-
Παιδια σας χαιρετω σαν νεο μελος,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.Ξεκιναω λεγοντας οτι εχω παρει μεταχειρισμενο ενα HRV εδω και εννια μηνες με κινητηρα d16w5 του 2001 και 3 φορες μου χει τυχει οταν κανει κρυο ή εχει υγρασια δεν παιρνει μπρος με την πρωτη αλλα με τη 2η μιζια δηλαδη αναβουν τα λαμπακια σβηνουν ακουγεται η μιζα αλλα δεν.Οταν αγοραστηκε εγινε σερβις λαδια,φιλτρα,μπουζι,ιμαντες,τεντωτηρες,τακακια και συμπληρωμα-ελεγχος υγρων,το μονο που μενει ειναι να γινει αλλαγη μπαταριας διοτι φαινετα παλια.Ρωτησα 2 συνεργεια στην περιοχη μου δεν ηξεραν κατι και οτι πρεπει να το ψαξουν και καλα θαταν να δουν το προβλημα ελα που το κανει οποτε θελει και ρωταω αν εχει τυχει σε καποιον παρομοιο προβλημα και δευτερον αν ειναι φυσιολογικο να καιει μισο λιτρο λαδι ανα 4000χιλιομετρα.
-
Παιδια σας χαιρετω σαν νεο μελος,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.Ξεκιναω λεγοντας οτι εχω παρει μεταχειρισμενο ενα HRV εδω και εννια μηνες με κινητηρα d16w5 του 2001 και 3 φορες μου χει τυχει οταν κανει κρυο ή εχει υγρασια δεν παιρνει μπρος με την πρωτη αλλα με τη 2η μιζια δηλαδη αναβουν τα λαμπακια σβηνουν ακουγεται η μιζα αλλα δεν.Οταν αγοραστηκε εγινε σερβις λαδια,φιλτρα,μπουζι,ιμαντες,τεντωτηρες,τακακια και συμπληρωμα-ελεγχος υγρων,το μονο που μενει ειναι να γινει αλλαγη μπαταριας διοτι φαινετα παλια.Ρωτησα 2 συνεργεια στην περιοχη μου δεν ηξεραν κατι και οτι πρεπει να το ψαξουν και καλα θαταν να δουν το προβλημα ελα που το κανει οποτε θελει και ρωταω αν εχει τυχει σε καποιον παρομοιο προβλημα και δευτερον αν ειναι φυσιολογικο να καιει μισο λιτρο λαδι ανα 4000χιλιομετρα.
-
Παιδια σας χαιρετω σαν νεο μελος,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.Ξεκιναω λεγοντας οτι εχω παρει μεταχειρισμενο ενα HRV εδω και εννια μηνες με κινητηρα d16w5 του 2001 και 3 φορες μου χει τυχει οταν κανει κρυο ή εχει υγρασια δεν παιρνει μπρος με την πρωτη αλλα με τη 2η μιζια δηλαδη αναβουν τα λαμπακια σβηνουν ακουγεται η μιζα αλλα δεν.Οταν αγοραστηκε εγινε σερβις λαδια,φιλτρα,μπουζι,ιμαντες,τεντωτηρες,τακακια και συμπληρωμα-ελεγχος υγρων,το μονο που μενει ειναι να γινει αλλαγη μπαταριας διοτι φαινετα παλια.Ρωτησα 2 συνεργεια στην περιοχη μου δεν ηξεραν κατι και οτι πρεπει να το ψαξουν και καλα θαταν να δουν το προβλημα ελα που το κανει οποτε θελει και ρωταω αν εχει τυχει σε καποιον παρομοιο προβλημα και δευτερον αν ειναι φυσιολογικο να καιει μισο λιτρο λαδι ανα 4000χιλιομετρα.
-
ελεχξε τα απλα πρωτα,μπαταρια πιστευω ειναι.πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο να στη μετρησει.αλλιως εναν καλο ελεχγο στο συστημα αναφλεξης του αυτοκινητου.ελεχξε αν ειναι η κεραια του immobilazer. και δεν διαβαζει σωστα το κλειδι.αφου θα το πας σε ηλεκτρολογο καλό ειναι να σου καθαρισει τις γειωσεις και να κανει εναν καλο ελεχγο στα καλωδια που διαρρεουν υψηλες εντασεις ρευματος.10 χρονων αμαξι ειναι λογικο να εχει καποιες ανοχες,οι περισσοτεροι κατασκευαστες δινουν οριο 1λιτρο ανα 1000χλμ.
-
Eννοεις αλλαγη μπαταριας πρωτα γιατι δεν ξερουμε ποσο χρονων ειναι,και να γινει ελεγχος μπουζοκαλωδια,γειωσεις και βλεπουμε-η κεραια του ιμομπιλαιζερ ελεγχεται και πως ειναι για να καταλαβω.
-
καποιος τοπικος ηλεκτρολογος η αν εχεις εξουσιοδοτημενο σερβις κοντα θα σε βοηθησουν σιγουρα..
-
Πάρε ένα πολύμετρο εάν δεν έχεις ήδη ένα και μετρά με σβηστό μοτέρ την μπαταρία στους πόλους.
Για να είναι ΟΚ πρέπει να βλέπεις μέτρηση στα 12.5V περίπου.
Εάν λοιπόν η τάση πέσει κάτω από 1,96 V στο στοιχείο η για μια μπαταρία των 12 V κάτω από 11,8 V σημαίνει ότι η μπαταρία είναι άδεια. -
η κεραια μπορει να διαγνωσθει απο το διαγνωστικο της αντιπροσωπειας η καποιου ηλεκτρολογου.πηγαινε σε εναν καλο ηλεκτρολογο για αρχη να σου τη μετρησει,αν ειναι καλη η μπαταρια γιατι να την αλλαξεις και το προβλημα να ειναι αλλου?ελεχξε αν ο ιδιοκτητης ο προηγουμενος εχει βαλει μικοροτερη μπαταρια απο αυτη που προτεινει ο κατασκευαστης.αν ειναι οκ η μπαταρια ελεχξε αυτα που ειπα.
-
Honda και να καίει λάδια δεν έχω ξανακούσει ποτέ. Ούτε καν σε μηχανές που τις έσκιζαν.
Ελπίζω να το πήρες αρκετά φτηνά.
Όσον αφορά το ηλεκτρολογικό σου πρόβλημα, άμα σ΄ απασχολεί τόσο πήγαινέ το σ΄ ένα ηλεκτρολόγο. Κλέφτες θα γίνουν αυτοί;
Άμα πάλι δε σ΄ απασχολεί να δώσεις μια 2η μιζιά...
-
Η μπαταρια με σβηστο το αμαξι ειναι 12,3βολτ οταν δουλευει 14,2 περιπου και οταν παιρνει μπρος το βεντιλατερ του αιρκοντισιον πεφτει στα 13.2 και ανεβαινει σταδιακα ως 14 περιπου.Το προβλημα ειναι οχι οτι παιρνει με τη 2η φορα αλλα μηπως καποια μερα δεν παρει ουτε με την 3η ή 4η,αν ειναι κατι απλο γιατι να μην επισκευαστει.Οσον αφορα την καταναλωση λαδιου πριν το παρω ειχα ακουσει-διαβασει οτι ο vtec τσιμπαει λαδι.(μπαταρια 45ah,390a)
-
Ο vtec οταν δουλευει ψηλα καιει λιγο λαδακι.
-
Ο χρήστης GIANNIS ETOL έγραψε:
Η μπαταρια με σβηστο το αμαξι ειναι 12,3βολτ οταν δουλευει 14,2 περιπου και οταν παιρνει μπρος το βεντιλατερ του αιρκοντισιον πεφτει στα 13.2 και ανεβαινει σταδιακα ως 14 περιπου.Το προβλημα ειναι οχι οτι παιρνει με τη 2η φορα αλλα μηπως καποια μερα δεν παρει ουτε με την 3η ή 4η,αν ειναι κατι απλο γιατι να μην επισκευαστει.Οσον αφορα την καταναλωση λαδιου πριν το παρω ειχα ακουσει-διαβασει οτι ο vtec τσιμπαει λαδι.(μπαταρια 45ah,390a)μάλλον θες μπαταρία, αν είσαι στα 12,3V παίζεις μεταξύ του 50 και 75%.
-
Ευχαριστω ολους οσους απαντησαν και μετην πρωτη ευκαιρια θα παει το αυτοκινητο σε φιλο-γνωστο ηλεκτρολογο να μετρηθει η μπαταρια ή κατι αλλο και θα σας ενημερωσω.
-
η μπαταρια εχει μικρη χωρητικοτητα για το αμαξι,45ah εχουν τα panda 1.2.οταν εχει κρυα μειωνεται και αλλο η χωρητικοτητα με αποτελεσμα να ζοριζεται στα κρυα.συμβουλεψου το μανουαλ του αυτοκινητου για την χωρητικοτητα.
HONDA HRV ΠΡΟΒΛΗΜΑ