Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 416
    • 417
    • 229 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    2
    8338
    112556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zx12r last edited by

      Α! ρε παιδες γουσταρω να σας διαβαζω ....πολυ θα ηθελα να ερθω μια βολτα και εγω να σας γνωρισω απο κοντα αλλα τι να κανουμε 500 χιλιομετρα ειναι αυτα και αν ερθω πρεπει να φερω και το καρτ μαζι μου να καρταρουμε και στην Αθηνα λιγο....για τον καρτοδρομο εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο φιλους αγωνιζομενους....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        a-viper7 last edited by

        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
        Εδώ αγωνιστικά καρτ με λάστιχο «τσίχλα» που πιάνουν 2g στις στροφές και ζυγίζουν 80 κιλά (το σασί)

        Μη μας κόβεις g!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

          Εδώ αγωνιστικά καρτ με λάστιχο «τσίχλα» που πιάνουν 2g στις στροφές και ζυγίζουν 80 κιλά (το σασί)

          Μη μας κόβεις g!!!

          Πόσα έκοψα?

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a-viper7 last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

            Εδώ αγωνιστικά καρτ με λάστιχο «τσίχλα» που πιάνουν 2g στις στροφές και ζυγίζουν 80 κιλά (το σασί)

            Μη μας κόβεις g!!!

            Πόσα έκοψα?

            Βάλε άλλο ένα ντε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ε αν είναι για ένα...κομμάτια να γίνει

              3 εννοούσα παιδιά...

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης Nikos έγραψε:

                Τέλεια...ξεκινάς δίαιτα

                ...τα είχα καταπονήσει κ ακόμα να συνέλθουν ρε γμτ...

                Κοίτα, επειδή την έχω πατήσει κι εγώ...καλό είναι να τα αφήσεις να περάσουν ΕΝΤΕΛΩΣ, αλλιώς θα σε ξαναπιάσουν. Επίσης, τα πλευρά σου πρέπει να έχουν αέρα μεταξύ θώρακα και καθίσματος, γιατί αν είναι σφηνωμένα τότε όλους τους κραδασμούς τους τρώνε αυτά. ωχ τη γαμ@σαμε. σφηνώνω για τα καλά εκεί μεσα Κ εντάξει πες ο πωπός μικραίνει! αν εχω 'ανοιχτό' θώρακα, κ να χάσω κιλά δεν νομίζω να αλλάξει αυτό!

                Δε θέλω να σε στεναχωρήσω φίλε Παναγιώτη, αλλά πρέπει να τα αφήσεις να περάσουν εντελώς για 2-3 εβδομάδες.

                Τα ίδια ακριβώς είχα πάθει κι εγώ στην αρχή του χρόνου. Την είχα πατήσει γιατί αφενός είχα πάρει λίγα κιλά και αφετέρου επειδή είχε κρύο φορούσα πολλά ρούχα. Δεν το γνώριζα ότι θα πάθω ζημιά έτσι...και επειδή τα πλευρά μου ήταν σφηνωμένα από τα πολλά ρούχα, με το που κατέβηκα από ένα kerb...την άκουσα

                Εν τω μεταξύ επειδή είμαι άρρωστος κι εγώ, δε σταματούσα κι ας πόναγα...και τελικά επιδεινώθηκε η κατάσταση και αναγκάστηκα να τα περιμένω να περάσουν ΕΝΤΕΛΩΣ για να ξανατρέξω.

                Οπότε άστα 2-3 εβδομάδες...εκτός αν δεις ότι το επόμενο ΣΚ είναι εντάξει...αλλά θα πρέπει με το που νιώσεις τη ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ενόχληση, να βγεις και να σταματήσεις.
                ναι αυτό θα κάνω. Δεν έχει νόημα αλλιώς, τουλάχιστον αν με ξαναπιάσει με πλήρη εξοπλισμό, να δω αν έχω εγώ το πρόβλημα ή δεν ταιριάζω με το σετάκι θώρακα/κάθισμα που έχω επιλέξει.

                Είπαμε...είναι ΑΝΤΡΙΚΟ σπορ! Ναι ειδικά όταν μετράμε τα κιλά που πήραμε....Pure Testosterone

                Υ.Γ. Όταν έχει γόμα οι δυο αριστερές μετά τη valvoline είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ. Την παίρνω με ένα πολύ μικρό lift-off πριν φτάσω στο apex και τέρμα γκάζι μετά. valvoline είναι η στροφή στο τέλος της κατηφόρας?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης giorgakismx5 έγραψε:
                  Εχθές πέρασα και εγώ μια βόλτα απο το καρτόδρομο φεύγοντας για Κατερίνη.

                  Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα!!! Δυστυχώς δεν είχα πολύ χρόνο να κάτσω να σας δω και εντός πίστας αλλά δίνω υπόσχεση για μια άλλη φορά!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    toliskal last edited by

                    παντως θελω να ευχαριστησω παλι τον Θοδωρα γιατι εκατσε και μου εστησε το καρτ με τους tuners και το καρτ συμπεριφερθηκε ΑΚΡΙΒΩΣ οπως μου ειπε.μεγαλο σχολειο και ευκαιρια για τους νεους καρταδες και μελλοντικους κατεχοντες να ακουσουν τι εχει να πει γενικοτερα .......εγω μεχρι στιγμης δεν εχω μετανιωσει για τπτα.....με εχει κανει μαγκα κανονικα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Θοδωρής/tuners rulez λέμεεεε!!

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                      ωχ τη γαμ@σαμε. σφηνώνω για τα καλά εκεί μεσα Κ εντάξει πες ο πωπός μικραίνει! αν εχω 'ανοιχτό' θώρακα, κ να χάσω κιλά δεν νομίζω να αλλάξει αυτό!

                      Αν μικρύνει θα 'κάτσεις' καλύτερα και θα αδυνατίσεις και πάνω. Θα φτιάξει, θα δεις.

                      valvoline είναι η στροφή στο τέλος της κατηφόρας?

                      Yeap!

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        valvoline είναι η στροφή στο τέλος της κατηφόρας?

                        Yeap!

                        brembo επρεπε να τη λένε αφού είναι η μοναδική που θέλει καλά φρένα
                        οι δυο μετέπειτα αριστερες είναι το καλύτερο κομμάτι της πίστας,από τα λίγα που εχω δει
                        εγώ που έβγαινα ΠΟΛΥ αργά από τη brembo λόγω πονων τις έπαιρνα κ τις δυο τερμα γκάζι επιταχυνόμενος κ στη δευτερη ήδη από την είσοδο ήμουν με μικρο ανάποδο μεχρι το -πολυ μακρινο- κερμπ της εξοδου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                          valvoline είναι η στροφή στο τέλος της κατηφόρας?

                          Yeap!

                          brembo επρεπε να τη λένε αφού είναι η μοναδική που θέλει καλά φρένα
                          οι δυο μετέπειτα αριστερες είναι το καλύτερο κομμάτι της πίστας,από τα λίγα που εχω δει
                          εγώ που έβγαινα ΠΟΛΥ αργά από τη brembo λόγω πονων τις έπαιρνα κ τις δυο τερμα γκάζι επιταχυνόμενος κ στη δευτερη ήδη από την είσοδο ήμουν με μικρο ανάποδο μεχρι το -πολυ μακρινο- κερμπ της εξοδου

                          Ικανός είσαι να αγνοήσεις το πλευρό και να ανέβεις με το καρτ στη πίστα

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            toliskal last edited by

                            πρεπει να του απαγορεψουμε την εισοδο την κυριακη.......θα τον βαλουμε στους Ανωνυμους Καρταδες....
                            ειμαι ο Παναγιωτης και ειμαι καλα!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tuners last edited by

                              Λογικα την Κυριακη θα μαυρισει το Καρτοδρομο, ζεστη πολυ να μην κανει και ολα θα ειναι ΟΚ . Πιστευω να προλαβω να ετοιμασω το ROK, αλλιως θα ερθω με το Τερας, συν βεβαια το ΤΜ-Κ9 που θα το εχουν αποκλειστικα οι Tuners.
                              Οσο για τον φιλο μου τον Παναγιωτη, πρεπει να γινουν τα πλευρα εντελως καλα, και μετα να ξαναμπει, τα πλευρα συνηθως την ακουνε απο την απροπονησηλα, τα πλευρα που κανουν συνεχεια καρτ δεν καταλαβαινουν τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tuners last edited by

                                Ετσι απλως για να ονειρευομαστε εδω στην Ταλιμπανια , η πισταρα στη Γερμανια του Wackerdorf on board.
                                http://www.kartcom.com/en/news/2011/6/1 ... t-da-silva

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tuners last edited by

                                  Ο χρήστης tuners έγραψε:
                                  Σημερα στο Καρτοδρομο εγινε κατι το φανταστικο, εκανε βολτα δυο φορες μαλιστα με το 6ταχυτο μας BAD BOY-TM K9 ο μαστρο Παντελης ο Μπαιρακταρης , κοντα στα 63 μας εδειξε σε ολους εμας, νεους και γερομπακαλιαρους οτι οταν εκανε αυτος καρτ με αγωνιστικα εποχης οι πιο πολλοι ηταν αγεννητοι και αλλοι ηταν μωρα και βυζαιναν. Δυο φορες απο 7-8 γυρους, με στυλ ωραιο και ηρεμια, μας εδειξε οτι η τεχνη δεν ξεχνιεται, η τελευταια φορα που ειχε ξανακανει ηταν πριν σχεδον 15 χρονια.
                                  O Παντελης Μπαιρακταρης ειναι απο τους πρωτους που εφεραν καρτ στην Ελλαδα το 1969, και που ετρεχαν σε αγωνες, επεισεις το 1976 ηταν ο πρωτος Ελληνας dealer καρτ, που εφερε τα ...CRG...
                                  Mπραβω στο μαστρο Παντελη, εναν απο τους μεγαλυτερους Ελληνες καρτιστες, και εναν απο τους καλυτερους μηχανικους καρτομοτερ.

                                  Υ.Γ. Το μονο κακο που δεν ειχα την καμερα να αποθανατισω τη στιγμη, που θα παει εχουμε και δευτερο γυρο.

                                  Aπο τους πρωτεργατες του καρτ σε αυτη τη χωρα, ο Παντελης Μπαιρακταρης, εδω με τον γιο του Αντωνη, σε μια προπονηση στο Καρτοδρομο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης toliskal έγραψε:
                                    πρεπει να του απαγορεψουμε την εισοδο την κυριακη.......θα τον βαλουμε στους Ανωνυμους Καρταδες....
                                    ειμαι ο Παναγιωτης και ειμαι καλα!!!!

                                    τώρα που δε με πονάει καθόλου οταν σηκώνομαι απο την καρέκλα ή όταν αναπνέω, ανά μισάωρο πιέζω τα αριστερά πλευρά στο σημείο που πονάνε να δω αν πέρασαν

                                    Όπως έλεγα εχθές στο θοδωρή, είναι τελείως χάσιμο το καρτάκι, αλλά επίσης, σε απομακρύνει από τη λογική του αυτοκινήτου. Βλέποντας τί χαρά μπορεί να σου προσφέρει σε 99,9% ελεγχόμενες συνθήκες αλλά κ το πόσο οριακά μπορείς να πας, με γραμμές, χωρίς γραμμές, να δοκιμάσεις υπερστροφές, drift τοποθετήσεις, τελικά.... Βλέπω καλά αμάξια στο δρόμο κ αρχίζουν να μη μου κάνουν αίσθηση, να μην λέω από μέσα 'α να σε έπιανα στα χέρια μου'.
                                    Το πάντρεμα ανθρώπου-μηχανής και την αναζήτηση των ορίων σου κάνοντας αγωνιστικό καρτ μέσα στη πίστα δε μπορείς να το βρεις. Κ το λέω έχοντας οδηγήσει στα μέγαρα κ καλά αμάξια (περιστασιακά βεβαια).
                                    Γιατί το λέω όλο αυτό? Ένημέρωνα εχθές το εξοδολόγιο που κρατάω κ έχει φτάσει τα 3000 με ό,τιδήποτε έχω αγοράσει (εργαλεία, εξοπλισμό ασφαλείας, τρειλερ κτλ κτλ). Στην αρχή φαινονται πολλά αλλά σκεπτόμενος πως πια δεν ετοιμάζω αγορά κάποιου σπορτιφ αυτοκινήτου των 13-15χλδ ευρώ όπως ήθελα, το πόσο διασκεδαστικό κ ασφαλές είναι το καρτ, πόσο λιγοτερο άγχος έχει από ενα καλό αμάξι που παει στα όρια του σε δημόσιο δρόμο (που σε σχεση με την οδηγική ευχαρίστηση του καρτ είναι τίποτα) καταληγω στο συμπέρασμα πως ΑΞΙΖΕΙ μεχρι το τελευταιο ευρώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jean-paul last edited by

                                      ^^^^^^^^^

                                      +1000000000000000

                                      έτσι οπως τα λες ακριβως.

                                      τα πλευρα ειναι υπουλα..αστα να ηρεμήσουν καλύτερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        πρεπει να του απαγορεψουμε την εισοδο την κυριακη.......θα τον βαλουμε στους Ανωνυμους Καρταδες....
                                        ειμαι ο Παναγιωτης και ειμαι καλα!!!!

                                        τώρα που δε με πονάει καθόλου οταν σηκώνομαι απο την καρέκλα ή όταν αναπνέω, ανά μισάωρο πιέζω τα αριστερά πλευρά στο σημείο που πονάνε να δω αν πέρασαν

                                        Όπως έλεγα εχθές στο θοδωρή, είναι τελείως χάσιμο το καρτάκι, αλλά επίσης, σε απομακρύνει από τη λογική του αυτοκινήτου. Βλέποντας τί χαρά μπορεί να σου προσφέρει σε 99,9% ελεγχόμενες συνθήκες αλλά κ το πόσο οριακά μπορείς να πας, με γραμμές, χωρίς γραμμές, να δοκιμάσεις υπερστροφές, drift τοποθετήσεις, τελικά.... Βλέπω καλά αμάξια στο δρόμο κ αρχίζουν να μη μου κάνουν αίσθηση, να μην λέω από μέσα 'α να σε έπιανα στα χέρια μου'.
                                        Το πάντρεμα ανθρώπου-μηχανής και την αναζήτηση των ορίων σου κάνοντας αγωνιστικό καρτ μέσα στη πίστα δε μπορείς να το βρεις. Κ το λέω έχοντας οδηγήσει στα μέγαρα κ καλά αμάξια (περιστασιακά βεβαια).
                                        Γιατί το λέω όλο αυτό? Ένημέρωνα εχθές το εξοδολόγιο που κρατάω κ έχει φτάσει τα 3000 με ό,τιδήποτε έχω αγοράσει (εργαλεία, εξοπλισμό ασφαλείας, τρειλερ κτλ κτλ). Στην αρχή φαινονται πολλά αλλά σκεπτόμενος πως πια δεν ετοιμάζω αγορά κάποιου σπορτιφ αυτοκινήτου των 13-15χλδ ευρώ όπως ήθελα, το πόσο διασκεδαστικό κ ασφαλές είναι το καρτ, πόσο λιγοτερο άγχος έχει από ενα καλό αμάξι που παει στα όρια του σε δημόσιο δρόμο (που σε σχεση με την οδηγική ευχαρίστηση του καρτ είναι τίποτα) καταληγω στο συμπέρασμα πως ΑΞΙΖΕΙ μεχρι το τελευταιο ευρώ

                                        Παναγιώτη έχεις αρχίσει να μοιάζεις επικίνδυνα με μένα ...με τη καλή έννοια

                                        ΜΠΡΑΒΟΟΟ

                                        Πλέον φίλε δε μου κάνει αίσθηση να οδηγήσω 'γρήγορα' το αυτοκίνητό μου ή να σηκωθώ το βράδυ να πάω πάνω-κάτω τη Πεντέλη που έκανα παλιά πριν πάρω το καρτ ή να σκεφτώ να το αλλάξω για κάποιο πιο γρήγορο κι αν είχα ξεκινήσει νωρίτερα το καρτ, θα είχα πάρει ένα πολύ φθηνότερο αυτοκίνητο.

                                        Το καρτ είναι BY FAR η φθηνότερη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.-

                                        Σκέψου ότι έχω φτάσει να γυρνάω σε μια πίστα 1.050μ, στα 45,25 δευτερόλεπτα δηλαδή με μια μέση ταχύτητα των 83κμ/ω (αν δεν έχω κάνει λάθος στους υπολογισμούς μου)!

                                        Άντε τώρα να γύρναγα με τη BMW στο καρτόδρομο στο 45 και με μέση 83κμ/ω...ΔΕΝ παίζει

                                        Όποιος έχει το μικρόβιο...ας μπει στο χώρο του καρτ κι ας αφήσει τα ακριβά αυτοκίνητα που 'βράζουν' στη κίνηση.

                                        Για τα πλευρά τώρα...μη σε ξεγελάνε. Δεν έχουν περάσει ακόμα. Με το που τα πιέσεις λίγο, θα σε ξεναπιάσουν.

                                        Το άλλο ΣΚ όμως λογικά θα είσαι ΟΚ...αλλά αν νιώσεις τη παραμικρή ενόχληση θα πρέπει να βγεις.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Ο χρήστης tuners έγραψε:
                                          Σημερα στο Καρτοδρομο εγινε κατι το φανταστικο, εκανε βολτα δυο φορες μαλιστα με το 6ταχυτο μας BAD BOY-TM K9 ο μαστρο Παντελης ο Μπαιρακταρης , κοντα στα 63 μας εδειξε σε ολους εμας, νεους και γερομπακαλιαρους οτι οταν εκανε αυτος καρτ με αγωνιστικα εποχης οι πιο πολλοι ηταν αγεννητοι και αλλοι ηταν μωρα και βυζαιναν. Δυο φορες απο 7-8 γυρους, με στυλ ωραιο και ηρεμια, μας εδειξε οτι η τεχνη δεν ξεχνιεται, η τελευταια φορα που ειχε ξανακανει ηταν πριν σχεδον 15 χρονια.
                                          O Παντελης Μπαιρακταρης ειναι απο τους πρωτους που εφεραν καρτ στην Ελλαδα το 1969, και που ετρεχαν σε αγωνες, επεισεις το 1976 ηταν ο πρωτος Ελληνας dealer καρτ, που εφερε τα ...CRG...
                                          Mπραβω στο μαστρο Παντελη, εναν απο τους μεγαλυτερους Ελληνες καρτιστες, και εναν απο τους καλυτερους μηχανικους καρτομοτερ.

                                          Υ.Γ. Το μονο κακο που δεν ειχα την καμερα να αποθανατισω τη στιγμη, που θα παει εχουμε και δευτερο γυρο.

                                          Mηπως καποια λεσχη να οργανωσει ενα αγωνα με παλαιμαχους της 10ετιας 80.... Μπαιρακταρη, Μιχαλοπουλο, Καμιτσακη, Μιχελακακη, Παπαντωνη, Μπουριωτη, Περνιδακη?
                                          Φανταστειτε τι εχει να γινει.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toliskal last edited by

                                            Mηπως καποια λεσχη να οργανωσει ενα αγωνα με παλαιμαχους της 10ετιας 80.... Μπαιρακταρη, Μιχαλοπουλο, Καμιτσακη, Μιχελακακη, Παπαντωνη, Μπουριωτη, Περνιδακη?
                                            Φανταστειτε τι εχει να γινει..... [/quote]

                                            καλη ιδεα........ ......αλλα αμα τους πεις δεκαετια του 80 δε σε βλεπω καλα....θα σε αρχισει στο κραξιμο ο κωσταντινος! ποια '80 θα σου πει,αγεννητος ημουνα τοτε.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 229 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr