-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Υπεροχη ατμοσφαιρικη φωτο
-
κανα καλο ποδηλαταδικο μαρουσι-πευκη-κηφισια ξερει κανενας??
-
Μαρούσι έχει ένα στον πεζόδρομο (Πλαστήρα;) και κάνα-δυο ακόμα. Θα ρωτήσω σίστερ που μένει εκεί και έχουν πάρει από κάποιο απ' αυτά να μου πει.
-
H sector σαν εταιρια λεει τιποτα?Το ποδηλατο που εχω τωρα ειναι sector και σκεφτομαι μιας και θα παρω καινουριο,αν αξιζει να ριξω και μερικα λεφτα στο σεκτορ να ερθει στα ισια του.Το σχεδιο μου ειναι αλλαγη ελαστικων-πεταλια κ ενα γενικο σερβις σε ταχυτητες και φρενα.Ποσα λεφτα να υπολογιζω πανω κατω?
αυτο εχω http://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/1405072/
-
Αυτές τις μέρες (2-24 Ιουλίου) διεξάγεται στην Γαλλία το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό στον πλανήτη, ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας, ένα πραγματικά πολύ μεγάλο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός (και όχι μόνο) για την χώρα.
Δείτε το βίντεο παρακάτω, δεν αφορά αμιγώς το αθλητικό κομμάτι του γεγονότος, αλλά δείχνει πως οι πάντες συμμετέχουν και προσπαθούν να προβάλουν την πατρίδα τους. Σε πιάνει θλίψη όταν προσπαθείς να τα συγκρίνεις με τα τεκταινόμενα σε όλα τα επίπεδα στην πατρίδα μας.Δεν γνωρίζω Γαλλικά αλλά κάποιο μέλος από το http://www.cyclist-friends.gr που πρωτοείδα το βίντεο είπε ό,τι η επιγραφή που έχουν σχηματίσει στην γη οι τοπικοί αγρότες σημαίνει: 'Είμαστε περήφανοι που σας τρέφουμε'
Και να φανταστείτε ό,τι τέτοια γίνονται κάθε μέρα δεκάδες απ' όπου περνάει ο 'γύρος'. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τελικώς πήρα σήμερα το N-Ergetic, με 300 €:
Με δύο λέξεις: πολιτισμικό σοκ !!
Σε σχέση με τα σκουτερο-δίκυκλα που καβαλάω δύο δεκαετίες τώρα αισθάνθηκα ΜΕΓΑΛΗ ανασφάλεια ... Πέρα και πάνω απ' όλα, θα πάρω σήμερα κιόλας έναν καθρέπτη.
Κατά τα λοιπά, αυτά τα δύο χιλιόμετρα που έκανα, μέχρι να το πάω σπίτι, μου χάρισαν όταν έφτασα ένα 'γεμάτο' 10λεπτο εφίδρωσης και (μάλλον) μια αίσθηση ευχαρίστησης. Είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, όταν έχεις ν' ασχοληθείς 20 χρόνια με το άθλημα κι έχεις φτάσει 100++ κιλά ...απο που το πηρες;παρηγγειλα ακριβως το ιδιο με ιδια τιμη απο ενα site αλλα ειχε εξαντληθει και μου ειπε κιολας οτι εχει σταματησει η παραγωγη
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Τι πιέσεις αέρα βάζετε στα λάστιχα ; Αυτές που αναγράφονται πάνω στα πλαϊνά; Αν ναι, πρέπει να είναι κοντά στο μέγιστο ή στο ελάχιστο (εμένα αναφέρει από 3,5 έως 5,5 bar !! ) ;;
Πάντα στο άνω όριο βάζω, για προστασία ζάντας και λιγότερες τριβές. Άντε στην αρχή που είναι ο κ@λος λίγο άμαθος να βάζεις λιγότερο. Μία τρόμπα μπορεί να μας σώσει από πολλές ακτινολογήσεις...
Eπειδη εγω τρομπαρω κανονικα και με το νομο , (τρομπα με μανομετρο στο σπιτι) μου ειναι σχεδον αδυνατο να φτασω τα 120psi στα λαστιχα μου(που ειναι και η μεγιστη ενδειξη τοσο στα λαστιχα οσο και στη τρομπα), ακομα κι αν κοπανιεμαι σαν μαλακας για κανα 2λεπτο. Απο την αλλη με 80psi ειναι πετρα οποτε δεν βλεπω τον λογο να παει καποιος σε περισσοτερα.
-
Ο χρήστης zastava έγραψε:
Τελικώς πήρα σήμερα το N-Ergetic, με 300 €
απο που το πηρες;παρηγγειλα ακριβως το ιδιο με ιδια τιμη απο ενα site αλλα ειχε εξαντληθει και μου ειπε κιολας οτι εχει σταματησει η παραγωγη
Από τον αντιπρόσωπο της Ideal στην περιοχή μου (Καλλιθέα). Είχε δύο τελευταία κομμάτια και μόνο το ένα στο νούμερό μου !! Η παραγωγή για το πρώτο μισό του 2011 όντως σταμάτησε, ή καλύτερα, δεν κατάφερε να καλύψει τη ζήτηση, όπως μου είπαν ... Μετά το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσουν τα μοντέλα του 2012, οπότε αν δεν βιάζεσαι κάνε λίγη υπομονή...
-
Sinanai μάλλον εννοείς το piranha. To ξέρω αυτο το μαγαζι όπως και το marousi bikes που είναι ποιο δίπλα..
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Τι πιέσεις αέρα βάζετε στα λάστιχα ; Αυτές που αναγράφονται πάνω στα πλαϊνά; Αν ναι, πρέπει να είναι κοντά στο μέγιστο ή στο ελάχιστο (εμένα αναφέρει από 3,5 έως 5,5 bar !! ) ;;
Πάντα στο άνω όριο βάζω, για προστασία ζάντας και λιγότερες τριβές. Άντε στην αρχή που είναι ο κ@λος λίγο άμαθος να βάζεις λιγότερο. Μία τρόμπα μπορεί να μας σώσει από πολλές ακτινολογήσεις...
Eπειδη εγω τρομπαρω κανονικα και με το νομο , (τρομπα με μανομετρο στο σπιτι) μου ειναι σχεδον αδυνατο να φτασω τα 120psi στα λαστιχα μου(που ειναι και η μεγιστη ενδειξη τοσο στα λαστιχα οσο και στη τρομπα), ακομα κι αν κοπανιεμαι σαν μαλακας για κανα 2λεπτο. Απο την αλλη με 80psi ειναι πετρα οποτε δεν βλεπω τον λογο να παει καποιος σε περισσοτερα.
100-110psi είναι η κανονική πίεση για τα ποδήλατα δρόμου και πίστας, το λάστιχο πρέπει να είναι 'πέτρα', μικρή μείωση στην πίεση κάνει μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα, αν έχεις τέτοιο ποδήλατα χρειάζεσαι την κατάλληλη τρόμπα.
Για όλα τα υπόλοιπα λάστιχα χρειάζονται πιό φυσιολογικές πιέσεις, μέσα στα όρια ότι αναγράφονται στο πλάι, τα οποία είναι διαφορετικά για κάθε τύπο ελαστικού.
Αν ο ποδηλάτης είναι βαρύς χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση (κοντά στο άνω όριο), το ίδιο αν θέλουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα με τη λιγότερη κούραση (αλλά με πολλά τραντάγματα). Για καλύτερο κράτημα (πχ σε λάσπες) είναι καλύτερα με χαμηλότερη πίεση (πάνω όμως από το κάτω όριο).
http://www.schwalbe.com/gbl/en/technik_info/luftdruck/?gesamt=74&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Seite=136&tn_mainPoint=Technik -
Καλά και άγια αγόρασα το ποδήλατο, ανακάλυψα όμως εκ των υστέρων, πως κανένας γνωστός κατασκευαστής βάσεων ποδηλάτων (και συναφών προϊόντων) ΔΕΝ παράγει βάσεις ποδηλάτων για την πίσω πόρτα του Clio II !! Βέβαια, οι συνοικιακοί ποδηλατάδες και κάποιοι ιντερνετικοί αξεσουαράδες στο εξωτερικό ορκίζονται, πως έχουν ανάλογες βάσεις δια πάσαν νόσον (για κάθε όχημα του εμπορίου δηλαδή), αλλά αυτή η πρόταση δεν με ικανοποιεί. Απορρίπτοντας λοιπόν την επόμενη προτεινόμενη λύση, που περιλαμβάνει τοποθέτηση ...κοτσαδόρου και μετά βάσης ποδηλάτων, με δυσβάσταχτο κόστος για την τσέπη μου, αποφάσισα να πάρω μια (ή δύο...) βάσεις στήριξης ποδηλάτων, που τοποθετούνται στην οροφή και συγκεκριμένα πάνω σε μπάρες οροφής. Να πω στο σημείο αυτό, πως μπάρες οροφής και μπαγκαζιέρα έχω ήδη, οπότε θα επιβαρυνθώ 'μόνον' με το κόστος της (ή των) βάσεων, αλλά δεν θα μπορώ να χρησιμοποιώ την μπαγκαζιέρα, όταν θα θέλω να μεταφέρω ποδήλατα (α ρε Cliaκι, τι θα κουβαλήσεις ακόμη ήθελα να 'ξερα, γ@μω την οικονομική κρίση μου ...).
Αφού είπα βραδιάτικα τον πόνο μου, κάποιες ερωτήσεις: πως στο καλό ανεβάζεις και δένεις ένα ποδήλατο 1,5 μέτρο ψηλά; Υπάρχει κάποιο 'κόλπο'; Έχει κάποιος να καταθέσει την εμπειρία του; Είναι πρακτικό αυτό που πάω (αναγκαστικά) να κάνω;Ευχαριστώ ...
-
Πατάς στο μαρσπιέ. Το θέμα είναι αν αντέχει.
-
Προφανως και αντεχει
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Κάτι που μου ταιριάζει (το Free Ride 532 της Thule), φαίνεται να είναι απλό στη χρήση του:
Σε ιντερνετικό κατάστημα, απ' όπου πήρα τη μπαγκαζιέρα κοστίζουν 82 λίρες οι ΔΥΟ βάσεις. Οπλίζομαι ήδη με υπομονή για το ποσό που θα μου πει η ελληνική 'αντιπροσωπεία' τη Δευτέρα ...
-
Την Δευτέρα πάω να αγοράσω το NEGRGETIC! Καιρός ήταν να αγοράσω ένα σοβαρό ποδήλατο...
-
Πάντως, Govus, προ πολλών ετών είχαμε πάρει από τα Autoplus μια βάση για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που μπαίνει σε ό,τι αμάξωμα θες (από σεντάν μέχρι και στέισον). Μη φοβάσαι, δλδ, το 'universal' του θέματος. Και είναι πολύ πιο βολική από τις βάσεις που μπαίνουν στον ουρανό, τόσο στην εγκατάστασή τους, όσο και στο φόρτωμα των ποδηλάτων, ενώ είναι σίγουρα καλύτερες και από θέμα ευστάθιας.
-
Ψάχνομαι για καλύτερες ζάντες για το ποδήλατο, μέσα σε λογικά πλαίσια τιμής όμως και ένας φίλος μου πρότεινε αυτές:
http://www.fulcrumwheels.com/jspfulcrum/productsdetail.jsp?productid=33&varid=55&crankset=false&lang=en&world=road&freeride=false&xc29=false&enduro=false&ruotecx=false
Τι λέτε; Θα δω διαφορά; -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Πάντως, Govus, προ πολλών ετών είχαμε πάρει από τα Autoplus μια βάση για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που μπαίνει σε ό,τι αμάξωμα θες (από σεντάν μέχρι και στέισον). Μη φοβάσαι, δλδ, το 'universal' του θέματος. Και είναι πολύ πιο βολική από τις βάσεις που μπαίνουν στον ουρανό, τόσο στην εγκατάστασή τους, όσο και στο φόρτωμα των ποδηλάτων, ενώ είναι σίγουρα καλύτερες και από θέμα ευστάθιας.+1
Η (πολύ φτηνή) βάση στο πίσω μέρος που έχω χρόνια ταίριαζε στο almera sedan και τώρα ταιριάζει στο focus sw, νομίζω μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα, εκτός ίσως από κάποια sedan. Κάποιες γρατσουνιές στο χρώμα θα τις έχεις, όχι από τη βάση αλλά από τα ποδήλατα που κάποια στιγμή θα ακουμπήσουν όσο και να προσέχεις. Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα, μέχρι 3 ποδήλατα έχω κουβαλήσει, συχνά σε μεγάλες αποστάσεις.
Με τη βάση στην οροφή αυξάνει πολύ την κατανάλωση, ακούγονται αεροδυναμικοί θόρυβοι και αναγκαστικά πηγαίνεις με μικρότερη ταχύτητα. Το ανεβοκατέβασμα για ένα ελαφρύ ποδήλατο δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα. Αν είσαι ψηλός ακόμη καλύτερα... -
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
[...] Κάποιες γρατσουνιές στο χρώμα θα τις έχεις, όχι από τη βάση αλλά από τα ποδήλατα που κάποια στιγμή θα ακουμπήσουν όσο και να προσέχεις. [...]Ακόμη κι αυτό, αν είσαι αρκετά ψείρας - εγώ δεν είμαι - το γλυτώνεις, είτε προσέχοντας το πετάλι που είναι προς την πλευρά του αυτοκινήτου να ακουμπά πάντα, π.χ., στην πινακίδα κυκλοφορίας ή σε κάνα κομμάτι αφρολέξ που μπορείς να έχεις κτλ.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κάτι που μου ταιριάζει (το Free Ride 532 της Thule), φαίνεται να είναι απλό στη χρήση του:
Σε ιντερνετικό κατάστημα, απ' όπου πήρα τη μπαγκαζιέρα κοστίζουν 82 λίρες οι ΔΥΟ βάσεις. Οπλίζομαι ήδη με υπομονή για το ποσό που θα μου πει η ελληνική 'αντιπροσωπεία' τη Δευτέρα ......και για άλλη μια φορά διαπιστώθηκε, σε πόσο 'λαρτζ' χώρα διαβιούμε: 81 € στον τοπικό αντιπρόσωπο, στο ελλάντα της 'κρίσης', για ένα κομμάτι αλουμίνιο ... Ρε δεν πάτε να @#*$^@&^% εκεί στην TRIM ;;;!!!
Η ζωή...ποδήλατο!