Ο χρήστης APR έγραψε:
Αφου τελειωσε κι αυτο το πρωταθλημα .....καλα παμε !
Αλλα τι να πω ρε παιδια ....μετα απ'αυτον τον αγωνα (32παλλαδιο) , ειχα την ελπιδα οτι θα διαβαζα **επι τελους **σε ενημερωση του αγωνα στα διαφορα μμε οτι νικητης αυτου του αγωνα ειναι ενα πληρωμα με ενα Ν2 που εκανε εκπληκτικα πραγματα .
Τι πραγματα δηλαδη ? ...χρονους και οδηγηση που εκτος οτι θα πρεπει να προβληματισουν ΟΛΟΥΣ μας ,κι αρχιζω με τους θεατες που δεν ξερουν τι βλεπουν το μεγαλυτερο ποσοστο (και μαλλον φταιει η γαλουχηση απ'τα μμε τα ειδικα) και συνεχιζω με τους νεους αγωνιζομενους που ακομα δεν εχουν εξαντλησει τις δυνατοτητες ενος απλου Ν1-Ν2 και βιαζοντε να φτιαξουν Α πιστευοντας οτι ειναι αξιοι να τα πανε ,που εδω εγω το εξηγω, οτι ετσι εκπληρουν μονον την ματαιοδοξια τους !
Αυτο το δειγμα του συνολου (πληρωμα-αυτοκινητο)και φυσικα μιλαω για το... Κυριατζη-Χ''παναγιωτου-saxo , θα πρεπει να ειναι ο στοχος καθε υγιους νεου και οχι μονον , (αν δεν ειναι συμπλεγματικος και ο 40αρης) που θελει να λεγεται οδηγος αγωνων , αγαπαει το σπορ αυτο , και θελει η μαλλον εχει αναγκη να .....ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ !
Εδω ,οτι και να πουν οι παραφιλολογοι και μονιμως δικαιολογουντες την ..... ξεβρακονοντε , εν ψυχρω !
Πρεπει να εχουμε ετοιμα 10-15 τουλαχιστον πληρωματα σαν κι αυτο του χρονου να σφαζοντε στο παρε -δωσε στις ειδικες ,και τοτε να περιμενουμε απ'την αρχη του σπορ , να μας -σας παρει στα σοβαρα σαν αγωνιζομενους που αξιζει να κανουν θυσιες καποιοι ανθωποι που θα ασχοληθουν .
αυτα προς το παρων .........
Επι τελους, ενα post που θα συμφωνησω και θα υπερθεματισω.
Πραγματι οι φιλοι Σωτηρης και Σπυρος εκαναν παλι απιστευτα πραγματα, με το ξεπερασμενο (γι'αυτους) Saxo.Δυο 5οι χρονοι γενικης (με ολους μεσα) και πολυ ψηλα στην γενικη.
Οι Τακης-Κωστας, αξιοι πρωτοι με περασματα καθαρα επαγγελματικα. Οι Στεφανος-Σπυρος στην θεση που τους αρμοζει, αναλογιζομενοι την μηδενικη εμπειρια απο ραλλυ του οδηγου. Οι Βασιλης-Βαγγελης, πολυ μπροστα απο πολλα καλυτερα αυτοκινητα και σε φοβερη κοντρα με τους βορειους Ζαχους οσο αυτοι ηταν μεσα στο παιχνιδι. Οι Βελανης-Βελανης εφεραν το γερμανικο τους οπλο εκει που του αρμοζει.Οι Κυριακοπουλος-Τριπιντης, παρ'ολο που κοψοχολιαστηκαν απο τα δυο επομενα 1600αρια, κατορθωσαν να κερδισουν την κλασση τους.Οι Πιτσος-Καραπαπαζης ελεγξαν τον συναγωνισμο και τον ρυθμο τους, ωστε να τερματισουν μεσα στην τετραδα των ιστορικων και να κερδισουν το πρωταθλημα. Τελος, οι φιλοι Συλλας-Βιγκος κατορθωσαν να τερματισουν (με προβλημα στο γκαζι) το πρωτο ραλλυ του οδηγου(επι τελους!) και να κερδισουν την Α/5. Η Red Bull τους παρακολουθει για την συνεχεια !!!
Οσο αφορα το ατυχημα των Κωσταντινου-Λεωνιδα, εχω να τονισω τρια πραγματα. α) Αναλογα με την σφοδροτητα του ατυχηματος, οι συνεπειες ηταν ελαχιστες. β) Τα μετρα της οργανωσης,αντιμετωπισης τετοιων καταστασεων, δουλεψαν υποδειγματικα. γ) Πρεπει οι θεατες να καταλαβουν οτι ενα αγωνιστικο αυτοκινητο (η εξαρτηματα αυτου) μπορουν να εξφενδονιστουν ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και οι ανθρωποι της οργανωσης που ειναι επιφορτησμενοι με την ασφαλεια, δεν τους κανουν υποδειξεις απλως για να τις κανουν, αλλα για να προστατευσουν το ξερο τους το κεφαλι.Το ιδιο, και σε μεγαλυτερο βαθμο, ισχυει και για τους φωτογραφους και καμεραμεν.
Φιλικα,
'el-em'