-
Πως μπορώ να καταλάβω εάν είναι τρύπιο το ψυγείο ή το δοχείο αντιψυκτικού; Μπορεί να είναι κάτι άλλο κ χάνεται το παραφλού;
-
Πως μπορώ να καταλάβω εάν είναι τρύπιο το ψυγείο ή το δοχείο αντιψυκτικού; Μπορεί να είναι κάτι άλλο κ χάνεται το παραφλού;
-
Πως μπορώ να καταλάβω εάν είναι τρύπιο το ψυγείο ή το δοχείο αντιψυκτικού; Μπορεί να είναι κάτι άλλο κ χάνεται το παραφλού;
-
φλατζα τα λαδια ειναι καθαρα?
-
τα λάδια είναι μαύρα
φλάτζα πού;
τι να τσεκάρω και πως να σιγουρέψω τί φταίει; -
Μπερδευει το ρελαντί οταν βάζεις μπροστά το πρωί ή οταν ειναι κρύο το μοτέρ ? Συνήθως υποδηλώνει υγρασία σε κάποιο κύλινδρο από φλάντζα η οποία φευγει οταν ζεσταθει η μηχανή ( το καιει δηλαδη) αλλα οταν ειναι κρυο κοβει ο κυλινδρος.
Τσέκαρε επισης για κοιλιδες ή λεκέδες στο μοτερ για τυχόν διαροές από σωληνάκια αλλά και στο δοχείο νερού γιατι αν εχει ραγίσει , ανοιγει μονο οταν ειναι πολύ ζεστό λόγω πιεσης. Πχ στα Fiesta ειναι αναλώσιμο σαν τα λάδια , κάθε 5κ αλλαζεις και 1.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Πως μπορώ να καταλάβω εάν είναι τρύπιο το ψυγείο ή το δοχείο αντιψυκτικού; Μπορεί να είναι κάτι άλλο κ χάνεται το παραφλού;Πανε σε ενα συνεργειο που εχουν ειδικο πρεσακι με πολλα διαφορετικα καπακια για να προσαρμοστει στο ψυγειο σου η στο δοχειο διαστολης και πρεσαροντας το λιγο στην πιεση που δουλευει θα δει ο μηχανικος απο που εχει διαροη.Ετσι και εγω εχανα παραφλου και δεν μπορουσα οπτικα να βρω απο που γιατι εχανε μονο σε συνθηκες πιεσης (οταν πχ δουλευει).Και ηταν τοσο μικρη η διαροη που εξατμιζονταν(στεγνωνε) στο επιμαχο σημειο χωρις να σταζει για να το ανακαλυψω.Ηταν ενα χαλαρο κολαρο.
-
να πω κι εγώ μια όχι πολύ πιθανή, αλλά εφιαλτική εκδοχή: Διαρροή στο ψυγείο καλοριφέρ.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μπερδευει το ρελαντί οταν βάζεις μπροστά το πρωί ή οταν ειναι κρύο το μοτέρ ? Συνήθως υποδηλώνει υγρασία σε κάποιο κύλινδρο από φλάντζα η οποία φευγει οταν ζεσταθει η μηχανή ( το καιει δηλαδη) αλλα οταν ειναι κρυο κοβει ο κυλινδρος.Τσέκαρε επισης για κοιλιδες ή λεκέδες στο μοτερ για τυχόν διαροές από σωληνάκια αλλά και στο δοχείο νερού γιατι αν εχει ραγίσει , ανοιγει μονο οταν ειναι πολύ ζεστό λόγω πιεσης. Πχ στα Fiesta ειναι αναλώσιμο σαν τα λάδια , κάθε 5κ αλλαζεις και 1.
Εμενα το κανει συνεχως αυτο οταν γενικοτερα ειναι κρυος ο κινητηρας.Αλλα δεν χανω νερα απο το ψυγειο.Απλα ειναι 26 ετων απειραχτο με καρμπυλατερ και χειροκινητο τσοκ.( Το μοναδικο πραγμα που ζηλευω στα συγχρονα αυτοκινητα. Ενα ησυχο στρωτο και ηρεμο ρελαντι τα κρυα πρωινα.Το ξερω οτι ειμαι εκτος θεματος αλλα εγω την ζηλεια μου την ειπα
-
δεν εχουν ολα τα συγχρονα αυτοκινητα ηρεμο και στρωτο ρελαντι, τα περισσοτερα θα ελεγα οτι ειναι κακορυθμισμενο το ρελαντι οταν ειναι κρυο
avensis 2004 οταν κανει πρωινη εκκινηση ξεκινα με 1800στρ. και σταθεροποιειται 1.300-1.500στρ. μεχρι να πιασει θεμοκρασια αντε να κανεις αλλαγη απο 1η σε 2α χωρις να κουρεψεις το γραναζι της 2ας με τοσο υψηλο ρελαντι
απο τα πιο καλορυθμισμενα ρελαντι εχουν τα ατμοσφαιρικα του Vag group και εχουν 1.050στρ. στην πρωινη εκκινηση και μολις πιασει 50 βαθμους κατεβαινει 700στρ. αυτο θεωρω καλορυθμισμενο ρελαντι λειτουργιας χωρις κραδασμους και ανετες αλλαγες ταχυτητων -
Ελπίζω οτι δε μιλάς για το Μινι.
Όταν χτυπησα το καμπανάκι πριν λίγους μήνες που ανέφερες υπερβολική κατανάλωση λαδιού, ήμουν ο κακεντρεχής που ψάχνω ευκαιρία να στην πω. Αν μιλάμε λοιπόν για το ίδιο αυτοκίνητο, τότε δεν είναι καθόλου καλό σημάδι. Χαμένα και μαυρισμένα λάδια, χαμένο παραφλού, περίεργες -κατά πώς λες- αντιδράσεις κοντά στον κόφτη*, μπορεί να σημαίνουν πρόβλημα στη φλάτζα ή/και σε βαλβίδες/ελατήρια/δενξέρωγωτιάλλο. Ίσως καλό θα ήταν να κάνεις μια μέτρηση συμπίεσης και ρύπων πριν καταλήξεις σε πιο δραστικά και επώδυνα οικονομικώς μέτρα, όπως το να ανοιχτεί καπάκι και να μπεις σε άλλες διαδικασίες. Αυτοί οι δυο έλεγχοι θα δείξουν αν υπάρχει κάποιο σοβαρό θέμα με τον κινητήρα σου (που μακάρι να μην...) και από κει και πέρα βλέποντας και κάνοντας.
*προσωπικά πιστευω οτι είναι λάθος σου να κυνηγάς τον κόφτη όταν έχεις υποψία προβλήματος, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και θα με ξαναπεις κακό.
-
Τελικά παιδιά ήταν ο θερμοστάτης, σας ευχαριστώ όλους πάντως για τις συμβουλές και το ενδιαφέρον σας, ακόμα κ τον καταστοφολόγο Taurus. Όσο για το θέμα κατανάλωση λαδιών Taurus, τη συμπίεση των ρύπων την έχω ελέγξει κ ήταν απολύτως φυσιολογική, επίσης δεν 'κυνηγάω' το κόφτη, απλώς έτυχε μια φορά να το φτάσω εκεί κ με ξένισε η συμπεριφορά του. Κακό σε λέω από καιρό τώρα αλλά συνεχίζεις να είσαι. Άκου 'κυνηγάω' το κόφτη, ωραία λέξη χρησιμοποιείς και έχεις κ την πεποίθηση πως το κάνω, μόνο ένας βλάκας κυνηγάει κόφτες, αλλά αυτό πιστεύεις για μένα, γιαυτό κ εγώ σε λέω κακό; Έχω άδικο;
-
Δεν υπάρχει 'συμπίεση των ρύπων' υπάρχει 'μέτρηση συμπίεσης' και 'μέτρηση ρύπων'.
Και βεβαια έχεις άδικο, γιατί όταν λες οτι ως τώρα ο κόφτης έκανε 'ρατατα' και τώρα κάνει 'ταρατατα', σημαίνει οτι τον επισκέφτεσαι παραπάνω από σπάνια.
Όσο για την απώλεια υγρών ψύξης, μου κάνει λίγο εντύπωση να ειναι απλά ο θερμοστάτης, εκτός αν ειχε διαρροή από εκεί. Η συνηθέστερη όμως βλάβη για έναν θερμοστάτη ειναι να κολλήσει κλειστός ή ανοιχτός. Μακάρι να μην ειναι τίποτε άλλο, αλλά όταν λες χάνω λάδια, τα οποια ειναι μαυρα και τώρα χάνω και υγρά, τίποτα από τα παραπάνω δεν ειναι ενθαρυντικό. Αν αυτό το λες καταστροφολογία, εγώ θα σου πω wake up and smell the coffee, είναι κοινή λογική για όποιον κατέχει έστω και κάποια λίγα πράγματα περί αυτοκινήτων.
Τεσπα η δική μου συμβουλή θα ήταν να τα ξανατσεκάρεις, γιατί μπορεί ο θερμοστάτης να ειναι απλά ένα μέρος του προβλήματος, ελπίζοντας πάντα οτι ήταν όλο το πρόβλημα, για να τελειώνει η ιστορία. Στο τονίζω όμως ακόμα μια φορά οτι ΣΥΝΗΘΩΣ δεν υπάρχει διαρροή από εκεί, οπότε ειναι κάπως αφύσικο να χάνεις παραφλού από τον θερμοστάτη.
-
Έτσι απλά για την ιστορία ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ και ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ είναι από τις συνηθέστερες βλάβες στα mini και είναι και οι δύο υπεύθυνες για την απώλεια παραφλού και ναι από το θερμοστάτη υπήρχε η διαρροή.
Σ'ευχαριστώ που με διορθώνεις γιατί βελτιώνομαι, από την άλλη η μεγάλη σου αυτή 'τάση' να ξέρεις πως καταμαρτυρεί πολλά.
Peace man -
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Έ... από την άλλη η μεγάλη σου αυτή 'τάση' να ξέρεις πως καταμαρτυρεί πολλά. -
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
:fryingpan:Αγάπη μου μην γίνεσαι βίαιη
(δεν φταίω εγώ για το θηλυκό γένος, διάλεξε ώς όπλο το τηγάνι, αν και για να είμαι αντικειμενικός εάν υπήρχε και πλάστης θα χρησιμοποιούσε κ αυτόν ) -
Θα τραβήξει πολύ το ερωτικό σας καυγαδάκι; Get a room ή βρείτε τα με πμ.
-
το δικο μου εχανε παραφλου απο το θερμοστατη!!ποσο κανει ενας θερμοστατης mini cooper s??στην αντιπροσωπεια μου ειπαν 150 ολα μαζι!!ειναι πολλα??θα το βρω φτηνοτερα??
ειναι δυσκολη επισκευη..?? -
Tι εννοείς όλα μαζί? Αλλάζουν και κάτι άλλο ή ανταλλακτικό και εργασία? Λίγα δεν τα λες. Ούτε καν νορμάλ τιμή.
χάνει παραφλού