-
2 δλ στα 4,37km, και στην ουσία στους 3 γύρους είναι διαφορά. Μάλλον ατην άσφαλτο και στα ίσια, ο μικρός Seb δεν είναι ακόμα τόσο γρήγορος.
Δε συμπαθώ τον Loeb, αλλά η τσουτσεκοειδής συμπεριφορά του Ogier είναι εκνευριστική. Μετά από κάθε ειδική δεν κοιτούσε την κάμερα, μιλούσε με υπεκφυγές κλπ. Δηλαδή άν οδηγούσε Ford, τί θα έκανε -
Η ομάδα της m-sport είναι κάπως έτσι ,ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ
http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... b8085.jpg/ -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
2 δλ στα 4,37km, και στην ουσία στους 3 γύρους είναι διαφορά. Μάλλον ατην άσφαλτο και στα ίσια, ο μικρός Seb δεν είναι ακόμα τόσο γρήγορος.
Δε συμπαθώ τον Loeb, αλλά η τσουτσεκοειδής συμπεριφορά του Ogier είναι εκνευριστική. Μετά από κάθε ειδική δεν κοιτούσε την κάμερα, μιλούσε με υπεκφυγές κλπ. Δηλαδή άν οδηγούσε Ford, τί θα έκανεΕγώ δεν συμπαθώ κανένα τους αλλά νομίζω ότι πρέπει να το κράτησε ο νέοπας στο τέλος.Το λέω γιατί αν υπήρχαν τέτοιες διαφορές στον αγώνα το παιχνίδι θα είχε κριθεί εξ' αρχής.
-
Γιατί να το κρατήσει ? Στην Ελλάδα το κράτησε ? Ή έχει περιθώριο να πετάξει έστω και 1 βαθμό ?
Σε όλο τον αγώνα ήταν λίγο πίσω, ενω προσπαθούσε. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις λέμε ότι ο μπροστινός ελέγχει (και ίσω έτσι να γινόταν και εδώ).
Όπως και να 'χει, είναι πολύ γρήγορος, πολύ ικανός αλλά και πολύ τυχερός γιατί του δόθηκε ευκαιρία στη Citroen. Αλλιώς, θα ήταν άλλος ένας από όλους ...
Τα παρασκήνια είναι αδιάφορα, εμείς πληρώνουμε ή μήπως ακούμε γκρίνιες ... Αλλά έτσι όπως ειπώθηκε και πιο πριν, οι κόντρες είναι ωραίες μεταξύ ισάξιων και με κύρος οδηγών (πχ ΜακΡεϊ-Σαϊνθ στη Ford). Ο Οζιε, για την ώρα είναι απλά φερελπις και πολύ κάτω του αντίζηλού του. ΙΜΗΟ. -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Όπως και να 'χει, είναι πολύ γρήγορος, πολύ ικανός αλλά και πολύ τυχερός γιατί του δόθηκε ευκαιρία στη Citroen. Αλλιώς, θα ήταν άλλος ένας από όλους ...
Συμφωνώ και να προσθέσω ότι η συμπεριφορά του παραπέμπει σε τσουτσέκι -γίδι.Οσον αφορά για τον θεό(κόλιν)όταν ήταν στη σιτροέν ήταν κύριος σε σχέση με κάρλος και λέμπ,αλλά η όλη του συμπεροφορά δεν ήταν και υποδειγματική(όλοι θυμόμαστε τι έκανε σε παλιότερο ακρόπολις)
-
φίλε nafpakte δεν είναι ότι είναι αδύνατο αλλά μια τέτοια διαφορά θέλει εκατομμύρια ευρώ εξέλιξής για να καλυφθεί και δεν νομίζω να υπάρχει τέτοια δυνατότητα εκτός αν αρχίσει να βρέχει καταρρακτωδώς πελατακια των 150 χιλιάδων ευρώ ανά αγώνα. αλλά ακόμη και τότε το πιο πιθανό ειναι να πάει η prodrive ταμείο αλά Wilson παρά να ασχοληθεί με τους γάλλους. αν ήταν η vw θα ήταν άλλη κουβέντα. παρεπιπτόντως λέτε ότι οι γερμανοί θα χρειαστούν χρόνο και δεν καταλαβαίνω το γιατί: βάση έχουν ήδη από την skoda και το μοτερ τους βαφτισμενο για τα μάτια του κόσμου από τον Lehman ήδη γράφει χιλιόμετρα σε διαφορά πρωταθλήματα τουρισμού. εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι έβρεξε από το πουθενά λεφτά στην πόρτα του Lehman και γεννήθηκε ένα μοτερ με δόντια από το καλημέρα. τέλος επειδή είδα την powerstage είναι φανερό ότι ο Οζιε για να βγάλει κοντινούς χρόνους με τον Λεμπ υπερβαλει οδηγικα και προφανώς από εκεί προκύπτουν οι έξοδοι από το δρόμο. όλα αυτα βέβαια ένα αιώνα μακριά από τα φιλανδακια που κυνηγούν πεζοδρόμια.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Όπως και να 'χει, είναι πολύ γρήγορος, πολύ ικανός αλλά και πολύ τυχερός γιατί του δόθηκε ευκαιρία στη Citroen. Αλλιώς, θα ήταν άλλος ένας από όλους ...
Η ευκαιρία στη Citroen, αρχικά με το C2, του δόθηκε από την ίδια τη Citroen μόνο και μόνο επειδή στο 206 cup στη Γαλλία έκανε ό,τι ήθελε. Δεν τον διάλεξαν κατά τύχη ούτε επειδή είχε 'μέσο'. Ξεκίνησε στη σωστή χώρα, σε θεσμό ενιαίου, με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει το 90% των αγωνιζόμενων, όπως άλλωστε ξεκίνησε και ο Loeb (στο 106 cup).
Πέρα από το απαράδεκτο ύφος των δηλώσεών του που θυμίζει κακομαθημένο δεκάχρονο κωλόπαιδο, όσον αφορά τις οδηγικές ικανότητες ποτέ δεν ήταν 'ένας από όλους' και από την αρχή με το 206 έδειξε ότι είναι κάτι ξεχωριστό.Η ομάδα της m-sport είναι κάπως έτσι ,ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ
Αν βρεθείς για λίγο στα service τους και τους δεις να δουλεύουν, μάλλον θα αποκτήσεις την ακριβώς αντίθετη άποψη. Επίσης, καλό είναι να δει κανείς τη χωμάτινη ανάρτηση του Fiesta (ναι, σε εξέλιξη της Reiger). Η κάθε ανάρτηση έχει δύο τηλεσκοπικά αμορτισέρ, το ένα από τα οποία κινείται μέσα στο άλλο, με σύνολο διαδρομής τροχού που ξεπερνάει τους 55 πόντους, και ταυτόχρονα αυτό το πολύπλοκο μακρυνάρι είναι τόσο στιβαρά φτιαγμένο ώστε να αντέχει στην Ελάτεια. Και μόνο γι' αυτό το τεχνολογικό κόσμημα, καλύτερα να αποφεύγονται τέτοιοι χαρακτηρισμοί.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Όπως και να 'χει, είναι πολύ γρήγορος, πολύ ικανός αλλά και πολύ τυχερός γιατί του δόθηκε ευκαιρία στη Citroen. Αλλιώς, θα ήταν άλλος ένας από όλους ...
Η ευκαιρία στη Citroen, αρχικά με το C2, του δόθηκε από την ίδια τη Citroen μόνο και μόνο επειδή στο 206 cup στη Γαλλία έκανε ό,τι ήθελε. Δεν τον διάλεξαν κατά τύχη ούτε επειδή είχε 'μέσο'. Ξεκίνησε στη σωστή χώρα, σε θεσμό ενιαίου, με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει το 90% των αγωνιζόμενων, όπως άλλωστε ξεκίνησε και ο Loeb (στο 106 cup).
Πέρα από το απαράδεκτο ύφος των δηλώσεών του που θυμίζει κακομαθημένο δεκάχρονο κωλόπαιδο, όσον αφορά τις οδηγικές ικανότητες ποτέ δεν ήταν 'ένας από όλους' και από την αρχή με το 206 έδειξε ότι είναι κάτι ξεχωριστό.P-G Andersson, Tirabassi, Sordo, Bernardi καποια ονόματα από το JWRC που μου 'ρχονται πολύ γρήγορα. Θα έπρεπε να έχουν ευκαιρίες σε εποχές που τα ονόματα που γέμιζαν τα εργοστασιακά μπακετ, είχαν άλλο κύρος και ειδικό βάρος.
Ο Οgier, πολυ γρήγορος, αλλά και πολύ τυχερός. Γάλλος σε καιρούς που Γαλλική ομάδα είναι μακραν Νο1, με τον 2ο οδηγό της ομάδας (Sordo) να είναι κατά πολύ κατώτερος του 1ου.
Μια χαρά συγκυρία μου φαίνεται. Και άλλοι διακρίθηκαν όσο ο Ogier ή έστω λίγο λιγότερο. Αλλά δεν είχαν τέτοια ευκαιρία. -
Κανένας από τα ονόματα που αναφέρεις δεν έχει καταφέρει να σταθεί σε χώμα και άσφαλτο δίπλα στα πρώτα ονόματα. Απ' όλους αυτούς πάντα έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω. Κάποιοι είχαν πολλαπλάσιες ευκαιρίες από τον Ogier, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν αυτό το κορυφαίο που είναι αυτός, ειδικά στο χώμα. Επιπλέον, η λέξη 'τυχερός' για κάποιον που διάλεξε να ορμήσει σε ένα ενιαίο, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες, που γινόταν σε άσφαλτο και χώμα και το οποίο παρακολουθούν και τα τρία γαλλικά εργοστάσια (τουλάχιστον), νομίζω ότι μάλλον τον μειώνει άδικα.
Οι αγώνες, ειδικά στο εξωτερικό, δεν είναι ελληνικό δημόσιο. Οι λίγοι που φτάνουν στην κορυφή φτάνουν επειδή το αξίζουν. Ούτε ένας απ' όσους έχουν κυνηγήσει πρωτάθλημα στο παρελθόν δεν έφτασε εκεί κατά τύχη ή με τα λεφτά του μπαμπά του. -
Οτι η Ford εχει ενα θεματακι σαν ομαδα ειναι ετσι....και ας εχει θεικο αμορτισερ η δουλευουν τελεια στο service park!Εχει ενα θεμα η φιλοσοφια των Αγγλων και για αυτο εχουν τοσα λιγα πρωταθληματα στα τοσα χρονια που τρεχουν!Ξεκινανε μια εξελιξη και την παρατανε για ενα νεο project που και αυτο δεν θα τελειοποιηθει!Και αν δουμε τα λαθη που γινοναται και αυτα που κανουν δεν ειναι απολυτα σοβαροι!Περυσι παρατησαν το πρωταθλημα για την εξελιξη του fiesta!Τελικα εχασαν και το περσυνο πρωταθλημα και οπως φαινεται και το φετινο!Και αυτο ειναι μονο ενα παραδειγμα!!!!!
Τωρα οσο αφορα τον Ogier σιγουρα δεν ειναι ενας απο ολους για αυτο εχει και την υποστηριξη της γαλλικης ομοσπονδιας και της Citroen κτλπα!Αλλα σιγουρα ειναι και τυχερος που μπορεσε και αναγνωρηστικε το ταλεντο του και τον αντιμετωπιζουν σαν νουμερο ενα σχεδον στην Citroen και τον βαζουν ισα σχεδον απεναντι στον Loeb! -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Κανένας από τα ονόματα που αναφέρεις δεν έχει καταφέρει να σταθεί σε χώμα και άσφαλτο δίπλα στα πρώτα ονόματα. Απ' όλους αυτούς πάντα έλειπε αυτό το κάτι παραπάνω. Κάποιοι είχαν πολλαπλάσιες ευκαιρίες από τον Ogier, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν αυτό το κορυφαίο που είναι αυτός, ειδικά στο χώμα. Επιπλέον, η λέξη 'τυχερός' για κάποιον που διάλεξε να ορμήσει σε ένα ενιαίο, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες, που γινόταν σε άσφαλτο και χώμα και το οποίο παρακολουθούν και τα τρία γαλλικά εργοστάσια (τουλάχιστον), νομίζω ότι μάλλον τον μειώνει άδικα.
Οι αγώνες, ειδικά στο εξωτερικό, δεν είναι ελληνικό δημόσιο. Οι λίγοι που φτάνουν στην κορυφή φτάνουν επειδή το αξίζουν. Ούτε ένας απ' όσους έχουν κυνηγήσει πρωτάθλημα στο παρελθόν δεν έφτασε εκεί κατά τύχη ή με τα λεφτά του μπαμπά του.Αναφερεις τα χρηματα για δευτερη φορα. Δε νομιζω καπου να υπονοησα οτι πληρωσε για να φτασει ως εκει που εχει φτασει.
Τυχερος, το ξανασκεφτομαι και το βρισκω μια χαρα. Τυχερος και κυριολεκτω, δεν εννοω κωλοφαρδος.
Βρεθηκε σε πιο καταλληλη περιοδο με τις καταλληλες ευκαιριες. Καπου ανεφερα τη λεξη συγκυρια.Ο Loeb στο JWRC μαζι με τον Duval, ήταν 3 σκαλες πανω απο τους υπολοιπους. Ο P-G για καναδυο χρονια, 5 κλασεις πανω απο τους υπολοιπους.
Τωρα αν ο Ogier ειναι τοσο ξεχωριστος θα το δουμε σε 2-3 χρονια, γιατι πολλοι βιαζονται να τον παρουσιασoυν σαν τον δευτερο Loeb. -
@scn Φίλε scn οδηγάρα ο Οζιέ αλλά και ο Γκαρντεμάιστερ ήταν οδηγάρα αλλά δεν ήταν τυχερός ,το ίδιο ισχύει και για τον πέτρο που αν ήταν στη σιτροέν και ο λέμπ ιδιώτης άλλα θα λέγαμε τώρα.Ατυχος και ο μάκινεν και ο γκρόνχολμ γιατί ενώ είχαν δώσει δείγματα άργησαν να πάρουν φουλ πρόγραμμα.Πολύ καλός ο οζιέ αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι βρέθηκε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή.Εχω δει πως δουλεύουν οι μηχανικοί της φόρντ(http://imageshack.us/photo/my-images/57 ... 539mw.jpg/),όπως και των άλλλων ομάδων.Οσον αφορά για το αμορτισέρ το θέμα είναι η πατέντα να μπορεί να εξαργυρωθεί αν δεν γίνει αυτό δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς.Γενικά στην μσπορ το μόνο που τους νοιάζει είναι να νοικιάσουν κανένα αμάξι και αυτό αυτό αμφιβόλου ποιότητας(http://wrcbehindthestages.blogspot.com/ ... s-and.html).Εχουν χάσει δυο πρωταθλήματα επειδή ο Γουίλσον δεν έδωσε εντολές τη μία στο μίκο την άλλη στο γιάρι.Η ομάδα έχει δυο οδηγούς οι οποίοι αντικειμενικά ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ(ούτε στον αγώνα τους δεν τα καταφέρνουν πως να τα καταφέρουν αλλού?μου έχει μείνει πάντως η έξοδος και εγκατάλειψη του γιάρι στην τελευταία ειδική-υπερειδική στην πορτογαλία,αν θες να λέγεσε επαγγελματίας δεν κάνεις τέτοια λάθη). Επίσης προσέλαβε τον τονι μια άκυρη χρονιά και την επόμενη που είχε καλό υλικό τον έστειλε.Επίσης ο Γουίλσον αντί να προσλάβει τον πέτρο κρατάει αυτούς που κρατάει.Δεν το έκανε την πρώτη χρονιά θα μπορούσε να το κάνει αργότερα αλλά δεν το έκανε(η δικαιολογία ότι παλιά έφυγε από την μ σπόρ δε νομίζω να στέκει).Ισως τελικά στη φορντ αυτοί που δεν φταίνε καθόλου να είναι τα παιδιά που είναι στα σέρβις και μόνο αυτοί. Αν σε πρόσβαλε ο χαρακτηρισμός μου ζητώ ειλικρινά συγνώνη.
Υ.Γ Σίγουρα απάντηση κάποιων θα είναι Δεν πουλάω πνεύμα απλά αναρωτιέμαι για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Ο Loeb στο JWRC μαζι με τον Duval, ήταν 3 σκαλες πανω απο τους υπολοιπους. Ο P-G για καναδυο χρονια, 5 κλασεις πανω απο τους υπολοιπους.
Τωρα αν ο Ogier ειναι τοσο ξεχωριστος θα το δουμε σε 2-3 χρονια, γιατι πολλοι βιαζονται να τον παρουσιασoυν σαν τον δευτερο Loeb.Για τον p-g συμφωνώ 100%.Ε ο ντιβάλ νομίζω ότι μόνος του έδιωξε τον εαυτό του από το παγκόσμιο.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
δηγάρα ο Οζιέ αλλά και ο Γκαρντεμάιστερ ήταν οδηγάρα αλλά δεν ήταν τυχερός ,το ίδιο ισχύει και για τον πέτρο που αν ήταν στη σιτροέν και ο λέμπ ιδιώτης άλλα θα λέγαμε τώρα.Ατυχος και ο μάκινεν και ο γκρόνχολμ γιατί ενώ είχαν δώσει δείγματα άργησαν να πάρουν φουλ πρόγραμμα.Πολύ καλός ο οζιέ αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι βρέθηκε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή.Πολλές φορές η κορυφή απέχει από τη 'σχεδόν κορυφή' μία απόσταση ίση με το πάχος μιας τρίχας, μόνο που ελάχιστοι μπορούν να τη διανύσουν. Πολλές δεκάδες οδηγοί, όπως ο P-G, o Duval, ακόμα και ο Delecour, ο Martin, ο Loix, ο θεός Galli και τόσοι άλλοι δεν κατάφεραν να διανύσουν αυτή την ελάχιστη απόσταση, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Όλοι τους είναι εκπληκτικοί οδηγοί, αλλά δεν είναι Ari, Colin, Hannu, Richard, Walter, Juha, Carlos, Didier, Marcus, Tomi, Seb ή ακόμα και Jeannot.
Εκτίμησή μου είναι ότι ο, επιεικώς μέτριου ήθους και ύφους, τύπος που λέγεται Ogier, αν και δεν είναι ούτε θα είναι ποτέ Loeb, είναι αυτή τη στιγμή μαζί με τον Tanak οι μόνοι που, οδηγικά, έχουν τις δυνατότητες να διασχίσουν αυτή τη μικρή απόσταση μέχρι την κορυφή, να κερδίσουν αγώνες και πρωταθλήματα, να κυριαρχήσουν επί του συναγωνισμού τα χρόνια που έρχονται και να μπουν στη λίστα των κορυφαίων. Ο τύπος έχει τεράστιες οδηγικές ικανότητες, θέληση και αφοσίωση, βρίσκεται πανάξια εκεί που βρίσκεται, και το μόνο στοιχείο που ίσως τον κρατήσει μακριά από την κορυφή είναι αυτό ακριβώς το χαμηλού επιπέδου ήθος και ύφος.
Επιπλέον, όταν γράφουμε περί 'ευκαιριών' υποτιμούμε τους ανθρώπους των ομάδων που κάνουν τις επιλογές. Η Citroen από όλους τους νέους στην Ευρώπη, από όλα τα cup και όλα τα πρωταθλήματα, διάλεξε τον Loeb για το Saxo στην Junior, όπως διάλεξε τον Ogier για να του δώσει το C2. Πίστεψέ με, ένα πέρασμά του Loeb με το Saxo είδα πριν 10 χρόνια στο στενό της Ελάτειας και είπα ότι ο τύπος θα πάει πολύ ψηλά (φυσικά δε φαντάστηκα ότι θα διαλύσει όλα τα ρεκόρ). Τα πιτσιρίκια που έχουν αυτό το κάτι παραπάνω φαίνονται και οι άνθρωποι των εταιριών που ψάχνουν για νέους οδηγούς δεν είναι μ@λ@κες.Παρεμπιπτόντως, μιας και ανέφερα τη μαγική λέξη Jeannot, χθες βρήκα αυτό στο YouTube http://www.youtube.com/watch?v=rTaWFr7zOSY
Αυτά που γίνονται στο βρεγμένο με το Megane είναι απίθανα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
...
Εκτίμησή μου είναι ότι ο, επιεικώς μέτριου ήθους και ύφους, τύπος που λέγεται Ogier, αν και δεν είναι ούτε θα είναι ποτέ Loeb, είναι αυτή τη στιγμή μαζί με τον Tanak οι μόνοι που, οδηγικά, έχουν τις δυνατότητες να διασχίσουν αυτή τη μικρή απόσταση μέχρι την κορυφή, να κερδίσουν αγώνες και πρωταθλήματα, να κυριαρχήσουν επί του συναγωνισμού τα χρόνια που έρχονται και να μπουν στη λίστα των κορυφαίων. Ο τύπος έχει τεράστιες οδηγικές ικανότητες, θέληση και αφοσίωση, βρίσκεται πανάξια εκεί που βρίσκεται, και το μόνο στοιχείο που ίσως τον κρατήσει μακριά από την κορυφή είναι αυτό ακριβώς το χαμηλού επιπέδου ήθος και ύφος.
...Eίχα την χαρά και τύχη πριν το περσινό Μόντε να συναντηθώ μαζί του και με τον συνοδηγό του στο ξενοδοχείο και να έχουμε μαζί πρωινό συζητώντας για πάρα πολύ ώρα.
Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αυτό που περιγράφεις (δικαιολογημένα αν κρίνεις μόνο απο αυτο που βλέπεις στις κάμερες) αλλά μάλλον προς το αντίθετο πλησιάζει.
Μάλλον η συμπεριφορά και η αλαζονεία του κοντού τα προξενούν και οχι ο κακός χαρακτήρας του.
Αυτά που είδαμε στα πλάνα (να κάνει λάθος και τετακέ ο κοντός , και να συνεχίζει γελώντας γνωρίζοντας οτι ότι και να κάνει θα είναι πρώτος) είναι κατακριτέα και αισχρά , και όχι οι δηλώσεις πάνω στην ένταση του μικρού.
-
H αλήθεια είναι οτι -έχοντας συναντήσει αρκετές φορές σε κάποιο time control τους περισσότερους θεούς και ημιθεους- ο Loeb είναι αυτός που βγάζει ίσως την περισσότερη αλαζονία προς τα έξω...
εντιτ: από τους παλαιότερους θα έλεγα τον Σάινθ...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H αλήθεια είναι οτι -έχοντας συναντήσει αρκετές φορές σε κάποιο time control τους περισσότερους θεούς και ημιθεους- ο Loeb είναι αυτός που βγάζει ίσως την περισσότερη αλαζονία προς τα έξω...εντιτ: από τους παλαιότερους θα έλεγα τον Σάινθ...
Xωρις πλακα συμφωνω απολυτα για τον loeb ακουσα μια συζητηση φετος στο ακροπολις απο ιδιοκτητη καφετεριας που ειχε παει ο Loeb και ελεγε τα καλυτερα για τον χαρακτηρα του και το ποσο ευδιαθετος και καταδεκτηκος ηταν.Επισης συμφωνω για τον σΣαινθ ειναι λιγο ιδιοτροπος και απροσητος ανθρωπος
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
H αλήθεια είναι οτι -έχοντας συναντήσει αρκετές φορές σε κάποιο time control τους περισσότερους θεούς και ημιθεους- ο Loeb είναι αυτός που βγάζει ίσως την περισσότερη αλαζονία προς τα έξω...
εντιτ: από τους παλαιότερους θα έλεγα τον Σάινθ...
Xωρις πλακα συμφωνω απολυτα για τον loeb ακουσα μια συζητηση φετος στο ακροπολις απο ιδιοκτητη καφετεριας που ειχε παει ο Loeb και ελεγε τα καλυτερα για τον χαρακτηρα του και το ποσο ευδιαθετος και καταδεκτηκος ηταν.Επισης συμφωνω για τον σΣαινθ ειναι λιγο ιδιοτροπος και απροσητος ανθρωπος
Aυτο που λεει ο taurus ειναι το ακριβως αντιθετο απο αυτο που λες εσυ.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ε τοτε διαφωνω απολυτα συμφωνα με αυτα που ακουσα γιατι προσωπικα δεν ειχα την τιμη να τον γνωρισω.Παντω
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Ε τοτε διαφωνω απολυτα συμφωνα με αυτα που ακουσα γιατι προσωπικα δεν ειχα την τιμη να τον γνωρισω.Παντω...........Παντως ευχαριστω για την επισημανση.
WRC 2011 (All Rounds)