Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 33 / 36
    WRC
    62
    720
    1197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim8 last edited by

      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

      δλδ θες να πεις οτι με ενα σπλιτ που εβλεπε ο οζιε ελεγχε 4 δευτερα ετσι ανετα?

      Ναι γιατι σου κανει εντυπωση?Σε καθε ειδικη το εκανε αυτο εαν παρατηρησεις προσεκτικα ποτε γινοταν η διαφορα.
      Εδω στα πρωτα σπλιτ εχανε πχ 0,9 του δευτερολεπτου και στο επομενο ηταν 1 εμπρος.Αυτο παιχτηκε σε σχεδον ολες τις ειδικες.Ο Οζιε ξεκινουσε σχετικα αργα,και μολις εβλεπε σπλιτ του σορδο στο - απο αυτον στο επομενο ηταν αυτος γρηγοροτερος.Παγκοσμιοι ειναι Δημητρη.

      ο λατβαλα ξεκιναγε πιο πισω οποτε ,οπως εγραψα πιο πανω πιεζε πολυ πιο ανετα απο το ζευγος σορντο οζιε....

      Πως πιεζε πιο πολυ αφου δεν ειχε να κερδισει τιποτα,και ενω ηξερε πως θα πεσουν οι εντολες για να πεσει πισω απο τον Μικο?
      οι αλλοι στον πολεμο(οπως λες) για την γενικη και ο Λατβαλα επαιρνε τις ειδικες απο τους αποδεδειγμενα καλους στην ασφαλτο Οζιε και σορδο?
      Απλα ο Οζιε ελεγχε ευκολα τον Σορδο.Για αυτο και εβλεπες τον Λατβαλα εμπρος του.
      Εκτος και αν εννοεις οτι ο Λατβαλα ειναι γρηγοροτερος στην ασφαλτο απο τον Οζιε,και τοσο καλυτερος που ενω δεν κυνηγα τιποτα του παιρνει ολες σχεδον τις ειδικες.

      θα μας μεινουν ερωτηματα εως την ισπανια!!!

      εμενα δεν μου εχουν μεινει ερωτηματικα παντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amaxopoulos last edited by

        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

        δλδ θες να πεις οτι με ενα σπλιτ που εβλεπε ο οζιε ελεγχε 4 δευτερα ετσι ανετα?

        Ναι γιατι σου κανει εντυπωση?Σε καθε ειδικη το εκανε αυτο εαν παρατηρησεις προσεκτικα ποτε γινοταν η διαφορα.
        Εδω στα πρωτα σπλιτ εχανε πχ 0,9 του δευτερολεπτου και στο επομενο ηταν 1 εμπρος.Αυτο παιχτηκε σε σχεδον ολες τις ειδικες.Ο Οζιε ξεκινουσε σχετικα αργα,και μολις εβλεπε σπλιτ του σορδο στο - απο αυτον στο επομενο ηταν αυτος γρηγοροτερος.Παγκοσμιοι ειναι Δημητρη.

        ο λατβαλα ξεκιναγε πιο πισω οποτε ,οπως εγραψα πιο πανω πιεζε πολυ πιο ανετα απο το ζευγος σορντο οζιε....

        Πως πιεζε πιο πολυ αφου δεν ειχε να κερδισει τιποτα,και ενω ηξερε πως θα πεσουν οι εντολες για να πεσει πισω απο τον Μικο?
        οι αλλοι στον πολεμο(οπως λες) για την γενικη και ο Λατβαλα επαιρνε τις ειδικες απο τους αποδεδειγμενα καλους στην ασφαλτο Οζιε και σορδο?
        Απλα ο Οζιε ελεγχε ευκολα τον Σορδο.Για αυτο και εβλεπες τον Λατβαλα εμπρος του.
        Εκτος και αν εννοεις οτι ο Λατβαλα ειναι γρηγοροτερος στην ασφαλτο απο τον Οζιε,και τοσο καλυτερος που ενω δεν κυνηγα τιποτα του παιρνει ολες σχεδον τις ειδικες.

        θα μας μεινουν ερωτηματα εως την ισπανια!!!

        εμενα δεν μου εχουν μεινει ερωτηματικα παντως.

        τα βλεπεις πολυ απλα και πολυ κομπιουτεριστικα κατ εμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilakis last edited by

          Μεγαλο φαβορι για τον τιτλο ο Ogier κατα την γνωμη μου. Ξεκιναει 3ος πισω απο τους Loeb-Hirvonen την 1η μερα του Καταλωνίας σε 160km χωματινων ειδικων (η μεγαλυτερη μερα Ε.Δ. ολου του 2011)! Αν ειναι στεγνες οι ειδικες μονο και 15 δευτερολεπτα να χασουν την 1η μερα ειναι ικανα να μην μπορουν να τον υποσκελισουν στο ασφαλτινο υπολοιπο του ραλλυ, αν ειναι περισσοτερα au revoir και hyvasti αντιστοιχα. Συν οτι λογικα θα ειναι στο παιχνιδι και οι Latvala-Petter-Sordo που ξεκινανε ακομα πιο πισω την 1η μερα, ειναι πολυ πιθανο οχι μονο να παρει προβαδισμα για τον τιτλο ο Ogier αλλα και να παει στην Ουαλια με σχετικη διαφορα ασφαλειας!

          Εν τω μεταξυ, αν δεν θυσιαζαν τον Ogier στην Αυστραλια η Citroen, θα ανοιγε τον δρομο αυτος αντι του Loeb στην Καταλωνια τωρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billopoulos last edited by

            Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
            Εν τω μεταξυ, αν δεν θυσιαζαν τον Ogier στην Αυστραλια η Citroen, θα ανοιγε τον δρομο αυτος αντι του Loeb στην Καταλωνια τωρα.

            Αυτο που το πας, οντως!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

              τα βλεπεις πολυ απλα και πολυ κομπιουτεριστικα κατ εμε...

              Διαβασε τι λεει ο Οζιε που κατι παραπανω θα ξερει απο εσενα και εμενα.

              You mentioned pressure. How much pressure were you feeling this weekend to achieve a good result for yourself and the team after Loeb retired? It must be a great sense of relief that you won?

              “I’m really happy with the outcome of this race. I did exactly what I had to do by looking at Dani and the split times. took the lead but I did not take the risk.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                το ιδιο ελεγε και ο λοεμπ στην αυστραλια ....'κοιταζα τα σπλιτ και τουμπαρα,δεν ρισκαριζα καθολου'
                αυτο εννοω οταν λεω οτι υπαρχει η σχετικη εννοια του 'δεν ρισκαρω'....

                και ο οζιε ειναι σιγουρα πιο απειρος απο τον λοεμπ

                εκ του αποτελεσματος δεν ρισκαρε,αλλα δεν συνεβη ετσι απαραιτητα.

                σιγουρα συμφωνουμε δεν ρισκαρε 100%,(για να κλεισουμε συμφωνοντας καπου χαχαχαχχα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gf last edited by

                  Θα ήταν πολύ κουτό να ρισκάρει μετά το τι έγινε στην Αυστραλία.

                  Μάλλον πήγε όσο γρήγορα ήταν απαραίτητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                    το ιδιο ελεγε και ο λοεμπ στην αυστραλια ....'κοιταζα τα σπλιτ και τουμπαρα,δεν ρισκαριζα καθολου'
                    αυτο εννοω οταν λεω οτι υπαρχει η σχετικη εννοια του 'δεν ρισκαρω'....

                    σιγουρα συμφωνουμε δεν ρισκαρε 100%,(για να κλεισουμε συμφωνοντας καπου χαχαχαχχα)

                    Yπαρχει ινκαρ Δημητρη που το δειχνει πεντακαθαρα.Δεν εχει αναγκη να πει ψεματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      amaxopoulos last edited by

                      Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                      το ιδιο ελεγε και ο λοεμπ στην αυστραλια ....'κοιταζα τα σπλιτ και τουμπαρα,δεν ρισκαριζα καθολου'
                      αυτο εννοω οταν λεω οτι υπαρχει η σχετικη εννοια του 'δεν ρισκαρω'....

                      σιγουρα συμφωνουμε δεν ρισκαρε 100%,(για να κλεισουμε συμφωνοντας καπου χαχαχαχχα)

                      Yπαρχει ινκαρ Δημητρη που το δειχνει πεντακαθαρα.Δεν εχει αναγκη να πει ψεματα.

                      μα δεν λεω οτι λεει ψεμματα,αλλα ξερω πολυ καλα την φραση 'δεν πιεζω' και καμια φορα ποσο κοντα ειναι στο 'οχι,ρε γμτ βγηκαμε'
                      οπως πχ ανεφερα τον λοεμπ ,που οντως δεν πιεζε μεν,βγηκε μεν ,ποιος???? ολοκληρος λοεμπ!

                      αυτο εννοω,οτι το δεν πιεζω-ρισκαρω,δεν ειναι αυτο που οι πολλοι καταλαβαινουν οτι παμε βολτα

                      ειναι το αλλο κλασσικο παραδειγμα που σε παει βολτα ο χ μακρει σου λεει ' οδηγω στο 60%' γυρναει στο σερβις και εχει παθει 2 λαστιχα και εχει κρεμασει προφυλακτηρα.

                      περισσοτερο φραστικη ανεση ειναι το 'δεν ρισκαρω' παρα πρακτικη.

                      απλα το σταδιο του ρισκου, ζω-πεθαινω (μεταφραση: παιζεται πρωταθλημα!) το βλεπουμε σπανια!(εκει οντως οπισθοχωρουμε οφθλαμοφανεστατα!)

                      με αλλα λογια λεμε το ιδιο,με τη διαφορα οτι η φραση 'δεν ρισκαρω'(απο πλευρας οδηγων) περισσοτερο ψυχολογικη ειναι παρα ουσια.αμα ηταν ετσι απλα και ειχε και αλλο θα εκανε ο χ οζιε διαφορα 1 λεπτο,πραγμα που δεν συνεβη!

                      αυτος ηταν πραγματικος ρυθμος 'δεν πιεζω' επι εποχης λοεμπ που εριχνε τα 'λεπτα' του και βολταριζε μετα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dim8 last edited by

                        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

                        μα δεν λεω οτι λεει ψεμματα,αλλα ξερω πολυ καλα την φραση 'δεν πιεζω' και καμια φορα ποσο κοντα ειναι στο 'οχι,ρε γμτ βγηκαμε'
                        οπως πχ ανεφερα τον λοεμπ ,που οντως δεν πιεζε μεν,βγηκε μεν ,ποιος???? ολοκληρος λοεμπ!

                        αυτο εννοω,οτι το δεν πιεζω-ρισκαρω,δεν ειναι αυτο που οι πολλοι καταλαβαινουν οτι παμε βολτα

                        ειναι το αλλο κλασσικο παραδειγμα που σε παει βολτα ο χ μακρει σου λεει ' οδηγω στο 60%' γυρναει στο σερβις και εχει παθει 2 λαστιχα και εχει κρεμασει προφυλακτηρα.

                        περισσοτερο φραστικη ανεση ειναι το 'δεν ρισκαρω' παρα πρακτικη.

                        απλα το σταδιο του ρισκου, ζω-πεθαινω (μεταφραση: παιζεται πρωταθλημα!) το βλεπουμε σπανια!(εκει οντως οπισθοχωρουμε οφθλαμοφανεστατα!)

                        με αλλα λογια λεμε το ιδιο,με τη διαφορα οτι η φραση 'δεν ρισκαρω'(απο πλευρας οδηγων) περισσοτερο ψυχολογικη ειναι παρα ουσια.αμα ηταν ετσι απλα και ειχε και αλλο θα εκανε ο χ οζιε διαφορα 1 λεπτο,πραγμα που δεν συνεβη!

                        αυτος ηταν πραγματικος ρυθμος 'δεν πιεζω' επι εποχης λοεμπ που εριχνε τα 'λεπτα' του και βολταριζε μετα.....

                        Μα πρωταθλημα παιζεται Δημητρη.Γιατι να παρει λεπτο ο Οζιε απο τον 2ο? Για να το κανει οικοπεδο οπως ειδαμε φετος εις διπλουν?Η για να φθγουν και απο 2ο αγωνα χωρις βαθμους? Εαν ο εργοδοτης σου ειχε χαλασει 20 εκατομμυρια ευρω φετος ετσι θα εκανες?

                        Δες το βιντεο να καταλαβεις οτι δεν βγηκε γιατι πιεζε,αλλα γιατι αποσπασθηκε η προσοχη του.
                        http://www.wrc.com/video/browse-all/aus ... riverid=-1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Μα εξάλλου δε λένε ότι είναι εξίσου πιθανό να βγεις αν πιέζεις ή αν δεν πιέζεις αλλά χαζεύεις ?

                          Στην περίπτωση της Αλσατίας νομίζω φαίνεται ότι ο Ogier έλεγχε και δεν πίεζε (άρα τα Mini δεν είναι όσο γρήγορα φάνηκαν) από τις επιδόσεις του Latvala.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                            μα δεν λεω οτι λεει ψεμματα,αλλα ξερω πολυ καλα την φραση 'δεν πιεζω' και καμια φορα ποσο κοντα ειναι στο 'οχι,ρε γμτ βγηκαμε'
                            οπως πχ ανεφερα τον λοεμπ ,που οντως δεν πιεζε μεν,βγηκε μεν ,ποιος???? ολοκληρος λοεμπ!

                            αυτο εννοω,οτι το δεν πιεζω-ρισκαρω,δεν ειναι αυτο που οι πολλοι καταλαβαινουν οτι παμε βολτα

                            ειναι το αλλο κλασσικο παραδειγμα που σε παει βολτα ο χ μακρει σου λεει ' οδηγω στο 60%' γυρναει στο σερβις και εχει παθει 2 λαστιχα και εχει κρεμασει προφυλακτηρα.

                            περισσοτερο φραστικη ανεση ειναι το 'δεν ρισκαρω' παρα πρακτικη.

                            απλα το σταδιο του ρισκου, ζω-πεθαινω (μεταφραση: παιζεται πρωταθλημα!) το βλεπουμε σπανια!(εκει οντως οπισθοχωρουμε οφθλαμοφανεστατα!)

                            με αλλα λογια λεμε το ιδιο,με τη διαφορα οτι η φραση 'δεν ρισκαρω'(απο πλευρας οδηγων) περισσοτερο ψυχολογικη ειναι παρα ουσια.αμα ηταν ετσι απλα και ειχε και αλλο θα εκανε ο χ οζιε διαφορα 1 λεπτο,πραγμα που δεν συνεβη!

                            αυτος ηταν πραγματικος ρυθμος 'δεν πιεζω' επι εποχης λοεμπ που εριχνε τα 'λεπτα' του και βολταριζε μετα.....

                            Μα πρωταθλημα παιζεται Δημητρη.Γιατι να παρει λεπτο ο Οζιε απο τον 2ο? Για να το κανει οικοπεδο οπως ειδαμε φετος εις διπλουν?Η για να φθγουν και απο 2ο αγωνα χωρις βαθμους? Εαν ο εργοδοτης σου ειχε χαλασει 20 εκατομμυρια ευρω φετος ετσι θα εκανες?

                            Δες το βιντεο να καταλαβεις οτι δεν βγηκε γιατι πιεζε,αλλα γιατι αποσπασθηκε η προσοχη του.
                            http://www.wrc.com/video/browse-all/aus ... riverid=-1

                            το εχω δει το βιντεο....
                            τεσπα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gf last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              ... (άρα τα Mini δεν είναι όσο γρήγορα φάνηκαν) από τις επιδόσεις του Latvala.

                              +1, άλλη μια αλήθεια. Η έλλειψη όμως ικανού δεύτερου δημιουργεί εντυπώσεις.

                              Θα δούμε σε λίγες ημέρες αν ισχύει ή όχι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sp0 last edited by

                                Τα Μίνι έγιναν πολύ γρήγορα, πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς...Δεν είπαμε ότι εφτάσαν τα Σιτροέν, άλλα δεν είναι και Σουζούκι SX4....

                                Στην Ισπανία, είμαι σίγουρος ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να δούμε Μίνι πάλι στο πόντιουμ, άλλα και πάλι δεν είναι ασφαλής η εξαγωγή συμπερασμάτων, λόγω εντοπιότητας του Σόρντο (που όσο να 'ναι παίζει το ρόλο του)....

                                Επίσης να πούμε ότι σε αυτό το επίπεδο, το πιέζω-δεν πιέζω, έχει-δεν έχει 1'/χλμ διαφορά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                  Τα Μίνι έγιναν πολύ γρήγορα, πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς...Δεν είπαμε ότι εφτάσαν τα Σιτροέν, άλλα δεν είναι και Σουζούκι SX4....

                                  Στην Ισπανία, είμαι σίγουρος ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να δούμε Μίνι πάλι στο πόντιουμ, άλλα και πάλι δεν είναι ασφαλής η εξαγωγή συμπερασμάτων, λόγω εντοπιότητας του Σόρντο (που όσο να 'ναι παίζει το ρόλο του)....

                                  Επίσης να πούμε ότι σε αυτό το επίπεδο, το πιέζω-δεν πιέζω, έχει-δεν έχει 1'/χλμ διαφορά....

                                  Ας μην ξεχναμε οτι στην Ισπανια θα εχουμε και μια ημερα χωμα, οπου τα Μini ακομα ....ΔΕΝ!
                                  Οποτε δεν το βλεπω ευκολο το Podium.

                                  Φιλικα,

                                  'el-em'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sp0 last edited by

                                    Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                    Τα Μίνι έγιναν πολύ γρήγορα, πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς...Δεν είπαμε ότι εφτάσαν τα Σιτροέν, άλλα δεν είναι και Σουζούκι SX4....

                                    Στην Ισπανία, είμαι σίγουρος ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να δούμε Μίνι πάλι στο πόντιουμ, άλλα και πάλι δεν είναι ασφαλής η εξαγωγή συμπερασμάτων, λόγω εντοπιότητας του Σόρντο (που όσο να 'ναι παίζει το ρόλο του)....

                                    Επίσης να πούμε ότι σε αυτό το επίπεδο, το πιέζω-δεν πιέζω, έχει-δεν έχει 1'/χλμ διαφορά....

                                    Ας μην ξεχναμε οτι στην Ισπανια θα εχουμε και μια ημερα χωμα, οπου τα Μini ακομα ....ΔΕΝ!
                                    Οποτε δεν το βλεπω ευκολο το Podium.

                                    Φιλικα,

                                    'el-em'

                                    Ναι, άλλα η μέρα χώματος, απ' ότι νομίζω, είναι η πρώτη, στην οποία ο Σόρντο θα έχει εξαιρετικη σειρά εκκίνησης.....

                                    Για να δούμε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      amaxopoulos last edited by

                                      και ο λοεμπ παλι ξεκινα πρωτος μπροστα απο οζιε... γαμωτο.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sp0 last edited by

                                        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                        και ο λοεμπ παλι ξεκινα πρωτος μπροστα απο οζιε... γαμωτο.....

                                        Και μάλιστα η σειρά είναι Λοέμπ, Χίρβονεν, Οζιέ......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          ναι αλλα εχει δεχθει το νο2 ο Οζιε,οποτε...θα πεσουν οι εντολες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilakis last edited by

                                            Ε για αυτο ειπα και εγω ο Ogier ειναι το φαβορι, στην πιο ιδανικη θεση απο τους τρεις ξεκιναει.
                                            Δεν νομιζω παντως να πεσουν εντολες αυτη τη φορα στη Citroen, δεν ξερω... Μπορει αν ειναι η ιδια η περιπτωση της Γερμανιας οντως να γινει καποιο 'παγωμα'. Αν ομως ειναι μπροστα ο Ogier και του πουν να παραχωρησει τη θεση στον Loeb (και αν υπακουσει βεβαια!) μαλλον θα επιβεβαιωθουν οι φημες οτι ο Ogier εχει ηδη υπογραψει στην Ford για του χρονου και δεν θελουν να δωσουν το πρωταθλημα στον 'φευγατο'. Απο την αλλη ευκολα λυνεις τετοιο προβλημα (αν υφισταται) με μειωμενη αποδοση του αυτοκινητου ή σε πιο σκοτεινες καταστασεις με αστοχιες μηχανικα προβληματα κλπ... Βεβαια ισως τιποτα απο αυτα να μην ισχυει και να λεω μαλακιες. Παντως η φαση στην Citroen στο 2ο μισο της χρονιας θυμιζει Red Bull-2010 οπου μεν ηταν ισοδυναμα τα αυτοκινητα των Vettel-Webber και μαλιστα προηγουνταν και ο Αυστραλος στο πρωταθλημα για μεγαλο διαστημα αλλα ψυχολογικα η ομαδα ηταν πισω απο τον Γερμανο.

                                            Οσο αφορα τη συζητηση μεταξυ του amaxopoulos και dim8, ριχνω λαδακι στη φωτια με το πιο κατω βιντεο (απο την αρχη μεχρι το 0:54)

                                            Youtube Video

                                            Η αληθεια πρεπει να ειναι καπου στην μεση, σιγουρα δεν πηγε τεζα με τον σταυρο στο χερι ο Γαλλος αλλα σιγουρα θα πιεσε σε καποιες ειδικες ή κομματια των ειδικων στο 90%/100%/110% με το αναλογο ρισκο της καθε περιπτωσης και αναλογα με την δυσκολια της ειδικης ή του συγκεκριμενου κομματιου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 33 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr