Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μου εχει καρφωθει κατι στο μυαλο, ισως ο Παυλος ή οποιος αλλος απο πιο μεσα ξερει καλυτερα:
Λοιπον εχω την υποψια οτι η Ford Ευρωπης δε θα βαλει και πολυ το χερι στη τσεπη την επομενη 3ετια. Οτι δινει ισα ισα την ταμπελα στον Wilson και του τα φορτωνει ολα στις πλατες του. Ο Βρετανος εχει την υποσχεση για νεους, φθηνοτερους κανονισμους, μια σταθερη πηγη εισοδηματος απο το Puma και ολα τα λεφτα απο οποιος χορηγους βρει.
Ειναι ετσι; Και αν ναι, φτανουν αυτα για να ερθουν τιτλοι;
Δεν απέχει πολύ απο την πραγματικότητα το σενάριο. Καταρχάς είναι Fiesta και οχι Puma. Κανεις ποτέ δεν θα μάθει πόσα πήρε ο Wilson για να συνεχίσει. Σιγουρα πολυ έως παρα πολύ λιγοτερα απο το budget της Citroen και της Peugeot. Γιαυτό και το οδηγικό δίδυμο ,αν είναι τελικά δίδυμο γιατι παίζετε το σενάριο το ενος οδηγού με τον δεύτερο να εναλλάσετε ακόμα και πληρωνοντας την θέση, θα είναι χαμηλών προδιαγραφών. Θελουν να κρατήσουν τον Ντυβαλ στην ομάδα και αυτο που του προσφέρουν για να τον δελεάσουν είναι συμβολαιο μεγάλης διάρκειας. Δύσκολο το βλέπω αν και εκείνος, ακούγετε, οτι δεν πεταέι και την σκούφια του να πάει στην Citroen στην σκιά του παντοδύναμου Loeb χωρις εγγυήσεις.
Απο εκει και πέρα η υπόθεση αυτή απο όπου και να την πιάσεις είναι γεμάτη αν, ίσως, ελπίζουμε κλπ. Το θετικό είναι οτι συνεχίζουν. Απο εκει και πέρα πιστεύω πως ο Wilson έχει και την ικανότητα και την εμπειρία να προσελκύσει χορηγούς και να συμπληρώσει το απαραίτητο κεφάλαιο για να εξελίξει το νέο Focus