-
Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.
Τι λέτε?
-
Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.
Τι λέτε?
-
Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.
Τι λέτε?
-
Πριν την τρόμπα.
-
Μετά την τρόμπα!
1-1, σημειώσατε Χ!
Η εξήγηση είναι ότι αν βουλώσει το φίλτρο, δεν θα βρεθεί η τρόμπα να δουλεύει χωρίς (ή με λίγη) βενζίνη. Εξάλλου φίλτρο υπάρχει κανονικά και μέσα στο ρεζερβουάρ, στην αρχή του σωλήνα αναρρόφησης.
-
2-1
μετά την τρόμπα.. -
Ο χρήστης apopol έγραψε:
2-1
μετά την τρόμπα..Ναι αλλά δεν μας είπες γιατί!
-
Καλύτερα διαφανές?
(όσα έχω δει και ήταν καλά δεν ήταν)
-
2-2
Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι από το ρεζερβουάρ πρέπει να μπει ένα εκεί για να μην περνάνε λάσπες στο κύκλωμα. Συνήθως εκεί έχουν μια απλή σίτα.
Αν είσαι ψείρας ... διαλέγεις ένα πιό χοντρό (~50 μ) για πίσω και ένα πιό ψιλό (~10-20 μ) πρίν το καρμπυρατέρ. -
Για να είσαι ήσυχος, βάλε 2. Ένα πριν και ένα μετα τη τρόμπα και κράτα και 2 για ρεζέρβα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
2-2
Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι ...2-1! Ακυρώνεσαι λόγω υπόθεσης και αμφιβολιών! (Κάτι σαν offside!)
-
Πριν και μετά την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!Αν χαλάσει η τρόμπα κάνει πολλά λεφτα!!!!
5-2 γιατι μέτρησε τριπλό!!! -
Το (επίσης παλαιάς τεχνολογίας) δικό μου αυτοκίνητο, με μηχανική αντλία, έχει ένα 'γαϊδούρι' (σε μέγεθος!) φίλτρο πρίν την αντλία.
Δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ (τα τελευταία 34 χρόνια!) πρόβλημα στην αντλία ή τα καρμπυρατέρ...
Αν σε ενδιαφέρει pm me να σου βρώ ένα τέτοιο φίλτρο. -
3-2-2
Tñåßò ðïõ ëÝíå ãéá äýï ößëôñá ,äýï ãéá ìåôÜ êáé äýï ãéá ðñßí
Kouk êëÝâåéò
-
Καλά είστε τρελοί!
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
2-2
Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι από το ρεζερβουάρ πρέπει να μπει ένα εκεί για να μην περνάνε λάσπες στο κύκλωμα. Συνήθως εκεί έχουν μια απλή σίτα.
Αν είσαι ψείρας ... διαλέγεις ένα πιό χοντρό (~50 μ) για πίσω και ένα πιό ψιλό (~10-20 μ) πρίν το καρμπυρατέρ.Να και κάποιος που με καταλαβαίνει!
1.Δεν ισχύει ότι αν βάλω 2 ίσως λειτουργεί σαν εμπόδιο ???
Μήπως θα φτάνει πιο δύσκολα η βενζίνη στο καρμπυρατέρ αν βάλω 2??2.Τι είναι αυτά τα 50 και 10-20 που έγραψες?
Το (επίσης παλαιάς τεχνολογίας) δικό μου αυτοκίνητο, με μηχανική αντλία, έχει ένα 'γαϊδούρι' (σε μέγεθος!) φίλτρο πρίν την αντλία.
Δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ (τα τελευταία 34 χρόνια!) πρόβλημα στην αντλία ή τα καρμπυρατέρ...
Αν σε ενδιαφέρει pm me να σου βρώ ένα τέτοιο φίλτρο.Θα το μελετήσω!Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πριν και μετά την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!Αν χαλάσει η τρόμπα κάνει πολλά λεφτα!!!!Σιγά μην βάλει και φίλτρο πριν ... το φίλτρο που προστατεύει την αντλία, ώστε να προστατέψει το φίλτρο με το άλλο φίλτρο!
Μόνο ένας kouk θα το έκανε αυτό!
Μην τους ακούς sir(gus)! Αν μπορείς δες μήπως υπάρχει φίλτρο μέσα στο ρεζερβουάρ (που 99% υπάρχει) και βάλε ένα μετά την αντλία.
-
Αν υπάρχει όντως φίλτρο μέσα στο ρεζερβουάρ βάλε πρίν το καρμπυρατέρ , αν όχι βάλε πριν την τρόμπα.
Τα 50 - 10 - 20 μ. κλπ. είναι τα 'μικρά' και αντιστοιχούν στο μέγεθος της βρωμιάς που μπορούν να συγκρατήσουν .... όσο πιο μικρό το νούμερο τόσο πιο πυκνό είναι το φίλτρο αλλά και με μειωμένη ροή - άρα δυσκολεύει την τρόμπα.Τελικά είναι 3-2-2
-
Τι περιμένεις να τραβήξει η τρόμπα από τη δεξαμενή σου; Μήπως βίδες και μπουλόνια;
Αν βάζεις βενζίνη από βαρέλια του Β’ παγκοσμίου πολέμου που ξέχασαν οι γερμανοί ή οι Άγγλοι, αν δεν έχείς καθαρίσει ποτέ το ρεζερβουάρ σου και είναι έτοιμο να τρυπήσει από τη σκουριά τότε βάλε πριν την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!!!!!
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις βάλε το μετά.Τι κύριος (sir) και πράσινα άλογα. Αυτός υπογείως μας κάνει να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα. Προτροπμίσιοι εναντίων μετατρομπίσιων σημειώσατε ψ εεεεε χ ήθελα να πω.
-
Τέτοιο ντέρμπυ?
να αρχίσουμε τα στοιχήματα δηλαδή?Μπορούμε να κάνουμε και κλήρωση για αυτούς που ανήκουν στην ομάδα που νίκησε!
Πρέπει να έχει τελικά και φίλτρο στο ντεπόζιτο αλλά δεν το εμπιστεύομαι και πολύ αφού δεν ξέρω τι ζωντανούς οργανισμούς θα έχει μαζέψει εδώ και 30 χρόνια!
Νομίζω ότι με βάση τα παραπάνω και με την πρώτη ευκαιρία ελεύθερου χρόνου θα βάλω ένα πριν.
Όσο για αυτούς που έγραψαν λεπτομέρειες, δεν τελείωσαν έτσι! Τους περιμένουν e-mail!!! (ακούς Βασίλη κλπ? )
-
Καλό θα ήταν να καθαρίσεις το ρεζερβουάρ!
Που ξέρεις, μπορεί να αποκτήσεις και μεγαλύτερη χωρητικότητα άρα και αυτονομία!
Φίλτρο Βενζίνης! Που?!?!