Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δέν παίρνει μπροστά στον ήλιο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δέν παίρνει μπροστά στον ήλιο
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    29
    4500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

      Μασαμε φυλλα και βγαζουμε χρησμους

      Αν μη τι αλλο το παλευουμε εξασκόντας και τις γνωσεις μας..

      Και απο δικιες μας εμπειριες (αυτο με τον αισθητηρα το ειχα και εγω)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Μερικά σιβίκ δεν παίρνουν μπροστά ζεστά γιατί έχει ραγίσει το ρελέ της ζντλίας βενζίνης.
        Όταν είναι κρύο κάνει επαφή και παίρνει μπρος αλλά όταν είναι ζεστό και γυρίζεις το κλειδί δεν γυρίζει η αντλία βενζίνης.
        Καινούριο ρελέ ή ηλεκτρονικός καλός με κολλητήρι να ξανακολλήσει τις επαφές του ρελέ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Επειδή μου παρουσιαζόταν το ίδιο πρόβλημα, αλλά σε χαμηλές θερμοκρασίες ( ), θα σου έλεγα ΠΡΙΝ από οτιδήποτε άλλο, να αλλάξεις τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης. Ο εγκέφαλος, στην κρύα εκκίνηση, δίνει περισσότερη βενζίνη. Αν έχει σκιστεί η μεμβράνη του ρυθμιστή, ο κινητήρας μπουκώνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koumpana last edited by

            Αφού πάρει μπροστά μετά οσες φορές και να το ξεκινήσω παίρνει κανονικά. τήν πίεση την λεχουμε μετρήσει και είναι κανονική. Κάποια φορά που πήρε μπροστά μετά απο πολλές προσπάθειες ο κινητήρας ρετάριζε αλλα ο λόγος ήταν το μπουκομα (όπως μου είπαι ο μηχανικός)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koumpana last edited by

              Αφού πάρει μπροστά μετά οσες φορές και να το ξεκινήσω παίρνει κανονικά. τήν πίεση την λεχουμε μετρήσει και είναι κανονική. Κάποια φορά που πήρε μπροστά μετά απο πολλές προσπάθειες ο κινητήρας ρετάριζε αλλα ο λόγος ήταν το μπουκομα (όπως μου είπαι ο μηχανικός)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koumpana last edited by

                Αφού πάρει μπροστά μετά οσες φορές και να το ξεκινήσω παίρνει κανονικά. τήν πίεση την λεχουμε μετρήσει και είναι κανονική. Κάποια φορά που πήρε μπροστά μετά απο πολλές προσπάθειες ο κινητήρας ρετάριζε αλλα ο λόγος ήταν το μπουκομα (όπως μου είπαι ο μηχανικός)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ποτε δεν μου εχει μπουκωσει Injection κινητηρας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης koumpana έγραψε:
                    Αφού πάρει μπροστά μετά οσες φορές και να το ξεκινήσω παίρνει κανονικά. τήν πίεση την λεχουμε μετρήσει και είναι κανονική. Κάποια φορά που πήρε μπροστά μετά απο πολλές προσπάθειες ο κινητήρας ρετάριζε αλλα ο λόγος ήταν το μπουκομα (όπως μου είπαι ο μηχανικός)

                    Κι εγώ έτσι νόμιζα. Πως η πίεση είχε ελεγχθεί. Ήσουν μπροστά όταν την έλεγξαν? Ελπίζω να μην έλεγξαν την τρόμπα βενζίνης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harskouf last edited by

                      Το πρόβλημα του να μην παίρνει μπροστά όταν αφήνεις το αυτοκίνητο για κάποιες ώρες στον ήλιο, το είχα αντιμετωπίσει με ένα Grande Punto (δεν έδειχνε κάποιο κωδικό σφάλματος). Είχε να κάνει με το φαινόμενο cavitation (αν δεν κάνω λάθος δημιουργούνται φυσαλίδες στην αντλία της βενζίνης). Στην αντιπροσωπεία μετά απο αρκετό ψάξιμο, άλλαξαν τα μπεκ (όλο το σύστημα) και λύθηκε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Δεν είναι αναμενόμενο στη ζέστη η βενζίνη που έχει μείνει σε σχέση με τον αέρα που ζεστάθηκε να είναι περισσότερη από όση του αναλογεί και να έχουμε ένα πλούσιο μίγμα που δεν καίγεται;;; Δεν προτείνει ο κατασκευαστής σε ζεστό ξεκίνημα πάτημα του πεντάλ γκαζιού (ώστε να μπει φρέσκος αέρας και να στρώσει η αναλογία);;
                        Εγώ αυτό κάνω αν είναι ζεστό και δεν πάρει με την πρώτη και ανταποκρίνεται.
                        Από την άλλη βέβαια αν δεν το έκανε πριν και τώρα το κάνει σε βάζει σε σκέψεις. Είναι όμως τόσα πολλά τα σημεία που μπορεί να φταίνε σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν χαλάσει απλά να έχουν παλιώσει λίγο, που σκέφτεσαι αν αξίζει να προσπαθήσεις να βρείς άκρη ή όχι.... Εγώ λέω ότι αν πατώντας γκάζι παίρνει και δεν υπάρχει λαμπάκι ή άλλη σαφής ένδειξη δυσλειτουργίας (αύξηση κατανάλωσης, καυσαέρια) να το αφήσεις ως έχει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr