Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 189
    • 190
    • 70 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    71715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      ovabus last edited by

      Προφανως θα υπαρχει καποιο οργανο που να μου επιτρεπει να τη 'μετραω' ευκολα, χωρις δηλαδη να συνδεω το φορτιστη επανω της. Που μπορω να το βρω αυτο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        su-30 last edited by

        Εαν εννοεις την ταση της μπαταριας,τοτε με ενα απλο πολυμετρο των 5-10 ευρω μπορεις να την μετρας ανετα.Θα το βρεις, σχεδον σε ολα τα καταστηματα με ηλεκτολογικα-ηλεκτρονικα ειδη.Θα κανεις την μετρηση αφου εχεις αφησει πρωτα τα μεγαλα φωτα ανοικτα για 1-2 λεπτα, ωστα να φυγουν ολα τα επιφανειακα φορτια.Αναλογα με την κατασταση φορτισης θα ειναι και οι ενδειξεις που θα παρεις.

        ενδεικτικες τιμες, κατασταση φορτισης 100% ταση μπαταριας >12,6
        75% 12,45
        50% 12.24
        25% 12,06
        0% 11,89
        Την πραγματικη ομως κατασταση μια μπαταριας μας την δινει μονο ημετρηση της πυκνοτητας του ηλεκτρολυτη,που βεβαια στις κλειστου τυπου δεν μπορει να μετρηθει,το ματακι απλως δειχνει την κατασταση του ηλεκτρολυτη μονο στο στοιχειο στο οποιο υπαρχει και οχι για τα διπλανα του.Απο εκει και περα αν θελεις αλλου ειδους μετρησεις πχ στο κατα ποσο η μπαταρια μπορει να ανταποκριθει στις αναγκες της μιζας ,σε κρυα εκκινηση κλπ,μονο σε ηλεκτρολογεια με ειδικα οργανα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ovabus last edited by

          Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
          Εαν εννοεις την ταση της μπαταριας,τοτε με ενα απλο πολυμετρο των 5-10 ευρω μπορεις να την μετρας ανετα.Θα το βρεις, σχεδον σε ολα τα καταστηματα με ηλεκτολογικα-ηλεκτρονικα ειδη.Θα κανεις την μετρηση αφου εχεις αφησει πρωτα τα μεγαλα φωτα ανοικτα για 1-2 λεπτα, ωστα να φυγουν ολα τα επιφανειακα φορτια.Αναλογα με την κατασταση φορτισης θα ειναι και οι ενδειξεις που θα παρεις.

          ενδεικτικες τιμες, κατασταση φορτισης 100% ταση μπαταριας >12,6
          75% 12,45
          50% 12.24
          25% 12,06
          0% 11,89

          Σ'ευχαριστω για την απαντηση. Εχω ενα πολυμετρο, αυτο που φαινεται εδω:
          http://home.earthlink.net/~kaito/digital/dt830b.jpg

          Μιας που δε γνωριζω απο ρευματα, πολυμετρα και τα τοιαυτα, που πρεπει να βαλω τον επιλογεα και τα 2 καλωδια με τις επαφες ετσι ωστε να εχω τη μετρηση ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            su-30 last edited by

            Θα βαλεις τον περιστροφικο επιλογεα στο 20 DCV(αφου το συστημα μας ειναι 12βολτο,βαζουμε την αμεσως επομενη ενδειξη,και στο DCV καθως η ταση της μπαταριας ειναι συνεχης και οχι εναλλασομενη).Το κοκκινο καλωδιο θα το βαλεις στο VΩmA και το μαυρο στο COM,για να παρεις την μετρηση θα ακουμπησεις τον κοκκινο ακροδεκτη στο + της μπαταριας και τον μαυρο ακροδεκτη στο -.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              ovabus last edited by

              Χιλια ευχαριστω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                «Σ'ευχαριστω για την απαντηση. Εχω ενα πολυμετρο, αυτο που φαινεται εδω:
                http://home.earthlink.net/~kaito/digital/dt830b.jpg

                Μιας που δε γνωριζω απο ρευματα, πολυμετρα και τα τοιαυτα, που πρεπει να βαλω τον επιλογεα και τα 2 καλωδια με τις επαφες ετσι ωστε να εχω τη μετρηση ?»

                Η αξία του 6ε μετά φόρου. Όλοι οι μι επαγγελματίες πρέπει να έχουν ένα!. Έχει χαρτάκι με σχέδια συνδεσμολογίας.
                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                  Οχι δεν θα φαινόταν. Επειδή, τουλάχιστον στην περίπτωση που αναφέρω εγώ, δεν πρόκειται για διαρροή αλλά για κανονική λειτουργία του συναγερμού! Που όμως έτρωγε την μπαταρία!


                  Για να καταλάβω. Ο συναγερμός δούλευε, ενόσω δεν ηχούσε?.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sacracer last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Οχι δεν θα φαινόταν. Επειδή, τουλάχιστον στην περίπτωση που αναφέρω εγώ, δεν πρόκειται για διαρροή αλλά για κανονική λειτουργία του συναγερμού! Που όμως έτρωγε την μπαταρία!


                    Για να καταλάβω. Ο συναγερμός δούλευε, ενόσω δεν ηχούσε?.
                    Α.

                    μα ο συναγερμος δουλευει συνεχως απο τι στιγμη που τον οπλιζουμε ασχετα αν δεν χτυπαει,συνηθως αναφερουν στο μανουαλ ποση καταναλωση εχουν σε οπλιση της ταξης των milliamper φυσικα.προφανως αυτος ο συναγερμος ειχε μεγαλη καταναλωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης sacracer έγραψε:

                      Οχι δεν θα φαινόταν. Επειδή, τουλάχιστον στην περίπτωση που αναφέρω εγώ, δεν πρόκειται για διαρροή αλλά για κανονική λειτουργία του συναγερμού! Που όμως έτρωγε την μπαταρία!


                      Για να καταλάβω. Ο συναγερμός δούλευε, ενόσω δεν ηχούσε?.
                      Α.

                      μα ο συναγερμος δουλευει συνεχως απο τι στιγμη που τον οπλιζουμε ασχετα αν δεν χτυπαει,συνηθως αναφερουν στο μανουαλ ποση καταναλωση εχουν σε οπλιση της ταξης των milliamper φυσικα.προφανως αυτος ο συναγερμος ειχε μεγαλη καταναλωση.


                      Και λες αλήθειες!.
                      Ένας σωστά εγκατεστημένος συναγερμός, όταν είναι οπλισμένος ‘τραβάει’ ελάχιστα milliamper. Και δυο μήνες δεν φτάνουν να αδειάσουν μια σωστή μπαταρία. Εάν έχει και ραντάρ, τότε κάνε το δίμηνο, 1,5 μήνες!!.
                      Εάν όμως δεν ξέρεις να συνδέσεις το πορτοκαλή και κίτρινο καλώδια, τότε παροχετεύεις προς άλλες καταναλώσεις ρεύμα!!!..... τότε μένεις από μπαταρία……
                      ΑΝΤΩΝΗΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ovabus last edited by

                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                        Ένας σωστά εγκατεστημένος συναγερμός, όταν είναι οπλισμένος ‘τραβάει’ ελάχιστα milliamper. Και δυο μήνες δεν φτάνουν να αδειάσουν μια σωστή μπαταρία. Εάν έχει και ραντάρ, τότε κάνε το δίμηνο, 1,5 μήνες!!.
                        Εάν όμως δεν ξέρεις να συνδέσεις το πορτοκαλή και κίτρινο καλώδια, τότε παροχετεύεις προς άλλες καταναλώσεις ρεύμα!!!..... τότε μένεις από μπαταρία……
                        ΑΝΤΩΝΗΣ.

                        Στην περιπτωση μου παντως, αν οντως εφταιγε ο συναγερμος, τραβουσε μπαταρια και ενω ΔΕΝ ηταν οπλισμενος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          και θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά, όσοι θέλετε λάβετε το υπόψη σας.
                          Ενόσω έχω σαν εξοπλισμό ότι υπάρχει στην αγορά!, το απλό λαμπάκι 5watt με δυο κροκοδειλάκια το ένα μεγάλο, είναι το ψωμοτύρι του ηλεκτρολόγου!.
                          Κάθε δουλεία ηλεκτρολογική, στο τέλος ελέγχετε με αυτό.
                          Με όλες της αναμονές:

                          1. Ράδιο (μνήμες).
                          2. Συναγερμός σε ετοιμότητα.
                          3. Ιμομπιλαϊζερ.
                          4. Τάση λειτουργίας αυτομάτου αλτερνεϊτορ.
                          5. Τάση λειτουργίας ηλεκτρονικών αλαρμ.
                          6. Ρολόι ώρας.
                          7. Μνήμες εγκεφάλου αυτοκινήτου.
                            Όλα μαζί δεν πρέπει να ανάβουν δυνατά τα 5watt, αλλά ελαφρά. Προσοχή οι πόρτες κλειστές να μην ανάβει η πλαφονιέρα!!!!!......
                            ΑΝΤΩΝΗΣ.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης ovabus έγραψε:

                            Ένας σωστά εγκατεστημένος συναγερμός, όταν είναι οπλισμένος ‘τραβάει’ ελάχιστα milliamper. Και δυο μήνες δεν φτάνουν να αδειάσουν μια σωστή μπαταρία. Εάν έχει και ραντάρ, τότε κάνε το δίμηνο, 1,5 μήνες!!.
                            Εάν όμως δεν ξέρεις να συνδέσεις το πορτοκαλή και κίτρινο καλώδια, τότε παροχετεύεις προς άλλες καταναλώσεις ρεύμα!!!..... τότε μένεις από μπαταρία……
                            ΑΝΤΩΝΗΣ.

                            Στην περιπτωση μου παντως, αν οντως εφταιγε ο συναγερμος, τραβουσε μπαταρια και ενω ΔΕΝ ηταν οπλισμενος...


                            Δεν σταματάει το λειτουργικό του, όταν δεν έχεις δόση ‘εντολή’.
                            Άσε που αναλόγως της ποιότητας του, μπορεί μια φτηνή δίοδος αντεπιστροφής να βραχυκύκλωσε. Και άλλες πολλές βλάβες που συμβαίνουν σε ηλεκτρονικά κυκλώματα.
                            Σίγουρα και η αστοχία της εγκατάστασης, μπορεί και αυτή….

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο μόνος τρόπος που μπορείς να κλίσεις εντελώς τον συναγερμό, είναι από το κλειδί που έχει επάνω του. Έτσι δεν χρειάζεται να τον ‘τραβολογάς’ όταν έχεις την όποια απορία!!!..
                              Εάν είναι ‘φτηνός’ και δεν έχει κλειδί, κόβουμε το μαύρο και κόκκινο καλώδια παροχής του.
                              ΑΝΤΩΝΗΣ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                και αρχιζει να χτυπαει η σειρήνα!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  ovabus last edited by

                                  Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                  Ένας σωστά εγκατεστημένος συναγερμός, όταν είναι οπλισμένος ‘τραβάει’ ελάχιστα milliamper. Και δυο μήνες δεν φτάνουν να αδειάσουν μια σωστή μπαταρία. Εάν έχει και ραντάρ, τότε κάνε το δίμηνο, 1,5 μήνες!!.
                                  Εάν όμως δεν ξέρεις να συνδέσεις το πορτοκαλή και κίτρινο καλώδια, τότε παροχετεύεις προς άλλες καταναλώσεις ρεύμα!!!..... τότε μένεις από μπαταρία……
                                  ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                  Στην περιπτωση μου παντως, αν οντως εφταιγε ο συναγερμος, τραβουσε μπαταρια και ενω ΔΕΝ ηταν οπλισμενος...


                                  Δεν σταματάει το λειτουργικό του, όταν δεν έχεις δόση ‘εντολή’.
                                  Άσε που αναλόγως της ποιότητας του, μπορεί μια φτηνή δίοδος αντεπιστροφής να βραχυκύκλωσε. Και άλλες πολλές βλάβες που συμβαίνουν σε ηλεκτρονικά κυκλώματα.
                                  Σίγουρα και η αστοχία της εγκατάστασης, μπορεί και αυτή….

                                  Πραγματι. Και αυτου του ειδους τα προβληματα δεν τα αντιλαμβανεσαι οταν κινεις καθημερινα το αυτοκινητο μιας και δεν προλαβαινει να σου την αδειασει σε ενα βραδυ. Μεχρι να χρειαστει να μεινει καμμια εβδομαδα στα pits...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    και αρχιζει να χτυπαει η σειρήνα!!


                                    Ο διακόπτης με κλειδί, είναι τετράποδος πάντοτε!. Κλείνει και την εσωτερική μπαταρία, μα και του αυτοκινήτου προς το συναγερμό. Έτσι δεν κτυπάει…
                                    Μα άμα έτσι χτυπήσει, έχει παραδώσει το πνεύμα σαν διακόπτης. Βλέπε πλυσίματα μηχανής, για να τα θαυμάζει ο κανένας!!!.
                                    Όταν δεν έχει κλειδί δεν έχει εσωτερική μπαταρία. Τότε κόβοντας μαύρο κόκκινο παροχής, τον άφησες ξερό!!!!!!.....
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Για την ιστορία!.
                                      Ο συναγερμός παίρνει ρεύμα προ των κλειδιών. Σε περίπτωση λάθους εγκατάστασης, μπορεί να δίνει ρεύμα κάπου, σαν να έχουμε κλειδώσει το αυτοκίνητο, χωρίς να έχουμε βγάλει τα κλειδιά από την μηχανή!!!!.
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                        και αρχιζει να χτυπαει η σειρήνα!!


                                        Ο διακόπτης με κλειδί, είναι τετράποδος πάντοτε!. Κλείνει και την εσωτερική μπαταρία, μα και του αυτοκινήτου προς το συναγερμό. Έτσι δεν κτυπάει…
                                        Μα άμα έτσι χτυπήσει, έχει παραδώσει το πνεύμα σαν διακόπτης. Βλέπε πλυσίματα μηχανής, για να τα θαυμάζει ο κανένας!!!.
                                        Όταν δεν έχει κλειδί δεν έχει εσωτερική μπαταρία. Τότε κόβοντας μαύρο κόκκινο παροχής, τον άφησες ξερό!!!!!!.....
                                        Α.

                                        Και φυσικα κανενας κλεφτης δεν το ξερει το απο πανω!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sacracer last edited by

                                          καλο θα ειναι να μην αναφερουμε τροπους απενεργοποιησης αντικλεπτικων,μιας και τα κλεφτρονια ειναι ενημεροι με την τεχνολογια και διαβαζουν επισης φορουμ οπως εμεις!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            και αρχιζει να χτυπαει η σειρήνα!!


                                            Ο διακόπτης με κλειδί, είναι τετράποδος πάντοτε!. Κλείνει και την εσωτερική μπαταρία, μα και του αυτοκινήτου προς το συναγερμό. Έτσι δεν κτυπάει…
                                            Μα άμα έτσι χτυπήσει, έχει παραδώσει το πνεύμα σαν διακόπτης. Βλέπε πλυσίματα μηχανής, για να τα θαυμάζει ο κανένας!!!.
                                            Όταν δεν έχει κλειδί δεν έχει εσωτερική μπαταρία. Τότε κόβοντας μαύρο κόκκινο παροχής, τον άφησες ξερό!!!!!!.....
                                            Α.

                                            Και φυσικα κανενας κλεφτης δεν το ξερει το απο πανω!

                                            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            Τα αντικλεπτικά χωρίς μπαταρία, είναι πάντα μέσα στο αυτοκίνητο. Πάντα είναι μέσα από κάποιο καπάκι, που επιλέγει ο εγκαταστάτης. Μέχρι να το βρει, η γειτονία θα βοά!, και θα φτάσει μέχρι και η καθυστερημένη πάντα αστυνομία, ( λόγο ελλείψεως προσωπικού).
                                            Πρέπει πάντα να μην κάνουμε τον μάγκα στην γειτονία, για να έχουμε φίλους, εάν κοιμόμαστε βαθιά!!!!.... και να παρκάρουμε κοντά…. Σε απόσταση βολής γλάστρας!.
                                            Μια ασφάλεια για μερική και ολική κλοπή, είναι μια σωστή ιδέα.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 70 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr