-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
εχει γαστρα οχι πολυεστερικη αλλα σκληρη πλαστικη και ξυλινο πατωμα.Έχω την εντύπωση πως όταν λέμε πλαστική καρίνα εννοούμε πολυεστερική
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
KAI ΚΑΤΙ ακομα. Σε μηχανες 15αρες, να προτιμησω διχρονη ή τετραχρονη; Σε τι πλεονεκτει η καθε κατηγορια;4χρονες--->πιο ακριβές, λιγότερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
KAI ΚΑΤΙ ακομα. Σε μηχανες 15αρες, να προτιμησω διχρονη ή τετραχρονη; Σε τι πλεονεκτει η καθε κατηγορια;Δεν καταργηθηκαν οι διχρονες;
-
Όχι Βασίλη βγαίνουν ακόμα. Έχουν εξελιχθεί αρκετά.
-
Οι διχρονες ειναι πλεον μειοψηφια. Εγω εχω να επιλεξω μεταξυ 3 μεταχειρισμενων μηχανων 15HP, σε αριστη κατασταση ολες, μια τετραχρονη Mercury και δυο διχρονες Yamaha και Tohatsu .
Για τη γαστρα δυσκολευομαι να το εξηγησω, ειμαι και ασχετος με τα φουσκωτα και μαλλον σας μπερδευω. Kανενα δεν εχει πολυεστερικη γαστρα. Απλα το ενα εχει μια πιο ακαμπτη και μυτερη καρινα, ενω το αλλο εχει ενα πιο πλακουτσωτο και μαλακο δαπεδο. Μαλλον το ιδιο ειναι και τα δυο... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
KAI ΚΑΤΙ ακομα. Σε μηχανες 15αρες, να προτιμησω διχρονη ή τετραχρονη; Σε τι πλεονεκτει η καθε κατηγορια;
Δεν καταργηθηκαν οι διχρονες;
Οι Evinrude- Johnson, απο τοτε που αγοραστηκαν απο την Bombardier με κατι καταλυτες... στην εξατμηση νομιζω εχουν περασει τις προδιαγραφες καυσαεριων... οποτε .... εγω θα τις προτιμουσα.... αν αγοραζα τωρα.... αλλα και μεταχειρισμενες εχουν λιγωτερα εξαρτηματα να σκεφτεται καποιος μηπως ειναι φθαρμενα... ας πει καποιος ποσα δινει στο τελος της σεζον για σερβις σε 4χρονη..... εγω με 150 ευρω ειμαι Ο.Κ. 60 ιπποι του 92 μηχανη 3 κυλινδροι 900 κ.ε...Evinrude.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ειναι σημαντικο μειον το ξυλινο πατωμα;Για αυτο εχει κανεις αποψη; Να ψαξω οπωσδηποτε αλουμινιου;
-
Προσωπικά φίλε τον πολυεστέρα στο πάτωμα δεν τον αλλάζω με τπτ.
Γενικά βέβαια είμαι κατά των φουσκωτών για μακροχρόνια χρήση.
Επίσης αν και κάτοχος mercruiser και mercury προτιμώ τις ιαπωνέζικες. Μόνο που τις ακούς να δουλεύουν στο ρελαντί καταλαβαίνεις. Ιδιώς οι suzuki δεν καταλαβαίνεις αν δουλεύουν ή όχι
υ.γ. αν ως ξύλο εννοείς την επικάλυψη 'τικ' που υπάρχει στο πάτωμα αυτή είναι τοποθετημένη πάνω από τον πολυεστέρα.
-
Οι Mercury, τωρα, είναι made in Japan. Η δικιά μας, 30αρα τετράχρονη, είναι φτιαγμένη απ την Tohatsu. Παλιότερα τις έφτιαχνε η Yamaha νομίζω
Κι εγώ είμαι κατά των φουσκωτών γενικώς, αλλά είναι προσωπικη άποψη.
-
γεια σας και καλως σας βρηκα.μπορει να μου πει καποιος που ξερει σιγουρα.εχω μια βαρκα 4.30 πολυεστερα.σηκωνει 30αρα μηχανη? και μετα απο τα ποσα αλογα θελει διπλωμα???
-
Πάνω απ΄τα 30HP θέλεις δίπλωμα.
Κανονικά η βάρκα κάπου πρέπει να έχει ένα ταμπελάκι και να λέει την μέγιστη ιπποδύναμη. Αν είναι καινούργια λογικά θα σηκώνει 25-30 άλογα. Κοίταξε πάνω στην βάρκα για σιγουριά ή πες μας την 'μάρκα' της μήπως και βρούμε κάτι
Α και καλώς ήρθες !!! -
ευχαριστω πολυ.η βαρκα δεν ειναι καινουρια.ειναι απο κεινες τις κλασσικες,στενη κοντα στα 4,50 μετρα.θα παω σημερα χαλκιδικη να την δω και θα σου πω φιλε.την πηρα προσφατα απο γνωστο μου.
για μηχανη να ρωτησω?το κατεχουμε το θεμα?? -
E κάτι γίνεται και από μηχανές. Απλά θα πρέπει να μάθουμε πρώτα για την βάρκα (ρωτα και τον φιλο σου μήπως ξέρει) για να μην μιλάμε στον αέρα. Επίσης θα πρέπει να μας βάλεις κάποια κριτήρια (τιμή,διχρονη-τετραχρονη, χωρα κατασκευης κτλ) αν έχεις.
-
πηγα εψαξα λιγο.εχω βρει μια 15αρα johnson 98 μοντελο.αυτες οι παλιες ειναι ολες διχρονες νομιζω.απο μαγαζι 1200 ευρω και μου δινει και ενα χρονο εγγυηση.ημουν ετοιμος να την παρω αλλα λεω ας ψαξω λιγο ακομα.και παω εχθες σε εναν που κανει σερβις κυριως και μου λεει εχω αυτην.30αρα johnson 2006 μοντελο και μου δινει αυτος 2 χρονια εγγυηση.1500 ευρω.η τιμη μεκανε να πονειρευτω απ την μια αλλα απ την αλλη λεω μου δινει 2 χρονια εγγυηση.και τα 300 ευρω διαφορα αναμεσα στις 2 ειναι αμελητεα για τετοια διαφορα στα αλογα
-
Τα 1200€ για την 15αρα είναι πάρα πολλά. Τα 1500€ είναι πολύ καλή τιμή.
Εμείς πήραμε 30αρα Mercury του 2009 με 30 ώρες λειτουργίας (σχέδον καινούργια δλδ) με τιμονιέρα 3000€.
Σιγουρέψου για την βάρκα πρώτα όμως. Κάλο θα ήταν να ξέρουμε και το έτος κατασκευής (τέτοιες πληροφορίες λένε και τα χαρτιά της βάρκας αν υπάρχουν. -
οκ φιλε μου.ξαναμιλαμε δευτερα και θα ξερω περισσοτερα πραγματα σιγουρα.και παλι ευχαριστω πολυ
-
α και κατι ακομα.εγω ηξερα οτι μεχρι 30 ιππους δεν χρειαζεται διπλωμα.χθες μ εβαλε ενας σε σκεψεις.τι ισχυει τελικα??
-
Οπως είπα και στο πρώτο ποστ για μηχανή άνω των 30 ίππων θες δίπλωμα.
-
σωστος μιχο
-
Πέρασα σήμερα από το λιμεναρχείο.
Πάρα πολλοί προβαίνουν σε δήλωση ακινησίας του πλεούμενού τους καθώς με τα αθροιστικά τεκμήρια δεν μπορούν να το δικαιολογήσουν.Από την κίνηση ενός πλεούμενου γινόταν τζίρος σε μηχανικό, τον προμηθευτή του, βενζινά, σούπερ μάρκετ που πουλούσαν πάγους, πατατάκια, μπύρες κλπ. και βεβαίως εισέπραττε και το ταμείο του κράτους. Τώρα θα εισπράξει μην πω τί ενώ πολλές θέσεις εργασίας θα μειωθούν.
Αντί να βρουν τρόπους να αναπτύξουν την αγορά σε μια χώρα με τη μεγαλύτερη ακρογραμμή της μεσογείου χτυπάνε διαρκώς τον κλάδο. Όχι μόνο αυτόν βέβαια η επίθεση σε όλους τους κλάδους είναι πρωτοφανής.
Πλεούμενα (πολυεστερικά, φουσκωτά, ιστιοφόρα, καϊκια κλπ).