-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Χρωσταω μια απαντηση για το Οπελ.
Στη φωτο ειναι οι Κουλαγκ / Μπεργκλουντ με ενα απο τα 3 Οπελ που δηλωσε η εταιρεια για τον αγωνα του 1978.Στη ειδικη της Ξηρονομης τουμπαρισε αλλα συνεχισε και εφτασε στη Καλαμπακα τριτος γενικης.Στο νυχτερινο λουπ ξανατουμπάρισε καπου εξω απο τη Βερροια και εγκατελειψαν.
Η φωτο πρεπει να' ναι Λουκισια μιας και δεν εχει τα σημαδια του τουμπαρισματος και να 'ναι κοντα στο τελος της.... .Η ωρα που τραβηχτηκε πρεπει να' ναι γυρω στις 11.30 με 12.00 μιας και η ειδικη αρχιζε στις 11.30 και οι γρηγοροι την εκαναν γυρω στα 12 λεπτα.Αυτα.Πολύ σωστά είναι Λουκισια
Να συμπληρώσω πως τα άλλα 2 Kadett GT/E ήταν αυτά των Warmbold (τερμάτισε 5ος) και Πεσματζόγλου που εγκατέλειψε νωρίς. Στον αγώνα κυριάρχησαν τα FIAT αφού καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα ένα 131 Abarth οδηγούσε την κούρσα. Τελικός νικητής ο Rohrl, 2ος ο Alen ενώ ο Munari εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση.ΥΓ. DAP γράφουν τίποτα τα κιτάπια για τη Citroen το 1983;
-
H επόμενη είναι λίγο πιο πρόσφατη. Μπορούν οι γυναίκες να συμμετέχουν στο Ακρόπολις; Μπορούν και μάλιστα μπορούν να κερδίσουν κιόλας!!!
Uploaded with ImageShack.us
Όχι, η συγκεκριμένη δεν κέρδισε (αυτή που κέρδισε θα μπει αργότερα), ούτε καν καρδιές κέρδισε αλλά ούτε και τερμάτισε.
Προσπάθησε όμως!Ποιος θα μας γράψει 2 λόγια για την κα Barratt;
-
Πιο αργή και από το ριπλέι η Ναταλί...
-
Αν θέλει να συμπληρώσει κανένας τίποτα για την Natalie, ελεύθερα...
Εμένα πάντως με κάλυψε ο NassΤην επόμενη θα ήθελα να τη σχολιάσει ο thvarveris.
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερος θαυμαστής του Γάλλου εδώ μέσα από τον Θοδωρή.
Uploaded with ImageShack.us
-
Να τι γραφουν τα κιταπια για τα ΒΙΖΑ.....
Γραφουν λοιπον οτι ηρθαν 11 με Γαλλικα πληρωματα,τα 4 επισημη συμμετοχη της Σιτροεν,ενω η Ιταλικη αντιπροσωπεια εστειλε ενα για τον Ιαβερη και ενα για τον Βερινι.Η ιπποδυναμη των αυτοκινητων εφτανε τους 135 ιππους ( αλλος γραφει 145) απο 1434 κυβικα,μεγιστη ροπη 15,5 χλγμ. στις 5500 στροφες το λεπτο και βαρος 750 κιλα.
Θυμαμαι οτι ελεγαν τοτε οτι ειχαν συμπεριλαβει το Ακροπολις σαν αμοιβο στο πρωταθλημα Γαλλιας αλλα ΔΕΝ το βλεπω πουθενα αυτο γραμμενο.
Τερματισαν μονο 4 με πρωτους τους Βαμπεργκ/Λαβερν στην 9η θεση γενικης.Ακολουθησαν οι Σομα /Μπρετον στην 10η θεση, Ριο /Μαρτεν στην 11η και Μαρτειγ /Μπελανζερ στην 18η θεση γενικης. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ποιος θα μας γράψει 2 λόγια για την κα Barratt;Η 36χρονη πλέον Ναταλί έχει εμφανιστεί σε πάνω από 40 αγώνες του Παγκοσμίου, χωρίς να πετύχει κάτι το ιδιαίτερο. Το 2004 συμμετείχε στο JWRC (κυρίως με Clio S1600) και την επόμενη χρονιά στο PWRC (κυρίως με Mitsubishi Lancer Evo VII). Σε Ακρόπολις έχει εμφανιστεί 3 φορές, έχοντας 2 εγκαταλείψεις, ενώ από το 2007 έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
Υ.Γ.: Χάρη, έγραψα δυο λόγια, με χρωστάς την κάρτα...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Να τι γραφουν τα κιταπια για τα ΒΙΖΑ.....
Γραφουν λοιπον οτι ηρθαν 11 με Γαλλικα πληρωματα,τα 4 επισημη συμμετοχη της Σιτροεν,ενω η Ιταλικη αντιπροσωπεια εστειλε ενα για τον Ιαβερη και ενα για τον Βερινι.Η ιπποδυναμη των αυτοκινητων εφτανε τους 135 ιππους ( αλλος γραφει 145) απο 1434 κυβικα,μεγιστη ροπη 15,5 χλγμ. στις 5500 στροφες το λεπτο και βαρος 750 κιλα.
Θυμαμαι οτι ελεγαν τοτε οτι ειχαν συμπεριλαβει το Ακροπολις σαν αμοιβο στο πρωταθλημα Γαλλιας αλλα ΔΕΝ το βλεπω πουθενα αυτο γραμμενο.
Τερματισαν μονο 4 με πρωτους τους Βαμπεργκ/Λαβερν στην 9η θεση γενικης.Ακολουθησαν οι Σομα /Μπρετον στην 10η θεση, Ριο /Μαρτεν στην 11η και Μαρτειγ /Μπελανζερ στην 18η θεση γενικης.Uploaded with ImageShack.us
Για την ιστορία, πάνω στο αυτοκίνητο του Wambergue πανηγυρίζουν τα 3 πρώτα πληρώματα της Citroen!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Αν θέλει να συμπληρώσει κανένας τίποτα για την Natalie, ελεύθερα...
Εμένα πάντως με κάλυψε ο NassΤην επόμενη θα ήθελα να τη σχολιάσει ο thvarveris.
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερος θαυμαστής του Γάλλου εδώ μέσα από τον Θοδωρή.
Uploaded with ImageShack.us
Παρών!
Λοιπόν αντί σχολίου θα περιγράψω την συνάντηση που είχα με τον Auriol την χρονιά της κάρτας (το είχα γράψει και παλιότερα αλλά δεν το βρίσκω).
Είχαμε αργήσει με την παρέα μου να φτάσουμε στην Παύλιανη, δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβουμε τα πρώτα αυτοκίνητα και απόφασίσαμε να κάτσουμε έξω από το σεχ να δούμε από κοντά τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα να βγάλουμε φωτο κλπ.
Βρήκα μια θέση για το αυτοκίνητο και εκεί κατά τυχη και κωλοφαρδία μου καθόταν πάνω σε ένα κούτσουρο ο Auriol με τον Panizzi.
Είχα επίσης την τύχη να έχω κοντά μου έναν φίλο που ήξερε τέλεια Γαλλικά και δεν έχασα την ευκαιρία.
Βγάλαμε λοιπόν κάποιες φωτο και ο φίλος μου (ο Γαλλομαθής) του είπε για μένα ό,τι είμαι φανατικός θαυμαστής του, τον χαιρέτησα και τότε χωρίς να τον ρωτήσω καθόλου άρχισε να μου μιλάει στα Γαλλικά (δεν καταλάβαινα τίποτα) αλλά ζήτησε από τον φίλο μου να μου το μεταφράσει.Τι μου είπε λοιπόν
Μου είπε ό,τι αφού είσαι θαυμαστής μου και έχεις συνήθήσει και χαιρόσουνα να έχω καλές επιδόσεις με τις Lancia και τις Toyota, προφανώς τώρα θα σου κακοφαίνεται γιατι δεν μπορώ με την Octavia να κάνω κάτι αντίστοιχο.
Αυτό που μπορώ να σου πω ό,τι η Octavia δεν έχει καμία σχέση με τις Lancia και τις Toyota παλιότερα.
Δεν είναι ανταγωνιστικό αυτόκίνητο η Octavia και δεν μου επιτρέπει να κάνω κάτι καλό όπως παλιότερα και αυτό με λυπεί πολύ όπως μάλλον και εσένα.
Το μόνο που θέλω να ξέρεις ό,τι προσπαθώ πολύ.
Αυτά.
Τι άλλο να προλάβεις να πείς, είχε έρθει και η σειρά του να μπει στο σεχ το χαιρέτησα και φύγαμε.
Η καλύτερη στιγμή από αυτό το Ακρόπολις. -
Thanks Θοδωρή που μοιράστηκες την εμπειρία σου!
Για την επόμενη κάρτα, θα μου επιτρέψετε να γράψω εγώ δυο λόγια.
Uploaded with ImageShack.us
Μιλάμε για το 1998, χρονιά που τελειώνω το λύκειο και επιτέλους βρίσκεται φίλος με αυτοκίνητο που ενδιαφέρεται να κατέβει στο Ράλλυ Ακρόπολις! Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα! Μαζευόμαστε παρέα των τεσσάρων και ξεκινάμε χαράματα Δευτέρας από Πολύγυρο για να δούμε τη 2η ημέρα του αγώνα...Χωρίς πρόγραμμα, χωρίς να ξέρουμε που θα πάμε και τι θα δούμε, με μόνο σκοπό να πάμε στο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!
Καταφέρνουμε τελικά να φτάσουμε με ένα πρόχειρο χάρτη στο Ελευθεροχώρι και ανεβαίνουμε από τον τερματισμό της ΕΔ Δρυμαία στις κατηφορικές φουρκέτες. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω τόσο κόσμο σε αγώνα ράλλυ. Το κλίμα εκπληκτικό. Αποτελέσματα από την προηγούμενη ημέρα δεν ξέρουμε και οι απόψεις των υπόλοιπων θεατών διίστανται: Κερδίζει ο Colin με το Impreza, κερδίζει ο Auriol με την Corolla, κερδίζει ο Kankkunen με το Ford...
Οπότε, θα περιμένουμε να δούμε ποιός θα περάσει πρώτος για να δούμε ποιός κερδίζει...Ο ήχος ακούγεται από μακρυά και από την προηγούμενη στροφή εμφανίζεται το κόκκινο Carisma GT του Burns!!!!
Κερδίζει ο Burns!!!!!! Ο Βρετανός που πριν λίγους μήνες έκανε την πρώτη του νίκη στο Σαφάρι, κερδίζει και στο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!
Και πώς έστριψε έτσι;;;;;;; Είναι δυνατόν να μπαίνουν στη στροφή με τόσα;;;;;; ΕΓΙΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ!Τελικά στον αγώνα κέρδισε ο 'άλλος θεός' Colin Mcrae με το Impreza ενώ ο Burns εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση. Έχει σημασία όμως;;;
-
-
Χωρίς αυτόγραφο η κάρτα του Delecour...μούφα...
Μεγάλη μορφή ο Γάλλος. -
Ο χρήστης tolis1 έγραψε:
Χωρίς αυτόγραφο η κάρτα του Delecour...μούφα...
Μεγάλη μορφή ο Γάλλος.To ότι είναι μεγάλη μορφή το ξέρουμε...Φαίνεται κιόλας...
Τόλη γράψε μας τίποτα που δεν ξέρουμε...
Όπως για το τροχαίο ατύχημα που είχε τότε και πήγε πίσω την καριέρα του... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Χωρίς αυτόγραφο η κάρτα του Delecour...μούφα...
Μεγάλη μορφή ο Γάλλος.To ότι είναι μεγάλη μορφή το ξέρουμε...Φαίνεται κιόλας...
Τόλη γράψε μας τίποτα που δεν ξέρουμε...
Όπως για το τροχαίο ατύχημα που είχε τότε και πήγε πίσω την καριέρα του...Tότε δε ζούσα ρε Χάρη...
Το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι πριν το Ακρόπολις του 2001 (?) είχε σπάσει το χερι του (?) μετά από πτώση από το ποδήλατο. Ωστόσο ήρθε στο Ακρόπολις και μάλιστα τερμάτισε 5ος οδηγώντας το Focus WRC. -
Και για να θυμηθούμε και κάποιες από τις στιγμές του Γάλλου...
http://www.youtube.com/watch?v=Xe-_U_Dt ... re=related
-
Κλασικός ερασιτέχνης, λάτρης του Ακρόπολις και ένας από τους ξένους με τις περισσότερες συμμετοχές!
Uploaded with ImageShack.us
Εδώ στα πρώτα του χρόνια στο Ακρόπολις με Lada. Χορηγός του μεταξύ άλλων και μια ελληνική ταβέρνα στο πίσω φτερό.
-
Και σε ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα στο Ακρόπολις, νικητής του gr A το 1986.
Uploaded with ImageShack.us
-
Ρε παιδια που μπορουμε να βρουμε τετοιες καρτες?Σημερινες και παλιοτερες?Στο φετινο ακροπολις θα μοιραζονται?Που?
-
Την ιστορία των Stohl στο Ακρόπολις συνέχισε ο γιός του Rudi, Manfred.
Κι αυτός συμπλήρωσε διψήφιο νούμερο συμμετοχών στο Ακρόπολις με κάποια καλά αποτελέσματα.Uploaded with ImageShack.us
Εδώ, στο Ακρόπολις του 2003 με Hyundai, τερμάτισε στην 11η θέση.
-
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Ρε παιδια που μπορουμε να βρουμε τετοιες καρτες?Σημερινες και παλιοτερες?Στο φετινο ακροπολις θα μοιραζονται?Που?Στο autograph session την Πέμπτη το απόγευμα στην Ακρόπολη
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Την ιστορία των Stohl στο Ακρόπολις συνέχισε ο γιός του Rudi, Manfred.
Κι αυτός συμπλήρωσε διψήφιο νούμερο συμμετοχών στο Ακρόπολις με κάποια καλά αποτελέσματα.Καλύτερη θέση ήταν η έκτη το 2004.
Ρε παιδια που μπορουμε να βρουμε τετοιες καρτες?Σημερινες και παλιοτερες?Στο φετινο ακροπολις θα μοιραζονται?Που?
Στο autograph session την Πέμπτη το απόγευμα στην Ακρόπολη
Ράλλυ Ακρόπολις.... σε κάρτες