-
Μικρομεσαίο από την Infiniti βασισμένο στις A/B Class:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... aid=162023
-
Μικρομεσαίο από την Infiniti βασισμένο στις A/B Class:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... aid=162023
-
Μικρομεσαίο από την Infiniti βασισμένο στις A/B Class:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... aid=162023
-
Θα εισαχθεί Ευρώπη; Φαντάζομαι ναι αν και δεν ξέρω αν αυτά τα αυτοκίνητα είναι ακόμα διαθέσιμα στην Ελλάδα. Ωραίο ακούγεται πάντως.
-
Διατίθενται κανονίκα τα Infiniti τα τελευταία 2 χρόνια και στην Ελλάδα. Την αντιπροσώπευση έχει ο Θεοχαράκης. Θεωρώ και αυτό, όταν κυκλοφορήσει, θα εισαχθεί κανονικά.
-
Λογικό τότε και μπορεί να καταφέρει και κάτι σε πωλήσεις. (Λιγότερα από CT)
-
Εξαρτάται απο τα κυβικά. Η Infiniti 'παίζει' με πολλά κυβικά. Το Lexus CT τουλάχιστον πήγε στα σχετικά και δικά μας 2000 κυβικά.
Ενα 3μισόλιτρο μικρομεσαίο ... κάπου στην μεση του Ατλαντικού θα σταματησει! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εξαρτάται απο τα κυβικά. Η Infiniti 'παίζει' με πολλά κυβικά. Το Lexus CT τουλάχιστον πήγε στα σχετικά και δικά μας 2000 κυβικά.
Ενα 3μισόλιτρο μικρομεσαίο ... κάπου στην μεση του Ατλαντικού θα σταματησει!Oύτε κι εκεί
-
Σωστά. Και εκεί άρχισε το downsizing και σε κυβισμούς και σε διαστάσεις.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εξαρτάται απο τα κυβικά. Η Infiniti 'παίζει' με πολλά κυβικά. Το Lexus CT τουλάχιστον πήγε στα σχετικά και δικά μας 2000 κυβικά...Το Lexus CT παρά την ονομασία του είναι 1800 και όχι 2000, αν ήταν δίλιτρο δε θα είχε απολύτως καμία τύχη πια εδώ...
-
1,8! Ακομα καλυτερα.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Μα αν δεν κάνω λάθος τη Lexus την έχει η Toyota και την Infinti η Nissan. Τις ανάγκες των ευρωπαικών αγορών τις ξέρουν πάνω κάτω. Και ξέρουν ότι με 3700 κυβικά δεν πας πουθενά ειδικά στα μικρομεσαία στην Ευρώπη. Κάτι μπορούν να κάνουν, άλλωστε μικρούς κινητήρες έχουν.
-
Νέες πληροφορίες για το μικρομεσαίο της Infiniti:
Infiniti (C-Segment)