-
μιλαω για αυτα τα πραγματακια που αυξανουν το μετατροχιο κατα λιγους ποντους . Αν βαλω αυτα που συστηνει μια μεγαλη εταιρια π.χ omp ειμαι ασφαλισμενος ? Αξιζει το κοπο , καλα δε θα γινει το φιατακι αλφα αλλα μια μικκρη διαφορα στις στροφες ? 50mm συνολικα ειναι πολα ? Εμπηριες?
για αναρτηση ειναι πολλα 5cm χαμηλωμα σε 1.4 sporting ?
χρειαζομαι μονο ελατηρια ή και αμορτισερ ?
τα eibach ειναι καλα ή καταπονουν αρκετα τα εργοστασιακα αμορτισερ ?
εμπειριες ..... -
μιλαω για αυτα τα πραγματακια που αυξανουν το μετατροχιο κατα λιγους ποντους . Αν βαλω αυτα που συστηνει μια μεγαλη εταιρια π.χ omp ειμαι ασφαλισμενος ? Αξιζει το κοπο , καλα δε θα γινει το φιατακι αλφα αλλα μια μικκρη διαφορα στις στροφες ? 50mm συνολικα ειναι πολα ? Εμπηριες?
για αναρτηση ειναι πολλα 5cm χαμηλωμα σε 1.4 sporting ?
χρειαζομαι μονο ελατηρια ή και αμορτισερ ?
τα eibach ειναι καλα ή καταπονουν αρκετα τα εργοστασιακα αμορτισερ ?
εμπειριες ..... -
μιλαω για αυτα τα πραγματακια που αυξανουν το μετατροχιο κατα λιγους ποντους . Αν βαλω αυτα που συστηνει μια μεγαλη εταιρια π.χ omp ειμαι ασφαλισμενος ? Αξιζει το κοπο , καλα δε θα γινει το φιατακι αλφα αλλα μια μικκρη διαφορα στις στροφες ? 50mm συνολικα ειναι πολα ? Εμπηριες?
για αναρτηση ειναι πολλα 5cm χαμηλωμα σε 1.4 sporting ?
χρειαζομαι μονο ελατηρια ή και αμορτισερ ?
τα eibach ειναι καλα ή καταπονουν αρκετα τα εργοστασιακα αμορτισερ ?
εμπειριες ..... -
Τα spacers, αν δεν κάνω λάθος, είναι για να μπορέσεις να βάλεις ζάντες που δεν έχουν το σωστό offset. Δέν νομίζω οτι είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις το μετατρόχιο. 5 cm χαμήλωμα είναι υπερβολικό σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
-
Συμφωνω απολυτα με τον dog80 οτι τα spacers δεν ειναι ο ιδανικος τροπος να αυξησεις το μετατροχιο. Ισως ειναι πιο σωστο να αλλαξεις ελαχιστα το offset της ζαντας πχ αν φορας ζαντες με 38 offset βαλε ζαντες με 35 offset.
Αν ησουν σε καποια αλλη ευρωπαικη χωρα τα 50mm χαμηλωμα θα ηταν μια χαρα αλλα στην Ελλαδα ειναι υπερβολικο με τους δρομους που εχουμε, ισως 20 με 30mm ειναι αρκετο.
Συνηθως οταν θελουν να χαμηλωσουν το υψος αλλαζουν και τα δυο απο οτι ξερω μονο η bilstein βγαζει αμορτισερ για χαμηλωμα με μειωμενη διαδρομη. Τα κοινα αμορτισερ με ελατηριο χαμηλωματος δεν δουλευουν ολη την διαδρομη τους οποτε 'χαλανε' γρηγοροτερα.
Για τα eibach στο δικο μου αυτοκινητο (Corolla E11) τα φοραω και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Απο εκει και περα περι ορεξεως...........
-
photis
Τα 50mm είναι πάρα πολλά !!!! ..... είτε πρόκειται για αύξηση μετατροχίου είτε για χαμήλωμα.
Εαν οπωσδήποτε θέλεις να το χαμηλώσεις τόσο πολύ , θα σου πρότεινα ένα σετ αναρτήσεων ειδικά για το αυτοκίνητο σου και όχι κάποιο πολύ χαμηλό ελατήριο , όποιο κι αν είναι αυτό (πχ. Κoni coilover) ..... αν μπορείς να αντέξεις το κοπάνημα που θα έχεις.
Για spacers , αν δεν σκέφτεσαι να αλλάξεις ζάντες , το πολύ-πολύ σε 10mm ..... οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολή και μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα στο κράτημα.Αν θέλεις να ενημερωθείς τι επιπτώσεις στο κράτημα έχουν οι διάφορες αλλαγές στην ανάρτηση ..
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8837
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8694 -
χμ ... δηλαδη αυτα της novitec 15mm θα ειναι ενταξη
με περισοτερα γιατι να εχω λιγοτερο κρατημα ?
το προβλημα που νομιζα οτι θα ειχα με 40-50mm συνολικα θα ηταν σε καταπονηση της αναρτησης , των ψαλιδιων κ.α
για αναρτηση μαλο η λυση ειναι ρυθμιζομενη κατυψος , πιο ακριβη αλλα πολυ καλυτερη .Ξερεται καμια καλη ? .
οταν λεμε οφσετ της ζαντας τι ακριβως ενοουμε ?ευχαριστω για τι βοηθεια
-
... Γιατί αυξάνεις το μετατρόχιο , όχι με αύξηση του μήκους των ψαλιδιών αλλά με αύξηση του μήκους της πλύμνης , οπότε οι γωνίες της ανάρτησης και του τιμονιού αλλάζουν.
Μεγαλύτερη καταπόνηση δέχεται το ρουλεμάν , επιμένω σε max 10mm - βγάζουν και άλλες εταιρείες πχ. ΟΜΡ , Eibach
Στο Punto II η ρυθμιζόμενη της Koni που έχω δει ήταν πάρα πολύ καλή , αλλά βγάζουν και πολλές άλλες εταιρείες. -
10mm enoeiw συνολικα η σε καθε τροχο ?
η omp δινει +19mm σε καθε τροχο .
η αναρτηση της koni ποσο στοιχιζει και τι ρυθμισεις δεχεται ?ευχαριστω και παλι >
-
10mm σε κάθε τροχό, ψάξε και σε Eibach ...
H Koni δεν ξέρω πόσο έχει , ρυθμίζεται το ύψος και η απόσβεση -
10mm σε καθε τροχο οχι και ασχημα .
κατι αλλο , αφου ο τροχος μετατοπιζεται παραληλα με τη προηγουμενη θεση γιατι να αλλαζει η γεωμετρια ?ρυθμιζομενες εχει και στη γωνια καμπερ ?
Βασιλης εθχαριστο και για τα δυο θεματα που με βοηθας
-
απλα θα χαμηλωσει ελαχιστα .
Το προβλημα ειναι μαλο η καταπονηση των ρουλεμα κ.α αφου η ροπες αυξανονται κατα πολυ .
Τωρα το θεμα ειναι μπορεις να αντεξεις τη αυξηση ?
Τωρα μεγαλες εταιριες οπως omp , novitec ( kai eibach καπου τα ιδια αυξανει ) μας κοροιδευουν ή τα εξαρτηματα τους προοριζονται για αλλες εφαρμογες οπως ζαντα με αλλο ofset ? -
Οχι , δεν ρυθμίζεται η κάμπερ από τα γόνατα , εκτός και πας για αλλαγή top mount με ρυθμιζόμενα δηλ. αγωνιστική ανάρτηση.
Ρύθμιση κάμπερ μπορείς να κάνεις με 'κάμπερ - κιτ' μια έκκεντρη βίδα στη θέση της επάνω βίδας στο γόνατο.
Οι μεγάλες προσθήκες είναι μόνο για εντυπωσιασμό και για ζάντες με μικρό οφσετ. -
τι ειναι το top moynt ?
το καμπερ κιτ ποσα περιπυ στοιχιζει ?
οι πληρος ρυθμιζομενες θελουν ιδιαιτερες γνωσεις ή καποιος που ξερει θεωρητικα πως επιρεαζουν οι διαφοροι παραμετροι τις αναρτησεης και εχει μπολικο μερακι μπορει να τις αξιοποιησει ? -
Ο χρήστης photis έγραψε:
οι πληρος ρυθμιζομενες θελουν ιδιαιτερες γνωσεις ή καποιος που ξερει θεωρητικα πως επιρεαζουν οι διαφοροι παραμετροι τις αναρτησεης και εχει μπολικο μερακι μπορει να τις αξιοποιησει ?Mην ξεχνάς ότι δεν υπάρχει η τέλεια και ιδανική ρύθμιση. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι έχεις βρει τον άνθρωπο γνώστη και θέλει να σε βοηθήσει και θα ασχοληθεί όσο χρειάζεται και θα σου ρυθμίσει τα πάντα να είσαι σίγουρος ότι μπορεί να είναι όλα τέλεια σε κάποιες συνθήκες αλλά λιγότερο καλά σε άλλες συνθήκες. Αν κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις, δεν μπορείς να έχει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο! Και όσο πιο καλή είναι σε κάποιες ειδικές συνθήκες τόσο θα υστερεί σε όλες τις άλλες!
Οι επιλογές του κατασκευαστή είναι απόρροια πάρα πολλών δοκιμών που λαμβάνουν υπόψη τους τα πάντα (σίγουρα περισσότερες περιπτώσεις από του απλού αντιπροσώπου-βελτιωτή) και σε γενικές γραμμές για γενική χρήση στο δρόμο δεν είναι φρόνιμο να γίνονται σημκαντικές τροποποιήσεις.
Το γεγονός ότι η ρόδα μετακινείται παράλληλα δε σημαίνει ότι δεν αλλάζει η γεωμετρία. Η ρόδα δεν μετακινείται μόνο πάνω κάτω και οι γωνίες που σχηματίζονται επηρεάζονται και από το οφσετ κλπ. Αλλάζουν οι μοχλοί, οπότε και οι ροπές και βέβαια αλλάζει η καταπόνηση των ρουλεμάν και άλλων τμημάτων.
Το όφσετ είναι το πόσο μέσα ή έξω είναι η ζάντα σε σχέση με τό επίπεδο της επιφάνειας στήριξής της. -
συγουρα δε μπορεις να εχεις και τη πιτα ολοκληρη και στο σκυλο χορτατο γιαυτο παιρνεις τη ρυθμιζομενη για να μεταβαλεισ τισ ρυθμισεις τις αναλογα με τισ αναγκεσ της εκαστοτε μερας Το θεμα ειναι αν μπορω εγω να τις ρυθμισω αλλιως περνω ενα καλο σετ βελτιωτικων , μη ρυθμιζομενων και καθαρησα .
-
φιλε, επειδη παρακολουθω τις ερωτησεις - αποριες σου, σιγουρα θα υπαρχουν ρυθμιζομενες αναρτησεις, που προφανως θα μπορεις να ρυθμισεις εσυ! Το θεμα ειναι ξερεις πως ???
Χλωμο σε κοβω, ομως, να μπορεις να το κανεις. Το ολο στησιμο ειναι μια επιστημη... Δεν ειναι παιξε - γελασε, διαφορετικα θα το 'καναν ολοι!
Φαινεσαι επιρρεπης στην 'σαυροποιηση' του αυτοκινητου σου, γιατι δε βαζεις ενα ετοιμο σετακι απ' αυτα τα πολλα που κυκλοφορουν να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ?? -
φιλε τμ αυτο ρωταω καιγω αν μπορω να τη ρυθμισω απο μονος μου .
Υπαρχουν πολλα ειδη ρυθμιζομενων , απο αγωνιστικες μεχρι μονο ως προς το υψος μπροστα , αρα επιλεγεις αναλογα με τις γνωσεις σου και το μερακι σου .
τι ενοεις σαυροποιηση του αυτοκινητου ?
Τελος αν ηθελα να εχω το κεφαλι μου υσηχο θα εμενα με τη εργοστασιακη , σωστα ? -
ωραια! το ερωτημα εξακολουθει να παραμενει και ειναι απλο!
θεωρεις εσυ με αυτες τις γνωσεις που εχεις τωρα, οτι μπορεις να ρυθμισεις εστω και τις πιο απλες ρυθμιζομενες αναρτησεις ?? Παιρνεις το ειδικο κλειδακι που θα σου ερθει με τις αναρτησεις και βουρ ???
(το οτι ψαχνεις κατι καλυτερο απ' αυτο που σου δινει το εργοστασιο ειναι καλο!)
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
θεωρεις εσυ με αυτες τις γνωσεις που εχεις τωρα, οτι μπορεις να ρυθμισεις εστω και τις πιο απλες ρυθμιζομενες αναρτησεις ?? Παιρνεις το ειδικο κλειδακι που θα σου ερθει με τις αναρτησεις και βουρ ???Νομίζω ότι κάτι τέτοιο είναι γενικά από αρκετά ως πάρα πολύ δύσκολο,ειδικά για κάποιον χωρίς ειδικές γνώσεις.Το αυτοκίνητο δεν είναι μοτοσυκλετα,όπου φοράει από το εργοστάσιο ρυθμιζόμενη ανάρτηση και διαβάζεις και στο 0-300 'σφίξτε κατά 2 κλικ' και τέλειωσες...
Νομίζω το καλύτερο είναι να σου προτείνει κάποιος εξειδικευμένος μηχανικός για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο+ανάρτηση 1-2-3 ρυθμίσεις και αφού τις δοκιμάσεις να διαλέξεις ανάλογα με τα γούστα σου.
Βέβαια πρέπει να βρεις τον εν λόγω μηχανικό (δύσκολο) και να κάτσεις να ασχοληθείς με το αυτοκίνητο,δοκιμάζοντάς το σε διάφορες καταστάσεις και μετά ξαναλλάζοντας τις ρυθμίσεις.Τρέχα γύρευε δηλαδή...
Ίσως τα πράγματα να είναι πιο εύκολα,αλλά εγώ αυτή την εντύπωση έχω για τις ρυθμιζόμενες...
wheel spacer - αναρτησεις