-
Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??
-
Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??
-
Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??
-
Ο χρήστης gioastra έγραψε:
Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??Ανάλογα τα χιλιόμετρα σου, μπορεί να θέλει αλλαγή και ο εκκεντροφόρος. Παράξενο ε; Κι όμως μια και ουσιαστικές διαφορές με τα μοτέρ από τις Ε30 δεν έχεις τραγικές, εκεί εφαρμοζόταν ίδια τακτική κάπου περίπου στα 120.000Km....
-
καλησπέρα παιδιά. έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι κ το ίδιο πρόβλημα. μου είπαν ότι το αυτοκίνητο παίρνει παραπάνω αέρα κάπου στην Εισαγωγή. σήμερα το πήγα για σέρβις. θα ήθελα όμως να ρωτήσω κ εσάς αν το φτιάξατε κ τί έφταιγε τελικά. διορθώθηκε το πρόβλημα κ πως; εμένα συνήθως το eml και το αντισπίν άναβαν όταν κατηφορίζα κάποια κατηφόρα με ταχύτητα στο σασΜαν αφήνοντας το γκάζι για να κυλάει το αυτοκίνητο. με όποιαδηποτε ταχύτητα. από εθνική με 5η έως και στροφές βουνόυ με 2α. ευχαριστώ πολύ
SOS ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ BMW E 46