Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτηση για σασμαν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ερωτηση για σασμαν
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    26
    877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Αλλάζουν δύο γρανάζια του διαφορικού, η κορώνα και το πινιόν.

      Εγώ είμαι κατά της αλλαγής αυτής πάντως. Αν μακρύνεις το διαφορικό τόσο ωστε να κάνει εμφανή διαφορά στην 5η τότε θα μακρύνει και η 1η τόσο πολύ που το αυτοκίνητο δέν θα ξεκινάει φορτωμένο ή σε ανηφόρες

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ?
        A Former User last edited by

        Μπα δεν θα το έλεγα, βλέπε θεωρητικό παράδειγμα. Αν πάρεις 5% σημαίνει ότι με τις ίδιες στροφές στον κινητήρα με 5η πας από 115 στα 120+ που είναι μια κάποια βελτίωση και η πρώτη σου πάει από 30 στα 31,5 που είναι αστεία διαφορά. Με 10% από τα 110 πάς στα 121 που είναι ικανοποιητική βελτίωση και με 1η από τα 30 στα 33 που πάλι δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα (αν τυχόν μπορέσεις και να υποπτευθείς τη διαφορά).
        Ιδανικά βέβαια θα ήταν αν μπορούσες να βάλεις 6τάχυτο αλλά αυτό ισχύει για όλους όσους έχουν 5τάχυτο (κι εμένα μου λείπει μια επιπλέον ταχύτητα γιατί είναι πολύ αραιές με μεγάλα σκαλοπάτια). Και γιατί όχι 7 ή 8 ταχύτητες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fokion_sportage last edited by

          Αγαπητε μου mod συμφωνω με τον αποπανω κυριο
          εχωντας παιξει αρκετες φορες με την διασταση του ελαστικου ( εχω φυγει χρονια απο την εργοστασιακη διασταση) και δη την διαμετρο του ή οποια εχει παρεμφερεις 'συνεποιες'

          Απλά σκεψου οτι στην πρωτη ταχυτητα που αναφερεις πχ δεν μας ενδιαφερει μονο τα τελικά της χλμ, αλλά και ο 'ρυθμός' που συμβαινει αυτο ή/και το ποσο γκαζι θελει πλεον να επιτευχθει αυτο

          μη ξεχνας οτι η πρωτη ταχυτητα εχει να επιτελεσει ενα 'τρομακτικο' εργο. να μεταβαλει δραματικά την κινητικη κατασταση του οχηματος, απο το ακίνητο στο κινητο, η δευτερα να το 'παρει' και να συνεχισει κ.λ.π.

          και αντε με ενα ατομο στην πρωτη να μην πολυκαταλαβεις την διαφορά ( που την καταλαβαινεις.... ) αλλα για βαλε 5 σε ανηφόρα???? ( τραβηγμενο ναι...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς(-είτε) αλλά δεν λέω για κάποιο ήδη μακρύ να το μακρύνεις κι άλλο. Αν μιλάμε για αυτοκίνητο με ήδη κοντές ταχύτητες με το μάκρυμα θα πάει στο κανονικό, θα έρθει σε αντιστοιχία με άλλα οχήματα τέτοιου κυβισμού, ροπών, βάρους κλπ οπότε δεν θεωρώ ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα έστω κι αν νιώσει μια μικρή αλλαγή προς το χειρότερο σε εκκίνηση φορτωμένος σε ανηφόρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Βασικά απο τη στιγμή που δέν ξέρουμε τα gear ratios του κιβωτίου αλλά ούτε αν υπάρχουν διαθέσιμα aftermarket γρανάζια μιλάμε εντελώς στον αέρα.

              Μια πατέντα που μπορεί να κάνει (η οποία δέν ξέρω αν είναι τεχνικά εφικτή αλλά τα υλικά σίγουρα υπάρχουν) θα είναι να πάρει ένα ζεύγος γραναζιών 4ης και να τα βάλει στην θέση των γραναζιών της 5ης αλλά ανάποδα, δηλαδή το γρανάζι εισόδου να πάει στον άξονα εξόδου και το αντίθετο.

              Αν δηλαδή η μαμα 4η έχει ratio 1,2 και η 5η έχει 1, βάζοντας τα γρανάζια της 4ης ανάποδα θα βγάλει 1/1,2 = 0,83 δηλαδή πιό μακρύ απο την μαμά 5η.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vaggelis1979 last edited by

                Κατα αρχην να σας ευχαριστησω ολους για τις γνωσεις σας και τις ιδεες σας,ομολογω οτι μου εδωσαν λυσεις αρκετες.Απο βδομαδα θα ξερω(περιμενω απαντηση)αν ταιριαζει καποιο σασμαν η γενικα αν αξιζει να κανω κατι τετοιο οποτε θα σας ενημερωσω για οτι νεο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • V
                  vaggelis1979 last edited by

                  τελικα δεν εχει βρεθει τιποτε ακομη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr