-
Μ' αυτά που διαβάζω μάλλον τελικά μ'έκλεψε γνωστός μου 'μπαταριάς' που μου είχε βάλει κλειστή μπαταρία με 100 ευρώ (μάρκα δεν θυμάμαι, θα κοιτάξω).
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Με το σπρώξιμο περνάει άκαυτη βενζίνη και υπερθερμαίνει τον καταλύτη.και πως θα καταλαβω αν/οταν χαλασει?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Με το σπρώξιμο περνάει άκαυτη βενζίνη και υπερθερμαίνει τον καταλύτη.Αν δεν δουλευει η τρομπα βενζινης (λογω μπαταριας) τοτε δεν κυκλοφορει και βενζινη,νομιζω δηλαδη.
-
Και τότε πως παίρνει μπροστά ο κινητήρας?
Πάντως σε μάνουαλ από starlet θυμάμαι πως πρότεινε να μην βάζουμε εμπρός με σπρώξιμο.
Κάποιος πιο ειδικός να μας λύσει την απορία?? -
Κάπιο ρεύμα θα υπάρχει στην μπαταρία έτσι κι αλλοιώς. Όχι αρκετό για να γυρίσει την μίζα βέβαια.
Επιπλέον όταν σπρώξεις και αφήσεις συμπλέκτη, η περιστροφή του κινητήρα γυρίζει και το δυναμό οπότε παράγεται το ρεύμα που απαιτείται (ανάφλεξη, έλεγχος μπεκ κ.λ.π.)!
Αν χρειαστεί μερικά μέτρα μέχρι να πάρει μπρος ο κινητήρας τότε μπορεί να έχει περάσει μίγμα απο τους κυλίνδρους χωρίς να καεί και να έχει φτάσει στον καταλύτη. Όταν το αυτοκίνητο πάρει μπρος και ο καταλύτης αρχίσει να ζεσταίνεται, το μίγμα αυτό θα καεί μέσα στον καταλύτη, με άσχημες συνέπειες.
μπαταριες FIAMM