-
@dim8 δικό σου?
Πόσο καιρό το είχες? Τι καρτ ήταν? Μοτέρ?
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Αλλιώς τσάμπα γράφουμε...Αυτό είναι δεδομένο.
Χαλάμε και το τόπικ με τις καρτάρες και βιντεάρες.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
πρωτη φορα αγωνιστικο το 2001 σε μια πιστα κοντα στη χαλκιδα, γιατι?
Τελευταία φορά;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
Στον Ασπρόπυργο σου λέει παιδί μου...με νοικιάρικο
Θέλω να πιστευώ ότι αυτό το έγραψε μονο για το σκηνικό της καγκουριάς που καβάλησε ότι φράχτη υπήρχε και ότι γενικά κάποια στιγμή 'στα 20 χρόνια που έχει αναλύψει τον χώρο' οδήγησε ένα καρτ. Αλλιώς τσάμπα γράφουμε...
ο αλλος γιατι δεν μπορει να το καταλαβει? Τοσο δυσκολο ηταν?Θα μου πεις εδω δεν μπορει να καταλαβει τον βαθμο επικινδυνοτητας σε πιστα vs δημοσιο δρομο,τι ψαχνω εγω τωρα...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
πρωτη φορα αγωνιστικο το 2001 σε μια πιστα κοντα στη χαλκιδα, γιατι?
Τελευταία φορά;
πρεπει να ηταν καμια 4-5 χρονια πριν καβαλησεις νοικιαρικο.Γιατι ρωτας?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
πρωτη φορα αγωνιστικο το 2001 σε μια πιστα κοντα στη χαλκιδα, γιατι?
Τελευταία φορά;
πρεπει να ηταν καμια 4-5 χρονια πριν καβαλησεις νοικιαρικο.Γιατι ρωτας?
Γιατί υποψιάζομαι ότι η μοναδική σου επαφή με το καρτ ήταν καμιά 10άρα γύροι στην 'πίστα' της χαλκίδας με το 'αγωνιστικό' νοικιάρικο που είχε εκείνη την επόχη.... Κάνω λάθος;
-
Μάγος είσαι?
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Θα μου πεις εδω δεν μπορει να καταλαβει τον βαθμο επικινδυνοτητας σε πιστα vs δημοσιο δρομο,τι ψαχνω εγω τωρα...Δεν είπα κάτι τέτοιο. Η κουβέντα γίνεται για οδήγηση στη πίστα car vs kart. Άσε τον δρόμο εκεί που είναι. Στο δρόμο δεν είσαι μόνος σου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
@dim8 δικό σου?Πόσο καιρό το είχες? Τι καρτ ήταν? Μοτέρ?
Αλλιώς τσάμπα γράφουμε...
Αυτό είναι δεδομένο.
Χαλάμε και το τόπικ με τις καρτάρες και βιντεάρες.
Νικο σε παρακαλω μην το χαλας! Θελω να μαθω πολλα απο την εμπειρια σου με τα καρτ!
Θελω να αρχισουμε με το να μου εξηγησεις για την ''ταχυτητα προσφυσης''
Σε παρακαλω δωσε μου λιγο απο την πολυχρονη εμπειρια σου με το καρτ και το αυτοκινητο.Καληνυχτα σου Νικο,και να προσεχεις εκει με το καρτ με τα 80 χλμ στην κ3.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
πρωτη φορα αγωνιστικο το 2001 σε μια πιστα κοντα στη χαλκιδα, γιατι?
Τελευταία φορά;
πρεπει να ηταν καμια 4-5 χρονια πριν καβαλησεις νοικιαρικο.Γιατι ρωτας?
Γιατί υποψιάζομαι ότι η μοναδική σου επαφή με το καρτ ήταν καμιά 10άρα γύροι στην 'πίστα' της χαλκίδας με το 'αγωνιστικό' νοικιάρικο που είχε εκείνη την επόχη.... Κάνω λάθος;
Λαθος κανεις,αλλα επετρεψε μου να μην θελω να συζητησω παραπανω.Την εκαψε την συζητηση ο Νικος.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Έχεις οδηγήσει ποτέ κανονικό καρτ;
πρωτη φορα αγωνιστικο το 2001 σε μια πιστα κοντα στη χαλκιδα, γιατι?
Τελευταία φορά;
πρεπει να ηταν καμια 4-5 χρονια πριν καβαλησεις νοικιαρικο.Γιατι ρωτας?
Γιατί υποψιάζομαι ότι η μοναδική σου επαφή με το καρτ ήταν καμιά 10άρα γύροι στην 'πίστα' της χαλκίδας με το 'αγωνιστικό' νοικιάρικο που είχε εκείνη την επόχη.... Κάνω λάθος;
Λαθος κανεις,αλλα επετρεψε μου να μην θελω να συζητησω παραπανω.Την εκαψε την συζητηση ο Νικος.
Sure
Ο Νίκος την έκαψε τη συζήτηση.
ΟΤΑΝ/ΑΝ οδηγήσεις κανονικό καρτ ξαναμιλάμε. Γιατί προφανώς ούτε που το έχεις ακουμπήσει το σπορ και τσάμπα σπαταλάς τον χρόνο μου.
Μέχρι τότε συνέχισε τα σβουρίδια με 200άρες στον δρόμο αγκαλιά με κόμπρες.
Καλό πάσχα...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Καληνυχτα σου Νικο,και να προσεχεις εκει με το καρτ με τα 80 χλμ στην κ3.For the record...τα EVO εκεί στρίβουν με τα μισά.
Πχ:
vs
Καλό βράδυ.
-
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/photos/1817012/ το καρτακι αυτο ειναι μουφεξ η καλο????ειχαμε κανει μια σηζητηση αλλα δν ειχα πολυ πιασει....μου ξαναλετε τωρα....
-
Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/photos/1817012/ το καρτακι αυτο ειναι μουφεξ η καλο????ειχαμε κανει μια σηζητηση αλλα δν ειχα πολυ πιασει....μου ξαναλετε τωρα....Μακριά από σκαστά μοτέρ...
-
παντως τα 'αγωνιστικά' καρτ αδικουνται που έχουν το ίδιο όνομα με τους γκαζοτενεκέδες όπους τους λέει ο δημογέροντας του φόρουμ (=tuners) θα έπρεπε να λέγονται κάπως αλλιώς
πριν κάποιους μήνες είχε έρθει ένας καλός μου φίλος στη πίστα. έκανε με το ενοικιαζόμενο. Πέρασε μια χαρά Μετά του έδωσα να κάνει με το δικό μου δυο γύρους, γιατί σκεφτόταν σοβαρά να πάρει κ αυτός. έπαθε σοκ μετά από μέρες, μου εκμυστηρεύτηκε πως φοβήθηκε κ πως το βλέπει ταλαιπωρία να ταλαιπωρεί μυαλό κ σώμα με τα 'αγωνιστικά'. Κ όντως, βλέποντας τον στην πίστα, μετά τις δυο πρώτες στροφές ουσιαστικά πήγαινε ρελαντί. Στο δρόμο, οδηγεί ένα γιετι 1800αρι κ πηγαίνει σφαίρα πάντα. στις στροφές βέβαια δεν πιέζει κ πολύ φανατικά, όπως μου λένε όσοι έχουν μπει με αυτόν οδηγό.
Άρα το καρτ στην πραγματικότητα δεν είναι για όλους τους 'petrolhead' που βλέπουν φόρμουλα κτλ. Γιατί έχει πολύ σωματική κούραση όταν το οδηγείς αλλά κ πνευματική.
Αυτά τα γράφω, όχι για να συμμετέχω στην κουβέντα που γίνεται πιο πάνω, αλλά γιατί ως καινουργιος στο χώρο, πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε αν αξίζει να μπουν στο χώρο κτλ κ πραγματικά θέλω να τους εξηγήσω.
Από την άλλη, όπως διαπίστωσα κ εγώ την κυριακή που γύρναγα στο 50 λόγω καρμπυρατέρ, υπάρχει κ η πιο light χρήση του καρτ, που σχετικά ευχαριστιέσαι, δεν κουράζεσαι κ κάνεις την πλάκα σου. Κ αυτή η χρήση πάντως σε γεμίζει απειρως πιο πολύ από το να αμολιέσαι στους δρόμους κ σε στροφοδιαδρομές, με τη καρδιά στη κούλουρι κ σε υπερένταση για το τί θα βρεις στην έξοδο κάθε στροφής κ αν συναντήσεις καμιά λακουβα που πριν κανα μήνα που πέρναγες δεν υπήρχε (μην μιλήσω για τίποτα 'γραμμές' από πετρέλαια στο δρόμο, τωρα που εχουν αρχίσει να κάνουν ντελίβερι τα βενζινάδικα ).
Από εκεί κ πέρα, όλα επικίνδυνα είναι, αλλά το πάω γρήγορα σε ανοιχτές για όλους στροφοδιαδρομές σίγουρα είναι πιο επικίνδυνο από το καρτ. Αυτό δεν σημαίνει μειώνει το γεγονός πως για να πιέσεις στην πίστα στα όρια σου, θέλει αρχίδι@, αφού είναι πολλά τα g κ στο φρενάρισμα αλλά κ κυρίως στις στροφές -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/photos/1817012/ το καρτακι αυτο ειναι μουφεξ η καλο????ειχαμε κανει μια σηζητηση αλλα δν ειχα πολυ πιασει....μου ξαναλετε τωρα....
Μακριά από σκαστά μοτέρ...
σκαστό σημαίνει πως δεν εχει μίζα?
-
ευκολα δεν βαζεις μια μιζα????και κα8ε πιστα εχει μιζα....
-
Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
και κα8ε πιστα εχει μιζα....Χλωμό.
- ότι έχει ακριβώτερη (πιο συχνή) συντήρηση...
-
Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/gokarts/photos/1817012/ το καρτακι αυτο ειναι μουφεξ η καλο????ειχαμε κανει μια σηζητηση αλλα δν ειχα πολυ πιασει....μου ξαναλετε τωρα....Καλά λένε τα παιδιά. ΜΑΚΡΙΑ!!
Σου έχω πει...ένα είναι το καρτ: http://www.car.gr/classifieds/gokarts/view/1880192/
Το σασί είναι καινούριο, απάτητο και το μοτέρ πυροβολάει.
Ή πάρε αυτό ή τίποτα. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά, πάρτο...αλλιώς άστο μέχρι να έχεις χρήματα.
παντως τα 'αγωνιστικά' καρτ αδικουνται που έχουν το ίδιο όνομα με τους γκαζοτενεκέδες όπους τους λέει ο δημογέροντας του φόρουμ (=tuners) θα έπρεπε να λέγονται κάπως αλλιώς
πριν κάποιους μήνες είχε έρθει ένας καλός μου φίλος στη πίστα. έκανε με το ενοικιαζόμενο. Πέρασε μια χαρά Μετά του έδωσα να κάνει με το δικό μου δυο γύρους, γιατί σκεφτόταν σοβαρά να πάρει κ αυτός. έπαθε σοκ μετά από μέρες, μου εκμυστηρεύτηκε πως φοβήθηκε κ πως το βλέπει ταλαιπωρία να ταλαιπωρεί μυαλό κ σώμα με τα 'αγωνιστικά'. Κ όντως, βλέποντας τον στην πίστα, μετά τις δυο πρώτες στροφές ουσιαστικά πήγαινε ρελαντί. Στο δρόμο, οδηγεί ένα γιετι 1800αρι κ πηγαίνει σφαίρα πάντα. στις στροφές βέβαια δεν πιέζει κ πολύ φανατικά, όπως μου λένε όσοι έχουν μπει με αυτόν οδηγό.
Άρα το καρτ στην πραγματικότητα δεν είναι για όλους τους 'petrolhead' που βλέπουν φόρμουλα κτλ. Γιατί έχει πολύ σωματική κούραση όταν το οδηγείς αλλά κ πνευματική.
Αυτά τα γράφω, όχι για να συμμετέχω στην κουβέντα που γίνεται πιο πάνω, αλλά γιατί ως καινουργιος στο χώρο, πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε αν αξίζει να μπουν στο χώρο κτλ κ πραγματικά θέλω να τους εξηγήσω.
Από την άλλη, όπως διαπίστωσα κ εγώ την κυριακή που γύρναγα στο 50 λόγω καρμπυρατέρ, υπάρχει κ η πιο light χρήση του καρτ, που σχετικά ευχαριστιέσαι, δεν κουράζεσαι κ κάνεις την πλάκα σου. Κ αυτή η χρήση πάντως σε γεμίζει απειρως πιο πολύ από το να αμολιέσαι στους δρόμους κ σε στροφοδιαδρομές, με τη καρδιά στη κούλουρι κ σε υπερένταση για το τί θα βρεις στην έξοδο κάθε στροφής κ αν συναντήσεις καμιά λακουβα που πριν κανα μήνα που πέρναγες δεν υπήρχε (μην μιλήσω για τίποτα 'γραμμές' από πετρέλαια στο δρόμο, τωρα που εχουν αρχίσει να κάνουν ντελίβερι τα βενζινάδικα ).
Από εκεί κ πέρα, όλα επικίνδυνα είναι, αλλά το πάω γρήγορα σε ανοιχτές για όλους στροφοδιαδρομές σίγουρα είναι πιο επικίνδυνο από το καρτ. Αυτό δεν σημαίνει μειώνει το γεγονός πως για να πιέσεις στην πίστα στα όρια σου, θέλει αρχίδι@, αφού είναι πολλά τα g κ στο φρενάρισμα αλλά κ κυρίως στις στροφέςΤα είπες όλα! Πολύ σωστός!
Σκαστό = σπρωχτό = ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΑΑΑΑ ή γυμναστική αλλά δεν κάνεις καρτ.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Καληνυχτα σου Νικο,και να προσεχεις εκει με το καρτ με τα 80 χλμ στην κ3.
For the record...τα EVO εκεί στρίβουν με τα μισά.
Πχ:
vs
Καλό βράδυ.
τί λέμε τώρα
βάζω το δικό μου βίντεο, από τη πρώτη μέρα που έκανα καρτ, κάνοντας βέβαια γύρους 'αερα πατερα' όλα λάθη -
Κοίτα πως περνάς εσύ...και πως περνάει το EVO
Πιο αργό από τη καθυστέρηση είναι το ΕVO και κάνουν 'και καλά' αγώνα κι εσύ χαλαρή πρώτη προπόνηση.
Ρε τι πάθαμε βραδιάτικα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κοίτα πως περνάς εσύ...και πως περνάει το EVOΠιο αργό από τη καθυστέρηση είναι το ΕVO και κάνουν 'και καλά' αγώνα κι εσύ χαλαρή πρώτη προπόνηση.
Ρε τι πάθαμε βραδιάτικα...
Πάμε να στρίψουμε τέζα καμιά φουρκέτα με σλικ σε βρεγμένο;
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ