-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιατί όμως;
Ατυχία; Μηχανικά προβλήματα; Δυσκολία να προσαρμοστεί; Τρακαριστικό ταμπεραμέντο; ( ) Γεράματα;Το προβλημα οχι μονο του Alesi αλλα του Schneider και του Aiello (ολοι με τη δικη τους ιστορια) ειναι απλο: Ekstrom-Albers-Paffett. Οι πιτσιρικαδες απλα ανεβασαν τον πηχη ακομη πιο ψηλα, σε επιπεδα πολυ καλου οδηγου της Formula 1. Ηδη ο Aiello σκεφτεται σοβαρα να αλλαξει περιβαλλον (Chevy στο WTCC), ο Schneider ολη τη χρονια ειχε τα μουτρα στο πατωμα (κριμα που ποτε δε μπηκε μια φωτο στις περιγραφες, θα καταλαβαινατε...) και ευτυχως ο Alesi δε δινει σημασια και ειναι χαλαρος. Το αλλο μεγαλο προβλημα του Γαλλου ειναι οτι δε μπορει να χωνεψει με τιποτα τις επαφες. Δεν εχει συνηθησει ετσι, τοσο απλα.
Εκτος των αλλων εχει να αντιμετωπισει τον Ekstrom που την καταβρισκει να εκνευριζει τον Γαλλο. Τελευταιο κρουσμα στο Hockenheim που ο Alesi κραταγε την 4η θεση μεχρι την τελευταια στροφη που ο Σουηδος βουτηξε στα φρενα, τον εστειλε εκτος και ο Kristensen επωφεληθηκε. Ο Alesi πεταξε τα γαντια του και ο Ekstrom λιγο παραπερα χαζογελαγε πριν κανει ντονατς για τους φανς.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το αλλο μεγαλο προβλημα του Γαλλου ειναι οτι δε μπορει να χωνεψει με τιποτα τις επαφες. Δεν εχει συνηθησει ετσι, τοσο απλα.Ε τότε που πάει ξυπόλητος στ'αγκάθια??? (Ή ξεβράκωτος στ'αγγούρια! )
Πρωτάθλημα τουρισμού σημαίνει συγκρούσεις!!! Είτε είναι DTM είτε BTCC είτε ΕΤCC, αν δε πέφτει λίγο ξύλο μεταξύ των αγωνιζόμενων, μπορεί να μην είχε και ουσία!!!
Αν ήθελε αγώνες, ας πήγαινε π.χ. σε υψηλού τουρισμού (FIA GT, JapanGT)
Όχι ότι εκεί δε πέφτει χτύπημα αλλά είναι πιο ισορροπημένα τα πράγματα. -
Στο ALMS. στην πίστα Laguna Seca, νικητές ήταν οι Herbert-Kaffer μπροστά από τους πρωταθλητές για φέτος J.J.Lehto-Werner και τα δύο πληρώματα με τα Audi R8-R της ADT Champion Racing. Το βάθρο έκλεισαν οι Weaver-Leitzinger με Lola B01/60-AER.
Την GTS κέδισαν οι Fellows-O'Connell (4oι) με δεύτερους στην κλάση τους Beretta-Gavin (5oι) όλοι με Chevrolet Corvette C5-R. Οι πρώτοι πήραν και το τίτλο στη κατηγορία με την Corvette να κερδίζει και τους 9 αγώνες της χρονιάς και να κερδίζει για πρώτη φορά στην Laguna Seca.
Στην GT η νίκη πήγε στους Lieb-Dumas (8οι, εννοείται με Porsche) με τον Bernhard (9ος, πάλι εννοείται με Porsche) να κατακτά τον τίτλο.
Τέλος στην LMP2 η νίκη πήγε στους Field-Liddell-Sutherland Lola B2K/40-Judd (7οι) και ο James με Courage C65/AER (20ος) πήρε τον τίτλο. -
Σημερα κυκλοφορησε οτι ο κανακαρης του Jean Todt (ανατριχιαστικα ομοιος με τον μπαμπα του) θα κατεβασει ομαδα στη GP2 σε συνεργασια με την καλυτερη ομαδα περυσι στην F3 ASM και χορηγο την Vodafone.
Απο την αλλη και ο Kimi Raikkonen ετοιμαζει ομαδα της F3 σε συνεργασια με τον μανατζερ του Robertson αλλα και τον αρχιμηχανικο που χαρισε στην Carlin μια σειρα απο πρωταθληματα στο Βρετανικο πρωταθλημα Anthony ‘Boyo’ Hyatt.
Ετοιμαζονται οι θυγατρικες!!!
-
Όλοι οι πρώην οδηγοί της formula 1 αντιμετοπίζουν πρόβλημα με τις επαφές όταν αλλάζουν κατηγορία και πάνε σε αγώνες τουρισμού. Αυτό είναι απολύτος λογικό αφου στην formula επαφή μπορεί να σημαίνει και εγκατάλειψη τις περισότερες φορές. Το ίδιο είχε άλλωστε δηλώσει και ο Fretzen που πήγε φέτος στην Opel! Όσο για τον Alesi απλά γέρασε πιστεύω... Οι πιτσιρικάδες είναι το μέλλον!! Κρίμα πάντως που στο DTM συμμετέχουν μόνο 3 εταιρείες....
-
Που απο το 2006 θα μεινουν 2 αφου η Opel αποχωρει με ελαφρια πηδηματακια. Οχι οτι αυτο ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα παντως, το πρωταθλημα τουρισμου της Αυστραλιας πχ σπαει τα ταμια με Ford και Holden μονο.
-
Mόλις διάβασα ότι θα έχουμε ελληνικό δίδυμο στην Αγγλία. Ελπίζω σε Ελληνικό θρίαμβο λοιπόν σε στυλ Πορτογαλίας!!
Αλλά έχω την εξής απορία! Τους αδερφούς Χαλκιόπουλους του έμαθα όταν ξεκίνησαν πριν 3-4 χρόνια με τα accord στο ελληνικό πρωτάθλημα. (ο Θεός να το κανει... ) Επειδή είναι μεγάλοι σε ηλικία σχετικά, πότε ξεκίνησαν τους αγώνες;;; Είναι απο πολύ παλιά στο χώρο και εγώ ο άσχετος δε το γνώριζα;;;;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Που απο το 2006 θα μεινουν 2 αφου η Opel αποχωρει με ελαφρια πηδηματακια.Κάποιος άλλος σκέφτεται να μπει??? Καμιά alfa τώρα που θα χρησιμοποιήσουν και V8 στα παραγωγής??? (Καμιά 8C Competizione ας πούμε?!?!? )
-
Μεχρι τωρα σιωπη Βασιλη. Ειδικα η Alfa παντως αποκλειεται, εχει αλλους στοχους, παγκοσμιους
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ειδικα η Alfa παντως αποκλειεται, εχει αλλους στοχους, παγκοσμιουςΈτσι, μη τα ξεχνάμε αυτά. Κώστα έχουμε τίποτα καινούργιο για το νέο Πρωτάθλημα?
-
Οχι πολλα ειναι η αληθεια. Υποτιθεται θα υπαρχει αλλη μια εργοστασιακη ομαδα, της Κινεζικης εταιριας Brilliance, σε συνεργασια με τον γνωστο αρχισχεδιαστη John Barnard και τον Αγγλο μανατζερ John Batchelor. Το κακο ειναι οτι ο τελευτιαος ειναι λαμογιο ολκης που εχει ξαλαφρωσει 2-3 χορηγους τους χωρας του για το BTCC αλλα και μια ποδοσφαιρικη ομαδα (!!!) Τα κακα της παγκοσμιοποιησης ειναι οτι καταφερε να εξαπλωθει μεχρι την Κινα Ετσι λοιπον αμφιβαλω αν δουμε ποτε τη συγκεκριμενη ομαδα και αν οντως τη δουμε θα ειναι κατι σαν την Minardi.
Οσο αφορα τη Ford, φανταζομαι τα εχετε δει, το νεο Focus θα κατεβει στο πρωταθλημα το 05 αλλα η εμπλοκη της εταιριας θα ειναι διακριτικη και το βαρος θα πεσει στους ιδιωτες Γερμανους που ετρεχαν και περυσι. Λιγα πραγματα δηλαδη. Ενδεχομενως ομως να δουμε κατι καλο απο την Peugeot το 06 μετα τα γνωστα νεα απο το WRC...
ΥΓ Το νεο της εβδομαδας ηρθε στα FIA GT με την παρουσιαση την Aston Martin της Prodrive. Ενα πανεμορφο, ατιθασο, Βρετανικο θηριο
-
O Hakkinen στο dtm του χρόνου με mercedes c-class! Στις δοκιμές έγραψε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους!!
Οι Χαλκιόπουλος - Κατσίμης στην Αγγλία τρίτοι, αφού αντιμετόπισαν πρόβλημα με το σωληνάκι των φρένων!! Και οι ατυχίες είναι μέσα στο πρόγραμμα όμως. Next time guys.... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΥΓ Το νεο της εβδομαδας ηρθε στα FIA GT με την παρουσιαση την Aston Martin της Prodrive. Ενα πανεμορφο, ατιθασο, Βρετανικο θηριοΚώστα έχεις καμια photo?
-
Ολο και κατι βρισκεται Αγγελε!!
http://www.astonmartinracing.com/images ... BR9_01.jpg
http://www.astonmartinracing.com/images ... BR9_03.jpg
http://www.astonmartinracing.com/images ... BR9_05.jpg
http://www.astonmartinracing.com/images ... BR9_06.jpg -
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ όμορφο. Το μόνο κουσούρι που μπορώ να βρω είναι η μάσκα με αυτό το αστείο σχήμα που έχει...
http://www.astonmartinracing.com/images ... BR9_03.jpg
-
Η μασκα δεν ειναι μονο οτι δεν ειναι ομορφη (συμφωνω σε αυτο), ειναι κυριως οτι ισως δε ειναι οτι καλυτερο αεροδυναμικα για τις τερστιες ευθειες του Mans. Βεβαια επειδη μιλαμε για Prodrive εδω, σιγουρα κατι θα εχουν στο μυαλο τους.
Σημειωστε τι μας περιμενει στο Sebring και στο Mans το 2005:
Κιτρινο (ολοκαινουργια Corvette C6)
Μπλε (ταχυτατη Maserati MC12)
Πρασινο (αριστοκρατικη Aston DBR9)
Κοκκινο (διαχρονικη Ferrari 550/575)
Πορτοκαλι (επιθετικη Lambo Murcie)Φοβερο δεν ειναι;
Α και να μην ξεχασω, φετινος πρωταθλητης του CART ειναι ο μεγαλος Sebastien Bourdais. Πηρε μια σαρωτικη νικη μπροστα σε 350 χιλιαδες Μεξικανους (και τις 3 μερες του αγωνα αυτο το νουμερο βεβαια) και πλεον παιζει με αλλο αερα για μια θεση στη Williams
-
Davidson και Heidfeld,θα δοκιμασουν στη Βαρκελωνη τον επομενο μηνα για τη Williams...
Ο Coulthard την προηγουμνη εβδομαδα,περασε μια βολτα απο το εργοστασιο της Williams στο Grove,εκει οπου συναντησε τους Williams,Head και Michael.Ο Σκοτσεζος τους παρουσιασε τον προσωπικο του χορηγο,την Royal Bank of Scotalnd και μαλιστα τους ανεφερε,πως αν τον προσλαβουν το 2005,θα παρουν ως ''δωρο'' 10 με 16 εκατομμυρια δολλαρια...
Λετε να δελεαστηκε ο Sir Frank......;;; -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Davidson και Heidfeld,θα δοκιμασουν στη Βαρκελωνη τον επομενο μηνα για τη Williams...Ομως Φανη κανεις δε ξερει αν προοριζονται για τη θεση του 2ου οδηγου ή για δοκιμαστες. Οσο για ην παρουσιαση του DC, στο Autosport γραφτηκε οτι περιελαμβανε πληθωρα λεπτομερων στατιστικων απο την καριερα του. Το θεμα ειναι οτι οι αριθμοι ειναι μια χαρα αλλα η εικονα του DC τα τελευταια χρονια ειναι δεδομενη. Οπως και οι προοπτικες του. Βαζω στοιχημα οτι η Williams δε θα αρκεστει σε αυτον και θα ρισκαρει σε κατι πιο συναρπαστικο.
ΥΓ Υπαρχουν πολλες αμφιβολιες στο grandprix.com για το αν η RBC ειναι οντως χορηγος του DC ή ειναι τυχαιο αυτο που γινεται.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Σημειωστε τι μας περιμενει στο Sebring και στο Mans το 2005:
Κιτρινο (ολοκαινουργια Corvette C6)
Μπλε (ταχυτατη Maserati MC12)
Πρασινο (αριστοκρατικη Aston DBR9)
Κοκκινο (διαχρονικη Ferrari 550/575)
Πορτοκαλι (επιθετικη Lambo Murcie)Φοβερο δεν ειναι;
Κάτι λείπει... Αυτή η Porsche δε μπορεί να κατεβάσει αυτοκίνητο στην GTS??? Όλοι οι αιώνιοι αντίπαλοι κατέβηκαν και οι Τσουφενχαουζενοι δε νοιάζονται καθόλου... Δε νομίζω πως η Porsche έχει πια πρόβλημα χρημάτων, μιας και η οικονομική της πορεία φέτος (για παραγωγής μιλάμε πάντα, κυρίως λόγω Cayenne) ήταν η πιο κερδοφόρα στην ιστορία της. Και LeMans κάμποσα χρόνια πριν σήμαινε Porsche. Τα τελευταία όμως??? (Μετά το 98 που κερδισε τελευταία φορά με την GT1)
-
Τα τελευταια χρονια οντως Βασιλη δε δινει δεκαρα. Η αληθεια ειναι βεβαια οτι με ολους τους αντιπαλους της μεσα, δε μπορει να μεινει ασυγκινητη. Διαισθηση αυτο, τιποτα παραπανω.
Χθες ειδα ολο τον αγωνα του CART στο Μεξικο και θα το ξαναγραψω (και θα γινω κουραστικος) αλλα ο Seb ηταν απλα SUPER. Του χρειαζοταν μολις μια 11η θεση και αυτος δεν εδωσε δεκαρα, πηγε φετες (γυριζοντας και μια φορα καμια 15αρια γυρους πριν το τελος) και κερδισε ανετοτατα. Η δε πιστα ειναι η γνωστη που φιλοξενουσε το Μεξικανικο GP στα 80s ομως πλεον εχει ενα γηπεδο μπειζμπολ (!!) απο το οποιο περναει η διαδρομη με καμια 100 χιλιαδες τρελους Μεξικανους που εκαναν τον χαμο καθε φορα που γινοταν κατι απο συμπατριωτη τους ή οταν περασε ο πρωταθλητης μετα την καρο σημαια. Απιθανες στιγμες, συγκρινονται μονο με μια νικη της Ferrari μεσα στο ναο.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα