-
και η citroen και οι οδηγοί της...
-
Και οι οδηγοι της, πολυ σωστο αυτο.
Ειναι ωραιο που επιτελους καποιος κοντραρει παρα πολυ δυνατα τον Loeb και στην ασφαλτο. Και ο Sordo τα πηγαινε πολυ καλα εναντιον του στην ασφαλτο αλλα παντα ο κοντος του ανοιγε διαφορα απο καποιο σημειο και μετα, ενω για την ωρα με τον μικρο τα βρισκει σκουρα... -
Τα βρισκει σκουρα??Δεν παιρνει ρισκα και παει απλα και σιγουρα για την νικη γιατι εχουν δωθει team orders και ετσι ξερει οτι δεν κυνδινευει???Τι απο ολα αυτα ισχυει αραγε??Και τα mini σε χρονους ειδικων χωρις κλαταρισμα κτλπα ειναι κοντα σε σχεση με τον Hirvonen!!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι η Citroen ειναι παλι αιωνες μπροστα στην ασφαλτο...Χρονια τωρα
-
Δηλώσεις των δύο της Citroen μετά το κλατάρισμα του Loeb:
Loeb: “I think maybe in a straight we saw a few rocks on the road. We were taking it easy but what can we do?”
Ogier, who was under orders to hold station behind Loeb, said: “For sure I can’t be happy when my team-mate had a problem. It’s a good thing there is justice in the sport.”
Υπογραμμίζω την τελευταία πρόταση, σχολιάζοντας ότι ποτέ στην ιστορία του WRC από τη δεκαετία του 80 του Rohrl και των μεγάλων Φιλανδών ως σήμερα δεν έχει βρεθεί ξανά οδηγός να κάνει τέτοιου επιπέδου δηλώσεις. Κρίμα, γιατί τέτοιο επίπεδο θυμίζει πιο πολύ ελληνικούς αγώνες στα πολύ, πολύ χειρότερά τους παρά WRC. Και ακόμα πιο κρίμα γιατί, λόγω της ταχύτητας του συγκεκριμένου οδηγού, αυτό το επίπεδο θα βρίσκεται στη βιτρίνα του WRC για τα επόμενα χρόνια. -
Είναι προφανές από αυτές τις δηλώσεις ότι ο Οζιέ έχει τόσο μυαλό όσο ο Λιούις Χάμιλτον. Το κακό (ή καλό για όσους τη βρίσκουν με την ίντριγκα) είναι ότι ο Λεμπ έχει λιγότερο μυαλό από ότι ο Αλόνσο και έτσι θα έχει να υποφέρει ένα ή δυο χρόνια αυτή την κατάσταση. Τουλάχιστον θα έχει ένα ή δυο ακόμη πρωταθλήματα και ένα ιδιαίτερα παχυλό συμβόλαιο για παρηγοριά. Εντάξει, υπάρχουν και χειρότερα σε αυτή τη ζωή.
Θάνο, σχετικά με τα Μίνι: αν ο πήχης είναι η Ford τότε όλα καλά για την Prodrive. Κατά μια άποψη αφού και οι δυο αυτοί έμποροι WRC έχουν σαν οξυγόνο όχι τα πρωταθλήματα αλλά την ενοικίαση αγωνιστικών αυτή η σύγκριση είναι ας πούμε όλα τα λεφτά. Με απόλυτα κριτήρια όμως η Μινι είναι δυο λεπτά πίσω από τα Citroen που πάνε βόλτα. Δυο ολόκληρα λεπτά σε ένα ράλι που ο οδηγός τους αποδεδειγμένα δεν είναι ο αδύναμος κρίκος είναι μια αιωνιότητα που δεν μαζεύεται με καμία εξέλιξη ιδιαίτερα όταν ο κινητήρας τους είναι αποδεδειγμένα από το WTCC τουλάχιστον ικανοποιητικός.
-
@scn: Ειναι περιεργη δηλωση αυτη, μπορει να κρυβει πολλα απο πισω, οπως το τι team orders εχουν πεσει. Εχω την εντυπωση οτι η εντολη ηταν να κρατησουν τις θεσεις τους οπως ειναι, οποτε θα μπορουσε καποιος να πει οτι ο Ogier πιστευε οτι ηταν πιο γρηγορος απο τον Loeb και τον σταματησαν. Απο την αλλη, ουτε τα αγγλικα τους ειναι τα καλυτερα ουτε οι αλλαγες που κανουν απο αυτα που ειπαν οι οδηγοι σε αυτο που ποσταρουν στο επισημο site ειναι οι καλυτερες, αρα ας μην βιαζομαστε...
Αλλιως, μονο δικιο (θα) εχεις...
-
ναι αλλά τι θα πει πίστευε, ας ήταν μπροστά στο τέλος της πρώτης ημέρας
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ναι αλλά τι θα πει πίστευε, ας ήταν μπροστά στο τέλος της πρώτης ημέραςΓιατί στο τέλος της πρώτης και όχι της δευτερης ? Μόνον την τρίτη ημέρα συνηθίζεται να γίνεται 'συντήρηση'.
Σε λίγο ο αγώνας θα είναι όποιος πάρει την πρώτη ειδική, και μετά θα πηγαινουν βόλτα για να τερματίσουν.
-
Συνηθίζεται αν υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός, τι να κάνει δηλαδή ο Quesnel, να τους βάλει να τρώγονται γιατί οι έμποροι wrc είναι ανίκανοι να είναι ανταγωνιστικοί;
Έχουμε και συνέχεια δηλώσεων, δεν μπορώ να φανταστώ αυτό το βιολί να τραβήξει δυο χρόνια:
*Asked to explain that comment, Ogier told AUTOSPORT: 'I mean that, people who know all the elements can understand that, but not everybody. I have nothing more to say about that.'
Loeb responded by saying: 'Maybe he talks too much sometimes. It's not his fault I got the puncture - he can say what he wants.'
Citroen team principal Olivier Quesnel confirmed there would be no more team orders tonight, saying: 'It [the result] will stay like it is, Ogier will lead with Seb [Loeb] behind. But it depends, if Ogier gets a puncture then it can be reversed again.'*
-
Το οτι οι έμποροι πάνε για το μεροκάματο και μόνο είναι γνωστό (και είναι πολύ κρίμα για τα brands που εκπροσωπούν).
Επίσης ο Κενέλ κάνει καλά την δουλειά του γιατί για να μιλάει τόσο ο Οζιέ έχει 'πλάτες' (που δεν είχε κανένας προκάτοχος). Απλά μετά τα γεγονότα του Ακρόπολις και την γκρίνια του κοντού, έπρεπε να κάνει κάτι για αυτόν.
Φρόντισε, έμμεσα βέβαια, να φανεί αυτό για τους παραπονούμενους του Ακρόπολις και να εξισωθεί η γκρίνια.
-
Δν λέω, ίσως να είναι απόφαση ισορροπιών πάντως μου προξενεί εντύπωση μια τόσο υπέρ του Λεμπ απόφαση μόλις μέρες μετά το νέο συμβόλαιο του. Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι ακριβώς έχει συμφωνηθεί και απέρριψε τους Γερμανούς ο κοντός.
-
Οι Γερμανοί θέλουν πίστωση χρόνου για καμμιά διετία που ο κοντός δεν θέλει να χαραμίσει για εξέλιξη.
Προτίμησε την σίγουρη λύση και μετά βλέπουμε. Παρόλα τα χρήματα, θα είχε ρίσκο και αποδοχή μη καλών αποτελεσμάτων μια τέτοια συμφωνία.
Δεν μου φαίνεται ότι ενθουσιάζεται με κάτι τέτοια.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Οι Γερμανοί θέλουν πίστωση χρόνου για καμμιά διετία που ο κοντός δεν θέλει να χαραμίσει για εξέλιξη.Προτίμησε την σίγουρη λύση και μετά βλέπουμε. Παρόλα τα χρήματα, θα είχε ρίσκο και αποδοχή μη καλών αποτελεσμάτων μια τέτοια συμφωνία.
Δεν μου φαίνεται ότι ενθουσιάζεται με κάτι τέτοια.
+56782006978200000
Αχ μωρε Γιωργη,λες και ησουν μες στο μυαλο μου ...... -
Εγω θα κάνω μια πιο πονηρή ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ....Ρε μπας όλα αυτά είναι ένα θέατρο για να τραβούν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ τα φώτα της δημοσιότητας????ΛΕΩ...
Πάντως σαν φαν του κοντού...πρέπει να παραδεχτώ...ότι ο Ogier έχει κάνει άλματα..παντού...Μπράβο του!! -
Όποιος είδε το ρυθμό του Elena και του Loeb στα in-car πριν το κλατάρισμα μπορεί να καταλάβει. Οι άνθρωποι πήγαιναν πολύ χαλαρά, για το δικό τους επίπεδο. Ο Elena, με εντελώς βαριεστημένο ύφος, διάβαζε σαν να διάβαζε εφημερίδα πίνοντας φραπέ και οι δηλώσεις του Loeb 'I am not taking any risks' το επιβεβαιώνουν. Οι εντολές της ομάδας δεν ήταν για τον Loeb, αλλά για να μην αγοράσει κανένα γερμανικό οικόπεδο ο πιτσιρικάς, όπως εκείνο του οποίου γκρέμισε το φράχτη την πρώτη μέρα. Είναι, δε, χαρακτηριστικό ότι ουσιαστικά συνεχίζουν να υπάρχουν σύμφωνα με τη δήλωση του Quesnel, μόνο που αυτή τη φορά ευνοημένος είναι ο Ogier: 'It [the result] will stay like it is, Ogier will lead with Seb [Loeb] behind. But it depends, if Ogier gets a puncture then it can be reversed again.'
Η απόδειξη για τη μεγάλη διαφορά που εξακολουθεί να έχει ο κοντός από τους άλλους στην άσφαλτο θα έρθει στον επόμενο ασφάλτινο που θα υπάρξει πίεση από τη Ford και θα χρειαστεί να βάλει πάλι το κεφάλι κάτω.
Όσον αφορά το κλίμα που δημιουργείται στο σπορ από τέτοιες ηλίθιες δηλώσεις, ας ελπίσουμε να φταίει απλώς το νέο της ηλικίας και η ένταση της στιγμής, οπότε μετά από 1-2 χρόνια αυτό να ξεπεραστεί. Γελοίοι τύποι δεν υπήρχαν ποτέ στο WRC και αυτό ήταν ένα στοιχείο που το έκανε ανέκαθεν να ξεχωρίζει. Ας ελπίσουμε να μη γίνει τώρα η αρχή. -
Μολις ειδα την ανασκοπηση της δευτερης ημερας.
Δε μου ηταν ποτε συμπαθης ο Λοεμπ. Μετα το χθεσινο επεσε ακομα περισσοτερο στην υποληψη μου. Ηταν πολυ εκνευριστικος οταν ελεγε μετα απο καθε ειδικη οτι εμεις ακολουθουμε τις οδηγιες τις ομαδας ενω ο Οζιερ κανει του κεφαλιου του.
Ο Οζιερ απο τη μερια του καλα εκανε. Το εχει δηλωσει ξεκαθαρα. Φετος παω για το πρωταθλημα (ρε τον αναιδη, αμφισβητει το βασιλια Λοεμπ ). Η χθεσινη οδηγια της Citroen εδινε σχεδον τον τιτλο στον Λοεμπ, γιαυτο και δεν την ακολουθησε. -
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Ο Οζιερ απο τη μερια του καλα εκανε. Το εχει δηλωσει ξεκαθαρα. Φετος παω για το πρωταθλημα (ρε τον αναιδη, αμφισβητει το βασιλια Λοεμπ ). Η χθεσινη οδηγια της Citroen εδινε σχεδον τον τιτλο στον Λοεμπ, γιαυτο και δεν την ακολουθησε.Το θεμα ειναι οτι την ακολουθησε, απλα το εκανε με επιδεικτικο τροπο και κανοντας δηλωσεις. Αν δεν την ακολουθουσε (που δεν συμφωνω), θα ελεγα τουλαχιστον οτι εχει τα @@ να συγκρουστει. Αυτος απλως επαιξε το παιχνιδι του δυσαρεστημενου που του πηραν το γλειφιτζουρι (λες και ηταν σιγουρο οτι θα κερδισει τον Λεμπ...). Απο την αλλη βεβαια, team orders με το πρωταθλημα κατασκευαστων πρακτικα τελειωμενο και με τη διαφορα στα 7'' ειναι πολυ ακυρες...
Δν λέω, ίσως να είναι απόφαση ισορροπιών πάντως μου προξενεί εντύπωση μια τόσο υπέρ του Λεμπ απόφαση μόλις μέρες μετά το νέο συμβόλαιο του. Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι ακριβώς έχει συμφωνηθεί και απέρριψε τους Γερμανούς ο κοντός.
Αυτο ακριβως σκεφτηκα κι εγω. Παραπαει για συμπτωση η υπογραφη του νεου συμβολαιου με αυτην την αποφαση για τιμ ορντερς. Θα δουμε στους επομενους αγωνες, ισως να 'μαζεψουν' τον Οζιε φετος σε ρολο Νο2(;;;)
Αγνοουμε πολλα για το εσωτερικο της ομαδας, οπως πχ τι εγινε στο Ακροπολις με τα 'χαμενα' σπλιτ του Οζιε (ηταν τεχνικο προβλημα, ηταν πουστια του Οζιε ή της ομαδας;) και δεν μπορουμε να ερμηνευσουμε σωστα την γκρινια και του ενος και του αλλου, ουτε να πουμε με σιγουρια ποιος εχει 'δικιο'. Παντως θα γινουνε ροντεο και συμφωνω οτι 2 χρονια ετσι, δεν βγαινουν. -
Εγώ πάντως χ@στηκα για τα 'ενδοοικογενειακά' της Citroen.
Το θέμα είναι ότι υπάρχει μόνο μία ομάδα στο WRC το οποίο αν
δεν ήταν θεαματικό από τη φύση του θα είχε πάψει να υπάρχει.Με μαστρο-Richards και μαστρο-Wilson τι να περιμένει κανείς;
_
-
@go_for_pole Δε νομίζω το επιχείρημα ότι επειδή το μίνι έχει καλό κινητήρα από τώρα και είναι δυο λεπτά πίσω δεν έχει προοπτικές είναι σωστό.Επίσης ο Σορντο μπορεί να μην είναι αδύναμος στην άσφαλτο αλλά δεν είναι και γάλλος.Ποτέ δεν μπόρεσε να κοντράρει τον κοντό όταν ήταν στην ίδια ομάδα(μια φορά μόνο πήρε εντολή ισπανία νομίζω να μην πιέσει).Να υπενθυμίσω επίσης ότι η σιτροέν όταν πάτησε χώμα στην αρχή ήταν αιώνες πίσω(και είδαμε τι έκανε ένα χρόνο αργότερα και ένα χρόνο ακόμα αργότερα πρώτάθλημα).Επίσης νομίζω ότι ο σκοπός τους ήταν ένας καλός τερματισμός και όχι η απόλυτη επίδοση.Δε λέω ότι θα γίνει πρωταθλήτρια αλλά να μην προτρέχουμε.
WRC 2011 (All Rounds)