-
Ναι κι εγώ νομίζω ότι λίγο αχνό φωτάκι μπαταρίας στην αρχή σε παλιό αυτοκίνητο ή επηρεασμός του από τα φλας δεν σημαίνει απαραίτητα πρόβλημα. Βέβαια μέτρα και την τάση και αν θέλεις να τσεκάρεις και όσες γειώσεις μπορείς καλό θα κάνεις!
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αρκετές φορές δεν μου σβήνει αν δεν μαρσάρω, και αν τα λάδια είναι πολυκαιρισμένα, ακούω και την αντλία όση ώρα είναι αναμμένο.
Μάλλον είναι στα τελευταία του...εδώ και 10+ χρόνια.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, να υπάρχει φθορά αντλίας λαδιού σε Φίατ. Υπάρχουν στα συνεργία όργανα που μετράμε, όπως και όργανο με βελόνα στο αυτοκίνητο.
Όταν ακούς την αντλία σημαίνει αδράνεια. Τέλειωσε!. Σπεύσε να την μετρήσεις και να την αλλάξεις, διότι θα τελείωση και η μηχανή σου πριν της ώρας της.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ρε παίδες, αν ο κατασκευαστής δίνει στα ανταλλακτικά του κωδικούς για σινεμπλόκ ψαλιδιών, παίζει τελικά να μην ξεπρεσσάρονται ή εφόσον τους δίνει τότε αλλάζονται;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αρκετές φορές δεν μου σβήνει αν δεν μαρσάρω, και αν τα λάδια είναι πολυκαιρισμένα, ακούω και την αντλία όση ώρα είναι αναμμένο.
Μάλλον είναι στα τελευταία του...εδώ και 10+ χρόνια.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, να υπάρχει φθορά αντλίας λαδιού σε Φίατ. Υπάρχουν στα συνεργία όργανα που μετράμε, όπως και όργανο με βελόνα στο αυτοκίνητο.
Όταν ακούς την αντλία σημαίνει αδράνεια. Τέλειωσε!. Σπεύσε να την μετρήσεις και να την αλλάξεις, διότι θα τελείωση και η μηχανή σου πριν της ώρας της.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Καλά σε φίατ, αλλά και σε τογιότα;
Δυστυχώς έχει λυθεί 3 ή 4 φορές το κάρτερ και οι εξυπνάκηδες δεν άλλαξαν αντλία.
Θα την αφήσω να πάθει ζημιά... -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αρκετές φορές δεν μου σβήνει αν δεν μαρσάρω, και αν τα λάδια είναι πολυκαιρισμένα, ακούω και την αντλία όση ώρα είναι αναμμένο.
Μάλλον είναι στα τελευταία του...εδώ και 10+ χρόνια.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, να υπάρχει φθορά αντλίας λαδιού σε Φίατ. Υπάρχουν στα συνεργία όργανα που μετράμε, όπως και όργανο με βελόνα στο αυτοκίνητο.
Όταν ακούς την αντλία σημαίνει αδράνεια. Τέλειωσε!. Σπεύσε να την μετρήσεις και να την αλλάξεις, διότι θα τελείωση και η μηχανή σου πριν της ώρας της.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Καλά σε φίατ, αλλά και σε τογιότα;
Δυστυχώς έχει λυθεί 3 ή 4 φορές το κάρτερ και οι εξυπνάκηδες δεν άλλαξαν αντλία.
Θα την αφήσω να πάθει ζημιά...
Δεν ξεβίδωσαν την βαλβίδα και να βιδώσουν όργανο? 3 λεπτά?. Δεν ανάγετε αυτό στην ένια «εξυπνάκηδες»…..
Θα το αφήσεις να πάει σε γενική επισκευή?.....
Α. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε παίδες, αν ο κατασκευαστής δίνει στα ανταλλακτικά του κωδικούς για σινεμπλόκ ψαλιδιών, παίζει τελικά να μην ξεπρεσσάρονται ή εφόσον τους δίνει τότε αλλάζονται;
Μάλιστα, ξεπρεσάρονται.
Α. -
Δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν.
Λύθηκε 3 φορές (σε 2 διαφορετικά συνεργεία) το κάρτερ για να διορθωθεί διαρροή λαδιού από την αντλία.
Προηγουμένως, είχε μπει μέσα γύρω στις 6 φορές, όπου κάθε φορά όλα και κάτι άλλαζαν για να σταματήσει η .
Από τσιμούχα εκκεντροφόρου μέχρι δεν ξέρω και γω τιΔεν ξαναδίνω λεφτά για τον συγκεκριμένο κινητήρα.Θα ψάξω τροπέτο την επόμενη.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε παίδες, αν ο κατασκευαστής δίνει στα ανταλλακτικά του κωδικούς για σινεμπλόκ ψαλιδιών, παίζει τελικά να μην ξεπρεσσάρονται ή εφόσον τους δίνει τότε αλλάζονται;Όταν υπάρχουν ξεχωριστά αλλάζονται, αλλά, θέλουν καλό ποντάρισμα στις φωλιές στα ψαλίδια γιατί μετά από λίγο γυρίζουν στις φωλιές τους και μπρουμουτίζει το αμάξι.
-
Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Καλησπερα.
Εχω αγορασει ενα μανουαλ της haynnes οπου εχει μεσα και τον δικο μου κινητηρα και σε ενα κεφαλαιο ελεγε
Καθε 8 χρονια η 160.000χλμ καθαρισμος βαλβιδων,ελεγχος και ρυθμιση.
Το δικο μου το αυτοκινητο τον χειμωνα αλλαξε ιμαντες χρονισμου εκεντροφορων.Αυτη η συντηρηση πρεπει να γινει???Πλησιαζω τον 8ο χρονο και δε ξερω αν αυτη η εργασια γινεται στην αλλαγη του ιμαντα.
Αυτοκινητο ford focus mk1 1.6.
-
Καλό είναι να το κάνεις γιατί με τόσα καυσαέρια οι βαλβίδες μπορεί να έχουν γίνει χάλια.
ΑΛΛΑ αν το κάνεις, θα πρέπει να αλλάξεις μετά και φλατζα, μιας και θα ανοίξεις καπάκι για κάτι τέτοιο.
Αξίζει;
Χλωμό έως πεθαμένο.
Ναι μεν θα καθαρίσει το μοτεράκι αλλά τα χρήματα που θα δώσεις, ούτε για πλάκα. -
Το λεει το μανουαλι ρε συ και εμεινα λιγο μλκς. Ποσα λεφτα μιλαμε δηλαδη?Παντος το γ@μημενο για καποιο λογο μου καιει λαδια.
-
Δεν αξίζει βρε συ.
Λάδια μπορεί να καίει για πολλούς λόγους, αλλα σίγουρα οχι απο αυτό (βρομικες βαλβίδες) -
ειναι γνωστο οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας κατα βαση (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) καιει λαδια...
-
Περιεργο μου φαινεται παντος. Τωρα που εχουμε κανει γυρω στα 6.000χλμ απο τη τελευταια αλλαγη λαδιων η σταθμη ειναι στη μεση. Λετε να εχουν αρπαξει τιποτα τσιμουχακια?Επισης για αυτο το θεμα ρυθμισης καθαρισμου των βαλβιδων ενα καθαριστικο μπεκ δε μπορει να κανει δουλεια?
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Σε Avensis του '04, μετά απο γεμισμα σε βενζινάδικο, χρειάζεται να γυρίσει αρκετά η μίζα (εως και τον διπλάσιο χρόνο) για να πάρει μπρος. Δεν προκαλεί πρόβλημα (αφου πάντα παίρνει), αλλά εχω την απορία σχετικά με την πηγή της συμπεριφοράς. Μοιάζει σαν να μπουκώνει... Υπάρχει περίπτωσει να 'στάζουν' τα μπεκ βενζίνη από την πίεση της αντλίας στο βενζινάδικο ή λέω βλακείες ? Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεται να το φουλάρω, ακόμη και το μισό να γεμίσω μπορεί να το κάνει. Επίσης δεν το κάνει πάντα και συμβαίνει ανεξάρτητα εξωτερικής θερμοκρασίας (χειμώνα/καλοκαίρι).το ρεζερβουαρ εχει μαζεψει βρωμια(μικρα σωματιδια), με το που μπαινει με πιεση οτι βρωμια εχει καθισει στον πατο σηκωνεται και αρχιζει και προσκωλαται στο προστατευτικο διχτακι της αντλιας βενζινης με το που αρχιζει και τραβαει
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλησπερα.Εχω αγορασει ενα μανουαλ της haynnes οπου εχει μεσα και τον δικο μου κινητηρα και σε ενα κεφαλαιο ελεγε
Καθε 8 χρονια η 160.000χλμ καθαρισμος βαλβιδων,ελεγχος και ρυθμιση.
Το δικο μου το αυτοκινητο τον χειμωνα αλλαξε ιμαντες χρονισμου εκεντροφορων.Αυτη η συντηρηση πρεπει να γινει???Πλησιαζω τον 8ο χρονο και δε ξερω αν αυτη η εργασια γινεται στην αλλαγη του ιμαντα.
Αυτοκινητο ford focus mk1 1.6.
ρυθμιση των βαλβιδων γινεται εφοσον υπαρξει καποιος θορυβος,σε περιπτωση που οι βαλβιδες εχουν υδραυλικα ωστηρια ειναι αυτορυθμιζομενες
καθαρισμος των βαλβιδων γινεται οταν πας να κανεις ρεκτιφιε στην περιπτωση που καιει λαδι ο κινητηρας και αλλαζουν τα δαχτυλιδια των κυλινδρων που αυτα φθειρονται και προκαλουν το καψιμο λαδιου, με μια fix τιμη εργασιας ανταλλακτικων 1.000Ε πανω κατω
μια απλη συντομη εργασια για να φρεσκαρεις τον κινητηρα ειναι ο καθαρισμος του καρτερ απο τη συσσωρευμενη 'μαυρη λασπη' απο τα πολλα χιλιομετρα -
Να σου πω την αληθεια ωρες ωρες ακουγεται ενα τακ τακ που δεν ακουγωταν πριν.
-
Να σου πω... θες να του βγαλεις τα μάτια ή εχεις λεφτα για πέταμα;
Αστο οπως ειναι το αμαξακι... -
Να σου πω την αληθεια εχω παψει να το ζοριζω ποια επειδη πλεον καταλαβα πως οτι και αν κανω δε προκειτςι να ξεπερασω τη ταχυτητα του φωτος...Εκει που μονο το ζοριζω πλεον ειναι απανω σε καμια προσπεραση πουθενα αλλου.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........