-
-
Τα δικά μου Castrol Edge 5W-30 είναι VW Spec 504 00/507 00.
Στο site που παραθέτεις, βλέπω ότι:
VW 503.01
This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceded by the VW 504.00 specification.VW 507.00
Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ('PD') engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil.Άρα τα λάδια με spec 504 00 βγάζουν 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια; Αν ναι, μόλις μου έφτιαξες τη μέρα...
-
Nαι μπορείς θεωρητικά. Βασικά κοίτα λίγο αυτό
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf αλλά νομίζω πως είσαι ΟΚ. Έχεις συμπληρώσει καθόλου; -
Απειροελάχιστα, δεν καίει σχεδόν καθόλου.
-
Εφόσον τα χιλιόμετρα είναι σε αυτοκινητόδρομο χωρίς πολύ πίεση, δλδ με τα όρια 130 άντε 140, και δεν μιλάμε για πολλές μικρές διαδρομές τα κρατάς. Όταν τα άλλαξεις στείλε ένα δείγμα για ανάλυση να δούμε τι θα δείξει.
-
Κάπου είχε γραφεί εδώ μέσα το link της εταιρείας που κάνει τις αναλύσεις...μήπως το έχεις πρόχειρο;
-
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
σε παλιο τρακτερ που πολυ παλια οταν το ειχαμε παρει βαζαμε 30αρι λαδι
και αργοτερα 20-50
αν του βαλω λαδι 15-40 που γραφει οτι ενδεικνειται για βενζινοκινητηρες και πετραιλεοκινητηρες τι λετε να το βαλω?...Το ότι το λάδι λέει ότι κάνει για βενζίνη και πετρέλαιο δε σημαίνει τίποτα. Εκτός αν λέει συγκεκριμένες προδιαγραφές που καλύπτει. Και το ιξώδες δεν είναι ακριβώς προδιαγραφή αλλά χαρακτηριστικό. Το θέμα είναι να δεις τι λάδια γράφει ότι θέλει ο κινητήρας.... και σε προδιαγραφές και σε χαρακτηριστικά...
Μετά από όλα αυτά όμως δεν μπορώ παρά να σου πω ότι το πιθανότερο είναι ότι το σύγχρονο 15-40 (ή και 5-30 εφόσον είναι Α3) και τις προδιαγραφές θα καλύπτει και μάλλον πιο κατάλληλο από το 20-50 που βάζατε θα είναι αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση. Απλά να έχεις το νού σου μην τυχόν το καίει. Τότε η λύση δεν είναι να βάλεις πάλι 20-50 αλλά να φτιάξεις ό,τι φταίει. Α και καλύτερα να αποφύγεις τα πλήρως συνθετικά....όχι ότι υπάρχει περίπτωση να βρεις τέτοιο με 3,20.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
σε παλιο τρακτερ που πολυ παλια οταν το ειχαμε παρει βαζαμε 30αρι λαδι
και αργοτερα 20-50
αν του βαλω λαδι 15-40 που γραφει οτι ενδεικνειται για βενζινοκινητηρες και πετραιλεοκινητηρες τι λετε να το βαλω?...Το ότι το λάδι λέει ότι κάνει για βενζίνη και πετρέλαιο δε σημαίνει τίποτα. Εκτός αν λέει συγκεκριμένες προδιαγραφές που καλύπτει. Και το ιξώδες δεν είναι ακριβώς προδιαγραφή αλλά χαρακτηριστικό. Το θέμα είναι να δεις τι λάδια γράφει ότι θέλει ο κινητήρας.... και σε προδιαγραφές και σε χαρακτηριστικά...
Μετά από όλα αυτά όμως δεν μπορώ παρά να σου πω ότι το πιθανότερο είναι ότι το σύγχρονο 15-40 (ή και 5-30 εφόσον είναι Α3) και τις προδιαγραφές θα καλύπτει και μάλλον πιο κατάλληλο από το 20-50 που βάζατε θα είναι αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση. Απλά να έχεις το νού σου μην τυχόν το καίει. Τότε η λύση δεν είναι να βάλεις πάλι 20-50 αλλά να φτιάξεις ό,τι φταίει. Α και καλύτερα να αποφύγεις τα πλήρως συνθετικά....όχι ότι υπάρχει περίπτωση να βρεις τέτοιο με 3,20....Παλιο τρακτερ.
Οτι και να του βαλει δεν θα παθει τιποτα -
Σε φορτηγο 814 1992 (χωρις καταλυτη,ανευ euro) τωρα το χειμωνα αν μπει λαδι 15w/40 της GM θα λειτουργει σωστα η θα το καιει,υπαρχει περιπτωση να κολλησει ο κινητηρας (ειναι τα 140αλογα ατμοσφαιρικο με 270.000χλμ επισκευασμενο) επειδη αυτο το λαδι γραφει οτι κανει και για βενζινοκινητηρες και για πετρελαιοκινητηρες http://www.e-antallaktika.com.gr/gm-opel-oil-sae-15w-40-mineral-5lt-1942050.html
Πριν εβαζα ενα της Liqui molly 15w/40 χωρις προβληματα αλλα ειναι πολυ ακριβο πλεον αφου μιλαμε για 16λιτρα λαδι -
Μα καλά μέντιουμ είμαστε;;.... είναι δυνατόν να σου πει κάποιος αν θα κολλήσει ο κινητήρας??? Πού ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι, πως το λειτουργείς και αν ζεσταίνεται, μπορεί να το καίει ή να το χάνει όποιο και να βάλεις ή μπορεί να είναι έτοιμος να κολλήσει έτσι κι αλλιώς άσχετα από το λάδι. Ισχύουν και αυτά που είπα πιο πριν. Είναι οι προδιαγραφές του λαδιού και το ιξώδες μέσα σε αυτές που συνιστά ο κατασκευαστής? Επίσης μάλλον ισχύει και αυτό που είπε ο BILL33, ό,τι και να του βάλεις δε θα πάθει τίποτα....!
Και όταν λες χειμώνα εννοείς στην Αθήνα ή στο Νευροκόπι; Πάντως αν θέλεις κάτι σε -40 τότε το 15- στην εποχή μας θεωρείται υπερβολικό και ο μόνος λόγος ύπαρξής του είναι ότι είναι πολύ φτηνό. Σε επαγγελματικό που μπορεί να δουλεύει πολλές ώρες την ημέρα και δεν προλαβαίνει να κρυώσει όλη μέρα μπορεί να συμφέρει το καλό ακριβό λάδι γιατί βγάζει πολλά περισσότερα χλμ και έτσι και καλύτερο λάδι έχεις και γλυτώνεις και το χάσιμο χρόνου για αλλαγές λαδιών. Βέβαια αυτό καλό είναι να το έχεις μετρήσει με ανάλυση λαδιού για να ξέρεις αν σε συμφέρει. -
Aπο εδώ συνεχίζοντας,
...καθένας το χαβά του (**manosk - mirage **), οπότε και γώ το δικό μου.
Πάντα ήπια οδήγηση, με χιλιόμετρα μισά σε πόλη -μισά σε ΕΟ, σε 700άρι και 2λιτρο κοπμπρέσσορες, αλλά και σε 1000άρι - 1400άρι ατμοσφαιρικά:
1/ 10W-40 ημισυνθετικό.
2/ Αλλαγή στα 7-8.000 χλμ ή στους 18 μήνες, όποιο έρθει πρώτο και πάντα μαζί με αλλαγή φίλτρου.
3/ Σε κάθε αλλαγή, 20+ λεπτά ανοιχτή η ταπόβιδα στο κάρτερ, για να φύγει και η τελευταία σταγόνα.
4/ Αφού στραγγίσει, σήκωμα απο τη Χ πλευρά (αναλόγως στησίματος κινητήρα/κάρτερ), για στράγγισμα των τελευταίων 150-200ml που πάντα μένουν κάπου 'κρυμμένα'.Προφανώς , τα αλλάζω πάντα μόνος μου, λάδια ποτέ μαζί με το service !
2 φορές που ήμουν παρών σε αλλαγή, σε διαφορετικά συνεργεία, την τάπα την έκλεισαν ενώ ακόμα ψιλο-έτρεχε λάδι! -
Μα δεν κάνεις κάτι παράλογο. Ένα καλό ημισυνθετικό δεν έχει πρόβλημα να βγάλει 7-8κ χιλιόμετρα. Από την άλλη για τους 18 μήνες με κίνηση για μικρές αποστάσεις ειδικά με κρύο και σχετικά αυξημένη υγρασία προσωπικά θα διατηρούσα τις επιφυλάξεις μου κυρίως λόγω fuel dillution και υγρασίας που αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά του λαδιού.
Προσωπικά χρησιμοποιώ 5-40 συνθετικά για 10-12κ ή 12 μήνες παλιότερα χρησιμοποιούσα 10-40 ημί για 7-8κ ή 12 μήνες αλλά τα λάδια πάντα αλλάζονταν λόγω χιλιομέτρων. Πρέπει να στείλω και το δείγμα απο την τελευταία αλλαγή για ανάλυση -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Σε φορτηγο 814 1992 (χωρις καταλυτη,ανευ euro) τωρα το χειμωνα αν μπει λαδι 15w/40 της GM θα λειτουργει σωστα η θα το καιει,υπαρχει περιπτωση να κολλησει ο κινητηρας (ειναι τα 140αλογα ατμοσφαιρικο με 270.000χλμ επισκευασμενο) επειδη αυτο το λαδι γραφει οτι κανει και για βενζινοκινητηρες και για πετρελαιοκινητηρες http://www.e-antallaktika.com.gr/gm-opel-oil-sae-15w-40-mineral-5lt-1942050.html
Πριν εβαζα ενα της Liqui molly 15w/40 χωρις προβληματα αλλα ειναι πολυ ακριβο πλεον αφου μιλαμε για 16λιτρα λαδιΣε τετοιο φορτηγο καλυτερα να βαλεις λαδια για φορτηγα.Αυτα τα λαδια που αναφερεις νομιζω πως γραφουν για μικρους κινητηρες ντιζελ εννοωντας ΙΧ
-
Καλησπερα.
Δε ξερω αν υπαρχει αντιστοιχο θεμα για την καταναλωση λαδιου αλλα αν υπαρχει θα παρακαλεσω τους μοντς να το στειλουν εκει το ποστ.
Εχουμε και λεμε
Ford Focus 1.6 εκανε αλλαγη λαδιων πριν 9.000χλμ και ο δεικτης εχει φτασει στο μιν.Εκανα διαφορα διαγνωστικα οπως μου ειπε ενας μηχανικος δηλαδη παρατηρησα αν πεταει καπνιλα απο την εξατμιση το αυτοκινητο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο πατωντας γκαζιες αλλα το αμαξι μονο ασπρο καπνο εβγαζε και τιποτα αλλο.Τι μπορει να φταιει για αυτη τη καταναλωση λαδιου που γινεται?Το αμαξι εχει μονον 89.000χλμ και ειναι 7,5 χρονων.Μεχρι περυσι το αμαξι το οδηγουσε κυριως ο μπαμπας και μονο στη πολη.Τι μπορει να φταιει?Εχω ελεγξει με φακο και οσο μπορω φυσικα τον χωρο του κινητηρα αλλα φαινεται πως δεν εχει διαροες οσο εχω δει.Επισης το αμαξι ειχε πειρακια μεχρι προτεινος αλλα μιλαμε για πολλα πειρακια αλλα τα τελευταια 500χλμ γινονται αντιλιπτα μονο σε εκκινησεις σε ανηφορες και μονο που ζοριζεται ο κινητηρας.Επισης το αμαξι εχει κανει ολα του τα σερβις στην αντιπροσωπια μεχρι ωρας με τα λαδια και τα ανταλακτικα που προτεινει η ford.Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη δε θελω ο φοκιας μου να καιει λαδι.
Ευχαριστω.
-
Τι λάδια βάζεις;
ΥΓ: έλεγξε τα πυράκια σου, εκτός αν σχεδιάζεις να αλλάξεις μοτέρ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι λάδια βάζεις;ΥΓ: έλεγξε τα πυράκια σου, εκτός αν σχεδιάζεις να αλλάξεις μοτέρ.
Νομιζω η μαμα ford χρησιμοποει 5w30 ημισυνθετικα.Για τα πυρακια λογικα το αυτοκινητο θελει ενα ξεκαπνισμα σε ανοιχτο δρομο αλλα τωρα τελευταια δε κανει πλεον.Τα πυρακια μπορουν να προκαλεσουν σοβαρες ζημιες?
-
Ψιλά πράγματα
Μάθε πρώτα τι λάδια βάζεις. Όχι ότι και καμιά τρελή κατανάλωση λαδιού αυτή.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ψιλά πράγματαΜάθε πρώτα τι λάδια βάζεις. Όχι ότι και καμιά τρελή κατανάλωση λαδιού αυτή.
DA FACK.
Καποιοι λογικοι λογοι για πυρακια?Εκτος απο το καυσιμο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλησπερα.Δε ξερω αν υπαρχει αντιστοιχο θεμα για την καταναλωση λαδιου αλλα αν υπαρχει θα παρακαλεσω τους μοντς να το στειλουν εκει το ποστ.
Εχουμε και λεμε
Ford Focus 1.6 εκανε αλλαγη λαδιων πριν 9.000χλμ και ο δεικτης εχει φτασει στο μιν.Εκανα διαφορα διαγνωστικα οπως μου ειπε ενας μηχανικος δηλαδη παρατηρησα αν πεταει καπνιλα απο την εξατμιση το αυτοκινητο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο πατωντας γκαζιες αλλα το αμαξι μονο ασπρο καπνο εβγαζε και τιποτα αλλο.Τι μπορει να φταιει για αυτη τη καταναλωση λαδιου που γινεται?Το αμαξι εχει μονον 89.000χλμ και ειναι 7,5 χρονων.Μεχρι περυσι το αμαξι το οδηγουσε κυριως ο μπαμπας και μονο στη πολη.Τι μπορει να φταιει?Εχω ελεγξει με φακο και οσο μπορω φυσικα τον χωρο του κινητηρα αλλα φαινεται πως δεν εχει διαροες οσο εχω δει.Επισης το αμαξι ειχε πειρακια μεχρι προτεινος αλλα μιλαμε για πολλα πειρακια αλλα τα τελευταια 500χλμ γινονται αντιλιπτα μονο σε εκκινησεις σε ανηφορες και μονο που ζοριζεται ο κινητηρας.Επισης το αμαξι εχει κανει ολα του τα σερβις στην αντιπροσωπια μεχρι ωρας με τα λαδια και τα ανταλακτικα που προτεινει η ford.Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη δε θελω ο φοκιας μου να καιει λαδι.
Ευχαριστω.
το μοτέρ σου πρέπει να έχει λάδια 5-30 προδιαγραφών ford 913-b, Α1/Α5, ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ όμως όχι ACEA Α3.
για τα πειράκια, μήπως θέλεις μπουζί ? επίσης, αρκετά φόκους Ι, έχουν βγάλει βλάβες στον πολλαπλασιαστή ....
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]