-
Δεν με πρόλαβες , τα έβαλα τα λάστιχα ....
-
Εγώ πάντως, 20 € τοποθέτηση είχα πληρώσει. Το μέγιστο που θα σου ζητήσουν, είναι 40 €.
Γενικά, είναι ωραίο και αξιόπιστο γκατζετακι! Και σαφώς καλύτερο από τα εργοστασιακά που δουλεύουν με τους αισθητήρες του ABS... -
Από που παράγγειλες ? .
Πόσο έκαναν να έρθουν ? -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Από που παράγγειλες ? .
Πόσο έκαναν να έρθουν ?Δεν είμαι στον υπολογιστή τώρα, αλλά το αγόρασα από Ταϊβάν και έκανε 2 εβδομάδες να έρθει. Είναι μικρό πακέτο οπότε δεν παίζει να πληρώσεις τελωνείο, κι αν πληρώσεις θα είναι λίγα χρήματα, άντε κάνα 3 €.
Δες λίγο το παρακάτω
Orange TPMS Tire Pressure Monitor 4 Sensors for Lexus
Link: http://cgi.ebay.com/Orange-TPMS-Tire-Pr ... 0691509997
Το βάρεσα με το Defy μου, γιούζινγκ Tapatalk
-
Αυτό που πόσταρες είναι για Lexus . Δεν τα θέλω να τα βάλω στο Τζιπ αλλά στο Volvo , είναι το ίδιο ή θα έχω πρόβλημα ?
2η ερώτηση , Φαντάζομαι ότι οι αισθητήρες που μπαίνουν στην ζάντα μέσα από την βαλβίδα έχουν κάποια μπαταρία , σωστά ?
3η ερώτηση , α) Αν Ναι πόσο κρατάει και β) όταν την αλλάξεις πρέπει να αλλάξεις και τον αισθητήρα ή μόνο την μπαταρία ?
4η ερώτηση , Πόσο έχει η αντικατάσταση ? -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αυτό που πόσταρες είναι για Lexus . Δεν τα θέλω να τα βάλω στο Τζιπ αλλά στο Volvo , είναι το ίδιο ή θα έχω πρόβλημα ?2η ερώτηση , Φαντάζομαι ότι οι αισθητήρες που μπαίνουν στην ζάντα μέσα από την βαλβίδα έχουν κάποια μπαταρία , σωστά ?
3η ερώτηση , α) Αν Ναι πόσο κρατάει και β) όταν την αλλάξεις πρέπει να αλλάξεις και τον αισθητήρα ή μόνο την μπαταρία ?
4η ερώτηση , Πόσο έχει η αντικατάσταση ?- Δεν έχει να κάνει με την μάρκα, είναι universal.
2.α) Ναι, έχουν μπαταρία και η εταιρεία ισχυρίζεται πως κρατάει κατ' ελάχιστον 7 χρόνια. Δεν το έχω... διαπιστώσει όπως φαντάζεσαι, καθώς το έχω πάνω λιγότερο από 2 χρόνια.
2.β) Δεν φαίνεται να μπορείς να βγάλεις την μπαταρία. Είναι κλεισμένος ο αισθητήρας με κάτι σαν σιλικόνη. Πιθανόν και να γίνεται, δεν το ξέρω. Σίγουρα πάντως μπορείς να αλλάξεις τους αισθητήρες. Εμένα ο ένας είχε πρόβλημα και αλλάχτηκε δωρεάν. - Η αντικατάσταση, ΔΕΝ είναι φθηνή, δηλαδή σχεδόν σου κοστίζει όσο ολόκληρο το κιτ. Αλλά μετά από τόσα χρόνια, πιθανόν να μην έχεις το αυτοκίνητο!
- Δεν έχει να κάνει με την μάρκα, είναι universal.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Michelin Pilot Exalto 3 @ 270 ευρώ
Νομίζω πως υπάρχει Exalto 2 και Pilot Sport 3, με το Exalto να εξακολουθεί να αποτελεί την πιο σπορ πρόταση απ τις 2.
Εκτός και αν κάνω λάθος και έχει βγει όντως ο αντικαταστάτης του εξαιρετικού Εξάλτο 2.Έχω την εντύπωση ότι θεωρητικά το PS3 είναι πιο σπορ.
Μάρκο, εγώ θα έλεγα να δοκιμάσεις τα Michelin.
Το PS3 δεν βγαίνει σε 15αρα απο 16 και πάνω. Τα Exalto είναι πολύ καλή επιλογή αλλά αν τα PC2 είναι φτηνότερα βάλε αυτά.
Tι σημαινει το PS3 ;
-
Playstation3 και pilotsport 3
-
Και το PC2 ;
-
PremiumContact 2
-
Σκέφτομαι σιγά-σιγά μετά το καλοκαιράκι να αλλάξω ελαστικά.
Πάλι runflat θα βάλω και είμαι μεταξύ των Bridgestone RE050A που φοράω τώρα και των Pirelli P-Zero RFT. Τα Pirelli γενικώς τι λένε? Είναι πιο σκληρά ή πιο μαλακά από τα Bridge? Από λακούβες? Πως τα πάνε?
Σε κόστος έχουν μια διαφορά της τάξεως του 10%. Τα bridge τα βρίσκω 1.280 με 12 άτοκες και τα Pirelli ~1.100 τοποθετημένα με ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση.
Τι λέτε?
-
Διάσταση; Πάντως σκληρότερα από τα 050 δε νομίζω πως θα είναι...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Διάσταση; Πάντως σκληρότερα από τα 050 δε νομίζω πως θα είναι...Εμπρός: 225/40 R 18
Πίσω: 255/35 R 18Το θέμα είναι τι αντοχή έχουν στις λακούβες, γιατί τα 050Α με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο. Έχω πέσει σε κάτι τρελές λακούβες και η ζάντα επέζησε.
-
Ρε γμτ, με το διπλασιασμό των μεταφορικών και από Camskill 100 ευρώ διαφορά έχουν τα Pirelli, που άμα βάλεις και βγάλε-βάλε-ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση θα γίνει 60-70.
Τα GY δεν τα έχει στην πίσω διάσταση.
-
Χμ...οπότε δεν αξίζει γιατί τα 1.280 είναι με 12 άτοκες.
Να στηρίξουμε και την Ελλάδα.
Τίποτε νεότερο σε RFT Bridge potenza έχει βγει?
-
Δε γνωρίζω, για δες, όμως, μπας και σε συμφέρει καμιά Αμερική, δεν ξέρω. Κάποιος γνωστός μου μου έλεγε πρόσφατα ότι θα έπαιρνε από Αμερική.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δε γνωρίζω, για δες, όμως, μπας και σε συμφέρει καμιά Αμερική, δεν ξέρω. Κάποιος γνωστός μου μου έλεγε πρόσφατα ότι θα έπαιρνε από Αμερική.Χμ...ένα 1000άκο βγαίνει, συν μεταφορικά. Δε ξέρω κατά πόσο συμφέρει.
Πόσο κάνει τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση/ευθυγράμμιση στο περίπου?
Για να ξέρω πόσο να υπολογίζω επιπλέον και να δω κατά πόσο όντως συμφέρει.
Επίσης, θέμα με το τελωνείο δεν θα υπάρξει?
-
Αν έχεις σχηματίσει θετική άποψη για τα RE050 A, τότε βάλ' τα πάλι... Είναι κρίμα να δίνεις τόσα πολλά χρήματα τη σήμερον για λάστιχα και να μην πιάνουν και τόπο (γνώμη μου...) ...
-
Τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση, είναι 40€ στα συμβατικά, τώρα δεν ξέρω αν τα RFT χρεώνονται περισσότερο...
Η ευθυγράμμιση, δεν χρειάζεται όταν απλώς αλλάζεις λάστιχα, την κάνεις απλώς προληπτικά. Γενικώς δεν πολυχρειάζεται στα πισωκίνητα, γιατί δεν ζορίζοται τόσο πολύ εμπρός το αμάξι...Επίσης, όταν παίρνεις τιμή για λάστιχα εν ελλάδι, στην τιμή ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η ευθυγράμμιση. Το κόστος της, είναι συνήθως 30€.
-
Όντως...δεν περιλαμβάνει ευθυγράμμιση. Καλά λες, τώρα είδα τη προσφορά.
Οπότε ουσιαστικά 40-50 ευρώ είναι η χρέωση για να μου τα τοποθετήσουν.
Μετά το καλοκαιράκι θα τα βάλω...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]