Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 40
    • 41
    • 17 / 41
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    165
    816
    16092
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης giorgos90 έγραψε:
      καλησμερα σε ολους θα ηθελα τη βοηθεια σας
      εχω μια 147 και απο τοτε που αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου στα 60000 χιλιομετρα
      μου κανει ενα θορυβο για 3-4 δευτερολεπτα λες και ειναι ντιζελοκινητο
      ο μαστορας εκει μου λεει πος δεν ειναι τιποτα και οτι σε λιγο και ρο θα στρωσει
      εχουν κανει 2000 χιλ απο τοτε και ακομα τα ιδια

      ευχαριστω εκ των προτερων[*][img]

      Ο μαστορας σου ειναι ασχετος.
      Ο μεταβλητος κανει τον θορυβο και επρεπε να στον αλλαξει μαζι με τους ιμαντες.Εσυ ελενξε να εχεις παντα την σωστη ποσοτητα λιπαντικου ,η χαμηλη σταθμη επιβαρύνει το προβλημα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • rocsta
        rocsta last edited by

        Ο χρήστης giorgos90 έγραψε:
        καλησμερα σε ολους θα ηθελα τη βοηθεια σας
        εχω μια 147 και απο τοτε που αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου στα 60000 χιλιομετρα
        μου κανει ενα θορυβο για 3-4 δευτερολεπτα λες και ειναι ντιζελοκινητο
        ο μαστορας εκει μου λεει πος δεν ειναι τιποτα και οτι σε λιγο και ρο θα στρωσει
        εχουν κανει 2000 χιλ απο τοτε και ακομα τα ιδια

        ευχαριστω εκ των προτερων

        Ή ο 'μάστορας' πρέπει να αλλάξει επάγγελμα, ή εσύ 'μάστορα'
        Μην το αφήνεις χωρίς λάδι στο max όπως λέει ο Βασίλης. Δεν είναι κάτι τραγικό πάντως που πρέπει να φτιαχτεί ΑΥΡΙΟ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panos3 last edited by

          ο μεταβλητος ειναι επρεπε να σου τον αλλαξει αφου ελυσε το αμαξι.ειναι κλασσικο προβλημα του ts,εχει βγαλει η alfa-romeo κιτ που επισκευαζεται χωρις να λυσεις τους ιμαντες.αλλαξε μηχανικο δεν τα κατεχει τα alfa romeo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos90 last edited by

            παιδια σημερα το πηγα σε αντιπροσωπεια της αλφα και μου ειπε οτι αν αλλαξουμε λαδια και φιλτρα θα στρωσει...
            μου εχει βαλει εννοιες ομως ενας γνωστος γιατι μου ειπε πως το ειχε παθει και αυτος και στην ουσια τον θορυβο του τον εκανε γιατι δεν ανεβαζε λαδια γρηγορα η μηχανη οταν ηταν κρυα και την εβαζε εμπρος

            τι να πω ρε π.... μου!!!!αν και η αντιπροσωπεια δεν μπορει να μου το λυσει θα το βαψω μπλε και θα το πεταξω στη θαλασσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης giorgos90 έγραψε:
              παιδια σημερα το πηγα σε αντιπροσωπεια της αλφα και μου ειπε οτι αν αλλαξουμε λαδια και φιλτρα θα στρωσει...
              μου εχει βαλει εννοιες ομως ενας γνωστος γιατι μου ειπε πως το ειχε παθει και αυτος και στην ουσια τον θορυβο του τον εκανε γιατι δεν ανεβαζε λαδια γρηγορα η μηχανη οταν ηταν κρυα και την εβαζε εμπρος

              τι να πω ρε π.... μου!!!!αν και η αντιπροσωπεια δεν μπορει να μου το λυσει θα το βαψω μπλε και θα το πεταξω στη θαλασσα

              Ο μεταβλητος στεγνωνει απο λαδι οταν ειναι σβηστη η μηχανη οποτε μεχρι να γεμισει παλι λαδι κανει αυτον τον θορυβο.Ο γνωστος σου εχει εν μερη δικιο.Αν δεν εχεις βαλει καποιο εξαιρετικα χοντρο λαδι και λαθος τυπο φιλτρου λαδιου δεν βλεπω πως η αλλαγη της αντιπροσωπειας θα κανει δουλεια.
              Παντως ουσιαστικο προβλημα δεν ειναι .Σε αλλα αμαξια αν το αφησεις καιρο σβηστο ακουγονται οι βαλβιδες μεχρι να γεμισουν λαδι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greek last edited by

                Μεταβλητός ειναι λέμε.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitris90 last edited by

                  Καλησπέρα!

                  help!
                  έχω την 147 με 105 ίππους χωρίς μεταβλητό.
                  στα ποσο αλλαζω τον ιμάντα?45.000 ή 60.000.
                  έχω κάνει 47.000 και προσπαθώ να το τρενάρω για οικονομικούς λόγους.

                  ευχαριστω΄!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Πας και τον αλλάζεις αύριο κιόλας!!! Φίλος με 147 πήρε το μοτέρ στο χέρι στα 50.000 επειδή δεν άλλαξε εγκαίρως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris90 last edited by

                      με σκοτώνεις αλλά σ ευχαριστώ!! θα γενήσω χρηματα και θα πάω αναγκαστικα μην μ καεί κανα μοτερ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        απο τη στιγμη που εχει βαλει καποιο επωνυμο ιμαντα κραταει για 60.000χλμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitris90 last edited by

                          ιδέα δεν έχω τι ιμαντα έχει πάνω..μεταχειρισμενο το εχω πάρει το αμάξι..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης r200 έγραψε:
                            απο τη στιγμη που εχει βαλει καποιο επωνυμο ιμαντα κραταει για 60.000χλμ

                            Στην περίπτωση που ανέφερα, ο μανίσιος ιμάντας έσπασε. Για αυτό άλλωστε νομίζω άλλαξε από τα 60 στα 45 χιλ. χλμ το διάστημα αλλαγής ιμάντα στους TS.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              Σε αυτο το πραγμα παιζουν πολλα οπως αστοχια υλικου στον ιμαντα χρονισμου,υπερβολικα τεντωμενος ιμαντας,αγριεμενο γραναζι (εκκεντροφορου) με ολα αυτα την προωρη κοπη του ιμαντα
                              δεν δισταζω να πω οτι μου κοπηκε ιμαντας χρονισμου απο υπερβολικο τεντωμα στα 40.000χλμ αλλα οφειλονταν σε λαθος του μηχανικου απο το υπερβολικο τεντωμα ο ιμαντας χρονισμου μετα απο 500-1000χλμ αρχισε να παραγει εναν περιεργο ηχο που τοτε με κατα επανηλλειμενες επισκεψεις στο μηχανικο πιστευε οτι ακουγονταν ο ιμαντας του υδραυλικου τιμονιου (αλλαχθηκε) επειτα πιστευε οτι ακουγονταν η αντλια του υδραυλικου τιμονιου('μη φοβασαι δεν ειναι τιποτα η αντλια του υδραυλικου τιμονιου ακουγεται δεν ειναι τιποτα αφου δεν εχει πεσει η αποδοση') και κοπηκε επειτα απο 40.000χλμ και αλλαχτηκαν 4 βαλβιδες στραβωμενες
                              η εργοστασιακη προδιαγραφη του ιμαντα χρονισμου ειναι να αντικαθισταται καθε 80.000χλμ, τον αντικαθιστω καθε 60.000χλμ και προτιμω τον top στην κατηγορια για ιμαντες χρονισμου GATES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Λες να ήταν λάθος τέντωμα από το εργοστάσιο και να έσπασε στις 50κ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitris90 last edited by

                                  Ευχαριστώ για τις γνώμες σας κατ αρχας.
                                  Εγώ νόμιζα οτι οι ιμαντες αλλάζουν κάθε 60 αλλά σήμερα μ παν οτι στις alfa romeo θελει στις 45.
                                  Και τώρα προσπαθώ να δω αν ισχυει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    Πιστευω οτι οι ιμαντες χρονισμου ειναι κατασκευασμενοι για να αντεχουν τις πιεσεις που μεταφερει ο στροφαλος προς τους εκκεντροφορους ποσο μαλιστα ο εργοστασιακος που εχουν γινει αρκετες δοκιμες και προκυπτει ενα ασφαλες νουμερο
                                    Ναι με συζητηση με μηχανικο ο ιμαντας κοβεται προωρα κατα 95% απο υπερβολικο τεντωμα βεβαια το προβλημα λυθηκε με τους αυτοματους τεντωτηρες αλλα τι να το κανεις (πηγα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο vaggroup να αλλαξει ιμαντα σε 16βαλβιδο αλλης μαρκας και τον τεντωσε μεχρι τα 'μπονια' ελεος εναν ιμαντα χρονισμου δεν ξερουν να τεντωνουν)
                                    Τα Alfa Romeotwinspark ηταν και θα ειναι απο τα πιο γρηγορα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στη αγορα δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο λογος που μειωνει την ζωη του ιμαντα στο τεντωμα του ιμαντα ειναι η 'χρυση τομη'
                                    Απο μαρκα ιμαντες δεν το συζητω για τον αγγλικο τον Gates απεφυγε τον γερμανικο Flennor σε μερικα μοντελ υπαρχει προβλημα στην εγκατασταση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greek last edited by

                                      Πέρα από τα χιλιόμετρα μετράει και η ηλικία . Οπότε , ακόμα και αν δεν έχεις τα χιλιόμετρα , καλύτερα να το αλλάξεις το συντομότερο καθώς τα λεφτά για το σερβις ειναι σαφώς λιγότερα από το πάρεις μηχανή στο χέρι..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikosousan last edited by

                                        Εχω ενα fiataki punto 2001(16v 1300cc) μοντελο.το manual γραφει ελεγχο στα 60.000κμ του ιμαντα και αντικατασταση στα 120.000κμ.τωρα εχω 106.000 και η αντικατασταση ειχε γινει στα 65.000 το 2006 ομως..πρεπει να το αλλαξω αμεσα?τι λετε?και αν εχει καποιος Pounto αν ξερει ας μας πει και το κοστος..!ευχαριστω!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
                                          Εχω ενα fiataki punto 2001(16v 1300cc) μοντελο.το manual γραφει ελεγχο στα 60.000κμ του ιμαντα και αντικατασταση στα 120.000κμ.τωρα εχω 106.000 και η αντικατασταση ειχε γινει στα 65.000 το 2006 ομως..πρεπει να το αλλαξω αμεσα?τι λετε?και αν εχει καποιος Pounto αν ξερει ας μας πει και το κοστος..!ευχαριστω!


                                          Το ολιγότερε που αλλάζοντα οι ιμάντες είναι 65000 χιλιόμετρα, μα οριοθετείτε από τον κατασκευαστή. Τα τρία και έως πέντε χρόνια τα βάζω σαν ανώτατο όριο παραμονής του ιμάντα στο αυτοκίνητο.
                                          Είναι σίγουρο, το που τα κάνει τα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο είναι καταλυτικό. Διότι 10 χιλιόμετρα 1 – 2α είναι τουλάχιστον 25 πραγματικά…..
                                          Εάν το αυτοκίνητο σου έχει μηχανή 188Α4000 ο ιμάντας σου κάνει 23,91 ανωτάτη λιανική μετα φόρου.
                                          Εάν θέλετε να εξυπηρετήστε από αυτούς που γνωρίζουν στης ενότητες, καλό είναι να δίνετε όσο το δυνατόν ποιο πλήρεις εικόνες.
                                          Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                            Πιστευω οτι οι ιμαντες χρονισμου ειναι κατασκευασμενοι για να αντεχουν τις πιεσεις που μεταφερει ο στροφαλος προς τους εκκεντροφορους ποσο μαλιστα ο εργοστασιακος που εχουν γινει αρκετες δοκιμες και προκυπτει ενα ασφαλες νουμερο
                                            Ναι με συζητηση με μηχανικο ο ιμαντας κοβεται προωρα κατα 95% απο υπερβολικο τεντωμα βεβαια το προβλημα λυθηκε με τους αυτοματους τεντωτηρες αλλα τι να το κανεις (πηγα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο vaggroup να αλλαξει ιμαντα σε 16βαλβιδο αλλης μαρκας και τον τεντωσε μεχρι τα 'μπονια' ελεος εναν ιμαντα χρονισμου δεν ξερουν να τεντωνουν)
                                            Τα Alfa Romeotwinspark ηταν και θα ειναι απο τα πιο γρηγορα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στη αγορα δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο λογος που μειωνει την ζωη του ιμαντα στο τεντωμα του ιμαντα ειναι η 'χρυση τομη'
                                            Απο μαρκα ιμαντες δεν το συζητω για τον αγγλικο τον Gates απεφυγε τον γερμανικο Flennor σε μερικα μοντελ υπαρχει προβλημα στην εγκατασταση


                                            Η ένια της λέξης ‘μπούνια’, είναι ανύπαρκτη, όταν υπάρχουν εργαλεία….
                                            Το εργαλείο εντοπίζει και την ορθότητα του εντατήρα. Μην πηγαίνετε σε συνεργεία που δουλεύουν όπως δούλευε ο παππούς μου.
                                            Ένας χαλαρός ιμάντας, θα ‘πηδήξει’ δόντια, και μπορεί να πάρουμε στραβές βαλβίδες.
                                            Ένα μπούνια σφίξιμο σε vag, παίρνουμε την αντλία νερού στα χέρια……
                                            Μια ‘χαλαρή’ η ‘μπούνια’ ρύθμιση, μειώνει την ζωή του όποιου ιμάντα.
                                            Είναι κρίμα όταν υπάρχει ρυθμιστής με 140ε, να μην υπάρχει σε κάθε συνεργείο.
                                            Antonis-team.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 17 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr