση ειναι ενα μεγαλο μειον και εξ αρχης τοποθετει την GTA σε μειονεκτικη θεση εναντι των τετρακινητων.Και επιτελους !!!!χαλαρωστε με αυτη τη στροφη,ας την βαφτισουμε ΚΛΕΙΣΤΗ αριστερη.EVAN,για πες μας ποια εσυ θεωρεις σοβαρα αυτοκινητα;Για να σε βοηθήσω ο Coopers είναι ο Στρατής Χατζηπαναγιώτου, αναπληρωτής διευθυντής των 4ΤΡΟΧΩΝ ή αλλιώς STRATISINO των αγώνων αυτοκινήτου.Αλλάζει συχνά ψευδώνυμα, αλλά υπογράφει τα κειμενά του πάντα σαν Σ.Χ. Οπότε το ''οδηγήσαμε'' είναι γεγονός και όχι σχήμα λογου.
Alfa 147 Gta