Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 35
    • 36
    • 22 / 36
    WRC
    62
    720
    1519
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dap last edited by

      Το εχετε παρατηρησει οτι ο κοντος στη διαρκεια του αγωνα ειναι (σχεδον παντα) αξυριστος;Ισως το θεωρει γουρι...
      Ψαχνω να δω πως ητανε προπερσυ στα Κλενια οταν ειχε το τουμπαρισμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dap last edited by

          Ο χρήστης S3 έγραψε:

          Youtube Video

          Ενταξει δεν εχει κανει και κοντρα αλλα δεν τον λες και αξυριστο......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            scn last edited by

            Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
            Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

            (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

            Ο κοντός υστερεί και πάντα θα υστερεί σε θέαμα στα κλειστά και μέτρια κομμάτια όπου 'χαζεύει' λιγότερο. Όμως, υπερτερεί και πάντα υπερτερούσε σε θέαμα, και πολύ μάλιστα, στα ανοιχτά κομμάτια, σε σημεία που ήταν και είναι ο μόνος που περνάει με ελάχιστο ή ανύπαρκτο άφημα του γκαζιού (άντε και ο Gronholm και ο Peter, αλλά όχι πάντα) με εμφανώς παραπάνω χιλιόμετρα ακόμα και στο μάτι, κάνοντας τους ελάχιστους που κάθονται σε τέτοια σημεία να μένουν με ανοιχτό το στόμα. Για εμένα που κάθομαι πάντα σε κομμάτια από 4η ταχύτητα και πάνω, με ιδιαίτερη προτίμηση στα κομμάτια 6ης, ο κοντός πάντα έδινε το καλύτερο θέαμα. Η διαφορά, μάλιστα, είναι ακόμα μεγαλύτερη σε τέτοια κομμάτια στην άσφαλτο. Παράδειγμα τα κομμάτια 6ης πριν την εκκλησία στα Σκούρτα ή στην πρόσφατη Σαρδηνία όπου σε διαρκείας 5ης με τεράστια κατηφορική κλίση ήταν ο μόνος που την πέρασε όλη με το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο ξεκολλημένο από την κορυφή του λόφου ως το τελείωμά του. Το πρόβλημα δεν είναι ο κοντός, αλλά ότι σε αυτά τα σημεία σπάνια βλέπεις άλλους θεατές, οι οποίοι προτιμούν τις φουρκέτες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sp0 last edited by

              Ο χρήστης scn έγραψε:

              Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

              (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

              Ο κοντός υστερεί και πάντα θα υστερεί σε θέαμα στα κλειστά και μέτρια κομμάτια όπου 'χαζεύει' λιγότερο. Όμως, υπερτερεί και πάντα υπερτερούσε σε θέαμα, και πολύ μάλιστα, στα ανοιχτά κομμάτια, σε σημεία που ήταν και είναι ο μόνος που περνάει με ελάχιστο ή ανύπαρκτο άφημα του γκαζιού (άντε και ο Gronholm και ο Peter, αλλά όχι πάντα) με εμφανώς παραπάνω χιλιόμετρα ακόμα και στο μάτι, κάνοντας τους ελάχιστους που κάθονται σε τέτοια σημεία να μένουν με ανοιχτό το στόμα. Για εμένα που κάθομαι πάντα σε κομμάτια από 4η ταχύτητα και πάνω, με ιδιαίτερη προτίμηση στα κομμάτια 6ης, ο κοντός πάντα έδινε το καλύτερο θέαμα. Η διαφορά, μάλιστα, είναι ακόμα μεγαλύτερη σε τέτοια κομμάτια στην άσφαλτο. Παράδειγμα τα κομμάτια 6ης πριν την εκκλησία στα Σκούρτα ή στην πρόσφατη Σαρδηνία όπου σε διαρκείας 5ης με τεράστια κατηφορική κλίση ήταν ο μόνος που την πέρασε όλη με το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο ξεκολλημένο από την κορυφή του λόφου ως το τελείωμά του. Το πρόβλημα δεν είναι ο κοντός, αλλά ότι σε αυτά τα σημεία σπάνια βλέπεις άλλους θεατές, οι οποίοι προτιμούν τις φουρκέτες.

              Συμφωνώ!! Απλά τώρα με τα κοντύτερα μεταξόνια και την έλλειψη ηλεκτρονικών, 'αναγκαστικά' έγινε πιο θεαματικός και στα κλειστά κομμάτια, εκεί που παλαιότερα εμφανώς υστερούσε (σε θέαμα πάντα, γιατί η αποτελεσματικότητά του είναι υπεράνω κριτικής ακόμα και από τους πλέον δύσπιστους....)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dim8 last edited by

                Ο χρήστης scn έγραψε:

                Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

                (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

                Ο κοντός υστερεί και πάντα θα υστερεί σε θέαμα στα κλειστά και μέτρια κομμάτια όπου 'χαζεύει' λιγότερο.** Όμως, υπερτερεί και πάντα υπερτερούσε σε θέαμα, και πολύ μάλιστα, στα ανοιχτά κομμάτια, σε σημεία που ήταν και είναι ο μόνος που περνάει με ελάχιστο ή ανύπαρκτο άφημα του γκαζιού** (άντε και ο Gronholm και ο Peter, αλλά όχι πάντα) με εμφανώς παραπάνω χιλιόμετρα ακόμα και στο μάτι, κάνοντας τους ελάχιστους που κάθονται σε τέτοια σημεία να μένουν με ανοιχτό το στόμα. Για εμένα που κάθομαι πάντα σε κομμάτια από 4η ταχύτητα και πάνω, με ιδιαίτερη προτίμηση στα κομμάτια 6ης, ο κοντός πάντα έδινε το καλύτερο θέαμα. Η διαφορά, μάλιστα, είναι ακόμα μεγαλύτερη σε τέτοια κομμάτια στην άσφαλτο. Παράδειγμα τα κομμάτια 6ης πριν την εκκλησία στα Σκούρτα ή στην πρόσφατη Σαρδηνία όπου σε διαρκείας 5ης με τεράστια κατηφορική κλίση ήταν ο μόνος που την πέρασε όλη με το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο ξεκολλημένο από την κορυφή του λόφου ως το τελείωμά του. Το πρόβλημα δεν είναι ο κοντός, αλλά ότι σε αυτά τα σημεία σπάνια βλέπεις άλλους θεατές, οι οποίοι προτιμούν τις φουρκέτες.

                Πολυ σωστα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s-loeb last edited by

                  Ο χρήστης scn έγραψε:

                  Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

                  (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

                  Ο κοντός υστερεί και πάντα θα υστερεί σε θέαμα στα κλειστά και μέτρια κομμάτια όπου 'χαζεύει' λιγότερο. Όμως, υπερτερεί και πάντα υπερτερούσε σε θέαμα, και πολύ μάλιστα, στα ανοιχτά κομμάτια, σε σημεία που ήταν και είναι ο μόνος που περνάει με ελάχιστο ή ανύπαρκτο άφημα του γκαζιού (άντε και ο Gronholm και ο Peter, αλλά όχι πάντα) με εμφανώς παραπάνω χιλιόμετρα ακόμα και στο μάτι, κάνοντας τους ελάχιστους που κάθονται σε τέτοια σημεία να μένουν με ανοιχτό το στόμα. Για εμένα που κάθομαι πάντα σε κομμάτια από 4η ταχύτητα και πάνω, με ιδιαίτερη προτίμηση στα κομμάτια 6ης, ο κοντός πάντα έδινε το καλύτερο θέαμα. Η διαφορά, μάλιστα, είναι ακόμα μεγαλύτερη σε τέτοια κομμάτια στην άσφαλτο. Παράδειγμα τα κομμάτια 6ης πριν την εκκλησία στα Σκούρτα ή στην πρόσφατη Σαρδηνία όπου σε διαρκείας 5ης με τεράστια κατηφορική κλίση ήταν ο μόνος που την πέρασε όλη με το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο ξεκολλημένο από την κορυφή του λόφου ως το τελείωμά του. Το πρόβλημα δεν είναι ο κοντός, αλλά ότι σε αυτά τα σημεία σπάνια βλέπεις άλλους θεατές, οι οποίοι προτιμούν τις φουρκέτες.

                  Φίλε scn,. είσαι άψογος!!Εύγε..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s-loeb last edited by

                    Μεγάλη αποτυχία η σημερινή εκκίνηση του Ακρόπολις!Ο κόσμος πολύς, η αστυνομία ελάχιστη( Φυλάνε τους αχαΐρευτους, με τέτοια θα ασχολούνται?), η οργάνωση ελλιπέστατη.Σε όλα αυτά ήρθε και η απογευματινή μπόρα , σαν κερασάκι στην τούρτα, να τα κάνει ακόμα χειρότερα.!!Αποτέλεσμα?? Απόλυτη αναρχία με πλήθος κόσμου να έχει περάσει τα διαχωριστικά ΚΙΓΚΛΙΔΩΜΑΤΑ, και γενικός να γίνεται μια εμποροπανήγυρης που έκανε τους εκκινησαντες να μην μπορούνε να φύγουν, από την απόλυτη αναρχία που επικράτησε!!Το Μπου@@λο της ΕΛΛΑΔΑΣ σε όλο της το μεγαλείο!!ΑΙΣΧΟΣ.....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ντρέπομαι..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yama last edited by

                      Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                      Μεγάλη αποτυχία η σημερινή εκκίνηση του Ακρόπολις!Ο κόσμος πολύς, η αστυνομία ελάχιστη( Φυλάνε τους αχαΐρευτους, με τέτοια θα ασχολούνται?), η οργάνωση ελλιπέστατη.Σε όλα αυτά ήρθε και η απογευματινή μπόρα , σαν κερασάκι στην τούρτα, να τα κάνει ακόμα χειρότερα.!!Αποτέλεσμα?? Απόλυτη αναρχία με πλήθος κόσμου να έχει περάσει τα διαχωριστικά ΚΙΓΚΛΙΔΩΜΑΤΑ, και γενικός να γίνεται μια εμποροπανήγυρης που έκανε τους εκκινησαντες να μην μπορούνε να φύγουν, από την απόλυτη αναρχία που επικράτησε!!Το Μπου@@λο της ΕΛΛΑΔΑΣ σε όλο της το μεγαλείο!!ΑΙΣΧΟΣ.....ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ντρέπομαι..

                      ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ? Αν κάνεις πλάκα οκ. Διαφορετικά το μόνο που έχω να σου γράψω είναι ότι με το να γράφεις ανακρίβειες δε σε τιμά. Γιατί και η οργάνωση έκανε καλά τη δουλειά της και ο κόσμος ήταν οριοθέτημένος(ο κόσμος πολύς γτ το έχει ανάγκη το Ακρόπολις.. Ξεφεύγει και λίγο..!!! Άϊντε..) και όλα κύλησαν ρολόϊ. 'αναρχίες... αίσχη!!!' κτλ κτλ ΟΥΤΕ ΚΑΝ. Μα καλά που ήσουν? Τι προσπαθείς να πετύχεις με το να τα γράφεις αυτά?

                      Με αγάπη, στα βουνά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nafpaktos last edited by

                        Ο χρήστης scn έγραψε:

                        Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

                        (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

                        Ο κοντός υστερεί και πάντα θα υστερεί σε θέαμα στα κλειστά και μέτρια κομμάτια όπου 'χαζεύει' λιγότερο. Όμως, υπερτερεί και πάντα υπερτερούσε σε θέαμα, και πολύ μάλιστα, στα ανοιχτά κομμάτια, σε σημεία που ήταν και είναι ο μόνος που περνάει με ελάχιστο ή ανύπαρκτο άφημα του γκαζιού (άντε και ο Gronholm και ο Peter, αλλά όχι πάντα) με εμφανώς παραπάνω χιλιόμετρα ακόμα και στο μάτι, κάνοντας τους ελάχιστους που κάθονται σε τέτοια σημεία να μένουν με ανοιχτό το στόμα. Για εμένα που κάθομαι πάντα σε κομμάτια από 4η ταχύτητα και πάνω, με ιδιαίτερη προτίμηση στα κομμάτια 6ης, ο κοντός πάντα έδινε το καλύτερο θέαμα. Η διαφορά, μάλιστα, είναι ακόμα μεγαλύτερη σε τέτοια κομμάτια στην άσφαλτο. Παράδειγμα τα κομμάτια 6ης πριν την εκκλησία στα Σκούρτα ή στην πρόσφατη Σαρδηνία όπου σε διαρκείας 5ης με τεράστια κατηφορική κλίση ήταν ο μόνος που την πέρασε όλη με το γκάζι στο πάτωμα και το αυτοκίνητο ξεκολλημένο από την κορυφή του λόφου ως το τελείωμά του. Το πρόβλημα δεν είναι ο κοντός, αλλά ότι σε αυτά τα σημεία σπάνια βλέπεις άλλους θεατές, οι οποίοι προτιμούν τις φουρκέτες.

                        Τα είπες όλα!!!Βέβαια ο Μάρκους στα πατημένα δεν άφηνε ΠΟΤΕ.Ούτε και ο Πέτερ όσο οδηγούσε καλό Σουμπαρου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citrovag last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            s-loeb last edited by

                            ΘΡΙΑΜΒΟΣ......1-2!!!Μεγάλη νίκη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billopoulos last edited by

                              Αν τα Ford δεν ειναι πιο γρηγορα απο τα Citroen στην ασφαλτο, δεν αλλαζουν οι 55 βαθμοι διαφορας...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citrovag last edited by

                                Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                Αν τα Ford δεν ειναι πιο γρηγορα απο τα Citroen στην ασφαλτο, δεν αλλαζουν οι 55 βαθμοι διαφορας...

                                Παλιοτερα λεγαμε το αντιθετο ειδικα για τον loeb η citroen κυριαρχουσε στην ασφαλτο και νομιζω πως και ακομα κυριαρχει οποτε χλωμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-110-alpine last edited by

                                  Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                                  Αν τα Ford δεν ειναι πιο γρηγορα απο τα Citroen στην ασφαλτο, δεν αλλαζουν οι 55 βαθμοι διαφορας...

                                  Παλιοτερα λεγαμε το αντιθετο ειδικα για τον loeb η citroen κυριαρχουσε στην ασφαλτο και νομιζω πως και ακομα κυριαρχει οποτε χλωμο

                                  μπα μας έκανες την τιμή να εμφανιστείς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    s-loeb last edited by

                                    Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

                                    Αν τα Ford δεν ειναι πιο γρηγορα απο τα Citroen στην ασφαλτο, δεν αλλαζουν οι 55 βαθμοι διαφορας...

                                    Παλιοτερα λεγαμε το αντιθετο ειδικα για τον loeb η citroen κυριαρχουσε στην ασφαλτο και νομιζω πως και ακομα κυριαρχει οποτε χλωμο

                                    μπα μας έκανες την τιμή να εμφανιστείς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citrovag last edited by

                                      Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

                                      Αν τα Ford δεν ειναι πιο γρηγορα απο τα Citroen στην ασφαλτο, δεν αλλαζουν οι 55 βαθμοι διαφορας...

                                      Παλιοτερα λεγαμε το αντιθετο ειδικα για τον loeb η citroen κυριαρχουσε στην ασφαλτο και νομιζω πως και ακομα κυριαρχει οποτε χλωμο

                                      μπα μας έκανες την τιμή να εμφανιστείς.

                                      Θα κανω και αλλη μια εμφανιση στο τελος του πρωταθληματος για τους πανηγυρισμους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/93449

                                        Σκουρα τα πραγματα στη Φορντ για τον Χιρβονεν. Τον αδειασε κανονικα ο Γουιλσον και με το δικιο του...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mak25 last edited by

                                          JARI KETOMAA με Ford fiesta...
                                          Καινουργιο φιντανι παιδια!!! Και πιτσριρικος..Και μετα απο αυτα που διαβασα απο πανω...
                                          Παντως αν κερδισουν οι γαλλοι στη φιλανδια θα ειναι τραγικο 3ημερο γι'αυτους!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            el-em last edited by

                                            Ο χρήστης mak25 έγραψε:
                                            JARI KETOMAA με Ford fiesta...
                                            Καινουργιο φιντανι παιδια!!! Και πιτσριρικος..Και μετα απο αυτα που διαβασα απο πανω...
                                            Παντως αν κερδισουν οι γαλλοι στη φιλανδια θα ειναι τραγικο 3ημερο γι'αυτους!!

                                            Οχι και καινουργιο φιντανι ο Jari Ketomaa!!!
                                            Για δες τα τελευταια 5 Φινλανδικα πρωταθληματα και θα καταλαβεις περι τινος προκειται.

                                            Φιλικα,

                                            'el-em'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 22 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr