Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Ελληνικοί Αγώνες
    24
    76
    314
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sjx last edited by

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      Μην ξεχνάς φίλε nass και τον αήμνηστο τον Πεσματζόγλου. Αυτός έκανε αναγνωρίσεις με μαγνητοφωνάκι και ο συνοδηγός υπήρχε μόνο για να πατάει το play!

      Ασχετο με το τοπικ αλλα αν πηγαινε πιο γρηγορα απ'οτι τα ειχε γραψει, τοτε τι εκανε.

      Φιλικα παντα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Ο χρήστης takinen έγραψε:
        Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως για κάποιον που τρέχει για πρώτη φορά ever είναι αρκετά 3 σκέλη δοκιμαστικών για αγώνα ταχύτητας;

        Για να καταλαβω δηλαδη. Αφου μπορεις να μαθεις τη συμπεριφορα του αγωνιστικου σου σε μια πιστα και αφου μπορεις να μαθεις τη διαδρομη μιας αναβασης με ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο, τοτε γιατι να μην αρκουν; Πρεπει δηλαδη ντε και καλα να μαθεις τη διαδρομη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο;

        Τελικα αυτο που ειπε ο Νασος ειναι η ουσια: Με την ασφαλεια του αγωνιστικου προφανως πας πολυ πιο γρηγορα. Τωρα αν το αυτοκινητο ειναι μικρο, οικολογικο και αθορυβο δεν εχει τοση σημασια αν σκασει επανω σου. Γιατι απο τη στιγμη που ανεβαινουν οι ρυθμοι ολα γινονται λιγο πολυ θεμα τυχης. Επειδη μεγαλωσα σε μια περιοχη που φιλοξενει αγωνα, εχω δει και εχω ζησει πολλα.
        Ευτυχως, πλεον τα πραγματα ειναι πολυ πιο μαζεμενα και ηρεμα κυριως γιατι δεν υπαρχει η οικονομικη ανεση για να ερθουν οι αγωνιζομενοι 2 ΣΚ πιο πριν και να λιωσουν στις δοκιμες. Πλεον οτι γινεται, γινεται μια δυο μερες πιο πριν και αυτο ειναι ολο.
        Α και φανταζομαι σε κανεναν ντοπιο δεν λειπει το ξεσαλωμα του Σαββατοβραδου που ανεβαιναν δυο δυο τα Cosworth (πιο παλια τα NSU και τα Simca) και δεν αφηναν σε κανεναν να κλεισει ματι...
        Στο κατω κατω συμφωνα με την λογικη ορισμενων οι βλαχοι δεν καταλαβαινουν, ειναι κομπλεξικοι και δεν μπορουν να κατανοησουν ποσο μεγαλη τιμη ειναι να γινεται ενας αγωνας εξω απο το σπιτι τους. Και ομως αυτοι ακριβως οι εχθροι του σπορ περιμεναν υπομονετικα για να πανε απο την εκκλησια στο τραπεζι ενος γαμου μια Κυριακη του Οκτωβρη. Οχι για 5 λεπτα, αλλα για δυο ολοκληρες ωρες μεχρι να αδειασει ο δρομος απο οσους αδιαφορους θεατες ειχαν αποκλεισει την προσβαση στην κατω συνοικια του Κατηχωριου (καμια σχεση με τη διαδρομη της αναβασης) παρκαροντας οπου τους ειχε φωτισει ο Υψιστος ...

        Πως ειπατε; Κομπλεξικοι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

          Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως για κάποιον που τρέχει για πρώτη φορά ever είναι αρκετά 3 σκέλη δοκιμαστικών για αγώνα ταχύτητας;

          Για να καταλαβω δηλαδη. Αφου μπορεις να μαθεις τη συμπεριφορα του αγωνιστικου σου σε μια πιστα και αφου μπορεις να μαθεις τη διαδρομη μιας αναβασης με ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο, τοτε γιατι να μην αρκουν; Πρεπει δηλαδη ντε και καλα να μαθεις τη διαδρομη με το συγκεκριμενο αυτοκινητο;

          Καταρχήν νομίζω ότι είναι λάθος να βάζουμε τις πίστες σε αυτή τη συζήτηση, μιας και όποιος επιθυμεί παίρνει το αγωνιστικό του και πάει στην οποιαδήποτε πίστα και προπονείται και μέχρι τελικής πτώσεως αν μπορεί. Οπότε πολύ πριν τα δοκιμαστικά κάποιος μπορεί να είναι έτοιμος.

          Τώρα για το πόσο καλά γνωρίζουν το δρόμο όσοι κάνουν αναβάσεις, δείτε πόσο κατεβαίνουν οι χρόνοι από τα δοκιμαστικά στον αγώνα. Εδώ κάποιος θα πει ότι αν αγωνίζεσαι χρόνια, θυμάσαι και τα πατήματα και τις γραμμές και τα πάντα. Δε θα διαφωνήσω, έτσι είναι, αλλά ακόμα και οι πρωτοεμφανιζόμενοι κάνουν χρόνους στις δοκιμές πολύ κοντινούς με αυτούς που κάνουν στον αγώνα.

          Κώστα το μοντέλο που αναφέρεις το ξέρεις ότι είναι θεωρητικά σωστό, αλλά πρακτικά μπάζει λίγο και δεν προτιμάται.
          Δηλαδή όλοι θα προτιμούσαν να κάνουν δοκιμές με το αγωνιστικό τους και με ανοιχτό δρόμο. Κι επειδή δεν επιτρέπεται, λίγοι ρισκάρουν και το κάνουν, κάποιοι άλλοι φτιάχνουν ένα αγωνιστικό χωρίς cage και οι υπόλοιποι που δεν μπορούν, κινούνται σε αγωνιστικούς ρυθμούς με πολιτικά αυτοκίνητα.

          Αλλά αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλες αυτές οι συζητήσεις έχουν αφορμή μόνο αγώνες του Πρωταθλήματος και το Παλλάδιο …

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            Αυτο με τις αναγνωρισεις μιας αναβασης να ειναι παρανομες ειναι παραλογο.Δηλαδη με τρια περασματα απο αναβαση Κυμης,να απαιτεις απο τον οδηγο να στριψει τερμα σε τυφλη δεξια(π.χ.) με τριτη 100+ ,να αργησει να κανει κορυφη και να μην εχει 50% και παραπανω πιθανοτητες να βγει απο το δρομο,να χτυπησει και μερικους θεατες και οτι αλλο μπορει να συμβει!!!!Ρωτηστε οχι τον Α,Β η τον Γ αλλα τον Κυρκο η τον Σπαρταλη αν θα το εκανε σε καινουργια αναβαση!!! 1000% θα απαντουσαν οχι!(και δεν το κανει και κανενας)Αρα ειναι ο πιο ηλιθιος νομος.Και ομως ισχυει ο νομος!...Και δεν τον τηρει κανενας!!!.... Και το ξερουν ολοι αυτο!!!....Συμπερασμα.........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              platis last edited by

              Γεια χαρα απο Πυργο. Τι μου λετε τωρα. Αν σας πω οτι σημερα το πρωι
              κρατουσα στο χερι μου FAX με ημερομηνια 2/10 ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ,που θα γινει στις 28/11, πως θα αισθανθειτε? Εγω απλα φωναξα ΑΙΣΧΟΣ κι απο Δευτερα θα δουμε τι αλλο θα φωναξω.

              ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ,ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                castor last edited by

                Ο χρήστης platis έγραψε:
                Γεια χαρα απο Πυργο. Τι μου λετε τωρα. Αν σας πω οτι σημερα το πρωι
                κρατουσα στο χερι μου FAX με ημερομηνια 2/10 ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ,που θα γινει στις 28/11, πως θα αισθανθειτε? Εγω απλα φωναξα ΑΙΣΧΟΣ κι απο Δευτερα θα δουμε τι αλλο θα φωναξω.

                ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ,ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ.

                Αν είναι 2/10 Χρήστο τότε αποκτά **ιδιαίτερο **ενδιαφέρον δεδομένου ότι ο αγώνας αναβλήθηκε (ή ότι άλλο έκανε) στις 15/10 !!!

                Αν τώρα είναι 2/11 εξακολουθεί να μας κρατάει το ενδιαφέρον και θα περιμέναμε και άλλα στοιχεία!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  platis last edited by

                  Ειναι 2/11.(Συγγνωμη). Τα FAX παρουσιασε ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ο Δ.ΨΥΛΛΟΣ,
                  αμεσως ενημερωσα την ΕΘΕΑ που εχει επιληφθει του θεματος. Θα τα πουμε απο Δευτερα. Αυτα και αλλα που συμβαινουν εδω κατω (κι αυτη την φορα οχι εξ αιτιας της οργανωσης,που μεχρι στιγμης λειτουργει απο αψογα εως εντυπωσιακα!) μ εχουν κανει εξω φρενων και μπορει ν αρχισω να παραφερομαι.
                  Τελος παντων . Απο τον Πυργο και την Αμαλιαδα οπου ολοι ζουν στον πυρετο του αγωνα και μας εχουν εντυπωσιασει ,χαιρετω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gvala last edited by

                    Σαν νέος (σε δέκα ημέρες) αγωνιζόμενος και ελαφρά άσχετος, έχω μια απορία σχετικά με την διαδικασία των αναγνωρίσεων.
                    Επιτρέπεται η 'σήμανση' τών πατημάτων και των γραμμών μέσα στην ειδική;
                    Μπορώ π.χ. να βάψω κάποια πέτρα ή κάποιο δέντρο στην είσοδο της στροφής ή στα πατήματα σε ένα εσάκι; Ή να σημειώσω πάνω στην άσφαλτο με σπρέυ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Πριν μερικούς μήνες θα σου έλεγα ότι θα μπορούσες να αναρτήσεις και πανώ με την σημείωση της στροφής που ακολουθεί ( )...άλλωστε ακόμα και σε αναβάσεις αυτού του είδους οι σημειώσεις χρησιμοποιούνται κατά κορον!!!

                      Αλλά όχι!Απαγορεύονται!!!
                      Αλλωστε σκέψου κάποιος να μετακινήσει ή να σβήσει ενα δικό σου σημάδι για να βάλει το δικό του!!! Κάηκες!!!!

                      Αστα Γιάννη!Οσοι επιμένουν σε τέτοιου είδους πρακτικές σύντομα νομίζω ότι θα βρούν τον μπελά τους!Αμα συνηθίζεις σε εναν τρόπο δύσκολα προσαρμόζεσαι σε νέους κανόνες!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        el-em last edited by

                        Ο χρήστης gvala έγραψε:
                        Σαν νέος (σε δέκα ημέρες) αγωνιζόμενος και ελαφρά άσχετος, έχω μια απορία σχετικά με την διαδικασία των αναγνωρίσεων.
                        Επιτρέπεται η 'σήμανση' τών πατημάτων και των γραμμών μέσα στην ειδική;
                        Μπορώ π.χ. να βάψω κάποια πέτρα ή κάποιο δέντρο στην είσοδο της στροφής ή στα πατήματα σε ένα εσάκι; Ή να σημειώσω πάνω στην άσφαλτο με σπρέυ;

                        AΓΑΠΗΤΕ gvala,

                        ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ.

                        ΦΙΛΙΚΑ,

                        'EL-EM'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                          Σαν νέος (σε δέκα ημέρες) αγωνιζόμενος και ελαφρά άσχετος, έχω μια απορία σχετικά με την διαδικασία των αναγνωρίσεων.
                          Επιτρέπεται η 'σήμανση' τών πατημάτων και των γραμμών μέσα στην ειδική;
                          Μπορώ π.χ. να βάψω κάποια πέτρα ή κάποιο δέντρο στην είσοδο της στροφής ή στα πατήματα σε ένα εσάκι; Ή να σημειώσω πάνω στην άσφαλτο με σπρέυ;

                          AΓΑΠΗΤΕ gvala,

                          ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ.

                          ΦΙΛΙΚΑ,

                          'EL-EM'

                          Είσαι σίγουρος Λώρη?!!...Επιτρέπεται η σήμανση της ειδικής διαδρομής ενός αγώνα?....Αν ναι...πότε μπορεί να γίνει?...Στα 4 περάσματα για αναγνωρίσεις που επιτρέπονται?!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gvala last edited by

                            Α! Ώστε γι αυτό έχουν βάλει βαμμένα χαρτιά πάνω στα δέντρα! Για να μην αντιβαίνουν στους νόμους του κράτους!
                            Δεν προτίθεμαι να βάψω για να έχω σημειώσεις, προτιμώ να μου διαβάζει ο συνοδηγός και να τον ακούω, απλά μου έκανε εντύπωση ότι ο Αγ. Κων/νος και η Πλάκα έχουν 'κόκκινα δέντρα' ....
                            Anyway, ο καθένας με τον τρόπο του, άμα επιτρέπεται ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης gvala έγραψε:
                              Α! Ώστε γι αυτό έχουν βάλει βαμμένα χαρτιά πάνω στα δέντρα! Για να μην αντιβαίνουν στους νόμους του κράτους!
                              Δεν προτίθεμαι να βάψω για να έχω σημειώσεις, προτιμώ να μου διαβάζει ο συνοδηγός και να τον ακούω, απλά μου έκανε εντύπωση ότι ο Αγ. Κων/νος και η Πλάκα έχουν 'κόκκινα δέντρα' ....
                              Anyway, ο καθένας με τον τρόπο του, άμα επιτρέπεται ....

                              Από το 2002 έχουν κόκκινα δέντρα!!
                              Νωρίτερα δεν ήταν ειδικές!!

                              Μιλάμε ειδικά την νύχτα στην Πλάκα (νυχτερινή 2002, κατηφόρα) ήταν λες και είσαι σε αυτοκινητόδρομο!! Τίγκα στο κόκκινο αντανακλαστικό!!

                              Πολλές φορές βοηθούν εξαιρετικά. Αρκεί να ξέρεις τι σημαίνουν, και πως αυτός που τα έβαλε είναι καλός και όχι κουλός!

                              Πάντως αν και αρκετές φορές χρησιμοποίησα σημάδια άλλων, ποτέ δεν τοποθέτησα σημάδι ο ίδιος. Η μαγκιά είναι να πορεύεσαι με τα υπάρχοντα. Αλλιώς στην τελική φέρε και καμιά μπετονιέρα να φτιάξεις την 'μπούκα' και όλα θα περνάνε με 5η κόφτη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                Α! Ώστε γι αυτό έχουν βάλει βαμμένα χαρτιά πάνω στα δέντρα! Για να μην αντιβαίνουν στους νόμους του κράτους!
                                Δεν προτίθεμαι να βάψω για να έχω σημειώσεις, προτιμώ να μου διαβάζει ο συνοδηγός και να τον ακούω, απλά μου έκανε εντύπωση ότι ο Αγ. Κων/νος και η Πλάκα έχουν 'κόκκινα δέντρα' ....
                                Anyway, ο καθένας με τον τρόπο του, άμα επιτρέπεται ....

                                ΑΝ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΡΑΛΛΥ. ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΣΕΧ FLYING KAI STOP. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

                                ΦΙΛΙΚΑ,

                                'EL-EM'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Σαν νέος (σε δέκα ημέρες) αγωνιζόμενος και ελαφρά άσχετος, έχω μια απορία σχετικά με την διαδικασία των αναγνωρίσεων.
                                  Επιτρέπεται η 'σήμανση' τών πατημάτων και των γραμμών μέσα στην ειδική;
                                  Μπορώ π.χ. να βάψω κάποια πέτρα ή κάποιο δέντρο στην είσοδο της στροφής ή στα πατήματα σε ένα εσάκι; Ή να σημειώσω πάνω στην άσφαλτο με σπρέυ;

                                  AΓΑΠΗΤΕ gvala,

                                  ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  Είσαι σίγουρος Λώρη?!!...Επιτρέπεται η σήμανση της ειδικής διαδρομής ενός αγώνα?....Αν ναι...πότε μπορεί να γίνει?...Στα 4 περάσματα για αναγνωρίσεις που επιτρέπονται?!!!

                                  ΑΓΑΠΗΤΕ kouk,

                                  ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ? ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ? Η ΕΘ.Ε.Α ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ.
                                  ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ,ΕΧΘΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΒΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ.
                                  ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ? ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 12.00 ΠΟΥ ΠΗΓΑ,Η ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ 90 ΗΜΕΡΕΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Γιατί δεν κάνουμε κανένα ράλι στην... ΚΗΦΙΣΙΑΣ μπας και φτιάξει κανένας αγωνιζόμενος τη διαγράμμιση έξω από το σπίτι μου;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drpal last edited by

                                      καλοοοοοοοο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 4 / 4
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr