-
Αλλάζουν δύο γρανάζια του διαφορικού, η κορώνα και το πινιόν.
Εγώ είμαι κατά της αλλαγής αυτής πάντως. Αν μακρύνεις το διαφορικό τόσο ωστε να κάνει εμφανή διαφορά στην 5η τότε θα μακρύνει και η 1η τόσο πολύ που το αυτοκίνητο δέν θα ξεκινάει φορτωμένο ή σε ανηφόρες
-
Μπα δεν θα το έλεγα, βλέπε θεωρητικό παράδειγμα. Αν πάρεις 5% σημαίνει ότι με τις ίδιες στροφές στον κινητήρα με 5η πας από 115 στα 120+ που είναι μια κάποια βελτίωση και η πρώτη σου πάει από 30 στα 31,5 που είναι αστεία διαφορά. Με 10% από τα 110 πάς στα 121 που είναι ικανοποιητική βελτίωση και με 1η από τα 30 στα 33 που πάλι δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα (αν τυχόν μπορέσεις και να υποπτευθείς τη διαφορά).
Ιδανικά βέβαια θα ήταν αν μπορούσες να βάλεις 6τάχυτο αλλά αυτό ισχύει για όλους όσους έχουν 5τάχυτο (κι εμένα μου λείπει μια επιπλέον ταχύτητα γιατί είναι πολύ αραιές με μεγάλα σκαλοπάτια). Και γιατί όχι 7 ή 8 ταχύτητες..... -
Αγαπητε μου mod συμφωνω με τον αποπανω κυριο
εχωντας παιξει αρκετες φορες με την διασταση του ελαστικου ( εχω φυγει χρονια απο την εργοστασιακη διασταση) και δη την διαμετρο του ή οποια εχει παρεμφερεις 'συνεποιες'Απλά σκεψου οτι στην πρωτη ταχυτητα που αναφερεις πχ δεν μας ενδιαφερει μονο τα τελικά της χλμ, αλλά και ο 'ρυθμός' που συμβαινει αυτο ή/και το ποσο γκαζι θελει πλεον να επιτευχθει αυτο
μη ξεχνας οτι η πρωτη ταχυτητα εχει να επιτελεσει ενα 'τρομακτικο' εργο. να μεταβαλει δραματικά την κινητικη κατασταση του οχηματος, απο το ακίνητο στο κινητο, η δευτερα να το 'παρει' και να συνεχισει κ.λ.π.
και αντε με ενα ατομο στην πρωτη να μην πολυκαταλαβεις την διαφορά ( που την καταλαβαινεις.... ) αλλα για βαλε 5 σε ανηφόρα???? ( τραβηγμενο ναι...)
-
Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς(-είτε) αλλά δεν λέω για κάποιο ήδη μακρύ να το μακρύνεις κι άλλο. Αν μιλάμε για αυτοκίνητο με ήδη κοντές ταχύτητες με το μάκρυμα θα πάει στο κανονικό, θα έρθει σε αντιστοιχία με άλλα οχήματα τέτοιου κυβισμού, ροπών, βάρους κλπ οπότε δεν θεωρώ ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα έστω κι αν νιώσει μια μικρή αλλαγή προς το χειρότερο σε εκκίνηση φορτωμένος σε ανηφόρα.
-
Βασικά απο τη στιγμή που δέν ξέρουμε τα gear ratios του κιβωτίου αλλά ούτε αν υπάρχουν διαθέσιμα aftermarket γρανάζια μιλάμε εντελώς στον αέρα.
Μια πατέντα που μπορεί να κάνει (η οποία δέν ξέρω αν είναι τεχνικά εφικτή αλλά τα υλικά σίγουρα υπάρχουν) θα είναι να πάρει ένα ζεύγος γραναζιών 4ης και να τα βάλει στην θέση των γραναζιών της 5ης αλλά ανάποδα, δηλαδή το γρανάζι εισόδου να πάει στον άξονα εξόδου και το αντίθετο.
Αν δηλαδή η μαμα 4η έχει ratio 1,2 και η 5η έχει 1, βάζοντας τα γρανάζια της 4ης ανάποδα θα βγάλει 1/1,2 = 0,83 δηλαδή πιό μακρύ απο την μαμά 5η.
-
Κατα αρχην να σας ευχαριστησω ολους για τις γνωσεις σας και τις ιδεες σας,ομολογω οτι μου εδωσαν λυσεις αρκετες.Απο βδομαδα θα ξερω(περιμενω απαντηση)αν ταιριαζει καποιο σασμαν η γενικα αν αξιζει να κανω κατι τετοιο οποτε θα σας ενημερωσω για οτι νεο.
-
τελικα δεν εχει βρεθει τιποτε ακομη...
Ερωτηση για σασμαν