Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ράλλυ Ακρόπολις 2011 [νέο θέμα]
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ράλλυ Ακρόπολις 2011 [νέο θέμα]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Ράλι Ακρόπολις
    55
    188
    30692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Κεφαλαρι 2 παρακολουθησα ακριβως απο το ιδιο σημειο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        trifon last edited by

        http://www.autoblogger.gr/blog/?p=592
        Αυτο τι ειναι παλι??? Δεν μας τα λεει καλα ο κος Τοντ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dim8 last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Η γκαλλερυ του αγωνα ανεβηκε απο εμας,ελπίζω να σας αρεσει:

          http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=103665

          Eλπιζεις?

          πολυ ωραιες Ανδρεα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mak25 last edited by

            Να πω και εγω τη γνωμη μου για φετος....
            Καταρχην συγχαρητηρια στο κοσμο που κατεκλυσε στη κυριολεξια τα βουνα!!
            Εμενα τα μικρα WRC μου αρεσαν πολυ γενικα!! Μη ξεχνατε ειναι η πρωτη τους χρονια...
            Το θεαμα που προσεφεραν ηταν πολυ καλο θα ελεγα....και ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ πιο γρηγορα απο το 2λιτρα WRC σε απολυτους χρονους!!
            Τωρα για τη γκρινια το οτι δεν προσφερουν θεαμα κτλ...οταν εγινε η αλλαγη απο Group B σε Α με τα Lancia Delta, Celica κτλ κτλ ο πατερας μου μου ειπε οτι τοτε ειχαν απογοητευτει πληρως ολοι και ειχανε φερει τη καταστροφη...Να ομως που μεινανε στην ιστορια και αυτα γιατι η εξελιξη δεν σταματαει ποτε....
            Και για να κλεισω πιστευω οτι τα DS3 και Fiesta αν οχι του χρονου σε 2 χρονια θα τα βλεπουμε και θα τριβουμε τα ματια μας!!
            Πιστευω οτι το Rally Acropolis φετος θα παρει μια απο τις καλυτερες θεσεις στο θεσμο για τα Rally της χρονιας..Εγω το ευχαρηστηθηκα οπως ευχαρηστηθηκα και τον κοσμο που ειδα στα βουνα!!
            ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης mak25 έγραψε:
              Να πω και εγω τη γνωμη μου για φετος....
              Καταρχην συγχαρητηρια στο κοσμο που κατεκλυσε στη κυριολεξια τα βουνα!!
              Εμενα τα μικρα WRC μου αρεσαν πολυ γενικα!! Μη ξεχνατε ειναι η πρωτη τους χρονια...
              Το θεαμα που προσεφεραν ηταν πολυ καλο θα ελεγα....και ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ πιο γρηγορα απο το 2λιτρα WRC σε απολυτους χρονους!!
              Τωρα για τη γκρινια το οτι δεν προσφερουν θεαμα κτλ...οταν εγινε η αλλαγη απο Group B σε Α με τα Lancia Delta, Celica κτλ κτλ ο πατερας μου μου ειπε οτι τοτε ειχαν απογοητευτει πληρως ολοι και ειχανε φερει τη καταστροφη...Να ομως που μεινανε στην ιστορια και αυτα γιατι η εξελιξη δεν σταματαει ποτε....
              Και για να κλεισω πιστευω οτι τα DS3 και Fiesta αν οχι του χρονου σε 2 χρονια θα τα βλεπουμε και θα τριβουμε τα ματια μας!!
              Πιστευω οτι το Rally Acropolis φετος θα παρει μια απο τις καλυτερες θεσεις στο θεσμο για τα Rally της χρονιας..Εγω το ευχαρηστηθηκα οπως ευχαρηστηθηκα και τον κοσμο που ειδα στα βουνα!!
              ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!

              Δεν θέλω να σε απογοητεύσω νεο παιδί αλλά το θέαμα του 87 ήταν μια χαρά αναλογικά με σήμερα λόγω και των πολύ σπουδαίων οδηγών που υπήρχαν τότε στο ΠΠΡ.
              Και όχι μόνο από τις LANCIA και τα MAZDA και τα AUDI που ήταν ας πούμε στην κορυφή της τεχνολογίας αλλά και από πιο ταπεινά δικίνητα όπως πχ το RENAULT 11 Turbo.
              Είναι άλλο πράγμα να βλέπεις τον Ragnotti να πετάει κυριολεκτικά με το 11αρι και άλλο πράγμα να βλέπεις κάποιους Kuipers να οδηγούν - μετακινούν κάποια WRC.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nafpaktos last edited by

                Ο χρήστης scn έγραψε:
                Είδα 10 Ε.Δ. το τριήμερο. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ θέαμα, ένα από τα 4-5 καλύτερα Ακρόπολις που έχω δει από το 1987 που τα παρακολουθώ. Πολλά πληρώματα στα WRC και στα S2000 πήγαιναν αέρα μέχρι την τελευταία στροφή της τελευταίας Ε.Δ.
                Απίστευτα περάσματα με 6η των 5 μεγάλων στο Ελευθεροχώρι και στην κορυφογραμμή των Αγ. Θεοδώρων. Ο Hirvonen στη Θήβα δεν ξέρει ούτε αυτός πώς πέρασε. Ο Tanak δεν υστερούσε σε τίποτα από τους 5 και μακάρι να πάρει σύντομα WRC στα χέρια του. Παρόλο που ήταν το Ακρόπολις με τις λιγότερες συμμετοχές ήταν ίσως το πιο 'γεμάτο' από άποψη θεάματος γιατί ποτέ άλλοτε δεν υπήρχαν περίπου 20 καθαρόαιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα που να πηγαίνουν τόσο γρήγορα.
                Ο Λάμπρος ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Το λέω μόνο βάσει όσων είδα, χωρίς καν να ξέρω τους χρόνους του. Είναι ο Έλληνας με τη μικρότερη διαφορά από τους ξένους, απ' όλους τους Έλληνες που έχω δει τα τελευταία 24 χρόνια. Έχασε ελάχιστα μόνο στα κομμάτια 5ης και 6ης που είδα ενώ σε όλα τα μέτρια και κλειστά κομμάτια ήταν στο ίδιο επίπεδο με τους καλύτερους ξένους, με τα ελάχιστα αφήματα, τα ελάχιστα φρένα, τα ίδια χλμ εισόδου και εξόδου, χωρίς περιττά γυρίσματα και τέλειο κοντρόλ. Χίλια μπράβο και μακάρι να βρεθεί κανένα μπάκετ γι' αυτό τον άνθρωπο, έστω και στο IRC ή στα S2000.
                Και του χρόνου.

                Υ.Γ. Όσον αφορά αυτούς που λένε για το θέαμα, ρε παιδιά, επιτέλους, το 90% των θεατών δεν ξέρει να επιλέξει σε ποιο κομμάτι να κάτσει ή βαριέται να περπατήσει μέχρι να βρει το σωστό κομμάτι. Πριν ξεκινήσετε από το σπίτι σας για να κάτσετε στις ανηφόρες των Αγ. Θεοδώρων δείτε μήπως υπάρχει και τίποτε άλλο (έστω και από τις ισοϋψείς γραμμές του χάρτη). Αφήστε τα κλειστά κομμάτια και κάποια φορά επιλέξτε κομμάτια με κεκτημένες ταχύτητες, όπου τα αυτοκίνητα μένουν αρκετά στο γκάζι και δε βρίσκονται πολύ ώρα στα φρένα, όπου η κλίση είναι σύμμαχος του θεάματος και όπου δεν είναι το πρώτο μέλημα των οδηγών να μην 'χαζολογήσουν' με περιττά γυρίσματα. Το κυριώτερο, περπατήστε.

                +1000000
                Φίλε scn με νευριάζεις πραγματικά γιατί γράφεις αυτά που είναι να γράψω.Οντως ο πολύς κόσμος κάθετε στα πιο μαλακισμένα σημεία που υπάρχουν στην ειδική.Δεν θέλουν να περπατήσουν και κάθονται όπου βρουν.Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που περπατούν ατελείωτα μεχρις ότου βρουν φουρκέτα .
                Υ.Γ Οταν λες κορυφογραμμή στους αγίους θεοδώρους εννοείς μετά το s που ακολουθεί το πρώτο flat-πατημένο της ειδικής?ή αυτό που μόλις ανέφερα?δλδ πριν το το s?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                  ...Μια εικόνα που θα με συντροφεύει από το Ακρόπολις του WRC;
                  Αυτή που είχα την τύχη να δω από κοντά (στα τελειώματα των Μυκηνών 2) και που μάλλον τη έχετε δει όλoι στην τηλεόραση.
                  Ο Mikko Hirvonen να προσπαθεί με τέρμα γκάζι να επαναφέρει το Fiesta που είχε κρεμαστεί στο πρανές της κατηφορικής δεξιάς ενώ ένα τεράστιο δέντρο 'ερχόταν' καταπάνω του!

                  Η σκηνή με τον Hirvonen που περιγράφω στο 3:45 του βίντεο

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sarantis-l last edited by

                    Μερικά βίντεο από τον αγώνα :
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... jNjarjl0xY
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... zgP6iPqVHQ
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... rzJCDU29gY
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... oTcRHHL8uo
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... CkgKLzHh2Q
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... 69NUm9YsrE
                    http://www.youtube.com/user/sarantis85# ... rKl6YaBrE4

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης mak25 έγραψε:

                      Εμενα τα μικρα WRC μου αρεσαν πολυ γενικα!! Μη ξεχνατε ειναι η πρωτη τους χρονια...
                      Το θεαμα που προσεφεραν ηταν πολυ καλο θα ελεγα....και ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ πιο γρηγορα απο το 2λιτρα WRC σε απολυτους χρονους!!

                      Αν και ελαφρώς off-topic, έχει κανείς χρόνους υπό ιδιες συνθήκες για σύγκριση?
                      Είναι τεράστια πάντως η διαφρορά στη ροπή των μοτέρ (2000Τ vs 1600Τ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dap last edited by

                        Δεν ξερω αν αναμεταδοθηκε απο την τηλεοραση η το ραδιοφωνο αλλα αξιζει να το αναφερουμε.

                        Ειμαστε κατω απο την Ακροπολη την Πεμπτη το απογευμα και αρχιζουν να ερχονται τα αγωνιστικα και αιφνης δυνατα χειροκροτηματα αποσπουν τη προσοχη ολων μας.
                        Ειναι για τον ALBERT LLOVERA οδηγο του με αριθμο 30 Fiat Grande Punto .
                        Βγαινει απο το αυτοκινητο και καθεται στο αναπηρικο καροτσακι μιας και ενα ατυχημα που ειχε οταν ηταν σκιερ, του παρελυσε τα κατω ακρα.

                        Υ.Γ. Στην τελικη καταταξη φιγουραρει 24ος απο τους 35 τελικα τερματισαντας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          scn last edited by

                          Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                          Υ.Γ Οταν λες κορυφογραμμή στους αγίους θεοδώρους εννοείς μετά το s που ακολουθεί το πρώτο flat-πατημένο της ειδικής?ή αυτό που μόλις ανέφερα?δλδ πριν το το s?

                          Εννοώ το κομμάτι που αρχίζει περίπου στο 5,5 χλμ της Ε.Δ., στην πρώτη μέτρια δεξιά στροφή με μπαριέρα που συναντάς και μόλις τελειώσει ο ανήφορος. Από εκείνο το σημείο αρχίζει ένα πανηγύρι με κομμάτια 4ης, 5ης και 6ης. Αν υπάρχει το ίδιο κομμάτι και του χρόνου, σου συνιστώ να κάτσεις σε ένα απίθανο αριστεροδέξιο S με χάσιμο όπου τα παλικάρια περνούσαν ξεκολλημένα 'από τη μία στην άλλη' με 6η, χωρίς καν να έχουν ορατότητα για το πού πάει ο δρόμος και ξύνοντας το τελείωμα της μπαριέρας στην έξοδο (η οποία, παρεμπιπτόντως, είναι τοποθετημένη σε ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος σημείο. Απορώ ποιος ηλίθιος την τοποθέτησε έτσι). Και στα δύο σκέλη εκεί πάνω οι λίγοι που ήμασταν είχαμε μείνει με ανοιχτό το στόμα.

                          Δεν θέλω να σε απογοητεύσω νεο παιδί αλλά το θέαμα του 87 ήταν μια χαρά αναλογικά με σήμερα λόγω και των πολύ σπουδαίων οδηγών που υπήρχαν τότε στο ΠΠΡ.
                          Και όχι μόνο από τις LANCIA και τα MAZDA και τα AUDI που ήταν ας πούμε στην κορυφή της τεχνολογίας αλλά και από πιο ταπεινά δικίνητα όπως πχ το RENAULT 11 Turbo.
                          Είναι άλλο πράγμα να βλέπεις τον Ragnotti να πετάει κυριολεκτικά με το 11αρι και άλλο πράγμα να βλέπεις κάποιους Kuipers να οδηγούν - μετακινούν κάποια WRC.

                          Διαφωνώ πλήρως. Τα Mazda και τα Audi τότε, παρόλο που οδηγούνταν από οδηγάρες όπως ο Mikkola, ο Blomquist και ο Rohrl δεν έδιναν καθόλου θέαμα όντας είτε αδύναμα, είτε υποστροφικά είτε βαριά. Τις Lancia τις πήγαινε μόνο ο Juha και ο Markku και κανείς άλλος. Στα μικρότερα αυτοκίνητα έβλεπες θαυμάσια περάσματα από το 11άρι του Ragnotti και το Golf του Kenneth, αλλά από κει και μετά το χάος. Το θέαμα τόσο σε επίπεδο κορυφής όσο και ως ποσότητα ήταν πολύ υποδεέστερο της σημερινής κατάστασης. Φέτος ήταν τουλάχιστον 10 οδηγοί με WRC (περιλαμβάνω ασυζητητί τον Λάμπρο) και 6-7 με S2000 που πήγαιναν αέρα. Τα περάσματα των Tanak, Kruuda, Hanninen και Al-Attiyah δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα καλύτερα περάσματα εκείνων των ετών. Ποτέ άλλοτε στο WRC δεν υπήρχαν τόσα πολλά αυτοκίνητα κορυφής που να πηγαίνουν σε τόσο οριακούς ρυθμούς. Επιπλέον, όσο και αν αυτό μας χαλάει το ρομαντισμό μας, το γενικό επίπεδο έχει ανέβει δραματικά. Μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε τον Loeb, έναν οδηγό που στη δεύτερη χρονιά του στο WRC κέρδιζε σχεδόν σε κάθε Ε.Δ. τους θεούς Carlos και Colin με ίδια αυτοκίνητα.
                          Επίσης, ποτέ άλλοτε στο WRC παρά μόνο στα τελευταία χρόνια, από την εποχή της κόντρας Loeb-Gronholm-Solberg κι έπειτα, δεν υπήρξαν τόσοι πολλοί αγώνες όπου οι πρώτες θέσεις να παίζονται μέχρι τις τελευταίες Ε.Δ. (π.χ. φέτος σε Ιορδανία, Σαρδηνία, Ακρόπολις, Αργεντινή κ.λπ.) Αν θυμάστε, στα παλιότερα Ακρόπολις όλα είχαν κριθεί από τη μέση της 2ης ημέρας και την 3η ημέρα οι περισσότεροι οδηγοί πήγαιναν βόλτα για τερματισμό. Ολόκληρη την 3η μέρα με το ζόρι έβλεπες ένα, δύο καλά περάσματα. Άσε που συνήθως η Lancia ή η Toyota την τελευταία μέρα απαγόρευαν την κόντρα στους οδηγούς τους. Φέτος στους Αγ. Θεοδώρους ένα σωρό οδηγοί πήγαιναν τέζα.
                          Εν ολίγοις, κι εγώ νοσταλγώ τα νιάτα μου που έφευγα με το αντίσκηνο τριήμερο στα βουνά της Στερεάς, αλλά ας μην αφήνουμε τη νοσταλγία να μας παρασύρει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • vespas
                            vespas last edited by

                            Ο χρήστης DAP έγραψε:
                            Δεν ξερω αν αναμεταδοθηκε απο την τηλεοραση η το ραδιοφωνο αλλα αξιζει να το αναφερουμε.

                            Ειμαστε κατω απο την Ακροπολη την Πεμπτη το απογευμα και αρχιζουν να ερχονται τα αγωνιστικα και αιφνης δυνατα χειροκροτηματα αποσπουν τη προσοχη ολων μας.
                            Ειναι για τον ALBERT LLOVERA οδηγο του με αριθμο 30 Fiat Grande Punto .
                            Βγαινει απο το αυτοκινητο και καθεται στο αναπηρικο καροτσακι μιας και ενα ατυχημα που ειχε οταν ηταν σκιερ, του παρελυσε τα κατω ακρα.

                            Υ.Γ. Στην τελικη καταταξη φιγουραρει 24ος απο τους 35 τελικα τερματισαντας.

                            Το εδειξε η tv, και εμεινα με ανοιχτο το στομα οταν το ειδα. Ο Ανθρωπος εχει θεληση και τα πηγε περιφημα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              billopoulos last edited by

                              Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                              Εμενα τα μικρα WRC μου αρεσαν πολυ γενικα!! Μη ξεχνατε ειναι η πρωτη τους χρονια...
                              Το θεαμα που προσεφεραν ηταν πολυ καλο θα ελεγα....και ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ πιο γρηγορα απο το 2λιτρα WRC σε απολυτους χρονους!!

                              Αν και ελαφρώς off-topic, έχει κανείς χρόνους υπό ιδιες συνθήκες για σύγκριση?
                              Είναι τεράστια πάντως η διαφρορά στη ροπή των μοτέρ (2000Τ vs 1600Τ).

                              Το πρωτο ποστ δεν το διαβαζουμε εεε;
                              Πρωτο ποστ του συγκεκριμενου θεματος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Εγώ το λέω καθαρά με κριτήριο το πώς δείχνουν.Και όπως θα έχεις αντιληφθεί,δεν είμαι ο μόνος που έχει την ίδια άποψη.
                                Στην Ελάτεια ήμουν σε μια δεξιά κλειστή ανηφορική,που όμως έρχονταν από μια μέτρια αριστερή με πολλά χλμ.Για να ανέβουν ζορίζονταν.Φαινόταν ιδιαίτερα.Θυμάμαι παλιότερα τα WRC σε ανάλογες στροφές,όπως στο Δίστομο ή πιο παλιά στον Κιθαιρώνα τα Group A να ανεβαίνουν με άνεση.Σήμερα στους Αγ.Θεοδώρους,στην έξοδο μιας δεξιάς όπου καθόμουν,έβλεπες τα αμάξια πολύ ώρα.Σαν να είχαν πρόβλημα να αναπτύξουν ταχύτητα στα πρώτα μέτρα.Μετά επιτάχυναν καλά.

                                Λογικό είναι, τα παλιά είχαν 70+ κιλά ροπή και τα καινούργια 40.
                                Το ό,τι είναι αργότερα στις ανηφορικές εξόδους στροφών δε σημαίνει ότι είναι αργότερα γενικώς -σκέψου και αυτά που λέει ο scn για το σε ποιά κομμάτια πρέπει να βλέπει κανείς...

                                @scn
                                Μην υποτιμάς τον παράγοντα 'πόση ώρα βλέπω το αυτοκίνητο' = γενικά αργά-κλειστά κομμάτια, στα πατημένα δεν προφταίνεις να δεις τι χρώμα ήταν εκτός και αν κάθεσαι μακριά. Επίσης τον παράγοντα 'καλή η F1 (= γραμμές και απόλυτη χρήση του δρόμου, του γκαζιού, των φρένων κτλ.) αλλά γουστάρω παντιλίκια και τέτοιο θέαμα' οπότε και πάλι τα πατημένα δεν είναι ό,τι καλύτερο (εκτός και αν οδηγά κανείς ξεκολλημένος με 150).

                                Εδω να σε διορθωσω λιγο Νασο μου.
                                Τα απολυτα νουμερα ροπης ειναι 95 κιλα για το C4 και 48 κιλα για το DS3. H διαφορα ειναι τεραστια.

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  scn last edited by

                                  Αυτό που εμένα μου έλειψε στο φετινό Ακρόπολις είναι οι ηρωικές προσπάθειες κάποιων Ελλήνων όπως στο παρελθόν. Δε θα ξεχάσω τις προσπάθειες των Γιαγνίση, Λαμπρόπουλου, Παναγιωτόπουλου, Τανούση, Κοκκίνη, Αγγελίδη και πολλών άλλων 'μικρών' ηρώων, ακόμα και του Σκαλτσά με το Wartburg. Αυτό το κομμάτι του αγώνα μου λείπει πολύ και θα το ήθελα ξανά. Πολύ φοβάμαι, όμως, ότι δε θα το ξαναδούμε ποτέ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης scn έγραψε:

                                    Δεν θέλω να σε απογοητεύσω νεο παιδί αλλά το θέαμα του 87 ήταν μια χαρά αναλογικά με σήμερα λόγω και των πολύ σπουδαίων οδηγών που υπήρχαν τότε στο ΠΠΡ.
                                    Και όχι μόνο από τις LANCIA και τα MAZDA και τα AUDI που ήταν ας πούμε στην κορυφή της τεχνολογίας αλλά και από πιο ταπεινά δικίνητα όπως πχ το RENAULT 11 Turbo.
                                    Είναι άλλο πράγμα να βλέπεις τον Ragnotti να πετάει κυριολεκτικά με το 11αρι και άλλο πράγμα να βλέπεις κάποιους Kuipers να οδηγούν - μετακινούν κάποια WRC.

                                    Διαφωνώ πλήρως. Τα Mazda και τα Audi τότε, παρόλο που οδηγούνταν από οδηγάρες όπως ο Mikkola, ο Blomquist και ο Rohrl δεν έδιναν καθόλου θέαμα όντας είτε αδύναμα, είτε υποστροφικά είτε βαριά. Τις Lancia τις πήγαινε μόνο ο Juha και ο Markku και κανείς άλλος. Στα μικρότερα αυτοκίνητα έβλεπες θαυμάσια περάσματα από το 11άρι του Ragnotti και το Golf του Kenneth, αλλά από κει και μετά το χάος. Το θέαμα τόσο σε επίπεδο κορυφής όσο και ως ποσότητα ήταν πολύ υποδεέστερο της σημερινής κατάστασης. Φέτος ήταν τουλάχιστον 10 οδηγοί με WRC (περιλαμβάνω ασυζητητί τον Λάμπρο) και 6-7 με S2000 που πήγαιναν αέρα. Τα περάσματα των Tanak, Kruuda, Hanninen και Al-Attiyah δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα καλύτερα περάσματα εκείνων των ετών. Ποτέ άλλοτε στο WRC δεν υπήρχαν τόσα πολλά αυτοκίνητα κορυφής που να πηγαίνουν σε τόσο οριακούς ρυθμούς. Επιπλέον, όσο και αν αυτό μας χαλάει το ρομαντισμό μας, το γενικό επίπεδο έχει ανέβει δραματικά. Μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε τον Loeb, έναν οδηγό που στη δεύτερη χρονιά του στο WRC κέρδιζε σχεδόν σε κάθε Ε.Δ. τους θεούς Carlos και Colin με ίδια αυτοκίνητα.
                                    Επίσης, ποτέ άλλοτε στο WRC παρά μόνο στα τελευταία χρόνια, από την εποχή της κόντρας Loeb-Gronholm-Solberg κι έπειτα, δεν υπήρξαν τόσοι πολλοί αγώνες όπου οι πρώτες θέσεις να παίζονται μέχρι τις τελευταίες Ε.Δ. (π.χ. φέτος σε Ιορδανία, Σαρδηνία, Ακρόπολις, Αργεντινή κ.λπ.) Αν θυμάστε, στα παλιότερα Ακρόπολις όλα είχαν κριθεί από τη μέση της 2ης ημέρας και την 3η ημέρα οι περισσότεροι οδηγοί πήγαιναν βόλτα για τερματισμό. Ολόκληρη την 3η μέρα με το ζόρι έβλεπες ένα, δύο καλά περάσματα. Άσε που συνήθως η Lancia ή η Toyota την τελευταία μέρα απαγόρευαν την κόντρα στους οδηγούς τους. Φέτος στους Αγ. Θεοδώρους ένα σωρό οδηγοί πήγαιναν τέζα.
                                    Εν ολίγοις, κι εγώ νοσταλγώ τα νιάτα μου που έφευγα με το αντίσκηνο τριήμερο στα βουνά της Στερεάς, αλλά ας μην αφήνουμε τη νοσταλγία να μας παρασύρει.

                                    Παραβλέπεις ό,τι η τότε αλλαγή καθεστώτος έγινε χωρίς να είναι προγραμματισμένη λόγω της επικίνδυνότητας των Gr B ενώ τώρα ήταν προγραμματισμένη, παραβλέπεις ό,τι το τα μικρά GR Α τότε ήταν μπροστοκίνητα ενώ τώρα τετρακίνητα (ας μη μιλήσουμε για τα μοτέρ) και παραβλέπεις ό,τι έχει περάσει σχεδόν 1/4 του αιώνα από τότε με ό,τι αυτό σημαίνει για την εξέλιξη των αυτοκινήτων.
                                    Όπως βλέπεις παραπάνω μιλάω για αναλογικότητα στο θέαμα του τότε με το τώρα, δεν κάνω απόλυτη σύγκριση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Η Citroen και η Ford δείχνουν να διαφωνούν μαζί σου, δεδομένου ότι συμμετέχουν και παλιά και τώρα χωρίς άλλη εμπλοκή στο motorsport.

                                      To γκρουπ της PSA σαφώς και συμμετέχει και αλλού, η Ford σαν Ευρώπη και μόνο είναι ταγμένη με κάποιο (όχι ολόκληρο μπάτζετ) στο WRC. Με άλλα λόγια κανένας κατασκευαστής δε βάζει όλα τα αβγά στο WRC.

                                      Και για όνομα, δεν καθορίζει ένας κινητήρας την εμπορική βιωσιμότητα Σιγά πια το κόστος εξέλιξης ενός νέου κινητήρα, δεν είναι δα και 100 εκατομμύρια. Πόσο δε μάλλον αν μιλάμε για κινητήρες βασικά παραγωγής (πχ. με άμεσο ψεκασμό) σε αντίθεση με τα πρακτικά 'πρωτότυπα' δίλιτρα WRC. H αλλαγή των κινητήρων (και διαστάσεων αυτοκινήτων μην το ξεχνάμε αυτό) έγινε (α) για να ανακατευτεί η τράπουλα για προσέλκυση νέων κατασκευαστών (αλλιώς θέλει χρόνια R&D με κακά αποτελέσματα ενώ τώρα όλοι έκαναν reset) (β) για οικονομικούς λόγους (κόστος παλιού WRC > €700Κ το κομμάτι, σύγχρονα ~€400Κ η διαφορά είναι στις εργατοώρες για το σασί και στη μετάδοση που τώρα και τα δύο είναι πρακτικά S2000) (γ) για εμπορικούς / promotion λόγους (Mini 1.6T = Mini WRC πχ.)

                                      Να υποθέσω δεν έχεις διαβάσει για το GRE concept και το πως θα αλλάξει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε πολλά επίπεδα. Μια ματιά εδώ είναι χρήσιμη, λίγο μεγάλο το άρθρο αλλά αξίζει:
                                      http://auto-racing.speedtv.com/article/ ... ng-engine/

                                      by the way ούτε ο κινητήρας της Citroen στο WRC, ούτε αυτός της Chevy στο WTCC είναι παραγωγής.

                                      Ο Wilson ως #1 προτεραιότητα έχει την κονόμα του (τα 10 WRC στην πλευρά της Ford που εξ΄αυτών μόνο 2 ικανά για νίκη το πιστοποιούν) και γιαυτό δεν πρόκειται να χτυπήσει ποτέ στα αλήθεια την Citroen...

                                      Θα σε μαλώσει ο EL EM για αυτά που λες (που είναι σωστά βέβαια). Για τον ίδιο ακριβώς λόγο η Prodrive θα είναι μια από τα ίδια, εξάλλου από αυτή την εταιρία τα τελευταία χρόνια ότι βγαίνει είναι όλο και χειρότερο. Στο Mans φέτος γέλαγαν και οι πέτρες με τα νέα τους πρωτότυπα που συμπλήρωσαν και τα δυο μαζί έξι ολόκληρους γύρους. Προβλέπω ότι οι Γερμανοί είτε θα τους κόψουν ότι μπάτζετ τους δίνουν είτε θα πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.

                                      Γιατί λες για το Stobbart ?

                                      Γιατί ο Stobbart πέθανε και η εταιρία δεν είναι πια στα καλύτερα της

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης vespas έγραψε:

                                        Δεν ξερω αν αναμεταδοθηκε απο την τηλεοραση η το ραδιοφωνο αλλα αξιζει να το αναφερουμε.

                                        Ειμαστε κατω απο την Ακροπολη την Πεμπτη το απογευμα και αρχιζουν να ερχονται τα αγωνιστικα και αιφνης δυνατα χειροκροτηματα αποσπουν τη προσοχη ολων μας.
                                        Ειναι για τον ALBERT LLOVERA οδηγο του με αριθμο 30 Fiat Grande Punto .
                                        Βγαινει απο το αυτοκινητο και καθεται στο αναπηρικο καροτσακι μιας και ενα ατυχημα που ειχε οταν ηταν σκιερ, του παρελυσε τα κατω ακρα.

                                        Υ.Γ. Στην τελικη καταταξη φιγουραρει 24ος απο τους 35 τελικα τερματισαντας.

                                        Το εδειξε η tv, και εμεινα με ανοιχτο το στομα οταν το ειδα. Ο Ανθρωπος εχει θεληση και τα πηγε περιφημα

                                        Απίστευτος,όντως!Κι'εμεις που εχουμε το σημαντικοτερο,ολη μερα μιζεριαζουμε και τρωγώμαστε με τα ρουχα μας!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Τον ειδα πως πανυγιριζε στον τερματισμο... σαν μικρο παιδι σστριφογυριζε με το καροτσακι... τον εχω και σε βιντεακι... οταν τα καταφερω θα το ανεβασω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ποιος έγραψε τον τίτλο? Τα ράλλυ κύριοι γράφονται με 2 λάμδα και ύψιλον και αφήστε τον Μπαμπινιώτη να κουρεύεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr