Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μπαταριες FIAMM
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μπαταριες FIAMM
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    24
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Μ' αυτά που διαβάζω μάλλον τελικά μ'έκλεψε γνωστός μου 'μπαταριάς' που μου είχε βάλει κλειστή μπαταρία με 100 ευρώ (μάρκα δεν θυμάμαι, θα κοιτάξω).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickred last edited by

        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
        Με το σπρώξιμο περνάει άκαυτη βενζίνη και υπερθερμαίνει τον καταλύτη.

        και πως θα καταλαβω αν/οταν χαλασει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
          Με το σπρώξιμο περνάει άκαυτη βενζίνη και υπερθερμαίνει τον καταλύτη.

          Αν δεν δουλευει η τρομπα βενζινης (λογω μπαταριας) τοτε δεν κυκλοφορει και βενζινη,νομιζω δηλαδη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Και τότε πως παίρνει μπροστά ο κινητήρας?
            Πάντως σε μάνουαλ από starlet θυμάμαι πως πρότεινε να μην βάζουμε εμπρός με σπρώξιμο.
            Κάποιος πιο ειδικός να μας λύσει την απορία??

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gvala last edited by

              Κάπιο ρεύμα θα υπάρχει στην μπαταρία έτσι κι αλλοιώς. Όχι αρκετό για να γυρίσει την μίζα βέβαια.
              Επιπλέον όταν σπρώξεις και αφήσεις συμπλέκτη, η περιστροφή του κινητήρα γυρίζει και το δυναμό οπότε παράγεται το ρεύμα που απαιτείται (ανάφλεξη, έλεγχος μπεκ κ.λ.π.)!
              Αν χρειαστεί μερικά μέτρα μέχρι να πάρει μπρος ο κινητήρας τότε μπορεί να έχει περάσει μίγμα απο τους κυλίνδρους χωρίς να καεί και να έχει φτάσει στον καταλύτη. Όταν το αυτοκίνητο πάρει μπρος και ο καταλύτης αρχίσει να ζεσταίνεται, το μίγμα αυτό θα καεί μέσα στον καταλύτη, με άσχημες συνέπειες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr