Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SOS ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ BMW E 46
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SOS ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ BMW E 46
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    923
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gioastra last edited by

      Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gioastra last edited by

        Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gioastra last edited by

          Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sun last edited by

            Ο χρήστης gioastra έγραψε:
            Καλησπερα παιδια εχω ενα προβλημα με μια bmw e46 2001 schnitzer με κομπρεσορα. Πριν απο 2 μηνες μου εσπασε το σασμαν το αλλαξα και ειχα το εξης προβλημα μου επαιξαν οι στροφες στο ρελαντι. Διαπιστωσα ότι ειχα κομενο κολαρο στην πεταλουδα το οποιο όταν το αντικαταστησα και καθαρισα την πεταλουδα και όλες τις σωληνωσεις της εισαγωγης του αερα μου εβαλε το εξης προβλημα. Αναψε το λαμπακι του αντισπιν και μετα το eml και το αυτοκινητο μπηκε σε safe mode. Όταν εκλεισα το διακοπτη και το ξανα εβαλα μπροστα όλα ήταν μια χαρα μετα όμως παλι το ίδιο μου έκανε. Το έβαλα στο διαγνωστικο και έβγαλε οτι επρεπε να αλλαχτει ο αισθητηρας εκεντροφορου εξαγωγης το οποιο αλλαχτηκε μπηκε παλι στο διαγνωστικο και δεν εβγαλε καμια βλαβη παρολα αυτα το προβλημα παραμενει. Μήπως μπορει κανεις να βοηθησει??

            Ανάλογα τα χιλιόμετρα σου, μπορεί να θέλει αλλαγή και ο εκκεντροφόρος. Παράξενο ε; Κι όμως μια και ουσιαστικές διαφορές με τα μοτέρ από τις Ε30 δεν έχεις τραγικές, εκεί εφαρμοζόταν ίδια τακτική κάπου περίπου στα 120.000Km....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jimtheo21 last edited by

              καλησπέρα παιδιά. έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι κ το ίδιο πρόβλημα. μου είπαν ότι το αυτοκίνητο παίρνει παραπάνω αέρα κάπου στην Εισαγωγή. σήμερα το πήγα για σέρβις. θα ήθελα όμως να ρωτήσω κ εσάς αν το φτιάξατε κ τί έφταιγε τελικά. διορθώθηκε το πρόβλημα κ πως; εμένα συνήθως το eml και το αντισπίν άναβαν όταν κατηφορίζα κάποια κατηφόρα με ταχύτητα στο σασΜαν αφήνοντας το γκάζι για να κυλάει το αυτοκίνητο. με όποιαδηποτε ταχύτητα. από εθνική με 5η έως και στροφές βουνόυ με 2α. ευχαριστώ πολύ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr