-
Ο χρήστης mixail62 έγραψε:
Τα Continental γράφουν τώρα χώρα κατασκευής; Δεν είχα ποτέ Continental αλλά θυμάμαι πριν 3 4 χρόνια είχα προσέξει ότι απλά έγγραφαν επάνω Engineered in Germany και δεν έλεγαν πουθενά made in. Πράγμα που απ ότι κατάλαβα δεν συμαίνει πως είναι απαραίτητα γερμανικά.
γραφουν την χωρα κατασκευης απο την μεσα μερια του ελαστικου.
Η χώρα κατασκευής φαίνεται στα ψηφία του αριθμού DOT, βρίσκεται δηλαδή σ' εμφανές σημείο .
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τα Continental γράφουν τώρα χώρα κατασκευής; Δεν είχα ποτέ Continental αλλά θυμάμαι πριν 3 4 χρόνια είχα προσέξει ότι απλά έγγραφαν επάνω Engineered in Germany και δεν έλεγαν πουθενά made in. Πράγμα που απ ότι κατάλαβα δεν συμαίνει πως είναι απαραίτητα γερμανικά.
γραφουν την χωρα κατασκευης απο την μεσα μερια του ελαστικου.
Η χώρα κατασκευής φαίνεται στα ψηφία του αριθμού DOT, βρίσκεται δηλαδή σ' εμφανές σημείο .
Να είσαι καλά ρε Γιάννη! Έμαθα επιτέλους που κατασκευάστηκαν τα τωρινά μου Yokohama. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα που ήταν Made in Japan (και το έγραφαν με περηφάνια), αυτά είναι φιλιππινέζικα (και φυσικά δεν το γράφουν πάνω)...
-
Ναι,εχει και εργοστασιο στις Φιλιππινες,δεν υπαρχει ομως προβλημα με την ποιοτητα.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ναι,εχει και εργοστασιο στις Φιλιππινες,δεν υπαρχει ομως προβλημα με την ποιοτητα.Οπωσδήποτε ΟΧΙ (το 'χουμε πει δεκάδες φορές εδώ μέσα) και γιατί να υπάρχει άλλωστε ;
-
Να υπήρχε τρόπος να μάθουμε και το treadwear καλά θα ήταν... (τα προηγούμενα το έλεγαν). Μάλλον θα στείλω κανένα mail στην Yokohama Αγγλίας (γιατί αν περιμένω από την εδώ...).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να υπήρχε τρόπος να μάθουμε και το treadwear καλά θα ήταν... (τα προηγούμενα το έλεγαν). Μάλλον θα στείλω κανένα mail στην Yokohama Αγγλίας (γιατί αν περιμένω από την εδώ...).Δηλ. αναφέρει Traction και Temperature και ΟΧΙ Treadwear ;
-
Στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού δεν γράφει τίποτα από αυτά τα τρία. Για να δω την εσωτερική θα πρέπει ή α) να σηκώσω το αυτοκίνητο, β) να κυλιστώ κατάχαμα ή γ) να βγάλω τροχό (που το έκανα το πρωί για άλλο λόγο αλλά δεν σκέφτηκα να κοιτάξω...).
-
Για τι λάστιχα μιλάς, αληθινέ Δία;
-
Yokohama C Drive 2.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού δεν γράφει τίποτα από αυτά τα τρία. Για να δω την εσωτερική θα πρέπει ή α) να σηκώσω το αυτοκίνητο, β) να κυλιστώ κατάχαμα ή γ) να βγάλω τροχό (που το έκανα το πρωί για άλλο λόγο αλλά δεν σκέφτηκα να κοιτάξω...).ουτε στην εσωτερικη γραφει φιλε.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού δεν γράφει τίποτα από αυτά τα τρία. Για να δω την εσωτερική θα πρέπει ή α) να σηκώσω το αυτοκίνητο, β) να κυλιστώ κατάχαμα ή γ) να βγάλω τροχό (που το έκανα το πρωί για άλλο λόγο αλλά δεν σκέφτηκα να κοιτάξω...).
ουτε στην εσωτερικη γραφει φιλε.
Δεν έχω δει λάστιχο με λιγότερες αναγραφόμενες πληροφορίες από αυτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού δεν γράφει τίποτα από αυτά τα τρία. Για να δω την εσωτερική θα πρέπει ή α) να σηκώσω το αυτοκίνητο, β) να κυλιστώ κατάχαμα ή γ) να βγάλω τροχό (που το έκανα το πρωί για άλλο λόγο αλλά δεν σκέφτηκα να κοιτάξω...).
ουτε στην εσωτερικη γραφει φιλε.
Δεν έχω δει λάστιχο με λιγότερες αναγραφόμενες πληροφορίες από αυτό.
Μάλλον θα προοριζόταν για την απωανατολίτικη αγορά ...
-
Γιάννη νομίζω ότι από τη στιγμή που δεν πωλείται στις ΗΠΑ δεν υποχρεούται ο κατασκευαστής να δίνει αυτά τα ratings. Λανθάνω;
-
Δεν ξέρω, απλά σε πειράζω λιγάκι . Το e-mail που προανέφερες, ακούγεται καλή ιδέα πάντως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Yokohama C Drive 2.εντυπωσεις?
σκεφτομαι να το βαλω σε κορολλα 1.3 σε 185/60/14 με Αll around χρηση και 35Κ το χρονο -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Yokohama C Drive 2.
εντυπωσεις?
σκεφτομαι να το βαλω σε κορολλα 1.3 σε 185/60/14 με Αll around χρηση και 35Κ το χρονοΥπό πίεση και όταν ζεσταθούν (έρχονται γρήγορα σε θερμοκρασία πάντως), πολύ καλά! Πολύ πρόσφυση, καλή πληροφόρηση στο τιμόνι, μεγάλη αντοχή σε υπερθερμανση και χαμηλή φθορά. Όταν είναι κρύα σε σαπουνόδρομους μέσα στην πόλη, μπορεί να χαζογλυστρήσουν σχετικά εύκολα αλλά το κάνουν μαλακά και προοδευτικά. Ήσυχο λάστιχο και με αντοχή έναντι της υδρολίσθηση. Ικανοποιητικότατα και σε πρόσφυση στο βρεγμένο.
Αν οδηγείς κάπως συντηρητικά ίσως να σε βολέψουν τα Premium Contact 2 καλύτερα, καθότι είναι πιο μαλακά και μάλλον δουλεύουν καλύτερα σε χαμηλότερες ταχύτητες και χωρίς να χρειαστεί να ζεσταθούν πρώτα.
-
Έχει βάλει κανείς τα καινουρια toyo drb;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Yokohama C Drive 2.
εντυπωσεις?
σκεφτομαι να το βαλω σε κορολλα 1.3 σε 185/60/14 με Αll around χρηση και 35Κ το χρονοΥπό πίεση και όταν ζεσταθούν (έρχονται γρήγορα σε θερμοκρασία πάντως), πολύ καλά! Πολύ πρόσφυση, καλή πληροφόρηση στο τιμόνι, μεγάλη αντοχή σε υπερθερμανση και χαμηλή φθορά. Όταν είναι κρύα σε σαπουνόδρομους μέσα στην πόλη, μπορεί να χαζογλυστρήσουν σχετικά εύκολα αλλά το κάνουν μαλακά και προοδευτικά. Ήσυχο λάστιχο και με αντοχή έναντι της υδρολίσθηση. Ικανοποιητικότατα και σε πρόσφυση στο βρεγμένο.
Αν οδηγείς κάπως συντηρητικά ίσως να σε βολέψουν τα Premium Contact 2 καλύτερα, καθότι είναι πιο μαλακά και μάλλον δουλεύουν καλύτερα σε χαμηλότερες ταχύτητες και χωρίς να χρειαστεί να ζεσταθούν πρώτα.
οπως τα περιγραφεις μου κανουν, στο 'καλο' φοραω παραντα και καταλαβαινω αυτα που λες!
Θενκς! -
Παρακαλώ. Ελπίζω μόνο να ταιριάξουν με την ανάρτηση σου.
ΥΓ: Τα parada και αυτά στο ίδιο στυλ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παρακαλώ. Ελπίζω μόνο να ταιριάξουν με την ανάρτηση σου.ΥΓ: Τα parada και αυτά στο ίδιο στυλ;
Για τα παραντα ισχυουν αυτα που λες πιο πανω στο πιο hardcore βεβαια, απλα στο βρεγμενο θελουν λιγο προσοχη γιατι μπορει να γλιστρησουν αποτομα και χωρις προειδοποιηση.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]